paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jít po V-stromu 650 do CBF1000?
2.6.2014 v 11:45
Zdravím všechny CBF-kaře,
mám na vás dotaz.Momentálně vlastním V-stroma 650 a jezdím převážně ve dvou.Podle doporučení a recenzí to měl být super stroj na cestování i ve dvou, ale po dvou sezónách mi na něm vadí nedostatky v podobě slabších brzd,vibrací,ucukaného spodku a malého výkonu na svižné předjíždení v rychlostech 100+.Takže začínám pokukovat po něčem silnějším.Po přečtení pár vašich profilů tady na M.cz a recenzí se mi zdá jako rozumná volba právě CBF1000.Slibuju si od výměny slušný krouťák už od spoda(jízdu bez častého řazení),vzpřímený posaz a dobrou ochranu proti větru.
Splní moje požadavky právě váš stroj?
Díky všem za rady.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

2.6.2014 v 12:05 | Nahoru | #1
Já bych se jí nebál, mají ji 3 kámoši a je to takovej univerzál, nízká, lehká, relativně pohodlná, ale výkon, který by trhal ruce od toho nečekej. Má klidnej a kultivovanej chod, kterej využiješ na lehce sportovní, ale především cestovní ježdění v pohodě i ve 2.

1 reakcí na tento příspěvek Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

2.6.2014 v 12:56 | Nahoru | #2
Podívej se do mého profilu, přesně tenhle přestup mám za sebou .

3 reakcí na tento příspěvek Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

2.6.2014 v 13:37 | Nahoru | #3
Na CBF určitě nebudeš sedět tak zpříma jako na Vstromu. A před větrem tě už vůbec neochrání tak dobře. Ale litr vs 650, ty výkonostní rozdíly jsou zcela zřejmé. Zejména tedy když sedáš na 4V.

A že bys byl s Vstromem nespokojen? Vždyť vyhrál několikrát Alpen-masters Nemožné
popovídání

Naposledy editováno 02.06.2014 13:38:48

Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

2.6.2014 v 14:05 | Nahoru | #4
Orličan: lehkou bych jí teda nenazval ani náhodou. Váhu velmi zdatně maskuje, ale fyziku ve vracečkách nebo pomalých zatáčkách holt neukecáš.

Čekal jsem, kdy se tu Seikoš objeví . Ale má víceméně pravdu.

Kopie z profilu (Soňa = CBF)
Krouťák je úžasná věc, není zapotřebí tak často řadit, spoustu se toho nechá odjet na první čtyři rychlostní stupně, v utaženějších zatáčkách si většinou vystačím s kombinací 2/3. Maximálka mne nezajímá, stabilita ve vyšších rychlostech ano, tady Strom logicky ztrácí. Bod pro Soňu.
Pohodlí - tady jednoznačně exceluje Strom. Vzpřímená poloha, úžasné sedlo oproti sportovnějšímu posezu s váhou víc na rukou (samozřejmě nejde o žádný SS, ale rozdíl tu je) a tužšímu sportovnějšímu sedlu, na kterém má zadnice začíná už po cca 200-300 km vyhlašovat stávku. Kapotáž na Stromovi je také úžasná, včetně plexi: spoustu much, vody, hluku atd. odvádí v pohodě pryč. Bod pro Strom.
Ovladatelnost: navzdory vyšší váze se mi lépe manipuluje se Soňou, ať už na místě, v malých rychlostech nebo došlapem ze sedla, je neuvěřitelné, jak to se tohle hochům od Hondy povedlo. Jízda se zavazadly bude na obou strojích asi srovnatelná, kufry se samozřejmě na ovladatelnosti podepisují, Soňa to zvládá asi o chloupek líp. Jízda ve stupačkách je jasně doménou Stroma, ale to už bychom srovnávali nesrovnatelné. Stejně jako jízda po šotolině, ale i tady se Soňa (v rámci svých možností) nenechává zahanbit - máme za sebou i nějaký lehký offroad po rozbitějších polních a lesních cestách a pokud si člověk uhlídá pravé zápěstí, není problém. Bod pro Soňu.
Ergonometrie a bezpečnost - líp se mi vše mačkalo na Stromovi, sedí se výš na Stromovi, líp svítí Strom. Zasloužený bod pro něj.

Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=82309
Copyright © Motorkari.cz

A další věc: pokud se chceš podívat i mimo asfalt, asi bys měl lovit v trochu jiných vodách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

2.6.2014 v 20:22 | Nahoru | #5
Orličan> a kámoši spokojení?jezdí někdo z nich s batohem?
Nejsem vyznavač vytočenejch motorů do červenýho,spíš taková ta klidná síla,ale ta motka musí ve dvou umět svižně předjet plechovku,tak myslím,že by mi to výkonově mohlo stačit
Prostě jak jsem tady někde na M.cz četl...předjíždění (na 1000ccm)je stejně snadný při otočení heftem na pětku,jako na vytočenou trojku u 600ccm.....tak jsem spíš pro tu 1.variantu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

2.6.2014 v 20:26 | Nahoru | #6
Kukkan> jj,pěkný počtení i srovnání se stromem,ale na tuhle novější verzi nemám prachy,myslel jsem ten starší model....nebo jsou si jízdníma vlastnostma hodně podobný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

2.6.2014 v 20:35 | Nahoru | #7
seikos> a ty jsi na cbf jezdil?jo rozdíly v posedu tam trochu jsou,už jsem na ní seděl,ale bohužel nejel,takže nemůžu posoudit tu ochranu před větrem.a hlavně by mě zajímal ten rozdíl v motoru 2V vs 4V v nízkých otáčkách.Ten 2V u stroma mi přijde i přes vstřikování hrozně ucukanej,tak si od 4V slibuju,že to bude výrazně lepší???

jinak tvoje hodnocení stroma

(reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

2.6.2014 v 21:13 | Nahoru | #8

jerry72 píše: Kukkan> jj,pěkný počtení i srovnání se stromem,ale na tuhle novější verzi nemám prachy,myslel jsem ten starší model....nebo jsou si jízdníma vlastnostma hodně podobný?


Jestli si jsou podobné - nedokážu posoudit, na předfaceliftu jsem neseděl. Ale údajně je ten "první" motor víc do klidu; zkus se obrátit přímo na někoho z m.cz, kdo ho má. Ono novější v tomto případě bude asi znamenat lepší jízdní vlastnosti i motor. Čímž nechci říct, že původní je apriori špatná, jen bude podle mne víc "do klidu". Každopádně, co jsem četl, na cestování a to i ve dvou (téměř) ideál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

2.6.2014 v 22:58 | Nahoru | #9

jerry72 píše: seikos> a ty jsi na cbf jezdil?jo rozdíly v posedu tam trochu jsou,už jsem na ní seděl,ale bohužel nejel,takže nemůžu posoudit tu ochranu před větrem.a hlavně by mě zajímal ten rozdíl v motoru 2V vs 4V v nízkých otáčkách.Ten 2V u stroma mi přijde i přes vstřikování hrozně ucukanej,tak si od 4V slibuju,že to bude výrazně lepší???

jinak tvoje hodnocení stroma

mě tedy Vstrom nepřišel nijak zvlášť ucukanej. Řekl bych dokonce že mezi 2V to je takový lepší průměr. 4V je samozřejmě trochu jinde, zejména tedy v případě CBF. To je až teploušsky něužňoulinká motoršiška
Nejezdil, ale jel. Málo, asi jen 30km. Přišlo mi to jako silniční Vstrom - rozhodně nenadchne, ale taky neurazí (litr). Šestka je jak motokolo. Ten litr je i v nízkých otáčkách klidnej. Jen u 4V vnímáš nízké otáčky jinak. Tam jsou nízké otáčky 3-4tis. To je u 2V oblast solidní zábavy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

3.6.2014 v 16:38 | Nahoru | #10
seikos> Taky bych řekl, že "ucukanost" malýho smrka je v rámci vidlicovejch 2válů na dobrý úrovni, lépe řečeno - neni zrovna moc "ucukanej". Laďákem se to ještě o něco eliminovalo. Jsou ale jiný věci, co mi něm někdy nedělají radost ...

Nevim teda jak litorvý CBF, na něm jsem nejel, ale když jsem řídil šestku CBF (2009) tak hrůza motor a to už byla stříkačka. Dole to nejelo vůbec, střední pásmo otáček nekonečný a nahoře "to jenom nejelo"

(reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

3.6.2014 v 20:16 | Nahoru | #11

seikos píše: Na CBF určitě nebudeš sedět tak zpříma jako na Vstromu. A před větrem tě už vůbec neochrání tak dobře. Ale litr vs 650, ty výkonostní rozdíly jsou zcela zřejmé. Zejména tedy když sedáš na 4V.

A že bys byl s Vstromem nespokojen? Vždyť vyhrál několikrát Alpen-masters Nemožné
popovídání


KECY

1 reakcí na tento příspěvek Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

3.6.2014 v 22:16 | Nahoru | #12
blazin. ten má zkušenosti s CBF1000

Naposledy editováno 03.06.2014 22:16:54

(reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

4.6.2014 v 09:23 | Nahoru | #13
Piwell> Litr má (podladěný) motor z Fároše. Do cca 7 tisíc je to, jak píše Seikoš, hodňoušká Hodnička, v sedmi si vzpomene na geny a začne vřískat a tahat . Ale pro CBF dostal podle mne přednost krouťák.
Motor ne, pokud bych měl CBF něco vytknout, tak ta nesmyslně úzká řídítka. Ale na mně nedej, zkus to sám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

4.6.2014 v 16:00 | Nahoru | #14
jerry72> Jeden na ní byl i s manželkou až v Istanbulu, zvládnout se to dá v pohodě, lenoch to není, ale samozřejmě taková vzdálenost člověka na takový motorce hodně vyčerpá, rovnocenný cesťák to není.

(reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

4.6.2014 v 20:04 | Nahoru | #15
Sidonius78> blazin, to srhul takto : "bejvalka CBF byla pro me osobne jedna velka nuda.Ten motor byl tak hladkej a masina hodna, ze me to na ni moc nebavilo a po jedne sezone sla z domu"
Tak to mi moc nepomohlo...

(reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

4.6.2014 v 20:09 | Nahoru | #16
Piwell> tak mám asi ultra ucukanýho stroma ,že by špatnej kus??
třeba TA650 s karbecama mi v téhle disciplíně přišel daleko lepší...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

4.6.2014 v 20:14 | Nahoru | #17
Orličan> jj,tak to už je slušná dálka
a na co si stěžovali nejvíc???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

4.6.2014 v 22:28 | Nahoru | #18
jerry72> Nejvíc si stěžovali na bolesti pozadí, noh, zad, ruk, prostě všeho. 5 000 km za 2 týdny je mazec. Motorka to zvládne, ale na takový štreky jsou pro jezdce komfortnější stroje. Pokud chceš cestovat ve 2 po čR, ale i do zahraničí, tak je ta motorka na to univerzální. Víceméně stačí běžná údržba a běží pěkně. Já bych se jí být Tebou nebál, po V-Stromu to bude příjemná změna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

5.6.2014 v 11:58 | Nahoru | #19
Orličan> jasný
No já takový dlouhý štreky neplánuju,spíš tak do 500km po ČR, maximálně 1-2x do roka něco delšího ...GG apod. tak myslím,že by to stačilo..

Naposledy editováno 06.06.2014 12:35:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

6.6.2014 v 20:22 | Nahoru | #20
No po pravdě jsem čekal, že se mi tady ozve víc stávajících CBF-kařů a potvrdí nebo vyvrátí moje domněnky o tomto stroji.Asi jsou tak spokojení se svými stroji ,že nelezou na fórum,aby něco řešili.Budu je asi muset oslovit individuálně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

7.6.2014 v 20:09 | Nahoru | #21
jerry72> Nevim jestli ti neco potvrdim a nebo vyvratim, nicmene ksem jednou po VSTROMu sel do CBF1000ABS.

Byla to prijemna zmena. Vezmes za plyn relativne kdykoliv a ono to jede. Je ti jedno, jestli jedes sam a nebo ve dvou. Motor tu silu ma. A na co se tedy pripravit:

- moto je zaklad a je proste silnejsi,
- kdyz za to vezmes, bude to mit vetsi spotrebu nez na jakou si zvyklej,
- ochrana proti vetru je horsi, ale dostatecna. Malo motorek ma takovou ochranu proti vetru jako ma VStrom. Za sebe nedoporucuju kupovat vyssi plexi kvuli vetru, ale pripadne MRA VarioTouring
- pokud si zvyklej, ze na gumach najedes vic jak 10tis km ... tady to platit nebude,
- cestovani na ty masine neni problem, jen bude na nase silnice proti VStromu ti to bude vic 'poskakovat',
- pokud nemas rad vytaceni motoru ..koukni se napr.i po Banditovi 1250S ... mel sem taky

V kazdym pripade je podle me CBF dobra volba. Zalezi ale, jak sedne tobe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

8.6.2014 v 20:08 | Nahoru | #22

JirikM píše: jerry72> Nevim jestli ti neco potvrdim a nebo vyvratim, nicmene ksem jednou po VSTROMu sel do CBF1000ABS.

Byla to prijemna zmena. Vezmes za plyn relativne kdykoliv a ono to jede. Je ti jedno, jestli jedes sam a nebo ve dvou. Motor tu silu ma. A na co se tedy pripravit:

- moto je zaklad a je proste silnejsi,
- kdyz za to vezmes, bude to mit vetsi spotrebu nez na jakou si zvyklej,
- ochrana proti vetru je horsi, ale dostatecna. Malo motorek ma takovou ochranu proti vetru jako ma VStrom. Za sebe nedoporucuju kupovat vyssi plexi kvuli vetru, ale pripadne MRA VarioTouring
- pokud si zvyklej, ze na gumach najedes vic jak 10tis km ... tady to platit nebude,
- cestovani na ty masine neni problem, jen bude na nase silnice proti VStromu ti to bude vic 'poskakovat',
- pokud nemas rad vytaceni motoru ..koukni se napr.i po Banditovi 1250S ... mel sem taky

V kazdym pripade je podle me CBF dobra volba. Zalezi ale, jak sedne tobe



No jezdím celkem v klidu,tak bych se tý spotřeby nebál...někde jsem četl,že se na tom dá do 6L/100km..je to možný???
S horší ochranou počítám,ale nechci bejt olepenej rozpláclejma mouchama jako na naháčí
Ty gumy mě docela zajímaj,kolik se na jedný sadě dá najet? Na stromu počítám,že min.15tis.vydržej
S trochu horším odpružením taky počítám,ale třeba u stroma jsem myslel, že to bude lepší "žehlička" - pro mě docela zklamání...na cenduro
A ještě předpokládám, že brzdy u Hondy budou dostatečně účinný a dávkovatelný, na rozdíl od stroma???

Naposledy editováno 08.06.2014 20:09:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

8.6.2014 v 20:20 | Nahoru | #23

jerry72 píše: No jezdím celkem v klidu,tak bych se tý spotřeby nebál...někde jsem četl,že se na tom dá do 6L/100km..je to možný???
S horší ochranou počítám,ale nechci bejt olepenej rozpláclejma mouchama jako na naháčí
Ty gumy mě docela zajímaj,kolik se na jedný sadě dá najet? Na stromu počítám,že min.15tis.vydržej
S trochu horším odpružením taky počítám,ale třeba u stroma jsem myslel, že to bude lepší "žehlička" - pro mě docela zklamání...na cenduro
A ještě předpokládám, že brzdy u Hondy budou dostatečně účinný a dávkovatelný, na rozdíl od stroma???



Tak okolo 6-7 jsem jezdil, když jel jen normálně. Když jsem ale jednou Hoooooodně pospíchal .. měl sem tam přes 10

Jel jsem na CBF na Moravu a zpět. Co se týká "much" . tak nejlíp na tom byl kámoš, kterýmu sem prodal VSTROMa, pak jsem byl já .. o něco méně much na helmě. A nejhůř na tom byla R6 . Dá se to, úplně bych se toho nebál.

Brzdy .. pokud si to dobře pamatuju, tak brzdy byly OK. Když sem jednou přeskočil CBF > VSTROM > CBF .. tak mi přišlo, že VSTROM moc nebrzí . Ale ono je všechno o zvyku.

Gumy ... zadní mi vydržela asi 7-8 tis. Ale fakt záleží jak jezdíš. Kupoval jsem tam myslím Dunlop Roadsmart 2 .. na na předku vydrží déle ... a jak dlouho ... nevím, prodal jsem a vrátil se na CENDURO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

11.6.2014 v 19:45 | Nahoru | #24

JirikM píše: Tak okolo 6-7 jsem jezdil, když jel jen normálně. Když jsem ale jednou Hoooooodně pospíchal .. měl sem tam přes 10

Jel jsem na CBF na Moravu a zpět. Co se týká "much" . tak nejlíp na tom byl kámoš, kterýmu sem prodal VSTROMa, pak jsem byl já .. o něco méně much na helmě. A nejhůř na tom byla R6 . Dá se to, úplně bych se toho nebál.

Brzdy .. pokud si to dobře pamatuju, tak brzdy byly OK. Když sem jednou přeskočil CBF > VSTROM > CBF .. tak mi přišlo, že VSTROM moc nebrzí . Ale ono je všechno o zvyku.

Gumy ... zadní mi vydržela asi 7-8 tis. Ale fakt záleží jak jezdíš. Kupoval jsem tam myslím Dunlop Roadsmart 2 .. na na předku vydrží déle ... a jak dlouho ... nevím, prodal jsem a vrátil se na CENDURO



No to jsi mě moc nepotěšil....co se týká provozních nákladů samý negativa
A co olej? Po 6tis. jako na stromu nebo po 12tis.?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

11.6.2014 v 19:47 | Nahoru | #25

jerry72 píše: No to jsi mě moc nepotěšil....co se týká provozních nákladů samý negativa
A co olej? Po 6tis. jako na stromu nebo po 12tis.?



Je to fakt drazsi na provoz. Na druhou strane by se ti to mohlo vratit na pocitu z jizdy ...ja si to uzival rok .

Olej sem delal po 6tis. Km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

18.6.2014 v 19:39 | Nahoru | #26
JirikM> A co ten Bandit 1250,kdyz to porovnas s CBF?
Vyhody x nevyhody,provozni naklady?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

18.6.2014 v 21:15 | Nahoru | #27

jerry72 píše: JirikM> A co ten Bandit 1250,kdyz to porovnas s CBF?
Vyhody x nevyhody,provozni naklady?



Mezi tema motorkama jsem mel celkem casovej odstup, ale pokusim se.

CBF
- pocitove lehci, sportovnejsi, prislo mi to, ze jede hlavne nahore v otackach. V otackach to pak papa vic

Bandita
- pocitove tezsi ...je to proste kus poctiveho zeleza , jede moc prijemne od nizkych otacek, objem nenahradis ...vetsi kroutak tam proste je. V jednom sem jezdil cca 5.5 l . Ve dvou cca 6.3 . Na bezne vyjizdce sem motor moc do otacek ani honit nemusel a jelo to v pohode.

CBF sem prodal 'jen tak' ..chtel sem zase cenduro. Bandita sem prodal, protoze pri vyjizdce nad 300km me bolely zada (to je ale individualni). Na VStromu sem za den dal.nejvic cca 900km a byl sem v pohode.

Kdybych koukal po necem co je cenduro a jede lip a je hrave, ale zase to neni zbytecne velkej mastodont ... koukal bych se po Triumph Tiger 800 . Jen cenovka je holt jinde a ojetiny moc nejsou

(reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

17.9.2014 v 21:19 | Nahoru | #28
JirikM> Díky za porovnání, vidím to na CBF pro příští sezónu
Koukal jsem, že prodáváš stromka ....copak? je to slabý?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

17.9.2014 v 21:42 | Nahoru | #29
JirikM> Týýý jo, to sis koupil malýho v-stroma opravdu čtyřikrát?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít po V-stromu 650 do CBF1000?

18.9.2014 v 07:06 | Nahoru | #30

Piwell píše: JirikM> Týýý jo, to sis koupil malýho v-stroma opravdu čtyřikrát?





Jo .... a teď mám čtvrtého v bazaru. Jak se prodá, vezmu litra
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist