1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Naposledy editováno 16.05.2014 13:33:29
Druhý palivový filtr mohu doporučit, sítko u kohoutu z roku 1983 už nemusí plnit svoji funkci - prostě to rozeber a uvidíš v jakém je stavu a popřípadě vyměň.
Ještě k tomu podtlaku - u mašiny, která je vybavena "skutečným" víčkem, které těsní je to častá závada. Když jsem tento problém řešil na své GPZ tak při otevření víčka nádrže to slyšitelně vcuclo vzduch dovnitř - jestliže je tvá babetta schopna vyvinout takový podtlak, že přestane dotékat benzín a babča chcípne tak by si měl taky bezprostředně po otevření víčka slyšet zvuk vyrovnání tlaků (takové drobné zasyčení). Jestliže to tak bude tak se na tu raritu pojedu osobně podívat na video natočím a zde na fóru se omluvím za mystifikaci.
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Naposledy editováno 16.05.2014 18:24:52
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Možnost 1.
Gufera by dělaly stoupající volnoběch a kulový výkon pokud by vůbec chytla ,mě to připadá že jede na sytič, neboli to má tak přechlastaný že za studena jede, po ohřátí vibruje a nejde točit, v případě papírovýho filtru ještě nedotejká benzín. Tot vše k palivu
Možnost 2.
Pokud směs bude ok cihlová svíce, předpokládám čistej výfuk.
Něco na el. instalaci vlivem ohřátí mezizávitové zkraty na indučkce ,vadná svíce,VN kabel ke svíci, tyristorové zápalko (studený spoje blbě se to hledá, rozebrat strčit do trouby na 110°C/30min potom proměřit pozor na kondenzátory nemají rádi takový teplo většinou jsem je pak měnil automaticky ),snímač otáček za tepla nepracuje jak má, nalomenej kabel a podobně.
Naposledy editováno 17.05.2014 10:33:13
kokoska50 píše: Víčko jsem otevřel a pořád to chcípalo jelo to podle mně stejně jinak to víčko ani moc netěšní a vylivá se benzín po nadrži tak možná to bude stejne jako když je otevřene jak bude čas vyčistím ten kohout a uvidím.
Hele ty si sám odporuješ.tady na hoře píšeš,že s otevřeným víčkem je to stejný a že to víčko netěsní,že ti teče benzín po nádrži a o kousek níž řešíš,co máš dělat s víčkem,že tam je podtlak a bez něho to jede líp,chytá a nezdechá.
To to jsou tvoje slova:
A ještě navíc s zavřeným víčkem startne cca po 5 a chcípne občas a s otevřeným na poprvé a nechcípa takže jak ?
Ano po otevření víčka většinou slyším takové syčení
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Ten poměr 1:40 je dobrej.To že je konec výfuku od oleje je běžný jev.
Akorát můžeš zkusit nějakej jinej 2T olej.
Já používám Castrol 2T a spokojenost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Benzín E10 do Babetty [1, 2] Babetta 210 | Aprilus | 31 | 30.5.2024 v 08:20 cmiral |
Čep kyvné vidlice Babetta 210 | Mira- | 1 | 28.5.2024 v 21:35 Drak1 |
otázky k babette Babetta 210 | pitbikeros | 17 | 22.5.2024 v 07:20 papiboy |
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 15 | 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros |
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 | pitbikeros | 24 | 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros |