globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Ahoj babetta mi pořád chcípá výfuk jsem vypálil a po asi 1 kilometru začne jet cca 12 km/h a hazí sebou jemně a pak chcípne může to byt bohotasti směsi nebo volnoběhem ? :) díky
Předchozí
1 2
Následující

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

14.5.2014 v 22:51 | Nahoru | #31
Tak co s tím bylo?
Vyzkoušel jsi tu variantu jak tady kluci radí-otevřít víčko?
Teče to líp,jede to?

Naposledy editováno 14.05.2014 22:51:37

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

15.5.2014 v 09:47 | Nahoru | #32
Víčko jsem otevřel a pořád to chcípalo jelo to podle mně stejně jinak to víčko ani moc netěšní a vylivá se benzín po nadrži tak možná to bude stejne jako když je otevřene jak bude čas vyčistím ten kohout a uvidím.

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

15.5.2014 v 11:52 | Nahoru | #33
Tak pak dej vědět.

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 12:09 | Nahoru | #34
Takže zítra se do toho pustím dnes mám koupit rovnou protože jedu do města koupím Vnitřní těsnění kohoutku protože někdo tu psal že se mohlo ucpat a pak dam pryč hadičku z kohoutku a podívam se jak benzín teče a skusím i otevřít nadrž jestli vytéka rychleji pokud ne tak vyčistim filtr kohoutku + vyměním to těsnění kohoutku a snad už babetta nebude chcípa.a je dobrý mít na babettě druhý palivový filtr ? protože jeden je na kohoutku a jestli je lepší mít i druhý ?

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 13:01 | Nahoru | #35
Tak jsem se dotoho před hodkou pustil zjistil jsem benzín teče tak středně s zavřeným víčkem ale s otevřeným to teče strašně hodně skoušel jsem to bez hadičky takže to kohoutek asi není babetta je z roku 1983 a čekal jsem že to bude tím těsněním ale podle mně to je tím víčekm protože jak je otevvřene teče maximalně a zavřene tak středně takže kohoutek jsem s toho asi vyloučil a co mam udělat stím víčkem když s otevřeným to teče jinak než s zavřenýn mam ho vyměnit ? :) díky jinak je to obyč víčko černé

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 13:03 | Nahoru | #36
A ještě navíc s zavřeným víčkem startne cca po 5 a chcípne občas a s otevřeným na poprvé a nechcípa takže jak ? dík

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 13:32 | Nahoru | #37
Hele s babettou nemám vůbec žádný zkušenosti,ale pokud to s víčkem bez díry teče pomalu bude zakopanej hafan tam.Jako poslední varianta je prostě odvrtat dírku do špuntu a strčit do ní kousek hadíčky jako na crosskách.Neber to jako jedinou možnost,počkej až ti napíší ostatni/znalejší

Naposledy editováno 16.05.2014 13:33:29

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 13:38 | Nahoru | #38
Logicky by měl být průtok hadičkou při otevřeném víčku větší, ale babetta je velice úsporný stroj, takže jestliže palivo teče (ne že jen kape, ale teče) tak ho musí být dostatek. Začal bych tím, že to rozeberu a zjistím co je špatně - poté bych teprve nakupoval nové díly. Ono to taky může být obyčejný bordel z nádrže v karburátoru. Sám jsi psal, že ti kolem víčka chčije benzín - to je naprostý standard, doposud jsem neviděl ORIGINÁLNÍ víčko, které by skutečně těsnilo, takže v tvém případě to podtlak zřejmě nebude.
Druhý palivový filtr mohu doporučit, sítko u kohoutu z roku 1983 už nemusí plnit svoji funkci - prostě to rozeber a uvidíš v jakém je stavu a popřípadě vyměň.
Ještě k tomu podtlaku - u mašiny, která je vybavena "skutečným" víčkem, které těsní je to častá závada. Když jsem tento problém řešil na své GPZ tak při otevření víčka nádrže to slyšitelně vcuclo vzduch dovnitř - jestliže je tvá babetta schopna vyvinout takový podtlak, že přestane dotékat benzín a babča chcípne tak by si měl taky bezprostředně po otevření víčka slyšet zvuk vyrovnání tlaků (takové drobné zasyčení). Jestliže to tak bude tak se na tu raritu pojedu osobně podívat na video natočím a zde na fóru se omluvím za mystifikaci.

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 13:58 | Nahoru | #39
Ano po otevření víčka většinou slyším takové syčení jinak karboš jak bude venku aspon 20 stupnů vyčistím znova a uvidím benzin teče a nekape akurat u otevření vička teče o něco více.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 14:02 | Nahoru | #40
Jinak ještě dodám že babettu jsem koupil za 2500,- v plně funkčním a dobrem stavu a babetta ma vyvařenou nádrž

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 18:06 | Nahoru | #41
Myslite že pomuže jiné víčko ? např toto ? http://www.motokram...zatka-nadrze-babeta/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 18:24 | Nahoru | #42
Prosím poradite už je tu nějak ticho :D

Naposledy editováno 16.05.2014 18:24:52

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 22:28 | Nahoru | #43
kokoska50> Tak do něho vrtni díru a uvidíš.Normálně z vrchu do prostředku udělej nějakou 2-3mm dírku.

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 22:29 | Nahoru | #44
kokoska50> Má někdo v okolí babettu,tak si puč víčko od něj a zkus.

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 22:33 | Nahoru | #45
kokoska50>Ty vole píšeš v plně funkčním stavu a podívej se těch témat,co už se všechno na ní řeší.

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

16.5.2014 v 22:34 | Nahoru | #46
kokoska50> Sundej z toho tvojeho víčka to gumové těsnění a zkus to.

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 09:33 | Nahoru | #47
Má stále zaolejovanou svíčku,proč???Asi jsou v pr...gufera???

Naposledy editováno 17.05.2014 09:34:46

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 10:32 | Nahoru | #48
Poctivě jsem si to přečetl celý není zde zmínka o barvě na svíci ,jestli má přidávanej filtr na benzín.
Možnost 1.
Gufera by dělaly stoupající volnoběch a kulový výkon pokud by vůbec chytla ,mě to připadá že jede na sytič, neboli to má tak přechlastaný že za studena jede, po ohřátí vibruje a nejde točit, v případě papírovýho filtru ještě nedotejká benzín. Tot vše k palivu

Možnost 2.
Pokud směs bude ok cihlová svíce, předpokládám čistej výfuk.
Něco na el. instalaci vlivem ohřátí mezizávitové zkraty na indučkce ,vadná svíce,VN kabel ke svíci, tyristorové zápalko (studený spoje blbě se to hledá, rozebrat strčit do trouby na 110°C/30min potom proměřit pozor na kondenzátory nemají rádi takový teplo většinou jsem je pak měnil automaticky ),snímač otáček za tepla nepracuje jak má, nalomenej kabel a podobně.

Naposledy editováno 17.05.2014 10:33:13

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 11:26 | Nahoru | #49

kokoska50 píše: Víčko jsem otevřel a pořád to chcípalo jelo to podle mně stejně jinak to víčko ani moc netěšní a vylivá se benzín po nadrži tak možná to bude stejne jako když je otevřene jak bude čas vyčistím ten kohout a uvidím.



Hele ty si sám odporuješ.tady na hoře píšeš,že s otevřeným víčkem je to stejný a že to víčko netěsní,že ti teče benzín po nádrži a o kousek níž řešíš,co máš dělat s víčkem,že tam je podtlak a bez něho to jede líp,chytá a nezdechá.
To to jsou tvoje slova:

A ještě navíc s zavřeným víčkem startne cca po 5 a chcípne občas a s otevřeným na poprvé a nechcípa takže jak ?

Ano po otevření víčka většinou slyším takové syčení

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 11:32 | Nahoru | #50
ctiteljan> Kdyby sis to přečetl poctivě celý,tak by jsi věděl,že tam žádnej papírovej filtr nemá,že je tam jen filtr na kohoutku a ptá se jestli má cenu tam přidělávat druhej

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 11:35 | Nahoru | #51
Tak ono by to mohla dělat špatná hladina benzínu v karbecu,že by se mu to uchcávalo,ale to by poznal,že když zastaví benzín,tak mu to krásně pojede.
Dobře,tak jakou máš barvu svíčky?
Je mokrá zaolejovaná,černá sušší,cihlová?

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 12:03 | Nahoru | #52
Pánové obávám se, že se snažíme marně a díky zcela protichůdným informacím od zakladatele vlákna se tu skoro hádáme. Myslím, že věta "koupil jsem ji za 2500 v plně funkčním a dobrém stavu" mluví za vše. Pravdu máme nejspíše všichni, neboť tato babča bude trpět všemi výše popsanými závadami a bez celkového vyčištění a výměny spotřebních dílů ji není pomoci. Časem přibude vlákno "spojky" a pořád dokola.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 12:31 | Nahoru | #53
No je to už ok provrtal jsem vrtačkou díru ustřihl hadičku a dal ji do toho jak to maji pitbiky atd a jede to dobře už ani nechcípa startuje na poprvé najel jsem cca 15 km ani jednou nechcíplo díky za rady problém je vyřešen a ještě bych se chtěl zeptat jak odkroutím výfuk a vyliju sněj olej oplatí se mi to každy mi říka at ho vypálim a zlepší se výkon jinak po každe jizdě je kolem konce vyfuku hodně oleje micham 1:40

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 12:32 | Nahoru | #54
Jinak svíčka je cihlová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 13:20 | Nahoru | #55
kokoska50> Pokud babetta táhne a jede jak má,tak není potřeba čistit výfuk.Ale až to budeš někdy dělat,tak shod hlavu,dekarbonuj hlavu a píst z vrchu,demontuj koleno a pořádně ho něčím pročisti.
Ten poměr 1:40 je dobrej.To že je konec výfuku od oleje je běžný jev.
Akorát můžeš zkusit nějakej jinej 2T olej.
Já používám Castrol 2T a spokojenost.

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 20:52 | Nahoru | #56
filboy> Jinej olej bych doporučoval až po de karbonaci může se stát že se utrhne větší kus karbonu vlivem aditiv a umí to udělat pěknou paseku

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 21:05 | Nahoru | #57
Aha díky

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

17.5.2014 v 22:15 | Nahoru | #58
Ja používam olej za 150 kč
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 15 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 24 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 Krtekslopatku 5 12.5.2024 v 06:28 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 21 11.5.2024 v 08:33 Krleš70
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 4.5.2024 v 12:27 krokoš


TOPlist