Mám Pego 2003 iečko a věc se má tak..
Na volnoběh se motor zahřeje na cca 85 supňu normálně sepne ventilátro motor schladí a pak je teplota asi 80 stupňu.. Jak mile zařadím a projedu se asi 100 metrů cca 50km/h rychlostí tak jako normálně v obci teplota spadne na 50-60 stupňů..
Podle mě je to termostatem.. Myslím že vodní pumpa se roztočí po zařazení a rozjetí. Nevím jestli je poháněná od spojky nebo tak nějak to si nejem jistej ale každopádně po rozjezdu a ujetí 100m se motor schladí.. Tím pádem asi zůstává termostat otevřenej a nebo je na vině něco jinýho a proto se ptám co by to mohlo být.. Jinak když jsme vytáhl svíčku tak byla černá jak bota a myslím si že je to tím že jak byl motor pořád studenej(i za jízdy) tak jednotka pořád posílala víc paliva protože byl motor studenej..
Děkuju za rady..
PS: termostat nemužu nikde na partsdepotu sehnat nebo jsem slepej
seikos píše: Pegaso má motor od Rotaxu. Mimochodem zcela stejný jaké používaly statisíce motorek BMW. Mají malitelé BMW také prodat?
Ty tvoje protiitalské výkřiky jsou už trapné. Nechceš ne někde na jaře na motorce potkat, když už bydlíme kousek od sebe? Já že bych ti s radostí šlápnul do ksichtu až něco kecneš.
I když ne. Ty jsi přesně ten typ co kvičí jen v anonymitě netu a v reálu drží hubu a krok
On za to určitě nemůže,už se tak asi narodil.
1 reakcí na tento příspěvek Teplota motoru!
A ještě mě napadla váha vzduchu když to nemá lambda sondu.. Jestli třeba neblbne čidlo váhy vzduchu a proto je černá svíčka..
1 reakcí na tento příspěvek Teplota motoru!
Manualy su aj tu na motorkaroch. Chladiaca kvapalina tusim 1,4l...
1 reakcí na tento příspěvek Teplota motoru!
Příjde mi to prostě tak že dokud nedosáhne motor provozní teploty tak má větši opotřebení tím pádem i větší spotřebu..
Musím ot nějak pošéfit ještě..
Holt je to na tebe
Ahoj kolego, podle manuálu má termostat otvírat nad 65 stupňů. přesně tak mi ukazoval i teploměr na palubce. Proto jsem upravil termostat Wahler ze Škodovky, s otvírací teplotou 82 a teď je s ním motor fakt spokojenější a hladší. Připadá mi, že mu to dělá fakt dobře. Olej mi zůstává čistší, mohl jsem ochudit karbce a svíčka je z černé světlá a čistá, jak má být. Mašině teď stačí kolem čtyř litrů benzínu na sto a motor je sametový, tahavý a je na tom teď fakt radost jezdit. Mám od úprav natočených 10 tis km a doporučuji všem. Se stříkačkou bez lambdy ale nevím, doporučují svody, lambdu a řídící jednotku z BMW. Jejich stejné motory mají v papírech spotřebu 3,3 na sto při 90 km/h... Co dodat... Fakt jsou povedené, bezproblémové a úsporné.... Jirka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 | ferokulda | 67 | 26.3.2024 v 06:45 bazin. |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
Žárovka Aprilia Pegaso 650 | Hondapcx125 | 6 | 3.3.2024 v 15:37 kokoška. |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
(Vyřešeno) Seznam náhradních dílů a... Aprilia Pegaso 650 | arky | 4 | 3.11.2023 v 00:41 arky |