koupil jsem 125ccm Enuduro s najetými 10 000km, ale po celkové obhlídce, atd.. mi přijde, že nemá motorka nakroucenou tolik, jako je nakrouceno na tachometru. Je nějaký způsob, jak DOMA zjistit, jestli může mít motorka nakrouceno tolik kolik má na tachometru, nebo jestli je stočená..? Protože po 10 000km, by musela být motka jak nová a to se mi opravdu nezdá. Podle zevnějšku, to nejde moc dobře zjistit, protože jestli se předchozí majitel o motorku nestaral, tak to by mohlo být ono. Jde to nějak aspoň přibližně zjistit..? Nemám na mysli tu službu na inetrnetu, jak zaplatíte 500Kč a oni vám napíšou nějaké informace o motce..Díky za smysluplné dotazy :)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
Takže když mám motorku 39 roků starou a má najeto pod 40 000 km, tak je to totální nesmysl.
Je to GL 1000 a pak ještě CBX 1000 36 let starý a najeto těsně nad 40 000 km. též nesmysl?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
PEPAFJR píše: [quote=Ricard]Desetiletá motorka s desítkou na tacháči je buď totální nesmysl
Takže když mám motorku 39 roků starou a má najeto pod 40 000 km, tak je to totální nesmysl.
Je to GL 1000 a pak ještě CBX 1000 36 let starý a najeto těsně nad 40 000 km. též nesmysl?
Nesmysl ne, ale rozhodně ne pravidlo. dá se, ale bude 1ks ze 100 (no spíš z 1000).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
Fidel1994 píše: PEPAFJR> A to se někde válely odložené 20 let?
Nevalely, ale ten hajzl si kupuje motorky jenom proto aby me nasral, ne proto aby na nich jezdil ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
Medved píše: Nevalely, ale ten hajzl si kupuje motorky jenom proto aby me nasral, ne proto aby na nich jezdil ...
Až se dostavíš na Haberské hovno uvidíš novej kousek.
A jedinou chybu jsem udělal s tím BMW co jsem Ti nechal.
A to ještě až v Habří uvidíš Tatraplána a nebo Chevrolet šestiválec či Nash osmiválec kterých je 5 na světě. Tak budeš klečet u cedule Habří a bít hlavou o zem,že tu nebydlíš. Nazdár
Naposledy editováno 06.02.2014 14:15:39
PEPAFJR píše: Až se dostavíš na Haberské hovno uvidíš novej kousek.
A jedinou chybu jsem udělal s tím BMW co jsem Ti nechal.
A to ještě až v Habří uvidíš Tatraplána a nebo Chevrolet šestiválec či Nash osmiválec kterých je 5 na světě. Tak budeš klečet u cedule Habří a bít hlavou o zem,že tu nebydlíš. Nazdár
Jste tam vsichni tlupa hajzlu, co mne neskutecne serou!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
PEPAFJR píše: [quote=Ricard]Desetiletá motorka s desítkou na tacháči je buď totální nesmysl
Takže když mám motorku 39 roků starou a má najeto pod 40 000 km, tak je to totální nesmysl.
Je to GL 1000 a pak ještě CBX 1000 36 let starý a najeto těsně nad 40 000 km. též nesmysl?
přemejšlej....bavíme se o motorce, kterou sem kdosi dotáhl z německa, tak tu pár let stála v seníku a pak ji prodal.....nebavíme se tady o motorce, kterou sis koupil novou a nejezdil na ní
trins píše: přemejšlej....bavíme se o motorce, kterou sem kdosi dotáhl z německa, tak tu pár let stála v seníku a pak ji prodal.....nebavíme se tady o motorce, kterou sis koupil novou a nejezdil na ní
No tak dobré kupy existují (vím o cca 4-5 lidich,co koupili +/- v r.2010 třeba Hondu CRX r.87-92 s 50tis.km po majiteli z D/A ročníky 37-45), ale bohužel si v ČR stále pořád hodně kupců myslí, že právě oni mají to štěstí...
E: Písmenko.
Naposledy editováno 06.02.2014 15:07:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
Hellborn píše: Nesmysl ne, ale rozhodně ne pravidlo. dá se, ale bude 1ks ze 100 (no spíš z 1000).
mám to ale štěstí...mám jednu z tisíce...koupil jsem rok 1988 najeto 18 tisíc...motor ševelí,všechno uvnitř tak trochu panennské,z venku trochu horší,opravdu to stálo ve stodole v Holansku až si myšky z výfuku udělali hnízdo nastartoval a lítalo zrno z laufů,spojkové lamely slepené,ale jinak,špejle......někdy to opravdu natrefíš a nemusí to být stočený,ale je to náhoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
kotleta píše: mám to ale štěstí...mám jednu z tisíce...koupil jsem rok 1988 najeto 18 tisíc...motor ševelí,všechno uvnitř tak trochu panennské,z venku trochu horší,opravdu to stálo ve stodole v Holansku až si myšky z výfuku udělali hnízdo nastartoval a lítalo zrno z laufů,spojkové lamely slepené,ale jinak,špejle......někdy to opravdu natrefíš a nemusí to být stočený,ale je to náhoda
To furt nedokazuje, že to fakt těch 18 tis. má najeto...
Danke píše: To furt nedokazuje, že to fakt těch 18 tis. má najeto...
jak řikám,cokoliv sundám,byl jsem první,měním olej ve vidlích a olej jak má být,sundám kolo a všude čistý maz,šrouby označené,motor opravdu tichý,jen přede....všechno originál....to cítíš(a nebo tomu chceš věřit) takovou skrytou novotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
PEPAFJR píše: [quote=Ricard]Desetiletá motorka s desítkou na tacháči je buď totální nesmysl
Takže když mám motorku 39 roků starou a má najeto pod 40 000 km, tak je to totální nesmysl.
Je to GL 1000 a pak ještě CBX 1000 36 let starý a najeto těsně nad 40 000 km. též nesmysl?
A takove jsou dovezene z nemecka bez servisky tady na inzerci ? Nebo si je nekdo sudla v garazi a nema duvod prodavat ...
Naposledy editováno 06.02.2014 21:56:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
stevan píše: Ozzy_> není to blud mám také více motocyklů a třeba má Tx má najeto 38000km a je z roku 1974a já ji vlastním od 88 a tehdy měla 22000km,virago jsem koupil pro ženu v roce 1997 ročník 1996 a měla najeto 21000 a dnes má o asi 550Km více!!!!
Ty mas nejakej problem s pochopenim psanyho textu ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočený tachometr
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočený tachometr
raficka tachometru musi jit absolutne plynule, pri zrychleni se ciste zveda a nejlip to rozjet treba na kilo a pak prudce zbrzdit, vracet se musi taky pekne ciste bez cukani...
...prze pohon raficky je resenej magnetem , kterej toci plechovym kloboukem pod cifernikem /rafickou/ a odpor dela ocelovej pasek, celkem dlouhej a pekne namotanej.... a pri pretaceni tachaku zpet se ta ocelova pruzinka pomrsi... sem zjistil po vejletu do pangejtu a tachaky sem rozebral na dily
..u mejch dalsich stroju vzdy rafika tachaku lehce vrni, proste nejde ciste, takze predpokladam, nekdo poslal ocelovku do protismeru vrtackou...
..jedinej necukajici tachak mam na zxr75, ale ten je koupenej pres ebay...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
mozna jo, ale ted bylo u znamejch par starejch kusu dovezenejch z i, kolikrat volezly, oziveni chvili trvalo, ale ty tachaky, at naj 44 nebo 84 proste jdou jak mech, rucka tachometru jako by mela tlumic-obouma smerama..
..a u me klepanice, ale pocital sem se stoceninou, takze ok
A taky by bylo dobré říct, co je to za mašinu a hodit nějáké foto, to ledasco napoví
Přeju ti, ať ti slouží k radosti