Nedá mi to, nepodělit se s váma o tuto story. V krátkosti:
Kamarádovi nedal stařík ve fábce přednost a ten na svém Virágu to položil. Na Fábce uražená poklice a škráblý prah, Viráglo přes stupačky, blinkry , lakování .. no cca 20-30 tis v servisu. Stařík uznal svoji vinu, sepsaly se protokoly, motorka se odvezla do servisu, kde si ji prohlédl likvidátor a čekalo se.
Po několika urgencích a měsíčním čekání, přišlo vyjádření z ČPP, že si pojistnou událost vymyslel a de facto je to pojistný podvod, protože nemá protokol od policie. No a klidně se můžete s náma i soudit.
Po několika telefonátech s pojišťovákama, co to má znamenat, a zda s tím nejde něco udělat, protože havárka byla a viník je jasný, nám vyšlo, že všecko je v prdeli.
Pokud někdo máte s takvýmhle postupem jakékoli pojišťovny zkušenosti a můžete nám poradit postup, jak na ně budu rád.
Jinak varování: Ke každé havárce, kde si jste 100% jistí, že nejste viník, volejte kurva POLICII, když nám má pomáhat a chránit. Jinak vás může potkat stejný osud..
Tož zatím čus
Loner píše: Chlapy, strhla se diskuze, kde má kdo pojištěný moto, auto, barák atd. Je hezký takový průzkum. Průser je, když pojišťovna odmítne plnit pojištění a myslím, že je jedno jestli je to ta, nebo ta. Ale jak na ně? Navíc nám chcou od Nového roku pojištění zdvihnout, z důvodu proplácení výjezdu hasičů a vrtulníku. Nechce se mi dohledávat článek, který jsem četl cca před půl rokem, kde bylo srovnání s ADAC a ÖAMTC, kde 80-90% vybraného pojištění jde zpátky do škod a na provoz záchranných složek, takže ziskovost 10-20%. Kolik si myslíte, že mají ziskovost české pojišťovny? Neuvěřitelných cca 50%!!! Tak kde to kurva sme!!! Můj názor je: Odjebať se ztaďialto do piče! Protože to co je možné v ČR, není možné v celém civilizovaném, světě. A pokud nebude vůle nahoře něco změnit, budem dál dojné krávy. Sorry, že su sprostý, ale docela mě sere, jak každý chce s náma vyjebat
To je ale snůžka blábolů.
1) Na pojiš%tovny tlačí zákonodárce, aby co největší krajíc ze záchranných systémů přenesl na pojišťovny. Ty již nyní legislativně určitou část platí. A když řekneš na pojišťovnu = je to stejné jako na Tebe. Oni si ty prachy pojišťovny těžko namalují, takže je potřebují dostat ode mne, od Tebe.... Ono to vypadá krásně ve sněmovně, ale nutno dopočítat, kdo to vlastně zaplatí.
2) Ziskovost českých pojišťoven je u povinného ručení taková, že ze 100,-Kč vybrané se vyplácí 107,-Kč (údaj 2012 a letos to nebude lepší). Ceny pojištění jsou v průměru podhodnocené - díky konkurenci a také díky společnostem jako Direkt, kteří uměle snížili ceny na dumpingové a pak neunesli závazky a "odtáhli" do paďous.
A role ČNB, který dohlíží a kontroluje finanční trh? To je druhá zdejší šílenost = stačí zmínit nynější umělou devalvaci a k tomu dluhopisy, dále Kellnera a O2 kupované za koruny...Pak už se není čemu divit, že na trhu jsou oficiálně lychvářské finanční produkty, které již
1 mil.lidí dostaly do exekuční spirály. A když si uvědomíme jaká část pracovně činného obyvatelstva to je ...!!!
3) Dojné krávy jsme a budeme, protože pojišťovny vlastní zahraniční kapitál a tomu také nejde o nic jiného, než-li vyždímat nás, náš trh, jako hard = dokud bude něco kapat. Takže do budoucna omezí možnost uplatnění také českých lidí v tomto sektoru za účelem a jako další level ždímání.
K tomu se přidá zákonodárce, který chce ušetřit rozpočet z načich daní - třeba právě pro HZS a bude také legislativně ždímat co půjde od pojišťoven = a půjde mu to. Takže obratem pojišťovny z nás.
TAKŽE BUDEME ŽDÍMÁNI DOKUD NEPADNEME! To je holá realita.
Jeden příklad - Belgičani z ČSOB mi svévolně zcela změnili parametry smluvních ujednání k bankovnímu účtu s tím, že naplnili zákonem dané seznámení se změnou pouhým upozorněnín, že dojně k jakési neupřesněné změně ceníků. Jaká tako změna bude se absolutně nedala dohledat! Pro mne to znamenalo opratem zdražení poplatků o 15% a k tomu původně neomezený počet transakcí omezili BEZ UPOZORNĚNÍ NA 5 - SLOVY PĚT měsíčně!
Postavil jsem se tomuto protiprávnímu jednání a výsledek - vedení účtu na rok zdarma a transakce opět neomezené.
Je to přístup = KDYŽ SE DÁŠ, BUDEŠ SEŽRÁN! Problém je v tom, že třeba ČNB má nástroje na udržení zahraničních FINANČNÍCH SUPŮ v mezích, ale Boužel se soustředí na "spolupráci" s finančními gaunery typu Klasovo dítě Kellera = nakonec všech 7 členů bankovní rady jmenuje prezident = kterýpak, že je jmenoval..?!!
Máme to tady hrozně prorostlé "hlilobou" klientelismu = správné názvosloví je "organizované finanční zločinnosti" dokonce za účasti ČNB!
Je těžké dnes všechno ukočírovat. Člověk aby pořád sledoval kdo všechno s tebou chce vydrbat, hlídat splatnosti, různé termíny,kvalitu jídla,podmínky smluv,atd,atd...to přestává být v lidských silách. A oni na to spoléhají.
Výsledek: žádné navýšení a zase mám pár let klid, než jejich systém automaticky rozešle dopisy a lidi, kteří jedou v jednom zátahu ve dvou pracích atd., kteří nemají čas tohle řešit, dobrovolně zaplatí.
Bankovní účet: před 5 lety při zvýšení suché "zachovejte podmínky nebo jdu jinam", před 3 lety už nemohli + jsem potřeboval levné platby po Evropě - přechod do Fio, vše zdarma, bezkontaktní karta, všechny platby příchozí/odchozí v ČR/SR a v Evropě za 1/2E.
Výsledek: nemusím se nijak omezovat, řešit "výhodné nabídky" jiných bank... s některými bankami mimo EU to funguje ještě lépe, třeba prachy třeba ze švýcarské UBS přicházejí na korunu přesně z české pobočky UniCredit, ani koruna poplatku.
Nenechat se ojepat, to je celé :)
1 reakcí na tento příspěvek Pojišťovna ČPP a její postupy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy
homat píše: do 100.000,- se policie nevolá, ideální je, když přímo od nehody se zavolá na pojišťovnu viníka a ten to nahlásí. Jinak se jedná o pojištění odpovědnosti, tedy je to problém toho pána. Pokud se jeho pojišťovna zdráhá, tak proplacení škody nárokuj přímo na viníkovi. Kdo způsobil škodu - on, že má blbý pojištění, které nekryje vůbec nebo částečně rozsah způsobené škody je jeho problém, rozdíl ať zaplatí a ať si to vyřídí s nimi on. To je jediný způsob jak se začnou lidi zajímat u koho mají odpovědnost pojištěnou a nebudou k tomu přistupovat s tím, ať je to co nejlevnější bez ohledu na kvalitu služeb, protože se jich to vlastně netýká.
Hlasna Treban je krasna, ale to co rikas je blbost. Ty mas ve smlouve limit plneni XY mega, a ze pojistovny zkousi svinarny fakt neni tvuj problem. Nehlede nato, ze tohle zkousi dneska prakticky kazda pojistovna CPP neni vyjimka. Krom toho kdyz vemes CPP+Koop, ktery maji jednoho vlastnika, tak jsou vetsi jak CP. Takze kde uz by ses chtel pojistit jinde aby si mel jistotu ze te nevojebou ?
Uvědomte si kolik let a jaké částky lidi platí na veškerých pojistkách a jaké procento musí pojišťovna proplatit zpět na škodách,pokud vůbec nějaká nastane!!!
Když vemu sebe,firmu... Pojišťovnám zaplaceno za cca 12 let zpět na pojistkách asi 2.000.000.-kč, pojišťovnou proplaceno na škodách cca 100.000.-kč = 1.900.000.-kč zisk pojišťovny!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy
Proč by tedy existovaly různé limity plnění, přeci by byl jenom jeden.
Ještě k tomu výběru pojišťovny, vždy volím pojišťovnu pro "povinné ručení" s ohledem na její serióznost / přístup, tak abych minimalizoval dopady případných rizik na mojí osobu. Ale je pravda, že na to koukám trochu jinou optikou, pohybuji se profesně v automobilovém průmyslu a také jsem si dodělával po škole soudní znalectví v tomto oboru. Takže těch rizik a povinností vnímá poměrně dost. Vše mám pojištěno Allianz / AXA.
Naposledy editováno 30.11.2013 20:19:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy
By me tedy zajimalo za zaklade ceho soudis ten seriozni pristup, pojistovna se da hodnostit z toho jak plni v pripade, ze to potrebujes. Do ty doby je seriozni kazda .
Co se týká toho limitu, tak samozřejmě to není případ na začátku vlákna, ale tady se jedná o to, že pojišťovna odmítá hradit škodu / odpovědnost svého pojištěnce a viníka nehody (pokud je skutečně vše jak uvádí autor). Dívám se na to takhle: chtěl jsem bourat? nechtěl. Zavinil jsem nehodu? nezavinil. Byly mi uhrazeny veškeré škody které vznikly? Nebyly.
Ze zákona má provozovatel odpovědnost za provoz vozidla bez možnosti vymanění se, takže proč se doprošovat pojišťovny, když odpovědnost má provozovatel. Že si zaplatil lemply, je jeho problém. Tvůj nárok na uhrazení škody v plné výši, která ti vznikla nikdo zpochybnit nemůže a je odpovědnost za provoz vozidla z něj sejmout také naštěstí nelze. Takže zjistit si provozovatele, nemusí to být viník nehody a požadovat uhrazení.
Nyní bych tedy poprosila o Vaši trpělivost, o výsledku šetření budete písemně vyrozuměn ."
Takže to je cca měsíc a půl a nic.
v pondělí jdu za právníkem mám toho dost
Naposledy editováno 01.12.2013 12:46:35
DucS píše:
Navíc POZOR pojišťovně totiž náramně vyhovuje hlavně když dáte vozidlo do jejich smluvního neznačkového servisu...ten si na pojišťovnu vyskakovat nemůže,takže hádejte jak asi dopadne oprava...
1 reakcí na tento příspěvek Pojišťovna ČPP a její postupy
1 reakcí na tento příspěvek Pojišťovna ČPP a její postupy
Já mám pro svůj klid vše u Alianz a cokoliv řeším je v klidu a ve prospěch poškozeného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy
ST3 píše:
Já mám pro svůj klid vše u Alianz a cokoliv řeším je v klidu a ve prospěch poškozeného.
No vidíš, jedna z nejdražších, známá zrovna u nich měla taky pojistku a když přišlo na zaplacení škody na autě 40 tísíc, tak hrozný problémy a tahanice.