1 reakcí na tento příspěvek motor po GO potřebuju poradit jak správně zajet
jo a zrovna rozebírám a dávám do kupy 250/590 Sport takže asi taky budu lovit rady ač mám pžíručku originál k temu.
Naposledy editováno 28.08.2013 22:19:27
Naposledy editováno 28.08.2013 22:40:56
1 reakcí na tento příspěvek motor po GO potřebuju poradit jak správně zajet
motor po GO potřebuju poradit jak správně zajet
Prvnich 300 az 500km 1:20, ak muzes pomalu ubirat na nejakych 1:33.
Co se jizdni techniky tyka, NEPODTACET ani nepretacet, stridat jizdni rezimy. Jestli si nekdo mysli, ze zajede motorku po dslnici Praha-Ostrava a zpatky pri konstantnicho 80 km/h tak ani nahodou!
(reakce na) motor po GO potřebuju poradit jak správně zajet
Koštěbuch píše: jak říká kokožka je potřeba více mazat a taky jsou po jistych kilometrech stanovený otáčky přes který by si neměl jít... hledej na netu toho najdeš kotel
Kdybys tohle delal dusledne, tak budes do kazdyho kopce PODTACET!
Jezdi tak, aby motor sel lehce a v kteremkoli jizdnim rezimu reagoval na pridani plynu!
Semtam ji trosicku prikrm, jinak bude lina!
Ale hlavne MAZAAAAT! Jak jsem pssl, tyhle motory maji rady mineral, az do vyvoje M2T se do benzinu lil i podle navodu vyrobce bezny motorovy olej M6A - a ono se to nekousalo!
1 reakcí na tento příspěvek motor po GO potřebuju poradit jak správně zajet
jen se u toho musí trošku myslet a nebrzdit motorem 10km v kuse protože jestli nebudeš brzdit motorem tak jednoho dne upečeš brzdy a šeredně si rozbiješ hubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor po GO potřebuju poradit jak správně zajet
Pro zabeh min jak 1:25 znamena ze se mu to nekde lizne.
Jizda z kopce s dvoutaktem a zaklapnutym plynem ZNAMENA, ZE MOTOR NEMAZE!!!
Jo a droude, ja psal o jizde DO kopce
Ono i tady obcas ruzni sexperti tvrdili ze na Jawu syntetika 1:50, ale to ze za chvili kousli prizna malokdo. Proste motor koncepcne.ze ctyricatych lel chce hooodne mazat. Howgh - na 2T jezdim od patnacti a je mi petasedesat. Kupodivu jsem nezadrel.
Takze mily autore vlakna, na reci ruznych takyznalcu moc nedej, stahni si z Jawamwnie navod k obsluze a tam to budes mit i cerne na bilem!
Naposledy editováno 29.08.2013 17:18:32
Naposledy editováno 29.08.2013 18:57:22
1 reakcí na tento příspěvek motor po GO potřebuju poradit jak správně zajet
Já doporučuju výše popsanej postup, dvě nádrže horšího MeDvěT v poměru 1:33, než si trošku sedne, pak přejít na "mainstrem" - to co se do těchhle starých motorů lije dnes nejčastěji, tzn. nějaké lepší M2T s vyšší normou (dražší minerální olej s normou API TC nebo levnější polosyntetika JASO FC/FD). Dvě nádrže s horším olejem motoru neublíží. Ale trochu se to vyběhat musí, to je právě to zajetí.
Běžný příklad, minerál Mogul TS s API TC/JASO FC, doporučený poměr 1:50, polosyntetika Mogul TSF API TC/JASO FD, doporučení 1:50.
Pokud se bavíme o Jawě, mazal jsem drahým olejem, abych motor moc nevyběhal, a stejně prasknul pístní kroužek. Takže se výbrus dělal stejně. Od té doby jsem lil jen M2T API TB a motor držel. U Jawy se vyplatí šetřit. Co ušetříš za olej, haž do prasátka na lepší motorku.
Naposledy editováno 29.08.2013 21:05:53
1 reakcí na tento příspěvek motor po GO potřebuju poradit jak správně zajet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |