globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.7.2013 v 18:48 | Nahoru | #811
Honza.FZS> sekundár můžeš spočítat Na zadní rozetě je to dokonce napsáno, na přední vidíš po sundání toho deklíku na 2 šroubkách. Jinak primár a kvalty jsou identický dokonce i na cbr 250. Hvízdat může i řetěz. Já zas slyšim z motoru i takový pocvakávání, poklapávání, s lehkym plynem ve vyšších točkách, jak sem psal výše. Na garanci mi řekli, že je to normální projev.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.7.2013 v 20:10 | Nahoru | #812
Mám z fotky pocit,že ta motárdová CRF má vzadu menší rozetu,proto jsem se ptal. Šlo by to spočítat?
Jinak dnes jsem byl na garančce,najeto je 1480km a začíná ten motor ožívat. Přemýšlím o nějakém lehkém ladáku,nebo vykuchání originálu. Kdo tam máte jaký laďáky? Nebo zatím všichni origo?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.7.2013 v 07:01 | Nahoru | #813

prackarr píše: Mám z fotky pocit,že ta motárdová CRF má vzadu menší rozetu,proto jsem se ptal. Šlo by to spočítat?
Jinak dnes jsem byl na garančce,najeto je 1480km a začíná ten motor ožívat. Přemýšlím o nějakém lehkém ladáku,nebo vykuchání originálu. Kdo tam máte jaký laďáky? Nebo zatím všichni origo?


Koukni o kousek zpátky v debatě. Mám tam výfuk FMF. Ještě je tu možnost jménem Yoshimura

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2013 v 21:29 | Nahoru | #814
Dneska jsem dal rozetu 38 zubů. Výsledek je ten,že tachometr podle GPS měří přesně,tedy kolik ukazuje,tolik opravdu jedu,+-3km/hod. Spíše tedy -3km.
Ale je to rychlejší. Síla se sice nepatrně zmenšila,to je jasné,ale myslím,že celkový výsledek je lepší.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2013 v 22:26 | Nahoru | #815
prackarr> Kolik zubů má ta originální?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2013 v 12:15 | Nahoru | #816
CRFL má originál převod 14/40

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2013 v 18:04 | Nahoru | #817
Tak tady jsou moje pocity/poznatky

mam najeto cca 2200km
garančka mě stála 1100,- olej, filtr, napnutí řetězu(ventily vůbec nekontroloval dle faktury)

Taky vám na polňačce rachotí crfo, jak kdyby jste vezli brašnu s vercajkem? Myslím že to dělá řetěz, ale čert ví (kolega, co mi půjčil pitbike má na řetezu napínák a takový virvál to nedělá)
Tento týden mi připadá, že ve středních otáčkách se motor rozvibruje víc než má, ale těsně před zařazením vyšší rychlosti se zase vrátí do normálu. Stává se mi to jen když jedu s přítelkyní, když jedu sám tak to děla možná tady, ale není to znatelné (cítím to v řídítkách)
Dělá to u každého kvaltu a povolenou hmotnost nepřekračujeme, ještě je tak 15kg rezerva.
Jinak v budoucnu chci jít do FNF taky, akorát co se mi nelibí tak cena laďáku od EJK, protože 200$ za primitivní plošňák... Popravdě se divím, že ještě Čína nedělá kopie za 20$
A "hepa filtr" půjde taky pryč, Rick Ramsey si vychvaluje DNA filtr
Jinak jsem s mašinkou spokojen, Beskydy už mám projeté křížem krážem a je to držák

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2013 v 20:19 | Nahoru | #818
rage> A máš ji koupenou od ofiko prodejce?
Při jízdě na nerovnostech občas zarachotí kryt pod motorem, pak zadní blatníček centrálu, jak klepne o kyvku a taky držák spz, takže pohoda. Na dirtu mi to nedělá, protože kryt pod motorem je napevno chycenej 4 šroubama(na crfu je jen zepředu a vzadu je jen zasunutý do vybrání mezi rámem a motorem), blatníček centrálu je gumovej a držák spz tam neni Řetěz občas cinkne normál u rozety, chce to taky hlídat ideální napnutí, teď mam najeto 1200 a poprvý sem napínal. Zdá se mi ale, že je občas slyšt i takový cinknutí nebo cvaknutí a podle mě to dělá ten EGR ventil na přisávání vzduchu do výfuku, protože je slyšet i když stojim na místě a lehce přidám plyn, zkus to taky. S těma vibracema to mam taky, když vezu mladou, tk mi taky přijde, že trochu víc vibruje, asi je to zvýšenou zátěží. Vibrovat začne znatelněji až tak kolem 7tis, ale v rámci. Měl sem už x motorek a každá nějak vibruje, navíc je to jednoválec, ty vibrujou vždycky nejvíc. První co bude, tk zkusim zaslepit ten pojebanej EGR ventil, nebo nevim, jestli ho mam odstranit komplet(?), vede k němu kablík s konektorem, aby to nedělalo nějakej hapr do vstřikování...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.7.2013 v 20:24 | Nahoru | #819

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.8.2013 v 13:19 | Nahoru | #820
Dneska jsem narazil na thajskej servisní manuál a vypadá to, že ti lumpové mají verzi s možností zapnutí výstražných blinkrů:







No, jo, holt Evropa je zase šizená

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.8.2013 v 20:07 | Nahoru | #821
bastardi rákosnický Já bych spíš uvítal vypínač světel..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.8.2013 v 12:20 | Nahoru | #822
Tak to vypadá, že management Hondy asi není moc spokojený s prodeji. Dealeři začínají zlevňovat. Honda MCH má na L verzi cenovku dokonce 99.900,-.
Jinak můj motard super! Všechno funguje na jedničku
Maximálku jsem samozřejmě ještě nezkoušel. Až po zajetí...
Tak přeju všem krásný počásko na ježdění!

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.8.2013 v 21:12 | Nahoru | #823
Já ji měl za 104 tyček. 100 je pěkných, ale tak to je vždycky s každou motorkou. Dnes sem ji zas trochu protáh, trojka jde vytočit až na kilo. Motor už ale pěkně vibruje, když točí přes 8 tis. Přitom identický motor, co je v cbr, prý nejlíp jede mezi 8 a 9 tis. To pak musí bejt dost nepříjemná jízda, v tomhle vibračním pásmu. Nebo se ty motory přeci jen nějak konstrukčně liší?.. Kdoví...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.8.2013 v 23:18 | Nahoru | #824
SuperSic58> Asi tam nějaké drobné rozdíly v konstrukci budou.

Jo, jinak kdybyste chtěli vědět, kolik stála tisícová serviska mne (dneska jsem to vyzvedl), tak to bylo 2 562,- rovných. No, original Honda servis není levná sranda, sám by to člověk udělal tak za třetinové náklady

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.8.2013 v 07:48 | Nahoru | #825

MartyR píše: Jo, jinak kdybyste chtěli vědět, kolik stála tisícová serviska mne (dneska jsem to vyzvedl), tak to bylo 2 562,- rovných. No, original Honda servis není levná sranda, sám by to člověk udělal tak za třetinové náklady


Doma sám za třetinové, čili za cca 850 Kč?
Jeden a půl litru kvalitního oleje za celkem 300 Kč a olejový filtr za stovku, celkem tedy sám doma za 400 Kč. No a namáznout sekundární řetěz.

Mimochodem, copak Honda už nemá první garančku zdarma (za práci) jako ještě před pár lety?
Yamaha dosud stále ano - zákazník platí jenom materiál a práce je zdarma.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.8.2013 v 12:11 | Nahoru | #826
Dovi: Tak řekněme za čtvrtinové (i má práce a čas něco stojí )
Bohužel první garančku už práci zdarma nemá, na Alpovi jsem to tak měl
A to teď jsem prý měl ještě 12% slevu

Jinak tvrdili, že dělali i ventily, ale jestli i je seřizovali nebo jen kontrolovali, to nevím, páč tam zrovna nebyl mechanik a přejímací technik to nevěděl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.8.2013 v 13:27 | Nahoru | #827

MartyR píše: Dovi: Tak řekněme za čtvrtinové (i má práce a čas něco stojí )
Bohužel první garančku už práci zdarma nemá, na Alpovi jsem to tak měl
A to teď jsem prý měl ještě 12% slevu

Jinak tvrdili, že dělali i ventily, ale jestli i je seřizovali nebo jen kontrolovali, to nevím, páč tam zrovna nebyl mechanik a přejímací technik to nevěděl...


U Shadow Spirit (čopr od Hondy) taky první garančka tak, že práce je/byla zdarma, čili zákaazník platí jen cenu spotřebovaného materiálu (v podstatě motorový olej a olejový filtr).


K té 12% slevě - nechci klitorisovat, ale ta sleva by musela být uvedena na faktuře, jinak Tě lakujou.

I když na druhou stranu - obecně není problém si narazit cenu materiálu i dobu práce o mnoho desitek a někdy i stovek procent, a pak na to zákazníkovi "dát" s velkou slávou symbolickou "slevu" skutečnou nebo dokonce jen údajnou...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.8.2013 v 14:04 | Nahoru | #828
Dovi> Jo, ta sleva je i na faktuře, něco kolem 200
Ale jak píšeš, není problém navýšit si cenu o třeba o 100 a více % a z toho pak 12 slevit
Jak se říká: "Nechci slevu zadarmo..."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.8.2013 v 15:23 | Nahoru | #829
MartyR> A máš pod víkem ventilů vidět, jak tam dávali nějaký to tekutý těsnění?(něco jako byl lukapren atd), jak koukali na ty ventily?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.8.2013 v 15:24 | Nahoru | #830
Při poslední jízdě sem si všim, že zadní brzda začla brzdit zas o něco líp, zadní kolo už zablokuju i na asfaltě, když na to víc šlápnu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.8.2013 v 11:07 | Nahoru | #831
Kdyby to některé z vás třeba pro srovnání zajímalo, tady je v přehledné tabulce celá dosavadní historie vývoje spotřeby paliva Yamahy WR 250X převzatá z palubního deníku:






__

S pozvolna narůstajícím nájezdem a záběhem nové mašiny bych si teď po zatím posledních dvou vyjetých nádržích troufnul říct, že už i tak dobrá spotřeba Yamahy WR 250X má spíš tendenci se ještě i dál mírně snižovat.

Předevčírem jsem vyjel další (v pořadí 8.) nádrž Yamahy WR 250X - kontrolka rezervy se rozsvítila po ujetí 197 km od předchozího dotankování a na rezervu jsem pak ujel ještě dalších 61 km (ne až do suchä).
A bylo to ježdění převážně po kopcovitých okreskách a přes vesnice, a zároveň i v páteční odpolední špičce okolo Brna.

Po tomto rekordním nájezdu 258 km na jednu nádrž jsem zase standardně do plné dotankoval 6.63 litru N95, takže průměrná spotřeba byla zatím rovněž rekodně nízkých 2.57 l/100 km.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.8.2013 v 20:31 | Nahoru | #832

SuperSic58 píše: MartyR> A máš pod víkem ventilů vidět, jak tam dávali nějaký to tekutý těsnění?(něco jako byl lukapren atd), jak koukali na ty ventily?



Člověče, nevšiml jsem si, že by mi zpod víka koukala nějaká hmota...

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.8.2013 v 18:43 | Nahoru | #833
Ahoj kamarádi,
tak jsem přidám nějaké info o mém M-ku pro porovnání.
Byl tu dotaz na sek. převod. Ten je 2,785.
A jak se tu stále probírá ta spotřeba, tak po prvním vyjetí nádrže a dotankování opět do plné jsem spočítal spotřebu na 2,72 litrô na 100km. To je podle mě hodně příjemný. Tak uvidíme časem, jak se to bude hýbat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.8.2013 v 21:11 | Nahoru | #834

Honza.FZS píše: Ahoj kamarádi,
tak jsem přidám nějaké info o mém M-ku pro porovnání.
Byl tu dotaz na sek. převod. Ten je 2,785.
A jak se tu stále probírá ta spotřeba, tak po prvním vyjetí nádrže a dotankování opět do plné jsem spočítal spotřebu na 2,72 litrô na 100km. To je podle mě hodně příjemný. Tak uvidíme časem, jak se to bude hýbat.


Prosím Tě, já chci vědět,koli zubů má rozeta. Šlo by to sem napsat?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.8.2013 v 21:24 | Nahoru | #835

prackarr píše: Prosím Tě, já chci vědět,koli zubů má rozeta. Šlo by to sem napsat?


39 ? ... (14 x 2.785 = 38.99)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.8.2013 v 09:42 | Nahoru | #836
Honza.FZS> Tu extra nízkou spotřebu bych přisuzoval silničnímu obutí, stejně jako Doviho motardové WR. S drapákem je nejspíš o dost větší valivej odpor, tam se pod 3 litry asi nedostanem. Teď jsem měřil posledních 5l a dostal jsem se na 3,36l, ale ne zrovna s lehkym plynem a bylo tam i ježdění ve dvou.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.8.2013 v 13:09 | Nahoru | #837

SuperSic58 píše: Honza.FZS> Tu extra nízkou spotřebu bych přisuzoval silničnímu obutí, stejně jako Doviho motardové WR. S drapákem je nejspíš o dost větší valivej odpor, tam se pod 3 litry asi nedostanem.


Čistě jen pro pořádek, v zájmu objektivity a přesnosti...
"Drapáky" defaultně nemá ani Yamaha WR 250R, a myslím, že ani Honda CRF 250L.

Ale u endura Yamaha WR 250R na špuntech Bridgestone jsem měl spotřebu 2.83 l/100km.
Dojezd na nádrž jsem měl po silnici 211 km a endurko si na tu vzdálenost vzalo 5.97 litru N95.

Na druhou stranu je fakt, že ty gumy sice už nebyly funglovky jako u nové mašiny přivezené z krámu, ale zase nějak moc ojeté taky nebyly - přikládám výřez z technicky nekvalitní fotky ve tmavé garáži...





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.8.2013 v 15:59 | Nahoru | #838
Já pořád taky koukám po malym endurku ke svojí dospělé silniční KTM a tohle už se zdá být zajímavá nabídka: http://www.motorkar...-wr-250r-537734.html

Ještě si, ale budu muset počkat až cena ještě sleze ideál by byl 50kkč

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.8.2013 v 16:18 | Nahoru | #839
Tahle bílá z Liberce se pohybuje na inzerci už pěkně dlouho, to je v případě wr více než podivné, protože jsou hodně žádané... Aby to nebyla nějaká klekypetra...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.8.2013 v 18:19 | Nahoru | #840
SuperSic58>
Tak zajíždím takže s tím plynem nijak zuřivě netočím. Ono je to podle mě taky hodně o plynulosti jízdy, vhodném řazení, zbytečném nevytáčení nižších rychlostí a podobných zvyklostech. O tom obutí to tolik nebude jak říká Dovi. A asi by se to stejně vykompenzovalo tím, že mám v motohadrech skoro metrák.
Ta zadní brzda je stále naprd. O bloknutí kola se mi ani nezdá na štěrku, natož na asfaltu. Jinak lehkost řízení a obratnost je super.

Naposledy editováno 09.08.2013 18:22:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist