zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak dnes jsem byl na garančce,najeto je 1480km a začíná ten motor ožívat. Přemýšlím o nějakém lehkém ladáku,nebo vykuchání originálu. Kdo tam máte jaký laďáky? Nebo zatím všichni origo?
prackarr píše: Mám z fotky pocit,že ta motárdová CRF má vzadu menší rozetu,proto jsem se ptal. Šlo by to spočítat?
Jinak dnes jsem byl na garančce,najeto je 1480km a začíná ten motor ožívat. Přemýšlím o nějakém lehkém ladáku,nebo vykuchání originálu. Kdo tam máte jaký laďáky? Nebo zatím všichni origo?
Koukni o kousek zpátky v debatě. Mám tam výfuk FMF. Ještě je tu možnost jménem Yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale je to rychlejší. Síla se sice nepatrně zmenšila,to je jasné,ale myslím,že celkový výsledek je lepší.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mam najeto cca 2200km
garančka mě stála 1100,- olej, filtr, napnutí řetězu(ventily vůbec nekontroloval dle faktury)
Taky vám na polňačce rachotí crfo, jak kdyby jste vezli brašnu s vercajkem? Myslím že to dělá řetěz, ale čert ví (kolega, co mi půjčil pitbike má na řetezu napínák a takový virvál to nedělá)
Tento týden mi připadá, že ve středních otáčkách se motor rozvibruje víc než má, ale těsně před zařazením vyšší rychlosti se zase vrátí do normálu. Stává se mi to jen když jedu s přítelkyní, když jedu sám tak to děla možná tady, ale není to znatelné (cítím to v řídítkách)
Dělá to u každého kvaltu a povolenou hmotnost nepřekračujeme, ještě je tak 15kg rezerva.
Jinak v budoucnu chci jít do FNF taky, akorát co se mi nelibí tak cena laďáku od EJK, protože 200$ za primitivní plošňák... Popravdě se divím, že ještě Čína nedělá kopie za 20$
A "hepa filtr" půjde taky pryč, Rick Ramsey si vychvaluje DNA filtr
Jinak jsem s mašinkou spokojen, Beskydy už mám projeté křížem krážem a je to držák
Při jízdě na nerovnostech občas zarachotí kryt pod motorem, pak zadní blatníček centrálu, jak klepne o kyvku a taky držák spz, takže pohoda. Na dirtu mi to nedělá, protože kryt pod motorem je napevno chycenej 4 šroubama(na crfu je jen zepředu a vzadu je jen zasunutý do vybrání mezi rámem a motorem), blatníček centrálu je gumovej a držák spz tam neni Řetěz občas cinkne normál u rozety, chce to taky hlídat ideální napnutí, teď mam najeto 1200 a poprvý sem napínal. Zdá se mi ale, že je občas slyšt i takový cinknutí nebo cvaknutí a podle mě to dělá ten EGR ventil na přisávání vzduchu do výfuku, protože je slyšet i když stojim na místě a lehce přidám plyn, zkus to taky. S těma vibracema to mam taky, když vezu mladou, tk mi taky přijde, že trochu víc vibruje, asi je to zvýšenou zátěží. Vibrovat začne znatelněji až tak kolem 7tis, ale v rámci. Měl sem už x motorek a každá nějak vibruje, navíc je to jednoválec, ty vibrujou vždycky nejvíc. První co bude, tk zkusim zaslepit ten pojebanej EGR ventil, nebo nevim, jestli ho mam odstranit komplet(?), vede k němu kablík s konektorem, aby to nedělalo nějakej hapr do vstřikování...
Jinak můj motard super! Všechno funguje na jedničku
Maximálku jsem samozřejmě ještě nezkoušel. Až po zajetí...
Tak přeju všem krásný počásko na ježdění!
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jo, jinak kdybyste chtěli vědět, kolik stála tisícová serviska mne (dneska jsem to vyzvedl), tak to bylo 2 562,- rovných. No, original Honda servis není levná sranda, sám by to člověk udělal tak za třetinové náklady
MartyR píše: Jo, jinak kdybyste chtěli vědět, kolik stála tisícová serviska mne (dneska jsem to vyzvedl), tak to bylo 2 562,- rovných. No, original Honda servis není levná sranda, sám by to člověk udělal tak za třetinové náklady
Doma sám za třetinové, čili za cca 850 Kč?
Jeden a půl litru kvalitního oleje za celkem 300 Kč a olejový filtr za stovku, celkem tedy sám doma za 400 Kč. No a namáznout sekundární řetěz.
Mimochodem, copak Honda už nemá první garančku zdarma (za práci) jako ještě před pár lety?
Yamaha dosud stále ano - zákazník platí jenom materiál a práce je zdarma.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Bohužel první garančku už práci zdarma nemá, na Alpovi jsem to tak měl
A to teď jsem prý měl ještě 12% slevu
Jinak tvrdili, že dělali i ventily, ale jestli i je seřizovali nebo jen kontrolovali, to nevím, páč tam zrovna nebyl mechanik a přejímací technik to nevěděl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
MartyR píše: Dovi: Tak řekněme za čtvrtinové (i má práce a čas něco stojí )
Bohužel první garančku už práci zdarma nemá, na Alpovi jsem to tak měl
A to teď jsem prý měl ještě 12% slevu
Jinak tvrdili, že dělali i ventily, ale jestli i je seřizovali nebo jen kontrolovali, to nevím, páč tam zrovna nebyl mechanik a přejímací technik to nevěděl...
U Shadow Spirit (čopr od Hondy) taky první garančka tak, že práce je/byla zdarma, čili zákaazník platí jen cenu spotřebovaného materiálu (v podstatě motorový olej a olejový filtr).
K té 12% slevě - nechci klitorisovat, ale ta sleva by musela být uvedena na faktuře, jinak Tě lakujou.
I když na druhou stranu - obecně není problém si narazit cenu materiálu i dobu práce o mnoho desitek a někdy i stovek procent, a pak na to zákazníkovi "dát" s velkou slávou symbolickou "slevu" skutečnou nebo dokonce jen údajnou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
__
S pozvolna narůstajícím nájezdem a záběhem nové mašiny bych si teď po zatím posledních dvou vyjetých nádržích troufnul říct, že už i tak dobrá spotřeba Yamahy WR 250X má spíš tendenci se ještě i dál mírně snižovat.
Předevčírem jsem vyjel další (v pořadí 8.) nádrž Yamahy WR 250X - kontrolka rezervy se rozsvítila po ujetí 197 km od předchozího dotankování a na rezervu jsem pak ujel ještě dalších 61 km (ne až do suchä).
A bylo to ježdění převážně po kopcovitých okreskách a přes vesnice, a zároveň i v páteční odpolední špičce okolo Brna.
Po tomto rekordním nájezdu 258 km na jednu nádrž jsem zase standardně do plné dotankoval 6.63 litru N95, takže průměrná spotřeba byla zatím rovněž rekodně nízkých 2.57 l/100 km.
SuperSic58 píše: MartyR> A máš pod víkem ventilů vidět, jak tam dávali nějaký to tekutý těsnění?(něco jako byl lukapren atd), jak koukali na ty ventily?
Člověče, nevšiml jsem si, že by mi zpod víka koukala nějaká hmota...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
tak jsem přidám nějaké info o mém M-ku pro porovnání.
Byl tu dotaz na sek. převod. Ten je 2,785.
A jak se tu stále probírá ta spotřeba, tak po prvním vyjetí nádrže a dotankování opět do plné jsem spočítal spotřebu na 2,72 litrô na 100km. To je podle mě hodně příjemný. Tak uvidíme časem, jak se to bude hýbat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Honza.FZS píše: Ahoj kamarádi,
tak jsem přidám nějaké info o mém M-ku pro porovnání.
Byl tu dotaz na sek. převod. Ten je 2,785.
A jak se tu stále probírá ta spotřeba, tak po prvním vyjetí nádrže a dotankování opět do plné jsem spočítal spotřebu na 2,72 litrô na 100km. To je podle mě hodně příjemný. Tak uvidíme časem, jak se to bude hýbat.
Prosím Tě, já chci vědět,koli zubů má rozeta. Šlo by to sem napsat?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Honza.FZS> Tu extra nízkou spotřebu bych přisuzoval silničnímu obutí, stejně jako Doviho motardové WR. S drapákem je nejspíš o dost větší valivej odpor, tam se pod 3 litry asi nedostanem.
Čistě jen pro pořádek, v zájmu objektivity a přesnosti...
"Drapáky" defaultně nemá ani Yamaha WR 250R, a myslím, že ani Honda CRF 250L.
Ale u endura Yamaha WR 250R na špuntech Bridgestone jsem měl spotřebu 2.83 l/100km.
Dojezd na nádrž jsem měl po silnici 211 km a endurko si na tu vzdálenost vzalo 5.97 litru N95.
Na druhou stranu je fakt, že ty gumy sice už nebyly funglovky jako u nové mašiny přivezené z krámu, ale zase nějak moc ojeté taky nebyly - přikládám výřez z technicky nekvalitní fotky ve tmavé garáži...
Ještě si, ale budu muset počkat až cena ještě sleze ideál by byl 50kkč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak zajíždím takže s tím plynem nijak zuřivě netočím. Ono je to podle mě taky hodně o plynulosti jízdy, vhodném řazení, zbytečném nevytáčení nižších rychlostí a podobných zvyklostech. O tom obutí to tolik nebude jak říká Dovi. A asi by se to stejně vykompenzovalo tím, že mám v motohadrech skoro metrák.
Ta zadní brzda je stále naprd. O bloknutí kola se mi ani nezdá na štěrku, natož na asfaltu. Jinak lehkost řízení a obratnost je super.
Naposledy editováno 09.08.2013 18:22:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |