Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
prackarr píše: Původně jsem sem vůbec nechtěl psát,jen tiše čtu a divím se,ale...
Ona bude krom té spojky taky chyba v třídě oleje. Pokud má 5100MA2 třídu SL,proč ho kupují ti,co mají motory na třídu SF,či SG? Aby "mu to lépe chutnalo"? Bože bože můj...
No, když jsem koukal na na ofiko stránky, tak ten starý 5100 má:
API Normy: API SL/SJ/SH/SG
JASO Normy: JASO MA M033MOT055
a ten nový 5100 (čerpáno z oleje.cz):
Specifikace: API SG/SH/SJ/SL/SM; JASO T 903 MA 2
Tak nevím, specifikaci pro moji vránu to splňuje (SE, SF, SG), tak je to snad vpohodě (mám tam ten MA2 a nepozoruju nějaké problémy), neber to jako napadání, máš přeci jen v oboru nějaké zkušenosti, spíš je to dotaz jestli je to ok, nebo mám uvažovat nad něčím jiným?
PS:Pri skušaní asi šest krát som to zdvihol a z toho len raz som skoro preletel cez nadrž
2 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1. Mně se olej co neumí SL hledá dost špatně.
2. 5100 a syntetika? Tohle o něm píše výrobce.
A Technosynthese® lubricant is a mix between Mineral and Synthetic based oils. MOTUL uses frequently the ESTER as Synthetic based oil into its formulations for Passenger car, Motorcycle and Heavy Duty engine oils.
Technosynthese® is a MOTUL Brand since many years.
Takže snad řekněme polosyntetika... kolik je minerální složky ví výrobce
Bohužel pouze v anglické verzi.
3. Proč stránky výrobce mlčí o tom, že 5100je i ve verzi MA2 a tvrdošíjně deklaruje pouze plnění MA? Zejména, když dělení MA1/MA2 už nějakej měsíc je povinné a oleje se prodávají kamiony?
Jen mi není jasné, proč ten samý olej v několika výměnách fungoval bezvadně a jenom tím, že se zmešilo toleranční pole určitých parametrů (MA vers.MA2) způsobí problémy se spojkou. A tyto problémy po další výměně oleje stejně rychle zmizí.
Naposledy editováno 02.08.2013 00:46:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
devastator píše: Jenda_FZR>
Dej si tam 3000. 20w50 a prosím proved měření. Děkuju olej ti dodám zdarma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T
ta 3000-ka by bola MA alebo MA2?
bolo by dobre keby testnul staru dobru osvedcenu legendarnu recepturu 5100MA a porovnal
mazacie tlaky, teplotnu vodivost, atd a ci by sa umudrila spojka oproti MA2...
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Mohl by mi, jakožto laikovi, někdo vysvětlit, proč by olej API SL měl dělat v motoru, kde manuál uvádí API SF/SG problémy?
Krom toho API SG splňuje plno jiných olejů - třeba zde zmíněný Motorex, Valvoline DuraBlend a další, nicméně nikdo se nechlubí tím, že by měl "esterový olej" jako Motul, což by pravděpodobně dělali.
Nižší cenu novinky 5100 si zatím vysvětluji tak, že chtějí nalákat zákazníky a až dojedou původní recepturu, vrátí se na původní cenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
bushman7 píše: No, když jsem koukal na na ofiko stránky, tak ten starý 5100 má:
API Normy: API SL/SJ/SH/SG
JASO Normy: JASO MA M033MOT055
a ten nový 5100 (čerpáno z oleje.cz):
Specifikace: API SG/SH/SJ/SL/SM; JASO T 903 MA 2
Tak nevím, specifikaci pro moji vránu to splňuje (SE, SF, SG), tak je to snad vpohodě (mám tam ten MA2 a nepozoruju nějaké problémy), neber to jako napadání, máš přeci jen v oboru nějaké zkušenosti, spíš je to dotaz jestli je to ok, nebo mám uvažovat nad něčím jiným?
Taky jsem z toho celý rozpolcený,SG dle manuálu můžu a SL páchá strašné škody.Co s tím?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
kixs2 píše: Prosím zdejší znalce. Potřebuji-li olej 10W40 do motoru s mokrou spojkou od Motulu stačí mi SG a nemá to být "SL" tak kterej?
1. Mně se olej co neumí SL hledá dost špatně.
2. 5100 a syntetika? Tohle o něm píše výrobce.
A Technosynthese® lubricant is a mix between Mineral and Synthetic based oils. MOTUL uses frequently the ESTER as Synthetic based oil into its formulations for Passenger car, Motorcycle and Heavy Duty engine oils.
Technosynthese® is a MOTUL Brand since many years.
Takže snad řekněme polosyntetika... kolik je minerální složky ví výrobce
Bohužel pouze v anglické verzi.
3. Proč stránky výrobce mlčí o tom, že 5100je i ve verzi MA2 a tvrdošíjně deklaruje pouze plnění MA? Zejména, když dělení MA1/MA2 už nějakej měsíc je povinné a oleje se prodávají kamiony?
Jen mi není jasné, proč ten samý olej v několika výměnách fungoval bezvadně a jenom tím, že se zmešilo toleranční pole určitých parametrů (MA vers.MA2) způsobí problémy se spojkou. A tyto problémy po další výměně oleje stejně rychle zmizí.
1. Mne se docela libi tenhle, od znameho vyrobce za super cenu, polosyntetika JASO:MA, API:SG
mxtrade.eshop-zdarma.cz/index.php
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
SirIndy píše: 1. Mne se docela libi tenhle, od znameho vyrobce za super cenu, polosyntetika JASO:MA, API:SG
mxtrade.eshop-zdarma.cz/index.php
Ten jezdila bejvalka v hornetu a ok
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
SirIndy píše: 1. Mne se docela libi tenhle, od znameho vyrobce za super cenu, polosyntetika JASO:MA, API:SG
mxtrade.eshop-zdarma.cz/index.php
Jezdil sem ho dřív, a problém sem nezaznamenal.
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
z-x-r píše: Panove BARVA stareho a noveho 5100? Vune? To klouzani je divne... Dale jestli to nedela jen jedna varka od jednoho prodejce...Pancovana?
jako že motogaraz.cz prodával pančovaný olej? A co je to vůbec pančovaný olej? Jiný olej nalitý do origo flašky nebo tím, že se liší cenou?
Co tady psali, tak to některým klouzalo s MA2 za 620 z motogaraze, stejně tak za "poctivých" 9xx Kč od "poctivých" prodejců
e-jinak MA2 by měl být oproti MA zelený. Nalil jsem si vrstvičku ale jen na dno červeného víčka, tak jsem poznal prd, vůně stejná, dneska ještě kouknu na tu barvu v něčem transparentním. Do motogaráže napochodovat a zeptat se jich jestli prodávají pančovaný olej ale už odvahu nemám
Naposledy editováno 02.08.2013 11:23:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
muscle_biker píše: ta 3000-ka by bola MA alebo MA2?
bolo by dobre keby testnul staru dobru osvedcenu legendarnu recepturu 5100MA a porovnal
mazacie tlaky, teplotnu vodivost, atd a ci by sa umudrila spojka oproti MA2...
Tady bych se rád přidal, dneska jsem ve stavu, že mám na obou motorkách nalogované dvě hodiny jízdy v ruzných režimech s Ester 5100 15W50 MA2. Takže dneska mně čeká alespoň jedna s púvodním Ester 5100 15W50 MA. Zítra doklepnu druhou a budu moct začít srovnávat logy, potom bych rád tu zmíněnou 3000ku a klidně obě verze, pokud se dělají.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Můžeš tu pak prosím hodit nějaký graf naměřených hodnot? takovou jednoduchou statistiku, ze které bude patrné jak se změnily měřené veličiny při různých olejích... tohle určitou vypovídající hodnotu mít může. Já taky nejsem s novým motulem ma2 moc spokojený, takže bych tyto informace uvítal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
_PAvlikK__ píše: po dvaceti letech začne pomalu odcházet spojka, čim jinym by to bylo, než olejem ... to je zase téma
jasne, hlavne ze pak po dalsi vymene je spojka zase jako nova dalsich 30tis km, vid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
eriq píše: Jenda_FZR>
Můžeš tu pak prosím hodit nějaký graf naměřených hodnot? takovou jednoduchou statistiku, ze které bude patrné jak se změnily měřené veličiny při různých olejích... tohle určitou vypovídající hodnotu mít může. Já taky nejsem s novým motulem ma2 moc spokojený, takže bych tyto informace uvítal.
Múžu ti sem postnout klidně kompletní logy z obou motorek ale pochybuju že si kvuli tomu budeš kupovat licenci od AEM k jejich logerúm a interpretačnímu SW/logVieweru. Mohl bych asi udělat pár screenú ale to nic nevypovídá. Pokud to někoho zajímá do detajlu, není problém se u mně zastavit a shlédnout celý log u mně. Pokud by někdo měl zájem, stejně jako to nabízím pro plechovky, lze provést rúzné měření/logování i na motorkách. Kamáradi po mně nejčastěji chtějí měření AFR(poměr palivo/vzduch) EGT(teplota výfukových plynú) teda ti kteří to hrotí s výkonem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
fockewulf píše: Jenda_FZR> pokud tady siris zvestio nizsich tlacich a teplotach,tak by bylo minimalne vhodne tato tvrzeni podlozit...a ne napsat,ze kdo chce dukaz,ma se stavit.
1.nešířim
2.nikolik zvěsti, nýbrž hodnoty
3.podložit neni problém jak jsem napsal výše, obtěžoval si se číst?
4.já nikoho nenutim, všim jsem si že několik lidí možná ocení moje naměřené hodnoty
5. kdo si chce být skutečně jistej, že nepracuju v Castrolu a nevedu tady reklamní kampaň proti Motulu, musí přijet ke mně a podívat se kolik prázdnejch i plnejch kanistrú od oleje motul tady mám.
Jediný co sem mužu postnout je zhruba něco takovýho.
[URL= with [URL=
Naposledy editováno 02.08.2013 16:45:07