Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
prackarr píše: Původně jsem sem vůbec nechtěl psát,jen tiše čtu a divím se,ale...
Ona bude krom té spojky taky chyba v třídě oleje. Pokud má 5100MA2 třídu SL,proč ho kupují ti,co mají motory na třídu SF,či SG? Aby "mu to lépe chutnalo"? Bože bože můj...
No, když jsem koukal na na ofiko stránky, tak ten starý 5100 má:
API Normy: API SL/SJ/SH/SG
JASO Normy: JASO MA M033MOT055
a ten nový 5100 (čerpáno z oleje.cz):
Specifikace: API SG/SH/SJ/SL/SM; JASO T 903 MA 2
Tak nevím, specifikaci pro moji vránu to splňuje (SE, SF, SG), tak je to snad vpohodě (mám tam ten MA2 a nepozoruju nějaké problémy), neber to jako napadání, máš přeci jen v oboru nějaké zkušenosti, spíš je to dotaz jestli je to ok, nebo mám uvažovat nad něčím jiným?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
bushman7 píše: No, když jsem koukal na na ofiko stránky, tak ten starý 5100 má:
API Normy: API SL/SJ/SH/SG
JASO Normy: JASO MA M033MOT055
a ten nový 5100 (čerpáno z oleje.cz):
Specifikace: API SG/SH/SJ/SL/SM; JASO T 903 MA 2
Tak nevím, specifikaci pro moji vránu to splňuje (SE, SF, SG), tak je to snad vpohodě (mám tam ten MA2 a nepozoruju nějaké problémy), neber to jako napadání, máš přeci jen v oboru nějaké zkušenosti, spíš je to dotaz jestli je to ok, nebo mám uvažovat nad něčím jiným?
Taky jsem z toho celý rozpolcený,SG dle manuálu můžu a SL páchá strašné škody.Co s tím?