globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2013 v 17:45 | Nahoru | #661
tak ajp už má i vodníka: http://streetmoto.c...r5-250-lc-trail-3272

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.5.2013 v 19:28 | Nahoru | #662
Tak na CRF-L najeto od středy do dneška cca 900 km, celkem už mám 1200 - musím zajet na servisku na výměnu filtru a oleje. Použil jsem ji jako "cendurko" na takové decentnější cestování po republice (zítra dám foto, jak byla naložená).
Postřehy:
1) Originální pneu drží líp na silnici, než na trávě, včera se mi to povedlo na trávníku pří ostřejším zabrždění složit, ačkoli byla naložená nestalo se nic, tyhle měkké plasty jsou fakt poměrně odolné - holt endurko
2) Tacho proměřuje cca 5 až 10 km, když jsem jel 110 tachometrových, navigace ukazovala 100
3) Motor se stává s najetými kiláky čím dál živější, ale víc jak 120 - 125 km na rovině asi nedá (moje váha + bagáž = cca 115 kilo zátěž), do kopců se dá v pohodě jezdit kolem 90-ti na pětku, šestka je holt na ježdění po rovinkách a z kopce)
4) Na dlouhé cestování opravdu není vhodné sedlo, ale tak kolem 200 km denně se dá
5) Obě brzdy už brzdí dobře, ale začal se mi sekat spínač nožní brzdy, nějak jsem to pošteloval, tak snad to bude v cajku
6] Každému se poměrně líbí
7) Je to opravdu zábavná mašinka

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2013 v 11:03 | Nahoru | #663
Naložená na cestu :





(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2013 v 16:59 | Nahoru | #664
MartyR> Se nedivim, že jen 125 Já mam zatim jen 388km, nejvíc sem jel zatim kolem 110. Taky to chci změřit navigací, jak se to předbíhá.
Jinak motor je takovej spíš pružnej, než točivej. Zabírá pěkně tk ve 4tis a táhne do těch 7, pak už nic moc, ale tam to dusí vejfuk si myslim, ta motorka potřebuje laďák jak prase drbání..
Měl sem tam daný docela nakřivo gufero u spínače spojky, to sem srovnal, ale bylo to sraní...:@
Gufero u řadičky už neteče, záhada, ale sem rád

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.5.2013 v 21:55 | Nahoru | #665
Tak dneska si jedu po Budejcich kolem Cinestaru a najednou koukam, proti me jedou za sebou 2 novy Crf 250l musim uznat, ze takhle na zivo ta motorka je daleko vetsi nez na obrazkach a vypada i vuc dospeleji fakt nadhera hned sem projel novy registrace tyhle hondice ale bohuzel kluci tu nejsou cehoz trochu lituju, rad bych cetl nejake dalsi deniky tyhle masiny

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2013 v 22:32 | Nahoru | #666
Já už dal první zápis Dnes jsem měřil přesnost tachometru a když ukazuje 100, tak navigace ukazuje 91,5, takže pěknej hondí baron prášil Ale asi přibližná odchylka bude u všech vozidel. Auto mi ukazuje při kilu 92 a druhý 94, tk to bude asi podobný no. A kámošovo Astra ukazovala při 140 skutečných 120

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2013 v 11:56 | Nahoru | #667

Hany13 píše: SuperSic58> přesně jak říkáš, nárazovej vítr že sem měl co dělat abych nejezdil v protisměru a já si říkal, jak vy endůrysti to máte lepší že zajedete na pole kde si jedete 50 a pohoda a ono nakonec vůbec



Ono když je takhle hnusně, tk neni chuť jezdit ani v terénu

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2013 v 12:00 | Nahoru | #668
Koukám, že to dualsportový nadšení nějak povadlo

nějaký nový videa

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2013 v 14:06 | Nahoru | #669
Zdarec kamarádi, po delší době přidávám další zkušenosti a zážitky.Hondička má nalítáno 800km, což je méně než bych mohl, ale "díky" zimě přibyly kila a ubyla fyzička, tak víc sportuju než jezdím na motorce...V terénu mně CRFko velmi baví, měkčí pružení mi vyhovuje a je super, že po průjezdu kalužemi nebo bahnem je špinavá jen motka, ale já skoro vůbec, tak dobře fungují blatníky.Pneu jsou na suchu slušné, ale na to jak jsou "špalkozní" tak na mokru nic moc, uvažuju o výměně.Musím obdivovat MartyhoR, že je schopen jet 80km/h. v rozbitém terénu, já zvládám tak 60ku v normálním a mám smrt v očích, trochu si myslím, jestli nás kolega trošku nelakuje ...
Jak jsem dřív kritizoval zrcátka, tak musím říct, že jsem si celkem zvykl, takže zatím měnit nebudu a po dnešní 55km vyjížďce mně potěšilo sedlo, že začíná být příjemně prosezené, prdel ani jednou nezabolela.
Tím, jak po zajetí motky jsem začal víc kombinovat rychlejší silnici a terén, tak mám spotřebu 3,15-3,28L/100km, což je pořád dost slušné.A jak jste na tom se spotřebou vy, kamarádi??
Bohužel mám i jednu špatnou zkušenost.Jak jsem minulý týden odjížděl z práce, tak kolega při decentním obdivování CRFka mi najednou ukazuje hřebík, který byl probodnutý v prostředním špalku,z boku tak, že špička se dotýkala vnitřního pláště, tatže po rozjezdu by se hřebík zabodl do gumy a defekt by byl na světě.A protože hřebík nebyl rezavý, je jasné, že jsem ho nekoupil v terénu, ale někdo z kolegů závistí nerozchodil moji novou motorku... Doufám, že podobnou zkušenost nepoznáte.
Mám na vás dotaz.Myslíte si, že po peripetiích s MORAVAMOTORS, i kvůli té ČOIce, co jsem na ně poslal, tam můžu dát Hondu na servisku? Mám totiž obavy, že by se mi mohli nějak pomstít, třeba mně natáhnout na penězích, nebo udělat něco s motorem, třeba aby víc žral...Co byste dělali vy?
P.S.Kam se poděl NOB a jeho zájem o Kawasaki KLX 250?

Naposledy editováno 26.05.2013 14:09:32

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2013 v 16:23 | Nahoru | #670
SuperSic58> čéče, teď koukám, že jsi z Kouřimi, já si do Svojšic vozím servisovat moto, kdyby si měl náladu se svézt po silnici s někym dalším, tak dej vědět. Mám to kousek.
Jinak promiňte za spam.
intuic> po tom co vyváděly, bych jí tam asi fakt nedávál a raději našel něco jiného...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2013 v 16:58 | Nahoru | #671
intuic> Až si někdy zkusíš v terénu Alpa, zjistíš, že CRF-L ko je proti tomu hodná dětská hračka Navíc jsem nepsal o rozbitém terénu, ale rozbité a děravé cestě - to je trochu rozdíl
60-tkou jsem si dával to na rozmlácené polňačce s naloženou bagáží, víc už sem si netroufl, protože pak má ta motorka má přece jen těžkej zadek a jiné těžiště...
Jak píšeš - na mokrém ty špalky moc nedrží, tedy konkrétně na trávě, na silnici relativně jo... Na pořádné blbnutí do terénu to chce určitě jiné gumy, musím se podívat, co se za echt "enduro špalky" dělá v daném rozměru...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2013 v 19:22 | Nahoru | #672

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2013 v 19:29 | Nahoru | #673
Spotřebu zatim nějak optimálně změřit nemůžu, natankoval jsem zatim jen 18 litrů s tim, že tam už něco bylo z krámu(prý 2l) a teď mi palivoměr ukazuje jeden umazanej dílek a počítadlo 402km. Na 3,15 se asi nedostanu, spíš to vidim kolem 4l a to to nějak nehonim, ale tk v záběhu je to vždycky vyšší ta spotřeba ne?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.5.2013 v 05:44 | Nahoru | #674

intuic píše: Mám na vás dotaz.Myslíte si, že po peripetiích s MORAVAMOTORS, i kvůli té ČOIce, co jsem na ně poslal, tam můžu dát Hondu na servisku?


To bych teda určitě neriskoval...!

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.5.2013 v 06:03 | Nahoru | #675

SuperSic58 píše: Spotřebu zatim nějak optimálně změřit nemůžu, natankoval jsem zatim jen 18 litrů s tim, že tam už něco bylo z krámu(prý 2l) a teď mi palivoměr ukazuje jeden umazanej dílek a počítadlo 402km. Na 3,15 se asi nedostanu, spíš to vidim kolem 4l a to to nějak nehonim, ale tk v záběhu je to vždycky vyšší ta spotřeba ne?


Při stejném režimu jízdy je samozřejmě u syrového nezajetého motoru (a převodovky a spol.) vyšší spotřeba paliva než u téhož stroje už dobře zajetého, jenže...

Jenže prakticky tomu bývá naopak - v záběhu se za to tolik netahá (jako pak většina lidí běžně jezdí)...


P.S.
Vidím to i u sebe při záběhu zcela nové Yamahy WR 250X, kdy co nejpřesněji měřenou spotřebu (a stále stejného N95 z té samé pumpy) jsem měl postupně takovouto:

2.65, 2.91, 2.86, 2.96 a 2.78 l/100km

Celková "dlouhodobá" spotřeba WR250X zatím dělá 2.83 l/100km

Naposledy editováno 27.05.2013 06:07:41

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.5.2013 v 08:31 | Nahoru | #676
Já měl s tou naloženou (na fotce) spotřebu těsně pod šest litrů na 180 km. tzn něco kolem 3,3 - 3,4 litru na 100, ale když jsem to honil častějc přes kilo na silnici, tak šla nahoru tak na 3,7 - 3,8... Když jsem vyrážel, měla na tacháči najeto 300, když jsem se vrátil, tak 1200... spotřeba mi pak spíš stoupla, ale to bylo tím, že zhruba od těch najetých 500 km, jsem ji začal víc točit... Tipuju, že při normálním ježdění si vezme do těch 3,4 l na 100. Když byla úplně syrová, tak jsem při prvním tankování spočítal spotřebu cca 3,7 l.

Naposledy editováno 29.05.2013 17:45:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.5.2013 v 16:44 | Nahoru | #677
2,8 l, tk to má Yamaha fakt vymakaný vstřikování Já se u tý Hondy asi pod 4 nedostanu, ale i tak je to v poho. Jawa 350 mi žrala 4,2, tk když to bude o něco míň, sem spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.5.2013 v 16:47 | Nahoru | #678
Zas jde o to, jak člověk jezdí. Jesli to tavíš na 6ku 60, tk spíš pomůžeš motoru do hrobu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.5.2013 v 17:43 | Nahoru | #679

SuperSic58 píše: 2,8 l, tk to má Yamaha fakt vymakaný vstřikování Já se u tý Hondy asi pod 4 nedostanu, ale i tak je to v poho. Jawa 350 mi žrala 4,2, tk když to bude o něco míň, sem spokojenej



SuperSic58 píše: Zas jde o to, jak člověk jezdí. Jesli to tavíš na 6ku 60, tk spíš pomůžeš motoru do hrobu



Vypadalo to, jako když si povídáš sám se sebou.
Nějakou myšlenku nadhodíš a vzápětí jí oponuješ...

Ale podle té Yamahy a nízké spotřeby je to asi na mne, že jo?

Jestli jo, tak neboj, na WRku na šestku šedesátkou fakt nejezdím, to by byl ten motor v záběru už podtočenej.

Ale nezapírám, že dlouhodobě jezdím úsporněji než je u nás obvyklé, a to jak v autě, tak i na motorkách. Až se někdy za tuto úchylku i trochu zastydím před ostatními lidmi, kteří spotřebu tzv. "neřeší", a kteří pokud nejedou co nejvíc stylem brzda-plyn, tak si jízdu neužijou.

Třeba po rovině to chce po rozjetí vždycky hned velmi mírně ubrat a netlačit tam víc paliva než je nutno, před delším kopcem to zase raději nechat rozjet o trochu víc a v kopci pak postupně mírně ubírat, z kopce pokud možno jet na motorce na nejvyšší možný kvalt a jen to tak lechtat bez zátěže (a v autě jet na volnoběh) nebo z prudšího kopce motorem přímo brzdit, před prudkou zatáčkou, před začátkem obce a pak v obci před křižovatkama s předností a s červenejma semaforama včas ubrat plyn nebo v autě vyřadit a využívat jeho kinetickou a potenciální energii atd. atd.

P.S.
Zkrátka chce to trochu cit pro ten který vehikl (pro každý stroj je optimálního něco jiného) a hlavně pozorovat provoz a situaci nejenom 30 metrů před sebou, ale trochu víc předvídat...

EDIT: oprava překlepů

Naposledy editováno 29.05.2013 19:41:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.5.2013 v 21:33 | Nahoru | #680
intuic>

Sem pořád tady, sleduji vás a sluší se ti asi odpovědět, ikdyž budu možná za jitrnici

Mám dilema momentálně, svezl jsem se tuhle na malým vévodovi od KTM a nevím, zvažuju ještě Duke 200 ...či 390Duke (co půjde ted na krámy v Červnu)..."Dualsport" se mě líbí stále, ale jelikož máme dvě chaty a jedna je 70km od nás a chci občas svézt přítelkyni...(jinak mi motku nedovolí ...Zvažuju že skočím nakonec do Duka no...Ta 200vka Duke je výkonově něco jako WRo a asi mi to bude i výkonově stačit a za 92tis (co stojí nový) je to moc pěkná nabídka, ale ještě počkám na 390tku...Tam bych se mohl po slevě dostat pod 120tis a to je taky moc hezký...Takže takhle kluci.

Nakonec asi zvítezí převaha silnice, ikdyž s touhle motorkou se dají dělat taky různý psí kusy...

Každopádně gratuluju těm co už se rozhodli, koupili a at to jezdí kluci!

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2013 v 18:06 | Nahoru | #681
NOB:Za jitrnici rozhodně nejsi, pokud by mně nelákal terén a 390ka Duke byla již loni v prodeji, byla by to jasná volba(krom toho Dovi má na svém vlákně i fotky off-road gum na 17ky kola, takže i terén není passé...).Navíc v ČMN psali, že by KTM na podzim měla představit i enduro/adventure dual-sport ve 125/200/390 ccm.Takže pokud ta 390ka bude mít podobné parametry jako KTM Duke 390(jakože asi bude)při zachování ceny kolem 125000KČ a spotřebě 3,5L/100km, tak CRFku hrozí cesta do světa...Pravdou totiž je, že výkon 17KW mi v prudších a táhlejších stoupáních prostě chybí(i když s tím jsem počítal), což by těch cca 30KW u KTM vyřešilo...Ale to je jediná výtka k Hondičce, jinak nou problém.

Dovi:Tak s tou úchylkou ohledně ekonomické jízdy jak na motorce, tak i v autě nejsi sám, mám to úplně stejné, já tedy spotřebu řeším a vůbec se za to nestydím, bo projet za sezonu za stejné km třeba o 2000kč míň a ušetřené prachy "prodrbat" třeba někde na privátě... Ale je fakt, že jako krajinkáři to máme s tím šetřením paliva snažší, nežli střelci, kteří bez adrenalinu nefungují...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2013 v 18:31 | Nahoru | #682

intuic píše: Dovi:Tak s tou úchylkou ohledně ekonomické jízdy jak na motorce, tak i v autě nejsi sám, mám to úplně stejné, já tedy spotřebu řeším a vůbec se za to nestydím, bo projet za sezonu za stejné km třeba o 2000kč míň a ušetřené prachy "prodrbat" třeba někde na privátě... Ale je fakt, že jako krajinkáři to máme s tím šetřením paliva snažší, nežli střelci, kteří bez adrenalinu nefungují...


Je to tak.

Já té ekonomické a zároveň i ekologičtější jízdě v legraci říkám "neohřívat zbytečně atmosféru"...
A z hlediska Vesmíru - nezvyšovat zbytečně jeho entropii...

Ale samozřejmě to už je myšleno vyloženě filozoficky a spíš sebeironicky než vážně.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2013 v 18:43 | Nahoru | #683
Ahoj kamarádi,
tak po delší odmlce taky přispěju do diskuse. Ne, že bych to tu nesledoval, ale čekám na toho motarda se zlatými ráfky
Souhlasím s NOBem a intuicem. Ten Duke 390 mi taky trochu zamíchal kartama. Asi před měsícem tu byl na Motorkářích moc pěknej test a ty videa z něj byly vážně pěkný. A 44 koní zní taky líp než 23. Na Orange days jsem se nedostal, abych ho vyzkoušl a na shopech by se měl objevit začátkem června. Seděl jsem na něm už na Motosalonu v Letňanech, ale tam se to nedalo pořádně osahat a prozkoumat přes ty davy lidí. Ale oproti CRF je ta motorka podstatně menší a kratší a bojím se, že bych se na ní pořádně nevešel. Stejně tak servisní interval 7500km oproti 12000 nezní tak zajímavě a to nezmiňuji ceny servisu a dílů. Tak uvidíme...
CRF motard by měl být k mání začátkem července v obou barevných variantách. Takže ještě měsíc a pak to rozštípnu. Rozhodnu-abyste si to nevyložili jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2013 v 22:45 | Nahoru | #684
Dovi> Já jezdim rád svižněji, ale určitě ne stylem co to dá. Brzdy většinou ani nejsou potřeba, stačí zavřít plyn nebo skopnout kvalt a motorka krásně brzdí. Brzdy spíš ve městě, a to se zas jezdí pomalu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2013 v 22:50 | Nahoru | #685
NOB> Určitě 390ku, to je jasný To bude letadlo. Ale už to neni dualsport, je to naháč.
Ale pojede to

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2013 v 07:09 | Nahoru | #686

SuperSic58 píše: Dovi> Já jezdim rád svižněji, ale určitě ne stylem co to dá. Brzdy většinou ani nejsou potřeba, stačí zavřít plyn nebo skopnout kvalt a motorka krásně brzdí. Brzdy spíš ve městě, a to se zas jezdí pomalu.


Tak tak, zvláště ty (naše) jednobuchy pěkně brzdí i motorem.
A nebýt hustšího provozu, světelných křižovatek a chodců na přechodech, tak na motorkách by člověk při pohodových jízdách ty brzdy "skoro" ani nepotřeboval...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2013 v 15:48 | Nahoru | #687
[URL= když to tu možná je...)

Naposledy editováno 31.05.2013 15:50:46

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2013 v 20:41 | Nahoru | #688
Tak dneska jsem se jel kluci ...(píšu kluci, ikdyž jsme tady někteří i starší...ale hrajem si pořád jako kluci... namlsat zas na Vrbovku do KTM v Pha tady...A co nevidím venku Duke 390, nějakej kluk to měl prý na testování (protože na krámy to teprv půjde)..

Akorát to tam natočil a zvuk teda supr na to, že je to jen "390", hádal bych tedy vyšší objem...s ladákem, to bude echt úplně. Obdivovali jsme to tam ještě asi s třema lidma včetně jednoho dědy, ten z toho byl nadšenej strašně

Ten oranžovej rám (co ukazuje, že je v tom větší síla už) v tom "menším" šasí taky moc hezký spolu s tou bílou barvou plastů...No vzhledově je motorka prostě strašnej krasavec pro mě

Moto je sice menší, ale se svými 183cm se na to vyskládám úplně v pohodě a hlavně mám tam stále tu vzpřímenou pozici, což chci a vyžaduju u motorky...Navíc se dá dohodnout ještě sleva, takže tu motku okolo 120tis koupíš a za ty peníze je to vážně supr nákup...Nenapadá mě co se týče motorky v téhle ceně ani lepší koupě...Ty některý japonský nízkorozpočtovky-tuctovky za cenu okolo 140-150tis, at si strčej za klobouk...

Bude to strašně mrštná motka dík jeji stavbě, velikosti a rovněž malý váze, což mě lákalo na tom dualsportu taky...Takže v té velikosti vidím spíš přednost té motorky a tak to i bude dle testů...
A někde jsem četl, že i chlap 193cm se na to vyskládal (ale to už je asi fakt až až, kdo ví..Jak píšu, mám 183cm a osobně to vidím max na 185cm , to bude takový hraniční, jinak na tom budeš vypadat jak vosa na bonbonu a budeš těžko hledat správnou pozici..

Zpracování hodně pěkný, velmi kvalitní na tu cenu, až kroutím hlavou popravdě...(žádná nízkorozpočtovka)...a to jak to bude fungovat -fun factor-, to je za ty peníze vážně zadara !.........

Já teda zvažuju ještě opravdu i 200, protože ta 390 dělá kilo asi za 5,5s a to už asi ani nevyužiju, je to docela hučák už, fofr ...(mám strach, že bych to pokoušel moc

Ta 200 zrychluje na kilo pod 10s a max je okolo 140km/h, což mi bude stačit, cenově se dostanu pod 90tis asi a podvozkově (což mě láká na té moto nejvíc) to bude stejná sranda, divočina.. jako na 390 (motorky jsou identický ve všem, krom motoru..Ale uvidíme, rozdíl 30tis a určitě stojí za to ty peníze navíc dát.

Každopádně, KTM byli vždy drahý spíš a ted do toho jdou teda, dávám palec nahoru!

Nějaký pěkný počtení o nich, snad nevadí:

Test 200 Duke: KTM Duke 200

A test 390: Duke 390

Naposledy editováno 31.05.2013 21:23:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.6.2013 v 09:13 | Nahoru | #689

NOB píše: Duke 390, nějakej kluk to měl prý na testování (protože na krámy to teprv půjde)..

Moto je sice menší, ale se svými 183cm se na to vyskládám úplně v pohodě a hlavně mám tam stále tu vzpřímenou pozici, což chci a vyžaduju u motorky...Navíc se dá dohodnout ještě sleva, takže tu motku okolo 120tis koupíš a za ty peníze je to vážně supr nákup...Nenapadá mě co se týče motorky v téhle ceně ani lepší koupě...

Bude to strašně mrštná motka dík jeji stavbě, velikosti a rovněž malý váze, což mě lákalo na tom dualsportu taky...Takže v té velikosti vidím spíš přednost té motorky a tak to i bude dle testů...
A někde jsem četl, že i chlap 193cm se na to vyskládal (ale to už je asi fakt až až, kdo ví..Jak píšu, mám 183cm a osobně to vidím max na 185cm

Zpracování hodně pěkný, velmi kvalitní na tu cenu, až kroutím hlavou popravdě...(žádná nízkorozpočtovka)...a to jak to bude fungovat -fun factor-, to je za ty peníze vážně zadara !

Test 200 Duke: KTM Duke 200

A test 390: Duke 390


Četl jsem to o té testovací jízdě 390ky, vypadá to opravdu moc pěkně.

Škoda, že objem motoru je 375 ccm; být to jen nepatrně menší objem 350 ccm, povinné ručení by spadlo do 2. nejnižší kategorie (125 až 350 ccm)...

A zatím tak trochu neznámou (teda aspoň pro mne) je konstrukce rozvodů - předpokládm sice, a jsem s tím smířen, že vzhledem k otáčkám motoru se ventilové vúle budou vymezovat podložkama, ale jde hlavně o to, jestli k výměně podloźek nebude muset dolů i rozvodový řetéz a vačková hřídel...

Jinak už ryze subjektivní poznámka - ta oranžová příhradovina spolu s oražovýma kolama není zrovna můj ideál, stejně jako firemní KTM barva, ale co už...

Ještě štéstí, že jsem WR250R "vyménil" za čopra, jinak bych byl v pokušení jít toho Vévodu omrknout, protože jinak kromě těch pár drobných výtek výše se mi na něm snad skoro všechno hodně zamlouvá.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.6.2013 v 10:44 | Nahoru | #690
Taky se o malé duky zajímam, testy dvoustovky jsem našel ještě na:
motorkari.cz
motodenik.cz
motocykl-online.cz
motohouse.cz
publero.cz (čmn za 5kč, je tam i 390tka)
motocykel.sk
a tady srovnávací http://www.motocykl...cinajici_jezdce_2013

Někde píšou nosnost jen 143kg, to by chtělo ověřit. Tady je český návod k obsluze: http://www.ktm.com/...13_3211963_cs_OM.pdf
Ventilové podložky to má pod vahadlama, nevim jestli pujdou vyloupnout bez demontáže vačky:



Naposledy editováno 01.06.2013 10:51:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist