globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
 
16.5.2013 v 10:50
Po pár letech ježdění mi začal trochu chybět výkon na blbnutí. Mám 1200GSA, r.v. 2006 - 98koní. Tenhle výkon dali Němci úmyslně kvůli nižší dani, jinak motor má na víc. Napadlo mě - co použít díly z R 1200 S, HP2 nebo z jiného boxeru a přestavět to? Nezkoušel jste to někdo? Uvítám rozumné nápady a zkušenosti. Na diskusi pro diskusi nemám moc času. Motku bych zatím měnit nechtěl, takže rady typu ...kup si KTM 1190... neberu. Jít cestou KN-svody-koncovka taky ne. Tudy se moc výkonu nepřidá, spíš leckdy naopak. Díkec.

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:49 | Nahoru | #31
proste chces nemozny :D

1200S do 4 nejede, v sesti ma diru jako prase a pres 8 je mrtvy...

vyser se na to!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:49 | Nahoru | #32
seikos> souhlas, v terénu při váze GS je 100k dost, ale mě jde o funfactor a na to je 100k málo. Moc nevěřím na jednoduchý řešení, navíc změnou SW se dá i dost pokazit, ale zkusit si o tom podebatit nemůže uškodit.

(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:50 | Nahoru | #33
pacik1> perfekt, to by mohlo jít. Díky.

Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:51 | Nahoru | #34
S tím turbem ale píšou životnost tak na 10tkm a aby si dvakrát až třikrát měnil za sezonu motor to se myslím nevyplatí

Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:52 | Nahoru | #35
Jinak ještě existuje R1270 a cena není tak hrozná http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/PartsDetails.aspx?source=&diagram=PE_R1270



Naposledy editováno 16.05.2013 14:53:30

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:54 | Nahoru | #36
Ale je to jen na dvouvačky no Tak ne je to na všechny

Naposledy editováno 16.05.2013 14:55:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:56 | Nahoru | #37
MedWed> na 1200S jsem nejel, tak soudit nemůžu, ale asi to tak je, když to jako majitel říkáš. Ani GS pod nějaký 3 tisíce moc nejede. Záleží, co od toho čekáš. Chtěl jsem na tomhle vláknu rozproudit diskusi o ladění GS, tak třeba někdo přidá další zkušenosti. S tou úpravou palivové mapy by to mohlo jít - jako jedna z možností.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:56 | Nahoru | #38

JP111 píše: seikos> souhlas, v terénu při váze GS je 100k dost, ale mě jde o funfactor a na to je 100k málo. Moc nevěřím na jednoduchý řešení, navíc změnou SW se dá i dost pokazit, ale zkusit si o tom podebatit nemůže uškodit.



Na funfactor si musíš koupit jinou motorku a ne GS. Ta nebude funny i kdyby měla 200 kobyl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:57 | Nahoru | #39

JP111 píše: MedWed> na 1200S jsem nejel, tak soudit nemůžu, ale asi to tak je, když to jako majitel říkáš. Ani GS pod nějaký 3 tisíce moc nejede. Záleží, co od toho čekáš. Chtěl jsem na tomhle vláknu rozproudit diskusi o ladění GS, tak třeba někdo přidá další zkušenosti. S tou úpravou palivové mapy by to mohlo jít - jako jedna z možností.



eSko umi svodama, koncovkama, KN a mapama +10-12hp... cena +-20k

(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 15:13 | Nahoru | #40
TOLI.> kouknul jsem na to a bez hlav to vyjde na čtyři tyčky amerických korun, to není málo. Navíc jsem nenašel parametry motoru po úpravě. Ale je to další z možností, dík.

(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 15:14 | Nahoru | #41
seikos> no, názor se musí ocenit, ať je jakýkoli, ale souhlasit s tebou nemůžu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 15:18 | Nahoru | #42
MedWed> 20 peněz mi přijde nějak málo. Akrap 10-15, svody min. 10, KN min. 1, power commander-nevím co stojí - celkem mi to vychází na 30-35 tyček. Jestli to celé vyleze o 10k, tak to asi nemá cenu, ale diskuse se rozproudila, uvidíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 15:29 | Nahoru | #43

JP111 píše: MedWed> 20 peněz mi přijde nějak málo. Akrap 10-15, svody min. 10, KN min. 1, power commander-nevím co stojí - celkem mi to vychází na 30-35 tyček. Jestli to celé vyleze o 10k, tak to asi nemá cenu, ale diskuse se rozproudila, uvidíme.



cena je s Creptusem, nikoli Akrapem, to dela ten rozdil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 15:35 | Nahoru | #44
MedWed> to jo. Co stojí power-commander?

(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 15:36 | Nahoru | #45
mám nějakou práci, večer jsem zpátky, tak doufám, že se tu sejde řada konkrétních nápadů.

Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 15:44 | Nahoru | #46
Kup si jinou motorku

(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 15:45 | Nahoru | #47

JP111 píše: MedWed> to jo. Co stojí power-commander?



copak ja vim? ja ho kupuju ve Statech :D kolem 4k asi

3 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 17:22 | Nahoru | #48
Porovnanie úpravy s originálom



(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 17:41 | Nahoru | #49
pacik1> A jaký tam byly úpravy?

(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 18:06 | Nahoru | #50

jetam píše: jestli nebudeš mít levnější dokoupit další motorku



Myslis na to na čo myslim ja???:)...

Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 18:55 | Nahoru | #51
KN filter + chip. S KN filtrom a sériovým softom 108k.

Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 19:37 | Nahoru | #52
Hmmm to je pěkné asi se taky někam objednám. Mám jen koncovku a KN, trochu se mi zlepšil spodek ale furt to není ono.

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

17.5.2013 v 08:36 | Nahoru | #53
Měl jsem KN filtr + svody a koncovka REMUS, odstraníš kata, rozdíl určitě poznáš, jede líp ve všech režimech a a mezi 5-8 tis. ve výkonu úplně jinde než origo.. Ale takhle poladěná jednovačka jede asi tak stejně jako standart dvouvačka..

(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

17.5.2013 v 12:20 | Nahoru | #54
pacik1> vypadá to dobře, ale líbilo by se mi výraznější zvýšení výkonu. Bylo by super, kdyby se ten tvůj kámoš připojil do diskuse, až mu naběhne adresa.

(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

17.5.2013 v 12:21 | Nahoru | #55
Maris881> jo, tyhle úpravy nejsou špatný. Můžeš napsat typ koncovky Remus? Měls to na 1200 GSu?

Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

17.5.2013 v 13:08 | Nahoru | #56
vcera pridal ten graf z mojho profilu.poviem mu ked mu to bude fungovat nech sem este nieco napise.to sa robila prva motorka takže tažko povedat aký potencial tam je.ono treba urobit soft zmerat,zistit co sa zlepsilo a naopak a znovu skusit prerobit a zase merat.každopadne to nieje zaležitost na polhodinku

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

17.5.2013 v 13:34 | Nahoru | #57
Pokud do toho hodláš investovat 15 tisíc, tak se asi není o čem bavit a pokud jsi ochoten do toho investova 70 tis+, tak bych taky přemýšlel o změně stroje.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

17.5.2013 v 14:54 | Nahoru | #58
Jindrej> původně jsem měl představu dát +- 30t za 20hp navíc. Přestavba ze 1200S nebo HP2 asi reálná není, o turbu neuvažuju vůbec. Teď se jeví jako řešení chipnout SW a dát KN+svody+koncovku. Za 15t to nebude, ale kolem +- 20 by to mohlo vyjít. Za 10-15hp navíc bych to bral-ale to asi každej. Uvidíme, co tohle vlákno přinese-nechci s tím laborovat, hodilo by se ověřené řešení. Měnit motku zatím nechci.

(reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

17.5.2013 v 15:10 | Nahoru | #59
JP111> nevím co to stojí u tovojí motorky ale třeba já dám za komplet akrapa za cca 70 kolíků a za cca 30 seženu něco od RP, což je slušná kvalitka. Abys udělal něco se SW, budeš potřebovat buďto commandera nebo lépe ignitech a potom naladit. Budeš se blížit někam k padesáti tisícům a budeš rád za 10 koňový nárůst - toť můj názor. Na cestovní motorku podle mě blbost. Abys s tím udělal něco razantnějšího, musel bys sáhnout do střev.

Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

17.5.2013 v 15:24 | Nahoru | #60
Jak jsi řešil rozdíl v motoru GS vs S/HP2 Sport tak jsou tam jiné vačky, 52mm difozory, jiná sací hrdla v airboxu, větší průměr svodů, delší výfuk tažení až nahoru pod sedlo, jiný tvar spalovacího prostoru hlavy (a komprese 12,5:1), větší ventily, lehčí písty a u HP2 o 3mm delší ojnice a kované písty. Jiné je také zpřevodování finálního převodu. S/HP2 potřebují 98 oktanový benál. HP2 má ještě jiný rozvod a olejový chladič.

Hrabat se do toho sám chce hodně velké odhodlání laborovat a výsledek rozhodně není zaručen. Pravděpodobně bude pro GSA naprosto nevhodný průběh kroutícího momentu.

Za mě ten bigbore kit vypadá moc zajímavě. Je to odzkoušené a větší objem a komprese skutečně přidá výkon bez znehodnocení nízkých otáček.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist