Díky všem za reakce, i hloupé
p.s. projížděl jsem 2 954ky, obě měly přední gumy sjeté a chovalo se to stejně.
Naposledy editováno 09.05.2013 10:50:36
jestli pada do stran, no na novych gumach urcite vic nez na sjetych a 954 je radikalne sportovni oproti 9ce takze bude padat taky vic (a 6ka ma stejnej dojem jako 9ka, jsou to stejny motorky co se tyce posezu atd), stejne vic pada na novych gumach i 10ka
ale jak uz psali, na to si zvyknes a za jizdy ti to nebude delat zadnej problem, tohle bych vubec neresil.
resil bych jestli chces radikalni sportak, nebo vic univerzal, ten rozdil je markantni. vykonove mi prisla 9ka silnejsi (mel sem 98) nez 954, spotrebu ma 9ka uplne nejmensi ze vsech sportaku co kdy jezdily, a pohodli nad 220kmh je diky vetsi kapotazi uplne perfektni, je to takovej delnik. 954 se pridiraly valce, odchazi dobijeni, topi hodne od motoru do nohou, strikacka nema nejakou vyhodu. po 6ce si polepsis obema, jen zalezi jakym smerem, ja byl z 10ky nejprv hodne smutnej (nevedel sem jak budu cestovat) ale dneska na ni nedam dopustit
e: jo a 954 je opravdu krasna takze zalezi co tobe imponuje a co v pohode odpustis
Naposledy editováno 09.05.2013 13:55:48
2 reakcí na tento příspěvek Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad
Naposledy editováno 09.05.2013 14:27:24
1 reakcí na tento příspěvek Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad
j.r.ewuing píše: Podla mna nad ZX-9R ani nerozmyslaj,mal som rocnik 2003 a ta masina je tazka,vidle este nie su USD a dizajn je par rokov pozadu oproti konkurencii,no na druhej strane ma dobry motor,fakt super spotrebu a aerodynamika je prakticky dokonala.Po predaji Ninje som si kupil 954RR a to bol uplne iny svet,masina je lahka ako bicykel,dizajnovo neskutocne pekna,technika je (oproti ZX-9R) na vysokej urovni a neuveritelne brzdi,fakt lepsie ako novsie masiny.Tiez sa mi zdalo,ked som na nu presedlal,ze je nejaka vratka a ked som obiehal kamion,tak som mal heft na doraz a polovicky riadne stiahnute,ale po chvili tieto pocity prestali (odporucam dokupit tlmic riadenia,neolutujes) a masina mi fachcila bez jedineho problemu.PS:to s kurenim motoru na nohy pri pomalej jazde je pravda
Vidle USD mela ZX9R v letech 94-97. On to zas takovy rozdil neni. Brzdy ma 954 super, to jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad
z-x-r píše: jo a pak prijde rovinka kde pojedu porad full gas a tam na 9ce pojedu s prstem v nose a jeste myslet na starou pixlu doma...a na CBR se budu modlit a krcit ani nedutat abych se na tom udrzel a stejne mi 9ka da
tak nejak
je to fakt o tom co kdo preferuje, po ZX9 mi to ale neprijde krok dopredu, spis bokem. Pak GSXR1000 nebo ZX10R.
Naposledy editováno 09.05.2013 14:34:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad
Bubrak-ZX10R píše: tak nejak
je to fakt o tom co kdo preferuje, po ZX9 mi to ale neprijde krok dopredu, spis bokem. Pak GSXR1000 nebo ZX10R.
není to po ZX9 ale po ZX6 . Projel sem ty 954ky dvě a výsledek mám zatím tento:
do zadku to topí mazec, to sem nečekal - ale mám rád teplo takže neva v zimě ++
brzdy masakr - to sem nečekal ++
zátah masakr - to sem čekal ++
design masakr - to sem čekal +++
pocit z jízdy - vratké, nestabilní, mám pocit že jedu na kole. Ten jeden kruháč co jsem s tím projel sem se pral s řídítky aby se nestáčely do kruháče aby se motorka nepokládala.. . Prostě je to zvláštní když motorka dělá něco naco nejsem zvyklej tak ztoho mám ouzko ---
digitální ukazatel rychlosti - pěkná kokotina, abych věděl kolik jedu musím na něj zaostřit.
ručku sem viděl periferně a věděl kolik tam mám... možná je to i o změně vnímání rychlosti, sem nechápal jak tam najednou na 3ku bylo 150...ve městě jako šněk a ono je tam 80 hehhe
ZX9 bych volil kdyby měla desgin 954ky
Asi mi to nedá a půjdu do ní a zkusím si zvyknout. Přeci nemůžu navždy jezdit na kawe 01-02 že
Naposledy editováno 09.05.2013 14:45:35
TIttan píše:
Asi mi to nedá a půjdu do ní a zkusím si zvyknout. Přeci nemůžu navždy jezdit na kawe 01-02 že
To si s Hondou 02 pomuzes....
Jo a jeste se docela prohybal chladic v hornich uchytech pri jizde po zadnim, ale to bude asi spis tim kamosem co sme to meli napul, on hrozne prudce dopadal ze zadniho.
myslím že víc hledáš novej styl a jinej bike...než jízdní vlastnosti...přal bych ti sednout na triumpha 675 , S1000RR atd...všechno je to vratký...dle tebe...
on jde o to že ten sport aby fungoval chce jinou rychlost a trochu jinak používat těžiště těla... ja nesnaším placatý sjetý gumy to je hnus...nova sada je nova sada..