globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad
 
9.5.2013 v 10:24
Ahojte, 5 let jsem jezdil na ZX6R 2001. Teď jsem ji prodal stím, že chci změnit design a přidat nějaký výkon ať to furt nemusím točit kolem 9 tisíc aby to táhlo. Dlouho jsem vybíral a vybral 954RR 02-03 (nejhezčí dle mě). Ovšem když jsem na ní sednul, připadal jsem si jako na staré ninje když jsem měl nové gumy. Takový pocit vratkosti, strašně to snadno padá na obě strany až je mi to nepříjemné. pro mě značně nezvyklé až z toho mám strach a přemýšlím kde je chyba. Jestli si nato zvyknu? Máte někdo podobné zkušenosti? Už pomalu začínám přemýšlet o ZX9 ale ten design se mi prostě nelíbí! Reakce na plyn u CBR se mi zdá lepší než u ZX9 (na volnoběh). Je to tím že CBR je stříkačka? Poraďte co osedlat připadám si jako Rossi když přešel na Ducatti a nemohl si zvyknout
Díky všem za reakce, i hloupé

p.s. projížděl jsem 2 954ky, obě měly přední gumy sjeté a chovalo se to stejně.

Naposledy editováno 09.05.2013 10:50:36

Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 10:34 | Nahoru | #1
Já měl stejný pocit, když jsem obul novou přední gumu. Motorka hrozně lehce padá do zatáček. Ze začátku to bylo hodně nepříjemné, ale člověk si zvykne.

K rozdílu mezi Kawou a Hondou nemám co říct...

Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 12:48 | Nahoru | #2
954 je sportovnejsi oproti zx9..k tomu padani co dodat...ja kdyz prezul na nove gumy tak ta motorka byla taky proste "vratka" cbr nema nijak velky rozvor kol atd takze je to hrava motorka(rychle preklapeni atd) reakci plynu na volnobeh nema asi cenu komentoat,sednes,projedes a pak muzes porovnat.ale verim ze 954 bude zivejsi a agresivnejsi na plyn...proc se tedy divat po zx9 kdyz se ti zda pomala a nelibi se ti vzhledove jdi do 954, a z toho pocitu si nic nedelej, to je to same jako presednou ze stareho auta do noveho s citlivym posilovacem :D zataci to jinak ale je to pouze o zvyku

Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 13:53 | Nahoru | #3
ja mel 954RR i ZX9R 98 soucasne, tak je muzu porovnat.

jestli pada do stran, no na novych gumach urcite vic nez na sjetych a 954 je radikalne sportovni oproti 9ce takze bude padat taky vic (a 6ka ma stejnej dojem jako 9ka, jsou to stejny motorky co se tyce posezu atd), stejne vic pada na novych gumach i 10ka

ale jak uz psali, na to si zvyknes a za jizdy ti to nebude delat zadnej problem, tohle bych vubec neresil.

resil bych jestli chces radikalni sportak, nebo vic univerzal, ten rozdil je markantni. vykonove mi prisla 9ka silnejsi (mel sem 98) nez 954, spotrebu ma 9ka uplne nejmensi ze vsech sportaku co kdy jezdily, a pohodli nad 220kmh je diky vetsi kapotazi uplne perfektni, je to takovej delnik. 954 se pridiraly valce, odchazi dobijeni, topi hodne od motoru do nohou, strikacka nema nejakou vyhodu. po 6ce si polepsis obema, jen zalezi jakym smerem, ja byl z 10ky nejprv hodne smutnej (nevedel sem jak budu cestovat) ale dneska na ni nedam dopustit

e: jo a 954 je opravdu krasna takze zalezi co tobe imponuje a co v pohode odpustis

Naposledy editováno 09.05.2013 13:55:48

2 reakcí na tento příspěvek Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 14:01 | Nahoru | #4
Podla mna nad ZX-9R ani nerozmyslaj,mal som rocnik 2003 a ta masina je tazka,vidle este nie su USD a dizajn je par rokov pozadu oproti konkurencii,no na druhej strane ma dobry motor,fakt super spotrebu a aerodynamika je prakticky dokonala.Po predaji Ninje som si kupil 954RR a to bol uplne iny svet,masina je lahka ako bicykel,dizajnovo neskutocne pekna,technika je (oproti ZX-9R) na vysokej urovni a neuveritelne brzdi,fakt lepsie ako novsie masiny.Tiez sa mi zdalo,ked som na nu presedlal,ze je nejaka vratka,ale po chvili jazdenia tieto pocity prestali (odporucam dokupit tlmic riadenia,neolutujes) a masina mi fachcila bez jedineho problemu.PS:to s kurenim motoru na nohy pri pomalej jazde je pravda

Naposledy editováno 09.05.2013 14:27:24

1 reakcí na tento příspěvek Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 14:19 | Nahoru | #5
jo a pak prijde rovinka kde pojedu porad full gas a tam na 9ce pojedu s prstem v nose a jeste myslet na starou pixlu doma...a na CBR se budu modlit a krcit ani nedutat abych se na tom udrzel a stejne mi 9ka da

(reakce na) Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 14:26 | Nahoru | #6

j.r.ewuing píše: Podla mna nad ZX-9R ani nerozmyslaj,mal som rocnik 2003 a ta masina je tazka,vidle este nie su USD a dizajn je par rokov pozadu oproti konkurencii,no na druhej strane ma dobry motor,fakt super spotrebu a aerodynamika je prakticky dokonala.Po predaji Ninje som si kupil 954RR a to bol uplne iny svet,masina je lahka ako bicykel,dizajnovo neskutocne pekna,technika je (oproti ZX-9R) na vysokej urovni a neuveritelne brzdi,fakt lepsie ako novsie masiny.Tiez sa mi zdalo,ked som na nu presedlal,ze je nejaka vratka a ked som obiehal kamion,tak som mal heft na doraz a polovicky riadne stiahnute,ale po chvili tieto pocity prestali (odporucam dokupit tlmic riadenia,neolutujes) a masina mi fachcila bez jedineho problemu.PS:to s kurenim motoru na nohy pri pomalej jazde je pravda



Vidle USD mela ZX9R v letech 94-97. On to zas takovy rozdil neni. Brzdy ma 954 super, to jo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 14:27 | Nahoru | #7

z-x-r píše: jo a pak prijde rovinka kde pojedu porad full gas a tam na 9ce pojedu s prstem v nose a jeste myslet na starou pixlu doma...a na CBR se budu modlit a krcit ani nedutat abych se na tom udrzel a stejne mi 9ka da



tak nejak

je to fakt o tom co kdo preferuje, po ZX9 mi to ale neprijde krok dopredu, spis bokem. Pak GSXR1000 nebo ZX10R.

Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 14:34 | Nahoru | #8
BUBRAK-ZX10R:Viem o tom ,ale chcel som priamo porovnat rovnake rocniky tychto motoriek /ZX-9R bola 2003 vs. CBR954RR bola 2002/ a myslim,ze v nicom nezavadzam.Motor som naschval vynechal,lebo moja Ninja mala pretryskovane karbce od Dynojet,vzduchac KN,vyfuk LeoVince a ladili ju na brzde,no 954RR mala len ladeny vyfuk Yoshimura

Naposledy editováno 09.05.2013 14:34:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 14:41 | Nahoru | #9

Bubrak-ZX10R píše: tak nejak

je to fakt o tom co kdo preferuje, po ZX9 mi to ale neprijde krok dopredu, spis bokem. Pak GSXR1000 nebo ZX10R.



není to po ZX9 ale po ZX6 . Projel sem ty 954ky dvě a výsledek mám zatím tento:

do zadku to topí mazec, to sem nečekal - ale mám rád teplo takže neva v zimě ++
brzdy masakr - to sem nečekal ++
zátah masakr - to sem čekal ++
design masakr - to sem čekal +++
pocit z jízdy - vratké, nestabilní, mám pocit že jedu na kole. Ten jeden kruháč co jsem s tím projel sem se pral s řídítky aby se nestáčely do kruháče aby se motorka nepokládala.. . Prostě je to zvláštní když motorka dělá něco naco nejsem zvyklej tak ztoho mám ouzko ---
digitální ukazatel rychlosti - pěkná kokotina, abych věděl kolik jedu musím na něj zaostřit.
ručku sem viděl periferně a věděl kolik tam mám... možná je to i o změně vnímání rychlosti, sem nechápal jak tam najednou na 3ku bylo 150...ve městě jako šněk a ono je tam 80 hehhe

ZX9 bych volil kdyby měla desgin 954ky
Asi mi to nedá a půjdu do ní a zkusím si zvyknout. Přeci nemůžu navždy jezdit na kawe 01-02 že

Naposledy editováno 09.05.2013 14:45:35

(reakce na) Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 15:08 | Nahoru | #10

TIttan píše:
Asi mi to nedá a půjdu do ní a zkusím si zvyknout. Přeci nemůžu navždy jezdit na kawe 01-02 že



To si s Hondou 02 pomuzes....

Jo a jeste se docela prohybal chladic v hornich uchytech pri jizde po zadnim, ale to bude asi spis tim kamosem co sme to meli napul, on hrozne prudce dopadal ze zadniho.

Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 15:09 | Nahoru | #11
tady sem na ni

(reakce na) Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 15:33 | Nahoru | #12
j.r.ewuing> kdyz pises ze nepbrat protoze nema USD tak mi napis par konlretnich duvodu cim pro bezneho smrtelnika je USD lepsi aby volil podle toho. ja mel oboje a na moje jezdeni jsem absolutne nepoznal rozdil! a ja pridam do ankety ze 954 se mi ze vsech SS libi nejmene:D 929 je krasna ale tahle se mi nelibi...a ze je hbitejsi atd to je jesne,staci na ni sednou a je prsote taky mensi.zx9 je jak psal Bubrak delnik a takovy supersportovni "autobus"

Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

9.5.2013 v 18:39 | Nahoru | #13
a ja celou dobu teda žiju v omylu že když je motorka zatačiva je to dobře...

myslím že víc hledáš novej styl a jinej bike...než jízdní vlastnosti...přal bych ti sednout na triumpha 675 , S1000RR atd...všechno je to vratký...dle tebe...

on jde o to že ten sport aby fungoval chce jinou rychlost a trochu jinak používat těžiště těla... ja nesnaším placatý sjetý gumy to je hnus...nova sada je nova sada..

Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

11.5.2013 v 16:56 | Nahoru | #14
Enusim2:nepovedal som,ze si ma 954RR kupit kvoli tomu,ze ma USD vidle,ale poukazoval som na to,ze ta motorka je podla mna (100 ludi,100 chuti) o kus dalej ako ZX-9R.Je pravda,ze Ninja je rychla,silna a stabilna,no Kawasaki s nou stagnovala v porovnani s konkurenciou s rokom vyroby 2000+ (GSX-R1000,CBR954/929RR a YZF-R1)

(reakce na) Pocit z jízdy - rozdíl mezi ZX6R a 954 RR Fireblad

4.10.2017 v 17:27 | Nahoru | #15
TIttan> nahoře jsi psal že měly obě sjetý předky .Potom se není čemu divyt že ti padá do zatáčky když je tam střecha .ale ve větší rychlosti to zmizí.Dělá mě to taky a je to tou gumou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist