globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozeta
8.12.2011 v 16:58
Pár rozet 33 zubů je už hotových.



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

22.3.2012 v 23:35 | Nahoru | #31

MartinED250 píše: Zdenalbenal> Obrobitelnost není tak špatná. Zahloubení otvorů dělám normálním záhlubníkem na stolovce. Jde to slušně. Na travelku jdem dělal rozety tři (35Z). Ta jde namontovat bez úprav unašeče. Jinak je ten materiál odzkoušen na endurech všech kubatur. Drží perfktně.


nemas jeste jednu,dve a nebo tri 35z? ..chtel bych to zkusit jit jeste o jeden zub dolu ale nehci sahat na ten unasec ...pokud ne ...mohl bys jeste vyrobit? pekne prosime....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

23.3.2012 v 07:27 | Nahoru | #32
nejtek> Přijeď do Saska anebo Holandska, svez se na mojí motorce a uvidíš.
Proboha, z čeho máš strach?
Že je sekundár lehký a musí se s tím něco udělat, to mě bylo jasný po ujetí sto metrů na Jawadni v Táboře.
Dva zuby nic neřeší, jsou to zbytečně vyhozené peníze.
Máš tady reference od Berta a furt špekuluješ o nečem, co je jasné jak facka.
Skutečně nevím, jak tě přesvědčit.
Bert s Matesem cosi páchali s novinářema (sem jim navrhoval, aby měli k dispozici dvě motorky - origo a upravenou, aby byl ten rozdíl hned jasný), tak su zvědavý, co napíšou.
Ale jsem si na tisíc procent jistý, že nic špatného.
Opakuju asi posté - tímto způsobem se z Travelky udělá motorka.

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

23.3.2012 v 10:01 | Nahoru | #33
a co 34zubů? Muselo by se šahat na unašeč? Rychlostně daj ty 3zuby rozdíl 10kmh.

(reakce na) Rozeta

23.3.2012 v 10:28 | Nahoru | #34
Zdenalbenal>jaaaaaa sem opatrnej ....si myslim za 2 budou stacit....rozdil jsem poznal uz pri jednom ale rad se presvedcim ....tak ze se uvidime v Holandsku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

23.3.2012 v 10:46 | Nahoru | #35

nejtek píše: nemas jeste jednu,dve a nebo tri 35z? ..chtel bych to zkusit jit jeste o jeden zub dolu ale nehci sahat na ten unasec ...pokud ne ...mohl bys jeste vyrobit? pekne prosime....



35z jsem dělal Alešovi. http://www.jawamani...etail&userid=205 Tak to s ním napřed prokonzultuj a dej vědět kolik chceš zubů. Jinak se mi doma válí jedna 35z s malou vadou. Programátor to popletl a místo otvorů pro uchycení pr.6,2 vypálil pr.11 což je zahloubení. Když si jí vezmeš a vyvrtáš si správné otvory na jiných místech může být Tvá za hubičku. Jinak je to též poctivý Hardox.

(reakce na) Rozeta

23.3.2012 v 11:14 | Nahoru | #36
MartinED250> a nemohl by na ni vypalit ty otvory jeste jednou?...ja bych ji vzal

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

23.3.2012 v 16:17 | Nahoru | #37
To už nikdo na laser neustaví. Ale můžu to vyvrtat a obrobit já.

(reakce na) Rozeta

23.3.2012 v 19:17 | Nahoru | #38
bledemon> Pětku potřebuješ posunout o dvojnásobek (20 km/h).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

23.3.2012 v 19:46 | Nahoru | #39
MartinED250> tak jo ja bych ji vzal napis do zpravy kolik,kam,kdy,jak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

25.3.2012 v 21:06 | Nahoru | #40
Tohle zajímavé téma jsem objevil až dnes. Sice mám jenom 650 Style, ale rozetu budu muset taky řešit. Řetěz po 25 tis. kilometrech vytahaný není, ale rozeta má zuby- hanba psát-dokulata k jedné straně. Originál rozetu z Jawy nechci, za asi 2500.- kč je drahá. Nevíte, kdo by vyrobil jinou,i s jiným počtem zubů? Primární kolečko už mám, koupené v Německu. A omlouvám se, že sem tahám Jawu 650.

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

25.3.2012 v 21:16 | Nahoru | #41
To zen originál moc nevydržel.. Ahoj, šlo by to. Chtělo by to buď výkres, nebo alespoň okótovanou fotku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

25.3.2012 v 23:51 | Nahoru | #42
MartinED250> ja uz budu taky brzy jednu na 650 potrebovat

(reakce na) Rozeta

25.3.2012 v 23:53 | Nahoru | #43
milan1963> mas pravdu...do Holanska by to chtelo novou rozetu jedes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

26.3.2012 v 09:03 | Nahoru | #44

nejtek píše: MartinED250> ja uz budu taky brzy jednu na 650 potrebovat


Sežente výkres, nebo jí vyndejte, nafoťte a okótujte jí.

(reakce na) Rozeta

27.3.2012 v 08:55 | Nahoru | #45
MartinED250> Já nevím, mám ji na stylce přes 25tis a pořád vypadá ta moje duralová jako nová.

Výkresy na rozetu budu mít...

(reakce na) Rozeta

27.3.2012 v 11:01 | Nahoru | #46

milan1963 píše: Tohle zajímavé téma jsem objevil až dnes. Sice mám jenom 650 Style, ale rozetu budu muset taky řešit. Řetěz po 25 tis. kilometrech vytahaný není, ale rozeta má zuby- hanba psát-dokulata k jedné straně. Originál rozetu z Jawy nechci, za asi 2500.- kč je drahá. Nevíte, kdo by vyrobil jinou,i s jiným počtem zubů? Primární kolečko už mám, koupené v Německu. A omlouvám se, že sem tahám Jawu 650.


my je necháváme vyrábět tady VLAŠIM dohodneš telefonem, pošleš (dovezeš) rozetu jako vzorek, řekneš počet zubů a oni ti je pošlou zpátky. Rozety necháváme dělat duralový, na závoďáky stačej.

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

27.3.2012 v 11:05 | Nahoru | #47
tedy je pravda,ze jsem snad na stylce,jeste asi nesponoval retez..
ale kdyz je tu dratik, tak se zeptam jestli se ti taky na stylce tak plasi rucicka otackomeru.......ne ze by mi to nejak rozhodilo ale kdyz ten otackomer mam v ruce tak jde krasne sotva ho upevnim i do novejch silenbloku tak jde tak nejak divne ma jakesi vterinove zpozdeni nemas nejakej figl jak to odstranit? jinak musim rict ze stylka slape vemi spolehlive

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

27.3.2012 v 11:28 | Nahoru | #48
nejtek> Nejtku, ani otáčkoměr se mi neplaší... prostě nic, já jsem spokojenej :)

Můj fígl byl hned poté, co jsem přijel s novou motorkou a všiml jsem si vibrování budíků - zvětšil jsem otvory v držácích a budíky jsem dal přes silentbloky z 350. Poté stačilo chvíli laborovat - utahovat, povolovat - a budíky se ani nehnou - když na nich nechám ruku, tak se vůbec netřepou. Musí být totiž utažené celkem dost, ale zase ne moc natvrdo :)

Zkus kdyžtak polaborovat s nějakým závažím - změníš rezonanční frekvence - které upevníš dospod otážkoměru. A zkontroluj si silentbloky u té konstrukce držáku - toho svařence. Spoustě lidí se povysunou - jsou v horní části v brýlích a pak se to třepe celé

(reakce na) Rozeta

27.3.2012 v 11:58 | Nahoru | #49
Drátík> to bude ono!...diky

tak jsem to vomrkl a je to tak ...pravej horni se vysunul a to byl celej problem ...
ted budou oba jak v bavlnce.....

Naposledy editováno 27.03.2012 16:39:08

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

29.3.2012 v 15:54 | Nahoru | #50
Nejtku hotovo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

29.3.2012 v 22:06 | Nahoru | #51
MartinED250> krasna prace ...je to vlastne odlehcene to bude litat.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

30.3.2012 v 08:20 | Nahoru | #52

nejtek píše: MartinED250> krasna prace ...je to vlastne odlehcene to bude litat.....

(reakce na) Rozeta

4.4.2012 v 12:53 | Nahoru | #53
MartinED250> Martine, když už jsme u těch rozet, mám výkres na Stylku na 43 zubů, ale potřeboval bych otestovat, jak se chová a jestli už není moc malá. Kolik by u tebe stála výroba , materiál "bláto" (aby vydržel tak 2000km), abych ji mohl otestovat?

Díky, R.

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

6.5.2013 v 15:45 | Nahoru | #54
Tak se hlásím taktéž do rozetího klubu :) Včera jsme se Zdenálem / tímto mu budiž vysloven dík a poklona / úspěšně implantovalo rozetu do mojí travelky..Rozdíl je naprosto zásadní a tvrdím si říct, že kdo se nesveze neuvěří..koněčně se tomu dá říkat Travel, kdy cestování na 80km/h je někde na 5000 otáčkách, prostě ideál..na síle a pružnosti motorka rozhodně neztrácí a konečně nejledám šestku, né-li sedmičku..

Možná budete někteří prskat, že oživuju postarší téma, ale Travelky jsou očividně v kurzu a Zdenálovi se v jeho vývojovém pracovišti povalovaly tuším ještě tři rozety, tak by bylo škoda, aby je za tu velice pěknou cenu někdo neadoptoval.svůj smysl to rozhodně má a né malý!

Zdenále díky!

Naposledy editováno 06.05.2013 15:47:11

Rozeta

25.5.2014 v 09:40 | Nahoru | #55
Na základe tenkého odliatku unášača a nemožnosť z čoho odobrať,pri 32 zubovej rozete nutnosť vyrobiť nový z DURALU. Výhoda/možnosť ísť ešte na menšie rozety.

















Unášač DURAL,rozeta HARDOX,32 Zubová,




Drážka pre reťaz . Budem testovať , keď bude málo , tak dám vyrobiť 30 zubovú a preskrutkujem . Samorejmosť pri 32 zubovej mínus jeden článok z reťaze odobrať.

Naposledy editováno 25.05.2014 09:53:10

Rozeta

2.6.2014 v 17:52 | Nahoru | #56
Test rozety 32zubovej prebehol vynikajúco.pri 70km/h otáčky 5000,,,pri 90km/h otáčky 5900,,Dal som vyrobiť 30 zubovú ,keď bude urobím test.

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

3.6.2014 v 14:28 | Nahoru | #57
Kolik celý ten ansábl váží oproti původní rozetě s unašečem ?

Rozeta

3.6.2014 v 17:36 | Nahoru | #58
Hned v úvodu sem psal, že mám na původním upraveném unašeči rozetu 32 zubů. Dokonce na původní rozteči upevňovacích šroubů...
Takže o nutnosti vyrábět na tento počet zubíkov nový unašeč...?
Ano, dá se použít rozeta s nižším počtem zubů, ale tam už motor nemá výkonnostní rezervu a neco by se muselo udělat s jízdníma odporama...a nebo s výkonem.
Myslím si, že 33 zubů je tak akorát s přihlédnutím k použití motorky - už jels třeba proti pořádnému větru? A nebo do táhlého stoupání?
Aby ses nedostal do podobného extrému, jak kdysi konstruktéři u "devadesátky".
Tam, abys na motorce mohl dosáhnout vyšší rychlosti, se šlo s rozetů tuším o deset zubů výš - takže na výrazně pomalejší převod byla motorka rychlejší.
Proč?
Protože se konečně podařilo poslední kvalty vytočit do oblasti maximálního krouťáku, případně max. výkonu.
Při sériovém převodu to taky šlo - ale s uragánem v zádech a nebo z 12% klesání .

Rozeta

3.6.2014 v 19:17 | Nahoru | #59
Taktéž si myslím, že Zdenálova rozeta je naprosto ideální poměr, nemá smysl se hnát za desetizubou rozetou aby motor vrčel na 1000 otáček pořád, projel sem s 32 od Tater po všechno co si člověk dokáže představit a je to ideál..

(reakce na) Rozeta

9.6.2014 v 21:46 | Nahoru | #60
hrnous> Ahóój,oproti mojej váhe takmer zanedbatelné,hej keď je prudký vietor 32zubová je na hrane.Ale za tých 20eur to skúsim tú 30 zubovú.Na aute tiež nejdem stále na 5 rýchlosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist