Naposledy editováno 14.09.2015 02:16:44
Jinak rozsah škod, který popisuješ mi přijde, jako by dodávka do tebe nenarazila ale motku přejela...vidle při pádu na odpis?? jen aby to nebylo zase jedno vlákno, jak ošoustat pojišťovnu...
Pojišťovna dá servisu potvrzení, že jim opravu proplatí, hned poté, co mašinu uvidí jejich likvidátor. Měsíc si třeba počkáš, ale zkazkám o strašných pojišťovnách nevěř. Likvidátoři často dělají pro více pojišťoven a jen na tobě a likvidátorovi je, jak bude škoda posouzena a naceněna.
Vzhledem k tomu ,ze uz sem mel vice dopravnich, kdy bylo auto na sracky. Podotykam ,ze sem nikdy nebyl vinikem a ani sem se nepricinil rychlou jizdou. Tak sem vedel ,ze samotneho me pojistovna pekne opet ojebe.
Takze sem to predal te spolecnosti. Nazev si nepamatuju, ale mela sidlo v Brne na Udolni a auto sem si vyzvedaval kousicek od Globusu.
Cele to dopadlo dobre, penize sem mel docela rychle a doslo jich na pomer s predchozima nehodama hodne. Pricemz rozsah poskozeni byl vzdy stejnej. Stare auto = totalni skoda ;) Dostal bych i vic ,ale chtel sem si nechat vrak.
Za me tedy jednoznacne resit nehody pres tyhle spolecnosti co sou v mediich oznacovany jako hieny. A proc? protoze pojistovny sere ,ze musi vyplacet vice penez, protoze je jen tak neojebou a tak si zaplati media aby na tyhle spolecnosti nahazeli spinu a lide jim neverili.
Jinak nedávná zkušenost se Slávií jako poškozeného:
- pošlou smluvního technika Dekry k zjištění stavu vozidla. Je najivní mu vykládat něco jak to má zapsat. Je to soudní znalec a stav vozidla zhodnotí a dá pojišťovně posudek a hotovo.
- totálka to bude na 100% ale to pro tebe nemusí být nic špatného. U mě to tak bylo a rozsah poškození menší.
- opakoveně se ujisti, že jsi jim dodal všechny podklady, stejně jako viník.
- pojistné plnění naplnilo můj optimistický odhad.
2. Dolož kilometry /protokol z STK/
3. Dolož účty,které jsi do toho investoval.
4. Pojišťovna musí ke všemu přihlížet.
5. Výpočet audatexu ti napoví,jak celou situaci řešit - pakliže jsou ohlé vidlice,půjde o totální škodu a bude ti vyplacen rozdíl mezi odhadem/či obecnou cenou/ a "zbytkama" tedy zůstatkovou hodnotou vraku. Pakliže tento vrak nepůjde do aukce,můžeš ho nechat eko zlikvidovat a požadovat po pojišťovně zaplacení "zbytků"
6. Předej to asistenční službě,která má dobré preference a nemusíš se o nic starat. J.
Ne, nemám nic proti snaze někomu pomoci, ale jejich služby se dají častokrát zcela bez ostychu přirovnat k chování "právních firem", které jsou schopny z dluhu pár stovek vytřískat 30násobek...
Pár zkušeností z obou stran už tady napsáno bylo...
petrvtr - znalců je víc, u soudu co strana sporu, to jeden či více znalců
a co znalec, to jiný posudek na tu samou věc .-)
u 125 se to asi nevyplatí, ale toto fórum čtou i lidi s dražšími motorkami a totéž platí pro auta - někdy se vyplatí znalci sdělit svůj názor, on ví, že když věc podstřelí, tak ti ji pak můžeš přestřelit, dá se to zařídit :)
sharkis píše: Docela bych Vám přál, abyste vy, co doporučujete ty asistenční služby, jednou pro ti těm hyenám stáli taky v roli viníka nehody (a co si budeme namlouvat, náhoda je blbec)
Ne, nemám nic proti snaze někomu pomoci, ale jejich služby se dají častokrát zcela bez ostychu přirovnat k chování "právních firem", které jsou schopny z dluhu pár stovek vytřískat 30násobek...
Pár zkušeností z obou stran už tady napsáno bylo...
Máš s tím nějaký zkušenosti?
Setkávám se s tím jenom v případech, že po viníkovi chtějí rozdíl co nevyplatila pojišťovna, ale jak to vždycky dopadne, to už se nedozvím
Oukej> Zavolej jim a domluv se, teď stejně nic nevymyslíš, dokud nebudeš vědět jak to ohodnotí.
-pojišťovna může dělat problémy
-opravit si to případně můžeš kde chceš
-amortizaci ne, ale teď se to nazývá takovým pěkným slovem "cenové rozpětí náhradních dílů na trhu" apod., ale je to úplně to stejný
-u technika si pohlídej, aby do zápisu zapsal všechno a pojišťovně podrobně popiš jak se to stalo