A teď k problému. Vyskytly se vibrace, které zcela ničí moje uši. Není to hlukem, špunty (kdy fakt skoro nic neslyším) nepomáhají. Vibrace cítím v uších pořád i přes špunty. A bolí to i několik desítek hodin po slezení z motorky. V podstatě se na tom takhle nedá jezdit. Mimo jiné to při zavření plynu šíleně střílí do výfuku. To se ale snad dá vyřešit poladěním power commanderu. Co s těma vibracema?
P.S. Zajímavý poznatek -Harley by dle TP měl mít z výroby 73 koní. Měl 60??? Po výměně všech popisovaných věcí a naladění má 80 kobyl.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s laďáky V&H
Grafy mám z motorové brzdy. Dělali to v servisu. Já to nijak neovlivním. Každopádně to neřeší můj problém.
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s laďáky V&H
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H
Vysvetli mi k cemu mas ladaky kdyz jezdis se spuntama v usich?
Ty ty ten HNUS poslouchat nechces ale seres s tim jine lidi? chapu to dobre?
To ma tedy logiku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H
Nechápeš to ani trošku. Já "ten hnus" poslouchat chci. Jen se to asi nepovedlo zcela naladit. Proto zde žádám kompetentnější a zkušenější něž jsem já o radu. O tebe ale samozřejmě nejde.
Jinak jsem to dnes ráno cestou do práce (mám to 40 km) sledoval. Vibrace jsou jen při podrženém plynu a horší se výrazně při přidání - což je asi logické. V momentě puštění plynu vibrace okamžitě zmizí. Poté se teda - při poklesu otáček asi na 2500 objeví štřelba :). Ale už bez vibrací.
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s laďáky V&H
Jen je mi divné, že takový věhlasný výrobce, jako Vance & Hines bezpochyby je, by se dopustil nějaké chyby. Tyto výfuky jsou jistě namontovány na tisících motorkách. Každopádně zatím první kloudná rada. Díky Ti Jako první a nejjednodušší věc zkusím oddělat ty tlumící vložky. Co to udělá.
Pistolník74 píše: z-x-r>
Nechápeš to ani trošku. Já "ten hnus" poslouchat chci. Jen se to asi nepovedlo zcela naladit. Proto zde žádám kompetentnější a zkušenější něž jsem já o radu. O tebe ale samozřejmě nejde.
Jinak jsem to dnes ráno cestou do práce (mám to 40 km) sledoval. Vibrace jsou jen při podrženém plynu a horší se výrazně při přidání - což je asi logické. V momentě puštění plynu vibrace okamžitě zmizí. Poté se teda - při poklesu otáček asi na 2500 objeví štřelba :). Ale už bez vibrací.
Vysvetli mi PROC nosis ty spunty? Neda se to poslouchat to prskani jak si napsal ze ano?
z-x-r píše: Pistolník74> je to to HNUSNE prskani jak casto slysim u tech mrdek copru bez vejfuku ze ano?
Vysvetli mi k cemu mas ladaky kdyz jezdis se spuntama v usich?
Ty ty ten HNUS poslouchat nechces ale seres s tim jine lidi? chapu to dobre?
To ma tedy logiku
Myslim že si trochu pleeteš laděný výfuky a otevřený trubky...
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s laďáky V&H
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H
Helma s tím nemá nic společného. Píšu o vibracích. Randál mi nevadí. Ten nebolí (pokud není nad 130dB :)
Jinak ano, sání mě taky napadlo. Ale vše jsou značkové vyzkoušené věci. Žádný noname. Proto si furt myslím, že chyba bude někde v montáži či naladění PC.
to JARYN82
Nechci vrtat do značkových tlumících vložek.
Pistolník74 píše: to vie>
Ale vše jsou značkové vyzkoušené věci. Žádný noname. Proto si furt myslím, že chyba bude někde v montáži či naladění PC.
Jses moc duverivy. Ze je neco znackoveho, neznamena, ze to bude fungovat. Taky jsem si koupil na Street Boba znackovy ladaky u HD, byly o 12 cm kratsi a nesly vubec namontovat i kdyz bylo na krabici napsano ze jdou. Tak jsem jim je vratil a kamarad me stocil nerezovy plech do trubky, svaril, navaril drzaky a jsem spokojenej, nema to vibrace a dokonce o 10 tis. levnejsi. Nezbyde te nic jinyho nez laborovat a zkouset. A v nejhorsim si porid nejaky samo-domo, ty jsou stejne nejlepsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H
Co přesně myslíš těma vibracema?
Naposledy editováno 22.04.2013 08:17:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H
Sám mám V2 a dělal jsem zásahy do kanálů atd. Měl jsem to na brzdě a mám A/F tzn lambda poměr mezi 13-14. A/F kolem 16 je rozhodně mimo i když jsou to maxima. Ta směs je celá nějak moc rozladěná na to že je to stříkačka... Mělo by to být mezi 12-14 max.
Chudá směs dělá bordel a pokud to není vyloženě racingový naladění, nemá smysl...
SS124 ví o čem mluví. Sám jsem s ním pár věcí diskutoval.
Nechal bych to odladit někde jinde. Kde jsi to měl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H
z-x-r píše: Pistolník74> je to to HNUSNE prskani jak casto slysim u tech mrdek copru bez vejfuku ze ano?
Vysvetli mi k cemu mas ladaky kdyz jezdis se spuntama v usich?
Ty ty ten HNUS poslouchat nechces ale seres s tim jine lidi ? chapu to dobre?
To ma tedy logiku
Vím že to není k tématu, ale souhlas. A vím že u chopperů/cruiserů je to oblíbená metoda, kterou fakt nechápu...
A k tématu. Delali mi to u SHmoto Brno. Nikdo jiný, mimo ně a ofiko Harley, tady asi není. Zkusím to dát naladit do Harleye. Vím, že sem tam něco ladí. Do Strakonic to mám strašně daleko. A chtěl bych naladit PC - když už ho mám. Určitě to jde. Na power Vision teď fakt nemám prachy. To už bych šel asi do Thundermaxu.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s laďáky V&H
V SH moto jsem byl poprvé. Resp. znám i majitele, nicméně jsem po té úpravě jel za Radkem Frankem do Holubic. Zkus to tam