globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vypnuti motoru
 
25.3.2013 v 16:09
ahoj chtel bych fundovanou odpoved jaky je spravny postup pri vypnuti motoru , staci otocit klicem nebo prvne vypnout cervene tlacitko na rukoveti a potom otocit klickem? slysel jsem ze vypinani motoru jenom klickem nici elektroniku co je na tom pravdy? ja teda zatim vypinam tlacitko a pak klicek je to tak spravne? dik Mirek

Uzavřeno 29.03.2013 v 15:00 uživatelem dravec28

vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:47 | Nahoru | #31
Nejlepe ho vypnes, kdyz ji zadres.

vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:55 | Nahoru | #32
Správně je dat za jedna a pustit spojku

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:56 | Nahoru | #33
Tohle už je opravdu masakr. Já chci jaro a hned. No nic jdu odházet sníh a oškrabat okna u auta, natočím ho aby se prohřálo. Jen nevím jak to chcípnu, klíčkem nevím a přes spojku to nejde, mám automat. Co mám dělat?

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:57 | Nahoru | #34

Stromowner píše: Jen pozor na přestupný rok ,tehdy musíš formuli odříkat pozadu....

to je možná lepší ani nevyjíždět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:01 | Nahoru | #35
mirektds> otevři haubnu a první věc co se toří tak do ní vraž vidle... neboj chcípne

vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:12 | Nahoru | #36
Je to úplně jedno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:12 | Nahoru | #37
(HornisGSX> a můžou to být podávky? Nebo jsou na to určené nějaké speciální? Já mám pochopení pro hodně, ale tohle téma je NESMRTELNÉ. Za mě No.1. Jinak No.2 je klouzání spojky u Castrolu a No.3 4V versus 2V. Tak, Oskaři jsou uděleni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:21 | Nahoru | #38

mirektds píše: (HornisGSX> a můžou to být podávky? Nebo jsou na to určené nějaké speciální? Já mám pochopení pro hodně, ale tohle téma je NESMRTELNÉ. Za mě No.1. Jinak No.2 je klouzání spojky u Castrolu a No.3 4V versus 2V. Tak, Oskaři jsou uděleni



A co kůže nebo textil ???? - taky dobrý evergreen..............

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:26 | Nahoru | #39
parezi> a ještě iridiové svíčky verzus klasika

vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:31 | Nahoru | #40
Pardon pánové. Máte pravdu v plném rozsahu Rozšiřuji TOP 5. No.4 kůže nebo textil. No. 5. Iridium versus klasická konstrukce svíčky. To je mazec, furt padají náhradní díly na sněhuláky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:31 | Nahoru | #41

HornisGSX píše: parezi> a ještě iridiové svíčky verzus klasika



taky: nová čína versus jetej japonec

a to červený tlačítko se mi kdysi na Jawce šiklo, když jsem ležel na zemi, mrcha na mě a roztočený zadní kolo hledalo,co by sežralo....

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:35 | Nahoru | #42
callowsick> Mě dvěpade sežralo kus kůže na stehně. Byla na mě coby 12ti letého kloučka ještě těžká. Do dnes jizvy jako bejk. Jo dvěpade, to byl dravec.

2 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:40 | Nahoru | #43
To už se předháníte,kdo napíše větší blbost..

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:44 | Nahoru | #44

ahoj chtel bych fundovanou odpoved jaky je spravny postup pri vypnuti motoru


Že jsi jich dostal, co? Co naděláš, až se oteplí, přestane lidem hrabat.
Nejsem elektrikář, dám na radu odborníků, nebo lidí, které za ně považuji. Můj servisman mi říkal, abych motor vypínal červeným tlačítkem a až potom klíčkem. Ježto si nepamatuju skoro nic, nepamatuju si samozřejmě ani důvod, který uváděl. Ale věřím mu, a proto to tak dělám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:46 | Nahoru | #45

Skalik: protože chcípák není nic jiného než ovládání zapalování, v autě to máš taky...


A proč má auto jen klíček a motorka chcípák navíc? No protože chcípákem jde vypnout motor v nouzi aniž by člověk musel pustit rukojeť řídítka. Jako nouzový vypínač to bývá označeno i v manuálech. Takže znovu: Proč blud?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:47 | Nahoru | #46
Hroch_cz> až mě někdo logicky vysvětlí proč takto vypínat motor klidně změním názor ale do té doby tuto otázku považuju za stupidní!!!

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 18:54 | Nahoru | #47

1100Virago píše: A proč má auto jen klíček a motorka chcípák navíc? No protože chcípákem jde vypnout motor v nouzi aniž by člověk musel pustit rukojeť řídítka. Jako nouzový vypínač to bývá označeno i v manuálech. Takže znovu: Proč blud?

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:00 | Nahoru | #48
kubacech> taky sem se chtěl tady na něco zeptat,ale nechcu rozpoutat další peklo

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:06 | Nahoru | #49
Haesty> Nejde o to kdo napíše větší blbost, jde o to, že na toto téma je tu toho tolik.... Je to minimálně úsměvné. Stačilo jen pohledat a utvořit si z mnoha příspěvků svůj názor. Každopádně tlačítko je na řídítku nouzové, taková obdoba trhačky. Z konstrukčního hlediska je úplně jedno kde přeruším dodávku elektriky a u stříkaček i dodávku paliva.

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:12 | Nahoru | #50
Píčovina jak vrata, ale stejně o tom vášnivě vážně naplkáte dvě stránky

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:12 | Nahoru | #51
selkie> ou jéé

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:16 | Nahoru | #52
textil nebo kůže

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:17 | Nahoru | #53

mag. píše: textil nebo kůže



s gumou nebo bez?

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:25 | Nahoru | #54
HornisGSX> Jedině bez, to je větší riziko :D

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:25 | Nahoru | #55

HornisGSX píše: s gumou nebo bez?


tys mě dostal

vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:26 | Nahoru | #56
já bych to raděj ani vůbec nestartoval, při vypnutí motoru čímkoliv hrozí tak obrovské riziko poškození elektroniky že bych měl obavu do nějakýho startování vůbec jít!

a chtěl jsem se ješte zeptat, naco si dát pozor při koupi motorky a pak taky jakou motku do začátku????

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:29 | Nahoru | #57
Cervenym tlacitkem se to zkratuje, delej to klickem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:30 | Nahoru | #58
Zx-10RCarlos> kdo zmáčkl to červený tlačítko? hmm ale co mě je do nějakýho novýho zélandu

vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:38 | Nahoru | #59
Jelikož vypínám klíčkem, také jsem zjistil, že tzv.nouzák nenouzákuje - nějak zoxidoval proto ho občas procvaknu. Je pravda že spíše nezapne, asi v nouzi zamaká jak má.
Prostě je označen červeně a proto to považuji za nouzový stav, jako STOP tlačítka na strojích.

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 19:43 | Nahoru | #60
Bože za co.
Téma je zamknuto


TOPlist