globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vypnuti motoru
 
25.3.2013 v 16:09
ahoj chtel bych fundovanou odpoved jaky je spravny postup pri vypnuti motoru , staci otocit klicem nebo prvne vypnout cervene tlacitko na rukoveti a potom otocit klickem? slysel jsem ze vypinani motoru jenom klickem nici elektroniku co je na tom pravdy? ja teda zatim vypinam tlacitko a pak klicek je to tak spravne? dik Mirek

Uzavřeno 29.03.2013 v 15:00 uživatelem dravec28
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:15 | Nahoru | #1
stojankem

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:20 | Nahoru | #2

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:21 | Nahoru | #3
ty brdo, auta jezdí bez chcípáků a elektronika jim funguje, zajímavé

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:22 | Nahoru | #4
mein fuhrer !!!

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:24 | Nahoru | #5
Uchlastat

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:24 | Nahoru | #6
To snad neeee, to musí bejt provokace!

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:24 | Nahoru | #7
Já teda vypínám klíčkem, chcípák je pro nouzové vypnutí motoru, ale výsledek je asi stejnej, o ničení elektroniky jsem teda nic neslyšel.

Naposledy editováno 25.03.2013 16:25:34

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:26 | Nahoru | #8
[img] si cvakejte zbytečně po červeném tlačítku, až ho budete nutně potřebovat, tak třebe nebude reagovat

Naposledy editováno 25.03.2013 16:40:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:26 | Nahoru | #9

SperkysSV píše: Já teda vypínám klíčkem, chcípák je pro nouzové vypnutí motoru , ale výsledek je asi stejnej, o ničení elektroniky jsem teda nic neslyšel.



další blud na světě!!!

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:26 | Nahoru | #10
Zima je svinstvo

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:29 | Nahoru | #11
jo jo ,, ten mraz uz leze na mozek,,, chlapi noste cepice nez budete mit vsichni omrzliny mozku

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:34 | Nahoru | #12
tato otázka se tady stala tak legendární že jsem vážně nečekal že se na ni může ještě někdo zeptat
co tak tam nakopat 5 rychlost a rychle pustit spojku ?? Nemusíš použít klíček ani chcípák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:35 | Nahoru | #13

HornisGSX: další blud na světě!!!


Proč blud?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:43 | Nahoru | #14

1100Virago píše: Proč blud?



protože chcípák není nic jiného než ovládání zapalování, v autě to máš taky, je to poloha klíčku II (ta těsně před polohou startéru), takže auto se chcípá chcípákem. No a klíček na moto je master tak to vezme všechno sebou rovnou v autě se to nedá, protože nepřeskočíš pozici zapalování.

Jestli dotaz nebyl míněn vážně tak se omlouvám.

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:50 | Nahoru | #15
Skalik> no to máš teda nějakou spešl spínačku v autě která má v sobě ještě zabudovaný chcípák a kotrolky ti zůstanou svítit zajímavé

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:52 | Nahoru | #16
Jéžiš pánové nedělejte s tím takovou vědu prostě mu někdo tohle řekl a tak se ratši zeptá aby měl jistotu prostě jsme lidi nedělejte ze sebe vševědy jako by jste se nikdy nezeptaly na banalitu jen pro klid duše

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:54 | Nahoru | #17

Skalik píše: protože chcípák není nic jiného než ovládání zapalování, v autě to máš taky, je to poloha klíčku II (ta těsně před polohou startéru), takže auto se chcípá chcípákem. No a klíček na moto je master tak to vezme všechno sebou rovnou v autě se to nedá, protože nepřeskočíš pozici zapalování.

Jestli dotaz nebyl míněn vážně tak se omlouvám.



poloha 0: vypnuto
poloha 1: spotřebiče (autorádio apod)
poloha 2: zapalování
poloha 3: start (po uvolnění se vrací automaticky do polohy 2)

tudíž vypínáš z polohy 2, čili vypínáš zapalování, uplně stejně jako na motorce klíčkem.

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:56 | Nahoru | #18
Já to chcípám tak, že na kohoutu pod nádrží zavřu benzín. Pak to stačí chvíli túrovat a je to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:57 | Nahoru | #19

Dekker.dave píše: Já to chcípám tak, že na kohoutu pod nádrží zavřu benzín. Pak to stačí chvíli túrovat a je to.



Já nechcípám, nechávám to běžet furt. Protože já na to mám

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:57 | Nahoru | #20
Ty motorky (pokud to není Čína, Korea etc) jsou testované tak, aby vydrželi nespočet vypnutí klíčkem, stojánkem i chcípákem. Pokud chceš mít zcela čisté svědomí, tak to sekundu před vypnutím nevytáčej do omezovače, to je tak vše.
Já to například v garáži vypínám klíčkem a všude jinde stojánkem, protože nechávám při parkování mimo domov zařazenou rychlost .

vypnuti motoru

25.3.2013 v 16:57 | Nahoru | #21
Nech to klapat na volnoběh,ono to někdy chcípne..

vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:00 | Nahoru | #22
Vypíná se klíčkem(protoze s tým vypneš vše.) ...chcípák je jen jak píše "sperkysSV" ,vyuzijes ho v případě kdy potrebuješ vypnut motor a zaroven držet řídítka(nebo si v poleze kdy nedokážes vyřadit..atd) jiný význam nemá....kdyz dam priklad ...nakladání moto na vozik->jdu vedle moto a pouštím spojku ze zarazenou 1ckou vyjedu na vozik a musím drzet spojku ,jelikož tam mam 1cku a zaroven drzet brzdu aby mi to neujelo zpět tak vypnu chcipakem.

Naposledy editováno 25.03.2013 17:05:08

vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:03 | Nahoru | #23
Chcípákem,klíčema,stojánkem se zažazenou rychlostí... Cokoliv

(reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:09 | Nahoru | #24

Lubos_H píše: Jéžiš pánové nedělejte s tím takovou vědu prostě mu někdo tohle řekl a tak se ratši zeptá aby měl jistotu prostě jsme lidi nedělejte ze sebe vševědy jako by jste se nikdy nezeptaly na banalitu jen pro klid duše



- ale je zase pravda, že na toto téma je toho tady každou zimu KOPEC

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:10 | Nahoru | #25
estli nechceš opotřebovávat spínače, tak je postup jednoduchý:
1. zařadíš
2. postavíš se plnou silou na zadní brzdu
3. pustíš při volnoběhu spojku
4. vypneš klíček

S tímto postupem by to neměla být elektronika, co odejde první.

vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:24 | Nahoru | #26
my god..

to máš úplně jedno, já používám chcípák, většinou, myslím, že je to rpaktičtější, ne vždy chci i zhasnout světla, apod.. ale je to prostě buřt, jen to přeruší obvod, stejně jako klíček, nebo u některých moto, stojánek..

vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:31 | Nahoru | #27
uplně nejvíc frajeřina je rozjet se proti zdi a nebrzdit chcipnete oba

vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:34 | Nahoru | #28
Teda... bez akejkolvek ironie, cynizmu alebo vysmechu - vecsinou policajtom (neviem, po cesky stojanek?).
Pri mojej chatrnej figurine to vo vela pripadoch ani nijako inaksie nejde. Teda bez straty rovnovahy.
Vazne som si ziadne znamky poskodenia cohokolvek zatial nevsimol.
palo

Doplnenie: samozrejme, ze ked uz "vystupim", tak otocim klucom a vyberiem ho.

Naposledy editováno 25.03.2013 17:36:27

3 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:43 | Nahoru | #29
Natočíš motorku PROTI větru (ale jenom, když svítí sluníčko!!!, v ostatních případech po větru, vyjma čtvrtýho úterku lichého týdne v květnu, tam je to jedno), vyřadíš (zelená kontrolka Tě informuje, že je motocykl připraven k "vypnutí"), sesedneš, zapálíš svíčky, které jsi rozestavěl okolo motorky, zvedneš ruce k nebi a proneseš kouzelnou formuli "Ať si voda teče vzhůru, ať se motýl změní v můru, vyvolávám síly temný, zhasni motor, než se setmí"...v tom položíš levou ruku na nádrž a pravou na sedlo...voila

Naposledy editováno 25.03.2013 17:44:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

25.3.2013 v 17:46 | Nahoru | #30

selkie píše: Natočíš motorku PROTI větru (ale jenom, když svítí sluníčko!!!, v ostatních případech po větru, vyjma čtvrtýho úterku lichého týdne v květnu, tam je to jedno), vyřadíš (zelená kontrolka Tě informuje, že je motocykl připraven k "vypnutí"), sesedneš, zapálíš svíčky, které jsi rozestavěl okolo motorky, zvedneš ruce k nebi a proneseš kouzelnou formuli "Ať si voda teče vzhůru, ať se motýl změní v můru, vyvolávám síly temný, zhasni motor, než se setmí"...v tom položíš levou ruku na nádrž a pravou na sedlo...voila


Jen pozor na přestupný rok ,tehdy musíš formuli odříkat pozadu....
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist