Uzavřeno 29.03.2013 v 15:00 uživatelem dravec28
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
Naposledy editováno 25.03.2013 16:25:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
SperkysSV píše: Já teda vypínám klíčkem, chcípák je pro nouzové vypnutí motoru , ale výsledek je asi stejnej, o ničení elektroniky jsem teda nic neslyšel.
další blud na světě!!!
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
HornisGSX: další blud na světě!!!
Proč blud?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
1100Virago píše: Proč blud?
protože chcípák není nic jiného než ovládání zapalování, v autě to máš taky, je to poloha klíčku II (ta těsně před polohou startéru), takže auto se chcípá chcípákem. No a klíček na moto je master tak to vezme všechno sebou rovnou v autě se to nedá, protože nepřeskočíš pozici zapalování.
Jestli dotaz nebyl míněn vážně tak se omlouvám.
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
Skalik píše: protože chcípák není nic jiného než ovládání zapalování, v autě to máš taky, je to poloha klíčku II (ta těsně před polohou startéru), takže auto se chcípá chcípákem. No a klíček na moto je master tak to vezme všechno sebou rovnou v autě se to nedá, protože nepřeskočíš pozici zapalování.
Jestli dotaz nebyl míněn vážně tak se omlouvám.
poloha 0: vypnuto
poloha 1: spotřebiče (autorádio apod)
poloha 2: zapalování
poloha 3: start (po uvolnění se vrací automaticky do polohy 2)
tudíž vypínáš z polohy 2, čili vypínáš zapalování, uplně stejně jako na motorce klíčkem.
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
Dekker.dave píše: Já to chcípám tak, že na kohoutu pod nádrží zavřu benzín. Pak to stačí chvíli túrovat a je to.
Já nechcípám, nechávám to běžet furt. Protože já na to mám
Já to například v garáži vypínám klíčkem a všude jinde stojánkem, protože nechávám při parkování mimo domov zařazenou rychlost .
Naposledy editováno 25.03.2013 17:05:08
Lubos_H píše: Jéžiš pánové nedělejte s tím takovou vědu prostě mu někdo tohle řekl a tak se ratši zeptá aby měl jistotu prostě jsme lidi nedělejte ze sebe vševědy jako by jste se nikdy nezeptaly na banalitu jen pro klid duše
- ale je zase pravda, že na toto téma je toho tady každou zimu KOPEC
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
1. zařadíš
2. postavíš se plnou silou na zadní brzdu
3. pustíš při volnoběhu spojku
4. vypneš klíček
S tímto postupem by to neměla být elektronika, co odejde první.
Pri mojej chatrnej figurine to vo vela pripadoch ani nijako inaksie nejde. Teda bez straty rovnovahy.
Vazne som si ziadne znamky poskodenia cohokolvek zatial nevsimol.
palo
Doplnenie: samozrejme, ze ked uz "vystupim", tak otocim klucom a vyberiem ho.
Naposledy editováno 25.03.2013 17:36:27
3 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
Naposledy editováno 25.03.2013 17:44:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
selkie píše: Natočíš motorku PROTI větru (ale jenom, když svítí sluníčko!!!, v ostatních případech po větru, vyjma čtvrtýho úterku lichého týdne v květnu, tam je to jedno), vyřadíš (zelená kontrolka Tě informuje, že je motocykl připraven k "vypnutí"), sesedneš, zapálíš svíčky, které jsi rozestavěl okolo motorky, zvedneš ruce k nebi a proneseš kouzelnou formuli "Ať si voda teče vzhůru, ať se motýl změní v můru, vyvolávám síly temný, zhasni motor, než se setmí"...v tom položíš levou ruku na nádrž a pravou na sedlo...voila
Jen pozor na přestupný rok ,tehdy musíš formuli odříkat pozadu....