globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NGK iridium
10.3.2013 v 20:18
Zdravim, loni jsem dal NGK Iridiovky a celou sezonu litaly pěkně. Teď jsem motorku natočil a jela max na dva vílce a to chvilku a pak chcípla. Benzin novej, olej vyměněnej a akorád a to byla jediná věc so se dělala. Po pokusech než se vybyla baterka sem svíce vyndal a celý mokrý a černý, utřel sem je a stejně se nic nezměnilo. Už sem objednal nový, ale kámoš říkal, že NGK jsou nejhálkivější na studený starty a okamžitě se ulejvaj.Co je na tom pravdy? Na studený starty jsou lepší klasiky nebo iridiovky a když iridiovky tak NGK nebo Denso? V autě mám densa 60.000 a volnoběh luxus, za plynem jde super, prostě pohoda..Díky
Předchozí
1 2 3
Následující

NGK iridium

10.3.2013 v 20:29 | Nahoru | #1
Svíčky NGK jsou tím pověstné, že jak s jednou ulejou, izolátor jde do kopru a už je nezachráníš ani vypálením. Svíčky Denso tímto netrpí - alespoň zatím si na ně nikdo nestěžoval.

NGK iridium

10.3.2013 v 20:34 | Nahoru | #2
Mám Denso a v pohodě.

NGK iridium

10.3.2013 v 20:38 | Nahoru | #3
Vem brisk

NGK iridium

10.3.2013 v 20:44 | Nahoru | #4
nejde NGK dej Brisk

NGK iridium

10.3.2013 v 20:50 | Nahoru | #5
Mám platinový brisky a bez problemu

NGK iridium

10.3.2013 v 20:51 | Nahoru | #6
I německý boxer klub doporučuje Brisk, dal jsem a

NGK iridium

10.3.2013 v 20:51 | Nahoru | #7
Souhlasím s Raptíkem. NGK se teď dělají v Číně. Brisk má dlouhou tradici a zkušenosti ve výrobě a tím i kvalitě, přitom cena za dvě svíčky 170.- a to je polovic oproti nekvalitním NGK.

NGK iridium

10.3.2013 v 20:55 | Nahoru | #8
Jak uz tu zaznelo NGK ulejes a muzes je vyhodit ..
Denso ,Brisk ok

1 reakcí na tento příspěvek NGK iridium

10.3.2013 v 21:07 | Nahoru | #9
jo brisk vyborny...3x skoro nejvyssi rada a vzdy po necelem 1000km ko...ngk francie denso 50tis a frcej jak fik...
Krap auto
PRodavac s velky obratem mi rika...chtel si je vole ale vecina lidi mi je donesla zpet tak je neberu! Do motorky? No tak mx do jawy a i tam to stalo za hovno
Sracky.

a na krosce co neni vychozena a neulejva svice lip startuje studena na ngk nez na Denso ale jen o chlup

Naposledy editováno 10.03.2013 21:09:05

1 reakcí na tento příspěvek NGK iridium

10.3.2013 v 21:08 | Nahoru | #10
Ngk davam uz roky a nikdy problem prave s briskama jsem problem mel a kaslu je
Na obou autech mam treba beru a taky nou stres! Spis nejak nechapu proc tam cpete iridiove nesmysly!

Naposledy editováno 10.03.2013 21:11:22

1 reakcí na tento příspěvek NGK iridium

10.3.2013 v 21:15 | Nahoru | #11
Brisk, Brisk a zase Brisk! Uz leta ja vsem od LPG Tatra 613 po kase veteranky bez nejmensiho problemu a navic za par supu!

NGK iridium

10.3.2013 v 21:17 | Nahoru | #12
Ja si koupil BOSCH a NGK do MZty a vydrželi tak 100km pak se ulily a konec :), nejvíc mi vydrželi starý brisk ty byli nesmrtelný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK iridium

10.3.2013 v 21:19 | Nahoru | #13
pesastor> brisky do tehle starejch verglu byli oka ale kdyz jsem mel sade na lpg a fanouse na lpg tak jsem je nestacim menit dal jsem opet opevovane beru a makajli jak meli! Ted mam zhavice beru svicky do lpg beru svicky do benzin kary opet beru a makaj! Brisky nejsou spatne to netvrdim ale moje skusenost s nimi je tragicka! Spis nechapu co koho vede cpat do cehokoli predrazene iridia ktere prakticky nemaj vyznam!

(reakce na) NGK iridium

10.3.2013 v 21:21 | Nahoru | #14

z-x-r píše: jo brisk vyborny...3x skoro nejvyssi rada a vzdy po necelem 1000km ko...ngk francie denso 50tis a frcej jak fik...
Krap auto
PRodavac s velky obratem mi rika...chtel si je vole ale vecina lidi mi je donesla zpet tak je neberu! Do motorky? No tak mx do jawy a i tam to stalo za hovno
Sracky.

a na krosce co neni vychozena a neulejva svice lip startuje studena na ngk nez na Denso ale jen o chlup



to je pro mě nepochopitelné. Pamatuju, že Brisk měl kámoš před deseti lety a stály za hovno. Tak tři roky zpět jsem tu četl diskuzi a lidi je celkem chválili. Tak jesm je zkusil a spokojenost. Od té doby jsem s nimi najezdil desetitisíce kilometrů a bez sebemenšího problému. V motorkách Cagiva Raptor, Suzuzi SV, Kawasaki Z 750, o jawkách ani nemluvě . Opravdu Brisk můžu jen doporučit. V minulosti se mi stalo, že jsem dal čtyři nové ngk a do 500 km byla jedna na výměnu, s Briskem takou zkusšnost nemám!!
Sláva Brisku

NGK iridium

10.3.2013 v 21:26 | Nahoru | #15
NGK iridium jsem měl z výroby na Hondě 7 let a na bávu je mám 4tým rokem a ještě jsem je neulil. Dělám něco špatně??
Poraďte jak na to

NGK iridium

10.3.2013 v 21:29 | Nahoru | #16
No a jeste detail ja menim svice podle toho co pise manual a neresim!

(reakce na) NGK iridium

10.3.2013 v 21:31 | Nahoru | #17

HornisGSX píše: Ngk davam uz roky a nikdy problem prave s briskama jsem problem mel a kaslu je
Na obou autech mam treba beru a taky nou stres! Spis nejak nechapu proc tam cpete iridiove nesmysly!



MOje rec, moje rec.

NGK iridium

10.3.2013 v 21:31 | Nahoru | #18
Taky mi to s novýma NGK za studena hůř startuje (předtím byly Densa). Teď se mlátím do hlavy, že jsem nevzal ty Brisky.

NGK iridium

10.3.2013 v 22:13 | Nahoru | #19
Zajimave, mam stary jednobuch, twin karburator, pred rokem a pul jsem namontoval iridiove ngk a uplna paradicka. Slapou uplne perfektne a o studenych startech ani nemluve, uplne super.

(reakce na) NGK iridium

10.3.2013 v 22:26 | Nahoru | #20

HornisGSX píše: pesastor> brisky do tehle starejch verglu byli oka ale kdyz jsem mel sade na lpg a fanouse na lpg tak jsem je nestacim menit dal jsem opet opevovane beru a makajli jak meli! Ted mam zhavice beru svicky do lpg beru svicky do benzin kary opet beru a makaj! Brisky nejsou spatne to netvrdim ale moje skusenost s nimi je tragicka! Spis nechapu co koho vede cpat do cehokoli predrazene iridia ktere prakticky nemaj vyznam!



Ja mam treba predrazena iridia predepsana primo od vyrobce.

NGK iridium

10.3.2013 v 22:46 | Nahoru | #21
Na svy soucasny motorce jsem postupne vyzkousel NGK Iridium, Brisk Premium, Brisk Silver a Denso Iridium a vsechno to fungovalo uplne stejne

NGK iridium

11.3.2013 v 00:30 | Nahoru | #22
Me to na nic jinyho krome NGK nenastartuje. A stim ulejvanim,nevim. podle me takova dogma. Když mi pretek karburator a mel jsem plny valec benzinu tak jsem to normalne nastartoval...samozrejme po vyflusani banzinu ven. ulil jsem je hodnekrat ale pak je pouzival normalne dal. i na čz Suzuki i ted na xj.

NGK iridium

11.3.2013 v 05:43 | Nahoru | #23
No pěkně se to tu rozjelo. Objednal jsem co tam patří (NGK CR9E) a uvidim. Chtěl jsem dát iridiovky protože jak sem říkal v autě sklidnily volnoběh a jsou takový svižnější (nevim jak moc se to projeví u motorky, která je už tak svižná dost).Kždopádně rada o Valenťáka byla, nechat je na léto, až se nebude trápit motorka sytičem a na jaro a podzim, na stuhený starty dát obyč a ne iridium. Jinak předtim sem měl championy a bylo to v cajku. Spíš mi šlo o to jestli je to možný, že takhle odejdou.

NGK iridium

11.3.2013 v 08:35 | Nahoru | #24
ngk na jednoválci nefungovali špatně, pokud byly nový, po pár uchlastání, už to dobře nestartovalo, tak jsem dal brisk, a teď po zimní pauze sem se nastačil divit jak to nastartovalo i se skoro mrtvou baterkou. Ale řekl bych že s briskama je při prudkým přidání plynu díra (možná subjektivní pocit)

NGK iridium

11.3.2013 v 10:14 | Nahoru | #25
já s iridiovýma NGK nikdy neměl problém (a to jsem to měl na 2T) , teď mám v plánu koupit zase , ale v německu , je to o 50% levnější

NGK iridium

11.3.2013 v 16:24 | Nahoru | #26
proč davat neco jinyho když vyropce předepisuje NGK ? jinak si myslim že dobre seřizene moto by se nemelo uchlastat,pokud se to stane tak chyba asi nebude ve svičkach....

NGK iridium

11.3.2013 v 17:19 | Nahoru | #27
NGK CR9E standart a no-problema !

3 reakcí na tento příspěvek NGK iridium

11.3.2013 v 20:51 | Nahoru | #28
NGK made in Japan GUT.
NGK made in France NOgut

Mám Japan a super.

(reakce na) NGK iridium

11.3.2013 v 20:59 | Nahoru | #29

hruso25 píše: NGK made in Japan GUT.
NGK made in France NOgut

Mám Japan a super.



Přesně tohle jsem už slyšel od více lidí

(reakce na) NGK iridium

11.3.2013 v 21:35 | Nahoru | #30

hruso25 píše: NGK made in Japan GUT.
NGK made in France NOgut

Mám Japan a super.

Tak to bude asi ten problém NGK
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35714 Dnes v 07:47 Ppepek
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist