paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 14:03 | Nahoru | #2731
Sefo> Tak je jasný jak píšou v článku, že se snaží zaujmout co největší dav. A to všichni výrobci a Ducati na tom nebude asi do budoucna jinak i když si myslím, že zrovna Ducati ne až v takové míře jako ostatní (mám na mysli velký výrobce). Ale mě osobně co se týče designu se ten lehkej zadeček líbí...





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 14:08 | Nahoru | #2732
Frennky> No pekny to je, to o tom zadna, ale jestli se z toho ma stat honda s italskym designem tak teda potes...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 14:12 | Nahoru | #2733
pylot> No třeba to nebude tak horký... A tu všechnu elektroniku už dneska budou holt cpát do všeho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 14:18 | Nahoru | #2734
Frennky> Mně se teda víc líbil ten starší už i vzhledově....tohle už je plastika

Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 14:29 | Nahoru | #2735
Mně se tedy líbí moc, ale není to mašina pro mě. A věřím, že tak sterilní ten motor nebude..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 14:31 | Nahoru | #2736
Sefo> To mě taky - hlavně má laufy nahoře pod prdelí (i když vím, že už to dnes není cool)







Naposledy editováno 25.02.2013 14:40:40

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 14:38 | Nahoru | #2737
Frennky> No jasně, ten starej fakt vzhledově lepší!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 14:43 | Nahoru | #2738

Frennky píše: pylot> No třeba to nebude tak horký... A tu všechnu elektroniku už dneska budou holt cpát do všeho

Ja mam takovej pocit, ze nova GSXR je porad "oldschool" bike. Ma sice prepinatelny mapy, ale tusim ze ani ABS a ani trakci nema. Jak tomu das nazrat, tak to pojede a ne ze se te to jeste trikrat zepta jestli to myslis vazne a pak ti to stejne pro jistotu da je jenom polovicku toho co jsi chtel...

Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 15:09 | Nahoru | #2739
holt z toho koncern VW začíná dělat "lidovky"

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 16:17 | Nahoru | #2740
Achjo, já jsem nekompromisně pro HM1100! Je vidět, že do něj bez obav můžu pak jít, protože to co přijde lepčí určitě nebude... lepší = zábavnější

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 16:27 | Nahoru | #2741
pylot> Mám předchozí model, ale ten nový je jen facelift s ubranejma kilama..
Ani abs ani trakci nemá, jen pilot a motor. Mapy už má novější model jen dvě myslím,
já mám ještě tři. Plný, plný s jemnějším nástupem a poslední o 30 koní míň asi do deště.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 16:41 | Nahoru | #2742
Ten novej HM je, jako kdyby šukal starej HM s Multinou a narodil se hen ten oný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 16:43 | Nahoru | #2743

strakon píše: Ten novej HM je, jako kdyby šukal starej HM s Multinou a narodil se hen ten oný



Zřejmě stoupne cena starejch!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 16:44 | Nahoru | #2744
Sefo> Já bych tedy určo bral toho starýho

Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 16:51 | Nahoru | #2745
A co tohle ?
zduchem chlazeny 24valec





(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 17:38 | Nahoru | #2746
Hansell> Nevim,nevim,ale jestli ti Brutale přišla malá,tak jsem zvědav na HM...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 17:40 | Nahoru | #2747
Sefo> jojo - koukam, že to dost zmršili - já doufal, že udělaj nějakou šílenost s 848mou... tohle je fakt slabost a ten předek vypadá, jak s nějakým roštěpem na držce

Naposledy editováno 25.02.2013 17:41:31

Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 18:10 | Nahoru | #2748
Mě se na začátku nelíbila vůbec,proti první generaci děs... Ale timhle videem mě aspoň trošku zaujala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 18:16 | Nahoru | #2749

Sefo píše: HM Četli jste o novým HM? Vypadá to na pěknou moč....



Tak. A je to tady. DUCATI přechází do segmentu více prodejných, univerzálních a hodných motorek pro široké masy. No jo, jde o peníze a ne o to, uspokojit pár psychopatů toužících po exkluzivitě, nepoddajnosti a originalitě. A taky po pořádný náloži!

Jak jinak si lze vysvětlit fakt že vlastně surového ne eSkového SF 1098 nahrazuje "malý" SF848. V nabídce zůstává naštěstí "velký" S. A HYPERMOTARD? Přesně tuším, o čem Carlos mluví. Já toho kluka znám, bavil jsem se s ním několikrát osobně a debatovali jsme o ledačems. Má to v hlavě srovnaný a hubu od ucha k uchu mu neroztáhne jen ta něco. Užívá si to na svojí S1000RR a proto jeho pohledu na nového HYM věřim. Design je dobrej, ta motorka je i podle mě hezká, ale zasloužila by si jinačí srdce. 1098 a nebo 1198 to by byla palice. S hmotností pod 170kg (suchá) a DORSODURO by se mohlo jít zahrabat! A klidně by mohli testosteronem napumpovat vzducháč, udělat něj třeba 1200ccm a motorku ještě trošku odlehčit!? Starý HYPERMOTARD je originál, už jenom ty integrované zrcátka, vzteklý motor o pořádném obsahu, který sice neoslňuje dávkou koníků, ale tlačí na zadní kolo maximum krouťáku už okolo 4500 ot./min!!!!! Já na tom teda nejel a stará MTS1100 mě osobně zklamala, ovšem podle všech indícií je HPM1100 někde jinde. Nevim, počkám si na test Ivoška z Brna, který vyměnil SF právě za jedenáctku v eSku!
Je to škoda, že motorky měknou a jsou přístupnější pro širok masy (cenou, výbavou a ovládáním) Ale co se s tím dá dělat? Nic. Jde o to zvýšit prodejnost a je to logický postup. O to víc si musíme hýčkat naše překoňované, syrové bestie, (SF1098, Brutale 1078RR, Hypermotard1100,...) a doufat, že jednou to budou klenoty, ze kterých půjde pořád strach.

V prdeli je i to, že si dnes Panigale může koupit "jaryn" s horkým řidičákem, nacvakat si režim "rain" DTC na devítku a ABS aktivní a může tahat jak kokot a nic se mu nestane...

Asi stárnu nebo co...

Carlos to napsal pěkně a jsme moc zvědavý, kam se to bude všecko ubírat. Jestli nakonec DUCATI fakt nezačne dělat motky do města za 200litrů a skůtry...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 18:34 | Nahoru | #2750
Hele vy kluci Ducatacky... Ja vam do toho nechci kecat, ale uz se projednou naucte ze obsah je plosna mira. U motorky se udava zdvihovej OBJEM. Ja vim ze nimraly nema nikdo rad, ale me jakozto technika z toho dycky slzej oci. Dekuju.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 18:45 | Nahoru | #2751
drippera> Teď už jen přesunou výrobu do Číny a je to zazděný dokonale

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 19:05 | Nahoru | #2752

pylot píše: Hele vy kluci Ducatacky... Ja vam do toho nechci kecat, ale uz se projednou naucte ze obsah je plosna mira. U motorky se udava zdvihovej OBJEM. Ja vim ze nimraly nema nikdo rad, ale me jakozto technika z toho dycky slzej oci. Dekuju.



Já jako strojař svýho času zase hrozně řešil vteřiny a sekundy... taky rozdíl, ale to tě přejde, z toho vyrosteš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 19:06 | Nahoru | #2753
drippera> ty voe tak koukam ze se se to tu pekne rozjelo. Kazdej uz je z te zimy pekne nasranej. Si tu odelas prdel a uz to jede. (Pekna sprcha co?? ) Chlapi serte na to vzdyt slo jen o prdel a teste se na cisty silnice a dvouval pod prdeli. Kua vzdyt jsme jedna banda

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 19:09 | Nahoru | #2754
Sefo> presne tak. Nejak nam tam ubyvaji trubky u ramu a i kdyz to neni IN tak proste vyfuky patri pod sedlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 19:10 | Nahoru | #2755

Honzatuu píše: drippera> ty voe tak koukam ze se se to tu pekne rozjelo. Kazdej uz je z te zimy pekne nasranej. Si tu odelas prdel a uz to jede. (Pekna sprcha co?? ) Chlapi serte na to vzdyt slo jen o prdel a teste se na cisty silnice a dvouval pod prdeli. Kua vzdyt jsme jedna banda

Zalez ty podlitrari. Nez zacnes mluvit, musis se prihlasit.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 19:18 | Nahoru | #2756
pylot> dyt se podivej sem tam neco palcnes a je z toho debata na tri stranky

Naposledy editováno 25.02.2013 19:39:43

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 19:25 | Nahoru | #2757
Jinak mi dneska konecne prisly original vyfuky od byvaleho majitele k te moji krasce takze uz ji mam doma komplet



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 19:50 | Nahoru | #2758

Honzatuu píše: Jinak mi dneska konecne prisly original vyfuky od byvaleho majitele k te moji krasce takze uz ji mam doma komplet



Fuj, ten papiňák je ale hnusnej

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 19:54 | Nahoru | #2759
strakon> jo je to fakt jak nador. Otevreny svody jsou 100% hezci

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.2.2013 v 19:57 | Nahoru | #2760
Já si nemůžu pomoct. Už jsem pojezdil kde co a prostě jsem došel do fáze, kdy beru MOTOCYKL čistě jako adrenalinovou a emoční záležitost. Dopumpovávám si na něm testosteron...

Nezajímají mě praktické stránky, velikost nádrže či pohodlí sedla a nebo snad ochrana před větrem. Čím větší hardcore, tím líp. Jsem už zkrátka takovej a zrovna tak, jak v mojí garáži nebude stát Land Rover DEFENDER ale raději Lamborghini reventon, zrovna tak nebudu sedlat FJR1300GT a le rači Streetfightera!

Potřebuju pocit jedinečnosti, pořádné koule, protože miluju, když se s bajkem musím prát a vím, že jeho maxima nikdy nedosáhnu, což zaručuje fakt, že k němu budu mít stále respekt. Bajk nemám na ježdění do práce, na přemísťování se z bodu A do budu B a ani na dovolenou. Bajk mám na víkendy s krásným počasím, na dělání bordelu a na pózování před zahrádkama. Ano, jsem trošku pozér a přiznám si to. Dělá mi dobře, když mě ostatní odivují a ptají se a já jim rád věnuju svůj čas. A řekněme si, komu by se to nelíbilo, že jo...

K tomu výkonu. Jo, na ježdění stačí motor o obsahu 750 kubíků s výkonem 100 koní, bohovsky, ale pak přijde situace, kdy se na vás nalepí čuračci (25let) v tátově Passatu R36 a jdou vám po krku. Dobře, každý druhý by uhnul bokem a nechal je jet. Já ne. Bojuju a musím jim ukázat, kdo je tady pánem!
Druhá situace nastává, když letíte 180 km/h, přeřadíte na vyšší kvalt, dáte plnej a ta motorka ještě zrychlí. Je to neskutečný pocit když víte, že tam ty koně jsou a že se na silnici pohybuje jen velmi málo "konkurence schopných" vozidel.

Kdo ví, proč ze Sršně stříká adrenalin, jen když řídí tu svoji poladěnou Agustu 1078? Triupmh je fajn, ale není to ono! Vždycky se jí jen přiblíží. A MV ho baví nejvíc. Má nejvíc koní a nejlepší komponenty = největší zábava!
Kdyby ne, měl by doma Street Tripla a tvrdil, že je to nejlepší bajk na světě.
Není...


Takže tady je pár muskulatur,které mě opravdu berou...

A do mě klucí, jen do mě...























































Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist