1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Frennky píše: pylot> No třeba to nebude tak horký... A tu všechnu elektroniku už dneska budou holt cpát do všeho
Ja mam takovej pocit, ze nova GSXR je porad "oldschool" bike. Ma sice prepinatelny mapy, ale tusim ze ani ABS a ani trakci nema. Jak tomu das nazrat, tak to pojede a ne ze se te to jeste trikrat zepta jestli to myslis vazne a pak ti to stejne pro jistotu da je jenom polovicku toho co jsi chtel...1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Ani abs ani trakci nemá, jen pilot a motor. Mapy už má novější model jen dvě myslím,
já mám ještě tři. Plný, plný s jemnějším nástupem a poslední o 30 koní míň asi do deště.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: Ten novej HM je, jako kdyby šukal starej HM s Multinou a narodil se hen ten oný
Zřejmě stoupne cena starejch!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Sefo píše: HM Četli jste o novým HM? Vypadá to na pěknou moč....
Tak. A je to tady. DUCATI přechází do segmentu více prodejných, univerzálních a hodných motorek pro široké masy. No jo, jde o peníze a ne o to, uspokojit pár psychopatů toužících po exkluzivitě, nepoddajnosti a originalitě. A taky po pořádný náloži!
Jak jinak si lze vysvětlit fakt že vlastně surového ne eSkového SF 1098 nahrazuje "malý" SF848. V nabídce zůstává naštěstí "velký" S. A HYPERMOTARD? Přesně tuším, o čem Carlos mluví. Já toho kluka znám, bavil jsem se s ním několikrát osobně a debatovali jsme o ledačems. Má to v hlavě srovnaný a hubu od ucha k uchu mu neroztáhne jen ta něco. Užívá si to na svojí S1000RR a proto jeho pohledu na nového HYM věřim. Design je dobrej, ta motorka je i podle mě hezká, ale zasloužila by si jinačí srdce. 1098 a nebo 1198 to by byla palice. S hmotností pod 170kg (suchá) a DORSODURO by se mohlo jít zahrabat! A klidně by mohli testosteronem napumpovat vzducháč, udělat něj třeba 1200ccm a motorku ještě trošku odlehčit!? Starý HYPERMOTARD je originál, už jenom ty integrované zrcátka, vzteklý motor o pořádném obsahu, který sice neoslňuje dávkou koníků, ale tlačí na zadní kolo maximum krouťáku už okolo 4500 ot./min!!!!! Já na tom teda nejel a stará MTS1100 mě osobně zklamala, ovšem podle všech indícií je HPM1100 někde jinde. Nevim, počkám si na test Ivoška z Brna, který vyměnil SF právě za jedenáctku v eSku!
Je to škoda, že motorky měknou a jsou přístupnější pro širok masy (cenou, výbavou a ovládáním) Ale co se s tím dá dělat? Nic. Jde o to zvýšit prodejnost a je to logický postup. O to víc si musíme hýčkat naše překoňované, syrové bestie, (SF1098, Brutale 1078RR, Hypermotard1100,...) a doufat, že jednou to budou klenoty, ze kterých půjde pořád strach.
V prdeli je i to, že si dnes Panigale může koupit "jaryn" s horkým řidičákem, nacvakat si režim "rain" DTC na devítku a ABS aktivní a může tahat jak kokot a nic se mu nestane...
Asi stárnu nebo co...
Carlos to napsal pěkně a jsme moc zvědavý, kam se to bude všecko ubírat. Jestli nakonec DUCATI fakt nezačne dělat motky do města za 200litrů a skůtry...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
pylot píše: Hele vy kluci Ducatacky... Ja vam do toho nechci kecat, ale uz se projednou naucte ze obsah je plosna mira. U motorky se udava zdvihovej OBJEM. Ja vim ze nimraly nema nikdo rad, ale me jakozto technika z toho dycky slzej oci. Dekuju.
Já jako strojař svýho času zase hrozně řešil vteřiny a sekundy... taky rozdíl, ale to tě přejde, z toho vyrosteš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Honzatuu píše: drippera> ty voe tak koukam ze se se to tu pekne rozjelo. Kazdej uz je z te zimy pekne nasranej. Si tu odelas prdel a uz to jede. (Pekna sprcha co?? ) Chlapi serte na to vzdyt slo jen o prdel a teste se na cisty silnice a dvouval pod prdeli. Kua vzdyt jsme jedna banda
Zalez ty podlitrari. Nez zacnes mluvit, musis se prihlasit.1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Nezajímají mě praktické stránky, velikost nádrže či pohodlí sedla a nebo snad ochrana před větrem. Čím větší hardcore, tím líp. Jsem už zkrátka takovej a zrovna tak, jak v mojí garáži nebude stát Land Rover DEFENDER ale raději Lamborghini reventon, zrovna tak nebudu sedlat FJR1300GT a le rači Streetfightera!
Potřebuju pocit jedinečnosti, pořádné koule, protože miluju, když se s bajkem musím prát a vím, že jeho maxima nikdy nedosáhnu, což zaručuje fakt, že k němu budu mít stále respekt. Bajk nemám na ježdění do práce, na přemísťování se z bodu A do budu B a ani na dovolenou. Bajk mám na víkendy s krásným počasím, na dělání bordelu a na pózování před zahrádkama. Ano, jsem trošku pozér a přiznám si to. Dělá mi dobře, když mě ostatní odivují a ptají se a já jim rád věnuju svůj čas. A řekněme si, komu by se to nelíbilo, že jo...
K tomu výkonu. Jo, na ježdění stačí motor o obsahu 750 kubíků s výkonem 100 koní, bohovsky, ale pak přijde situace, kdy se na vás nalepí čuračci (25let) v tátově Passatu R36 a jdou vám po krku. Dobře, každý druhý by uhnul bokem a nechal je jet. Já ne. Bojuju a musím jim ukázat, kdo je tady pánem!
Druhá situace nastává, když letíte 180 km/h, přeřadíte na vyšší kvalt, dáte plnej a ta motorka ještě zrychlí. Je to neskutečný pocit když víte, že tam ty koně jsou a že se na silnici pohybuje jen velmi málo "konkurence schopných" vozidel.
Kdo ví, proč ze Sršně stříká adrenalin, jen když řídí tu svoji poladěnou Agustu 1078? Triupmh je fajn, ale není to ono! Vždycky se jí jen přiblíží. A MV ho baví nejvíc. Má nejvíc koní a nejlepší komponenty = největší zábava!
Kdyby ne, měl by doma Street Tripla a tvrdil, že je to nejlepší bajk na světě.
Není...
Takže tady je pár muskulatur,které mě opravdu berou...
A do mě klucí, jen do mě...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |