1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
AdosR píše: To je dobrý pičá no...Když jsem já začínal na moto v provozu, tak jsem na nic většího než Mito 125 nešel. A to jsem začínal na slušné mašině. Kvůli řidičáku v 16 ti. No začinal jsem na mustangu 50 na polnačkách. A ted už se kupuje první moto 750-850 a někteří i 1000.... Pak se nedivme jak to na silnicích dopadá. Já kdybych začal na 750-1000 tak tu už nejsem I na mitu jsem udělal pár chyb a byl jsem rád že mám lehkou motorku. Ted je jiná doba no. Ale přeji ti to a třeba seš fakt klidas a motku zvládneš v poho a i případné krizovky.
jedna vec je to ze ja zacinal asi v sesti nebo sedmi letech na babete pak fichtl simak a pak jawa 250 a to taky povetsinou ve dvou uz jako malej od zacatku a to proto ze za mnou sedel budto muj 90ti kg tata nebo muj 85 kilovej bracha to totiz proto kdyby byla potreba pred nekym ujet tak prevzali rizeni :) s timhle vsim jsem skoncil asi v 15 kdyz se ta 250 asi po milionkraty rozesrala a me uz se tenkrat nechtela davat dohromady.. karambolu spalenejch noh od vyfuku a letu pres riditka bylo dost.. dalsi vec je to ze kdyz ty jsi na motorce na silnici zacinal tak jsi zacinal celkove i v provozu kdezto ja mam za ty ctyri roky co mam ridicak na auto najezdenejch nejakejch 100000 km v mnoha autech i dodavkach na cestach po cele republice a ver mi ze tenkrat na jawe a fichtlu jsem taky nejezdil jen po polnackach a lese.. tudis opravdu nemam nejmensi problem pohybovat se bezpecne v provozu ..jedine v cem je problem je to ze jeste nemam ovladani motorky uplne v ruce hlavne co se tyce sportovnejsi jizdy jinak dojet v klidecku z mista A do mista B zvladnu bez sebemensiho problemu a je jedno jak daleko to je teda nez me zacne bolet prdel ale i ta je cekel vycvicena z kola a druha vec je ta ze mi nemusis nadavat do piče ..jinak jsem klidas ale ne clovek kterej by jezdil jen na kochacku psal jsem ze me nebavi vytacet, v zadnym pripade jsem nenapsal ze by fazer nejel myslim ze jeste dlouho nebudu schopnej vyuzit jeho potencial naplno tady jde jen o charakter motoru a to predevsim k cestovani ve dvou kde je lepsi kdyz ma motka vetsi kroutak a jede uz i v nizsich a hlavne strednich otackach
Kobzicz píše: jedna vec je to ze ja zacinal asi v sesti nebo sedmi letech na babete pak fichtl simak a pak jawa 250 a to taky povetsinou ve dvou uz jako malej od zacatku a to proto ze za mnou sedel budto muj 90ti kg tata nebo muj 85 kilovej bracha to totiz proto kdyby byla potreba pred nekym ujet tak prevzali rizeni :) s timhle vsim jsem skoncil asi v 15 kdyz se ta 250 asi po milionkraty rozesrala a me uz se tenkrat nechtela davat dohromady.. karambolu spalenejch noh od vyfuku a letu pres riditka bylo dost.. dalsi vec je to ze kdyz ty jsi na motorce na silnici zacinal tak jsi zacinal celkove i v provozu kdezto ja mam za ty ctyri roky co mam ridicak na auto najezdenejch nejakejch 100000 km v mnoha autech i dodavkach na cestach po cele republice a ver mi ze tenkrat na jawe a fichtlu jsem taky nejezdil jen po polnackach a lese.. tudis opravdu nemam nejmensi problem pohybovat se bezpecne v provozu ..jedine v cem je problem je to ze jeste nemam ovladani motorky uplne v ruce hlavne co se tyce sportovnejsi jizdy jinak dojet v klidecku z mista A do mista B zvladnu bez sebemensiho problemu a je jedno jak daleko to je teda nez me zacne bolet prdel ale i ta je cekel vycvicena z kola a druha vec je ta ze mi nemusis nadavat do piče ..jinak jsem klidas ale ne clovek kterej by jezdil jen na kochacku psal jsem ze me nebavi vytacet, v zadnym pripade jsem nenapsal ze by fazer nejel myslim ze jeste dlouho nebudu schopnej vyuzit jeho potencial naplno tady jde jen o charakter motoru a to predevsim k cestovani ve dvou kde je lepsi kdyz ma motka vetsi kroutak a jede uz i v nizsich a hlavne strednich otackach
Tý chlape néé. Já jsem ti nenadával. To si špatně pochopil. To na začatku byl jen slovní obrat že je to dnes posunutý a začíná se na větších moto. Dit jsem ti na konci toho odstavce přál at ti to vyjde a že už je taková doba že se začiná na 600ccm. Jestli si drandil na jawinách atd, to právě vubec v popisku nebylo tak jsem si myslel že máš za sebou jen autoškolu. Takže už si jezdil a to je v pohodě. I jawka 250 něco naučí. Sice to nemá brzdy a podvozek ale taky jsem n tom jezdil bez papírů i na simálech a na kole snad 30 tis km a v autě už snad 300 tis .d
Naposledy editováno 16.01.2013 13:26:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
AdosR píše: To je dobrý pičá no...Když jsem já začínal na moto v provozu, tak jsem na nic většího než Mito 125 nešel. A to jsem začínal na slušné mašině. Kvůli řidičáku v 16 ti. No začinal jsem na mustangu 50 na polnačkách. A ted už se kupuje první moto 750-850 a někteří i 1000.... Pak se nedivme jak to na silnicích dopadá. Já kdybych začal na 750-1000 tak tu už nejsem I na mitu jsem udělal pár chyb a byl jsem rád že mám lehkou motorku. Ted je jiná doba no. Ale přeji ti to a třeba seš fakt klidas a motku zvládneš v poho a i případné krizovky.
Moje slova
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
The_Kučí píše: Moje slova
Zas je jiná doba no. Když bude chtít začínat borec co dělal autoškolu na gsf 600 a vleze na mito 125 a má náhodou 100 kg tak to jaksi nejde To pak hold asi od er-5 a nahoru. Jenže er-5 apod se už nedělají a jsou 600 4v a 650 V2 nebo řadáky v2. Takže to je i tím výběrem. Borec ale je v klidu a nepíše jsem jak spousta jiných magoru že chce hned gsx-r 750 a pokud možno R1 pičo vole.
2 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
Já viděl dost kluků,co to mají v hlavě srovnané a koupili si 100k včeličku..no a ona je vždy bodla..
Myslím že taková ZR7S by byla akorát..
Asi jsem ze staré školy(mezi motorkářema se pohybuju víc jak 15let).Přecházelo se ze slabších na silnějších..nejčastěji Jawa350-GPZ500(nebo něco podobného)-CBR600 a pak vejš.No a kdo měl CBR1000F,Fároše,GSXR,nebo ZZR1100.Byl vylítenej borec a uměl jezdit.Regulérně jsem ty kluky obdivoval!Dnes mi příjde,že není důležité.Jak na motorce jezdíš,ale jak na ní vypadáš.
hans.kawa píše: Takže jste si přeměřili pindíky a ted zase zpátky do dospělosti.
Já viděl dost kluků,co to mají v hlavě srovnané a koupili si 100k včeličku..no a ona je vždy bodla..
Myslím že taková ZR7S by byla akorát..
Asi jsem ze staré školy(mezi motorkářema se pohybuju víc jak 15let).Přecházelo se ze slabších na silnějších..nejčastěji Jawa350-GPZ500(nebo něco podobného)-CBR600 a pak vejš.No a kdo měl CBR1000F,Fároše,GSXR,nebo ZZR1100.Byl vylítenej borec a uměl jezdit.Regulérně jsem ty kluky obdivoval!Dnes mi příjde,že není důležité.Jak na motorce jezdíš,ale jak na ní vypadáš.
Mám stejný názor, ale hold je jiná doba než téhdá kdy to bylo fakt motorkaření a ucta k borcům co jezdí po zkušenostech 1100 gsx-r atd. Taky jsem začínal na mustangu,mito 125, ninja 6, R1... Ale prostě nemá to tady cenu řešit. Dnes je to jiný. Každej spěchá atd.
hans.kawa píše: Takže jste si přeměřili pindíky a ted zase zpátky do dospělosti.
Já viděl dost kluků,co to mají v hlavě srovnané a koupili si 100k včeličku..no a ona je vždy bodla..
Myslím že taková ZR7S by byla akorát..
Asi jsem ze staré školy(mezi motorkářema se pohybuju víc jak 15let).Přecházelo se ze slabších na silnějších..nejčastěji Jawa350-GPZ500(nebo něco podobného)-CBR600 a pak vejš.No a kdo měl CBR1000F,Fároše,GSXR,nebo ZZR1100.Byl vylítenej borec a uměl jezdit.Regulérně jsem ty kluky obdivoval!Dnes mi příjde,že není důležité.Jak na motorce jezdíš,ale jak na ní vypadáš.
Me je uprimne jedno jak na ni vypadam kdybych resil jak na ni vypadam tak si ted nic nekupuji a pockam az by bylo na neco jako je treba HD night rod to je aspon style ! ale na me moc velky salek kavy.. jenze me jde predevsim o jizdi vlastnosti a pohodli ..ZR7S je fajn co se pohodli tyce i se mi libi ale cena je uplne stejna jako treba u toho fazera ovsem podvozek jizdni vlastnosti a motor jsou uplne jinde ale pohodli pritom stejny.. a navic je ZR7 peti kvalt jinak to ze je ta vcelicka bodla neni tim ze mela 100k bodne i 50k vcelka kdyz to nema clovek v hlavne v poradku... ale to je fuk ..nechapu co se mi tu snazis porat rozmluvit chapal bych ze se mi treba budes snazit rozmluvit toho litrovyho fazera nebo sv1000 vtr a podobny nebo kdybych tu resil jestli pro me ma fazer dostatek vykonu pro sportovni jizdu ale to ja neresim na to by pro me mela dost vykonu i cb 500 (alespon po nejakou tu dobu urcite a mozny i na dyl) ..ale ja chci motorku priblizne tak obratnout jako je fazer ale s motorem ktery nebudu muset jak jouda totic na hodne otacek kdyz se vydam na delsi cestu ale abych si to mohl pekne v pohodicce vrnet cestovni rychlosti kolem te 130-140ky i s batuzkem a nejakyma tema brasnama a tankvakem a cely tohle tema bylo o tom jestli je fazer schopnej mi tuhle pohodicku dat a pritom mit jeste dostatek vykonu pro pripadny bezpecny predjeti bez toho aniz bych tu pohodu narusoval podrazenim a nebo jestli me vfr ci tdm dokazi nabidnout podobnou obratnost a zabavu na okreskach jako fazer.. popripade jestli je nejaka jina motorka ktera mi tohle dokaze nabidnout..tudiz tu vubec nejde o to ze bych chtel litat jak nejakej silenec a mel strach o vykon tech motorek na solo vyjizdky protoze i ty si budu jezdit vicemene na pohodu nebo rozhodne ne na kudlu ..jo a jeste taky neni nikde napsany ze u tehle motorky nezustanu treba i tech 15 let nebo max vymenin za novejsi vfr 800 nebo mi teda rekni co je na vyberu techle motorek spatnyho kdyz vim na co to chci ?
AdosR píše: Zas je jiná doba no. Když bude chtít začínat borec co dělal autoškolu na gsf 600 a vleze na mito 125 a má náhodou 100 kg tak to jaksi nejde To pak hold asi od er-5 a nahoru. Jenže er-5 apod se už nedělají a jsou 600 4v a 650 V2 nebo řadáky v2. Takže to je i tím výběrem. Borec ale je v klidu a nepíše jsem jak spousta jiných magoru že chce hned gsx-r 750 a pokud možno R1 pičo vole.
jinak jsem rad ze jsi me pochopil me vubec nejde o to aby to letelo pro me ve finale zatim leti i ty petikila kdyz se za ne vezme poradne ale na cestovani to zkratka neni.. sorry ze sem pred tim nepochopil to s tou picou
Naposledy editováno 17.01.2013 01:06:35
1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
Co máš proti 5kvaltu?Tyhle motorky 6 nepotřebují.Tam je krouták a nejde o maximální rychlost.
Tak to se podívej na ZZR600..
Naposledy editováno 17.01.2013 09:53:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
hans.kawa píše: Ale ZR7S bude mít lepší krouták..to je taky důležité.Nemyslel jsem přímo tebe s tím,že je důležitější vypadat.Než dobře jezdit.
Co máš proti 5kvaltu?Tyhle motorky 6 nepotřebují.Tam je krouták a nejde o maximální rychlost.
Tak to se podívej na ZZR600..
jako jo mas pravdu s tou ZR7 ale lehkost, obratnost a zabava je ta tam oproti fazeru a z toho se mi taky slevit moc nechce ..a kdyz zzr600 tak to prave radsi tu vfr ..zzr je jeste o dobrej 10-15 kg tezsi takze obladatelnost a zabava v zatackach asi nebude zadnej zazrak a i kvalita bude u vfr lepsi ne ? :) ale jako na obe motorky jsem ze zacatku taky koukal nebo myslis ze se ZR7 a zzr da merit co se ovladatelnosti tyce s vfr a nebo dokonce s fazerem ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
Ono je rozdíl zábavnost a zábavnost..ZX7R byla oproti zzr mnohem zábavnější a divoká,ale ZRXko bylo zase veselé na krouták a pri dobrých gumách.To zatopí i SS.
Jenže zzr dokázalo v zatáčkách pěkné věci(žádná žiletka to ale není) a ve dvou s bagáží se dalo cestovat dvoustovkou.Ale když jsem pak měl nad 80kg,přišla mi malá..
Koukni třeba i na gsx750f..nebo 600.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
hans.kawa píše: Kobzicz> To nevím..vfr ani fazer 600 jsem neřídil.Ale měli jsme doma 2 zzr600 a pohoda.Dalo se s tím blbnout a popravdě.Já už mám 4kawu,bratr měl 3 kawy a všechny držák(nešetřili jsme je).Ovšem Suzuki(inazuma i Bandaska1200),to už byla smutnější záležitost.Musíš brát,že za 40-50tyček,koupíš to zzr novější a tedy i mín zrychtovaný podvozek a motor.
Ono je rozdíl zábavnost a zábavnost..ZX7R byla oproti zzr mnohem zábavnější a divoká,ale ZRXko bylo zase veselé na krouták a pri dobrých gumách.To zatopí i SS.
Jenže zzr dokázalo v zatáčkách pěkné věci(žádná žiletka to ale není) a ve dvou s bagáží se dalo cestovat dvoustovkou.Ale když jsem pak měl nad 80kg,přišla mi malá..
Koukni třeba i na gsx750f..nebo 600.
A pritom Inazuma i Bandit 1200 jsou vyhlasene drzaky. Ale mlcim, protoze me se vyhlasenej drzak od Suzuki taky brutalne vysral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
SirIndy píše: A pritom Inazuma i Bandit 1200 jsou vyhlasene drzaky. Ale mlcim, protoze me se vyhlasenej drzak od Suzuki taky brutalne vysral
Jsou..Inazuma ztrácela koně.At s ní dělali v servisech cokoliv,tak jela hůř a hůř.Za deště jela chvílema jen na tři.No a Bandaska během cesty ze slovenska,sežrala tolik oleje.Že se přidřela...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
hans.kawa píše: Jsou..Inazuma ztrácela koně.At s ní dělali v servisech cokoliv,tak jela hůř a hůř.Za deště jela chvílema jen na tři.No a Bandaska během cesty ze slovenska,sežrala tolik oleje.Že se přidřela...
Za deste nekdy vynechavaji i jine motorky. Ba jo, vlastne treba Suzuki SV 650 Mne na DR-Z 400 praskla klikova hridel...
+stále ještě poctivý stroj = např. vlítneš do díry v asfaltu a jedeš dál. U dnešních strojů sháníš nové kolo!
+výborná ochrana proti větru i dešti
+ani skoro nepoznáš, že vezeš spolujezdce i se zavazadly
+při tom si můžeš sám zařádit sportovní jízdou po okreskách
+spolehlivost,nestrachuješ se kdy se co rozsype
+jednoduchá údržba, jen dolíváš benzín (sem tam vyměníš olej, desky, řetězovku)
+jednoduché sundání zadního kola v případě defektu či výměně pneumatiky
+pohodlí
+design (nadčasové tvary této motorce sluší i po letech na rozdíl od ostatních zmiňovaných alienů-věc názoru a tak sorry ostatním)
+cena[/quote
Přesně napsáno VFR
1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
backwardbrother píše: Mno jestli chceš zábavu, tak rači fazera, bo VFR je (ne jen ve 2 lidech) takový těžkopádnější, když jsou na FZS širší řidítka, tak se to ovládá fakt jak koloběžka a to je velký plus do začátku. Doma mám VFR 800fi a jezdím ve 2 do práce do centra Prahy a na tohle by byl fazer lepší (co jesm měl tu čest vyzkoušet v provozu). Ale když jedeš někam dál, tak je to jiná, na VFR si najdu polohu i se svejma 190 cm+. Stejně bych být Tebou šel do FZS, prodat to a koupit VFR dycky můžeš, ale líp se vyjezdíš na FZS, vfr mi přijde taková neohravanější.
dik takova zkusenost od nekoho kdo ridil oboje se hodí ale celkem me nahlodava cena..slusny vfr se da prece jen sehnat levneji nez slusnej fazer ..nevim porat mno asi budu muset pockat abych se na tom mohl projet pak budu rozumejsi ..navic ten zvuk VFR ale zas fazer je hezci.. krute dilema
SirIndy píše: Za deste nekdy vynechavaji i jine motorky. Ba jo, vlastne treba Suzuki SV 650 Mne na DR-Z 400 praskla klikova hridel...
Zvláštní je,že ani vyhlášená CB1300 má problémy,ale to je asi servisem..ikdyž je to přímo Honda servis.Furt prosakuje olej,pod hle)avou.
Já mám 4kawu a ani jedna neměla sebemenší problém.Krom palivového čepradla,které padlo kvůli nekvalitnímu benzínu.Natankoval jsem a domů už jen dohopsal.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 15 | 2.5.2024 v 20:39 alinn |
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer | salzi | 0 | 23.3.2024 v 14:15 salzi |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |