chtěl bych koupit supersport a rozhoduji se mezi ZX-6R , CBR600rr, GSXR 600, a YZF-R6.
Loňský rok jsem odjezdil na DRZ 400 dm ... Měřím 170 cmm, můj rozpočtový strop je 85.000 Kč.
Za jakoukoli radu budu vděčný ...
2 reakcí na tento příspěvek První supersport
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
konkrétně gsxr600 kolem roku 05 by jsi mohl koupit za ty peníze a to je dobrý stroj....
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
Urvyhnat píše: Nevim ja vy ale ja radši koupim okruhovku než motorku po cestovateli
Co tě vede k takhle netradiční myšlence???
Dolph-cz píše: R6-tkám praskají válce.né každé,ale stává se to-no a když už se to stane-tak to stojí ranec.tak bych ti radil kouknout po těch ostatních variantách.
konkrétně gsxr600 kolem roku 05 by jsi mohl koupit za ty peníze a to je dobrý stroj....
R6 praskají vložky válců, ale ne od ročníků 03, kam se určitě s těmihle financemi dostane. Jak říká Very, všechny jsou to srovnatelné motorky, vybírej podle stavu a vkusu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
verybusy píše: Co tě vede k takhle netradiční myšlence???
Okruhovky mají lepší péči, nemaji toho tolik najeto, jezdí na kvalitní oleje. Nejezdí ve dvou a naložený baglama. Jinak starou okruhovku ani za nic bavime se o max 5let starých motorkach
Urvyhnat píše: Okruhovky mají lepší péči, nemaji toho tolik najeto, jezdí na kvalitní oleje. Nejezdí ve dvou a naložený baglama. Jinak starou okruhovku ani za nic bavime se o max 5let starých motorkach
No koukám,že máš jasno... Že motorka stráví mnoho tisíc km v maximálních otáčkách a zátěži tě tedy neruší??? S tou péčí to tak žhavý není,co myslíš že je jim dopřáno navíc,krom častější výměny oleje a spotřebního materiálu???
Urvyhnat píše: Okruhovky mají lepší péči, nemaji toho tolik najeto, jezdí na kvalitní oleje. Nejezdí ve dvou a naložený baglama. Jinak starou okruhovku ani za nic bavime se o max 5let starých motorkach
Pěkná pič..... Dost jich má lepší péči než moto na silnici ( max olej v motoru, ventily, vidlice) to jo, ale většina je jich x krát vyválená, všecky věci opotřebený víc tím jak se to furt točí u omezovače atd..... A pak koupit moto a zjistit časem že je načatá převodovka řazením bez spojky nebo rychlořazením, a že jak se to párkrát vyválelo tak to třeba párkrát leželo na boku a běželo zaplé a mě se to pak zadře motor atd. ( protože ne každej udělá generálku motoru než to prodá a vyhodí tak x tisíc do koše!!) Jo proč ne. Kupuj si je aspon jich zbyde mín pro nás
Naposledy editováno 13.02.2013 10:45:01
2 reakcí na tento příspěvek První supersport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
ZlomenyUcho píše: GSXR 6
Asi to bude jebnutý, neorigo barvy, neorigo vejfál...
A taky to neni rok 2008
Urvyhnat píše: Nepoznáte vyválenou motorku? Kačer zanechá dost typické stopy. A určitě lepší motor co střídá režimy než ten co ho někdo drží podkrkem 50km na dálnici. A 5let stará okruhovka nenajede to co kolikrát někteří najedou za sezonu.
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
Umožním sundat kapoty, svézt se, atd. Nic není problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
Smrči-GSX-F píše: Přihřeju si polívčičku - za mě jedině GSX-R 750 !
Umožním sundat kapoty, svézt se, atd. Nic není problém.
Doslova lahodná nabídka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
Bludevil píše: Doslova lahodná nabídka
Každej, kdo vybíral šestku a svezl se na sedmpade, nechce už o šestce ani slyšet.
Smrči-GSX-F píše: Každej, kdo vybíral šestku a svezl se na sedmpade, nechce už o šestce ani slyšet.
Mně to vysvětlovat nemusíš
Spíš myslím stav a vybavení, radiálka od beringera, kotouče od bremba, quickshift, tlumič řízení ohlins... no co chtít víc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
Urvyhnat píše: Nepoznáte vyválenou motorku? Kačer zanechá dost typické stopy. A určitě lepší motor co střídá režimy než ten co ho někdo drží podkrkem 50km na dálnici. A 5let stará okruhovka nenajede to co kolikrát někteří najedou za sezonu.
Já myslím,že SS si na dlouhodobý ježdění po dálnici v maximu moc lidí nepořizuje.Takže i při běžným provozu se střídají režimy dostatečně,narozdíl od okruhu,kde je šestka v otáčkách pořád na hranici maxima,tam se o střídání moc mluvit nedá. O vyválených nemluvím,to je fakt jedno,jestli se to skulí na silnici,nebo na okruhu.Stejně tak si šestku nikdo nepořizuje na větší cestování,na to tak nějak není stavěná.Tudíž je předpoklad,že motor z běžnýho ježdění bude v daleko lepší kondici,než z okruhovky.