globalmoto_kveten





Téma: cestovni anduro - V2 do 600cc ?
 
5.2.2013 v 20:43
Zdravim, jelikoz v blizke budoucnosti planuji (a chci) koupit nejake cestovni enduro a jelikoz muj cas straveny v praci mi brani brouzdat po netu a hledat tak vas prosim o pomoc s vyberem motorky.
moje pozadavky?
-dvouvalec
-do 600cc (ideal od 500 do 600 hlavne kvuli ridicaku)
-karburator kvuli udrzbe nebo prvni strikacky
-rok ...neco starsiho
-cena kolem 50 000 (do 2000€ )proto ten rok vyroby a proto taky prvni strikacky
-naky drzak motor, jednoduchy na opravu
-kapoty.. libi se mi hrozne motorky dakar

zajima me model motorky a pripadne zkusenosti s jizdou a provozovanim..
chci jit pracovat do anglie a rad bych odtud jezdil domu a delal ruzne vylety cestou dom a zpet tak delam pruzkum..

hodne se mi libi KLE500 hlavne kvuli motoru, a predni hydropneumaticke vidlici.. ale odrazuje me mala nadrz a vysoke otacky pri jizde kolem 130 z ceho plyne vyssi spotreba a opotrebeni motoru..

prosim poradte ..dekuji

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

5.2.2013 v 20:48 | Nahoru | #1
Výběr jsis udělal sám.KLE by byla dobrá volba.A tenhle V2nic nebere.Rozhodně při 130 nebude trpět jako 1buch

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

5.2.2013 v 21:07 | Nahoru | #2
Transalp 600 Nějaké povídání o něm mám v profilu.

Naposledy editováno 05.02.2013 21:07:48

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 01:34 | Nahoru | #3
do 600 toho moc na výběr není - jak už tu padlo kle500 nebo alp600, exoty jako elefanta600 bych vynechal

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 03:04 | Nahoru | #4
takze kdyz si mam vybrat tak kle pac ma 6tku coz sem zapomel napsat jak dalsi kriterium ..upravit prevod abych netocil 8 tisic pri 130-140kmh, predek na dva kotouce, lepsi sedlo, zvetsit nadrz min o 5 litru a kapotaz ala dakar :D ??

nevadi ..jen jsem doufal ze jich bude vic

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 07:55 | Nahoru | #5
No nějak neni, teda ne ty, co by stáli za řeč. A pokud chceč opravdu V2 600ccm tak asi jedině ten transalp. KLE neni V2 ...

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 10:40 | Nahoru | #6
KLE-čko jsem měl 3 roky. Naprostá pohoda, bez jediného problému. Zůstalo v rodině (má ho brácha) a šlape stále v pohodě.
Na origo převod točí při 130 km/h cca 6700 ot.

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 11:49 | Nahoru | #7
Jestli je šestikvalt podmínkou, tak jedině KLE. Ale jak psal Piwell, není to Véčko, ale řaďák.

Naposledy editováno 06.02.2013 11:50:06

1 reakcí na tento příspěvek cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 12:40 | Nahoru | #8
Abych pravdu řekl tak moc ty podmínky nechápu - musí mít 6, do 600

pokud chces cestovní enduro kvůli jízdě (univerzální, pohodlné, zvládá horší cesty) a delším silničním cestám a charakteru motoru dvouválec tak na výběr toho není tolik

rozdíl mezi 5 a 6 u kle a alpa nebude nijak velký, že bych to musel řešit u obou budeš přemýšlet jak sladit pomalou jedničku s dlouhým posledním kvaltem,
tejně tak proč jen 600 proč ne třeba alp 650?
staní jsou pak ještě větší jako afrika či supertenere 750

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 12:51 | Nahoru | #9
Taky bych podotkl, že tato postarší cestovní endura nejsou nejvhodnější pro dlouhé dálniční přesuny rychlostí 140 km/h. Na to jsou vhodnější stroje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 13:48 | Nahoru | #10

Honza-TA950 píše: Abych pravdu řekl tak moc ty podmínky nechápu - musí mít 6, do 600

pokud chces cestovní enduro kvůli jízdě (univerzální, pohodlné, zvládá horší cesty) a delším silničním cestám a charakteru motoru dvouválec tak na výběr toho není tolik

rozdíl mezi 5 a 6 u kle a alpa nebude nijak velký, že bych to musel řešit u obou budeš přemýšlet jak sladit pomalou jedničku s dlouhým posledním kvaltem,
tejně tak proč jen 600 proč ne třeba alp 650?
staní jsou pak ještě větší jako afrika či supertenere 750



ykus si jeste jednou precit muj prvni prispevek.. do 600cc - KVULI RIDICAKU..mam do 600cc a po novem do 35kW.. takze proto ..

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 13:51 | Nahoru | #11
Máš řidičák do 25 kW, ne do určitýho objemu...

Naposledy editováno 06.02.2013 13:51:36

(reakce na) cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 13:54 | Nahoru | #12

unn4m3d píše: ykus si jeste jednou precit muj prvni prispevek.. do 600cc - KVULI RIDICAKU..mam do 600cc a po novem do 35kW.. takze proto ..

Co to je za nesmysl? A2 není omezená kubaturou. Ale máš-li toto omezení, tak Transalpa si škrtni, otevřená verze 37 kW, škrcená 20 nebo 25 kW.

Naposledy editováno 06.02.2013 13:54:09

1 reakcí na tento příspěvek cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 14:07 | Nahoru | #13
a hlavne jsem udelal chybu kdyz jsem psal V2..mel sem na mysli dvouValec.. omlouvam se.. byl jsem v rpaci kdyz jsem to psal ..moje chyba

s tou KLE je to tak ze bych ji chtel.. jenze jsme si myslel ze ma konkurenty a ze jich je vic ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 14:10 | Nahoru | #14

unn4m3d píše: a hlavne jsem udelal chybu kdyz jsem psal V2..mel sem na mysli dvouValec.. omlouvam se.. byl jsem v rpaci kdyz jsem to psal ..moje chyba

s tou KLE je to tak ze bych ji chtel.. jenze jsme si myslel ze ma konkurenty a ze jich je vic ..

KLE je dost unikát, bych řekl. No a když ho chceš, tak ho kup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 14:25 | Nahoru | #15

Sema píše: KLE je dost unikát, bych řekl. No a když ho chceš, tak ho kup



me slo spis o ty konkurenty nebo motorky ktere by vyhovovali tem podminkam ..treba jsou ty podminky nesmysl.. klidne mi to vymluvte ..chtel jsem vybirat :D

(reakce na) cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 14:39 | Nahoru | #16
unn4m3d>Jak jsem psal, KLE přímého konkurenta nemá. A původ motoru u čistě silničního stroje (GPZ) ho od ostatních cestovních endur odlišuje.

1 reakcí na tento příspěvek cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 15:55 | Nahoru | #17
máš řidičák A25kW nebo teď nový 35kW? ostatně ani v jednom není definovaný objem ale pouze maximální výkon a u 35 i maximální otevřený výkon tj. max. 70 kW čili jestli 600 nebo 650 je jedno

kle je trochu zvláštní zkus a uvidíš jestli ti sedne ten silničně laděný motor, z tohole pohledu je transalp víc klidnější a gumovější v nízkých otáčkách, mě osobně kle nepřesvědčilo za alpík je prostě klasika - pro někoho až nudně hodný, poslušný a spolehlivý

(reakce na) cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 16:48 | Nahoru | #18

Honza-TA950 píše: máš řidičák A25kW nebo teď nový 35kW? ostatně ani v jednom není definovaný objem ale pouze maximální výkon a u 35 i maximální otevřený výkon tj. max. 70 kW čili jestli 600 nebo 650 je jedno

Ono je celkem jedno i jestli má Ao nebo A2-jelikož i starší varianta omezeného ŘO umožňuje řídít motocykly s výkonem do 35 kW, a to dokonce bez podmínky seškrcení z maximálně dvojnásobku (max.70 kW).

Naposledy editováno 06.02.2013 16:48:37

1 reakcí na tento příspěvek cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 17:23 | Nahoru | #19
ja se musim priznat ze su slovak ..pisu po cesky hlavne kvuli tomu ze jsem od 10 let travil vetsinu volneho casu v hodonine pac sem hral basket a vykendy jsem trapil ruzne po republice..a chvili jsem studoval na stredni v brne.. takze jsem zvykli mluvit po cesky kdyz su v CR ..proste je mi to prirozenejsi ..a navic bydlim na zahori 3km za barakem mam reku moravu a do hodonina to mam po ceste 15km ..kdyz znate serial slovacko sa nesudi .. tak takovym jazykem se u nas mluvi akorat bez ceskych vyrazu :D

takze abych to vysvetlil ..u nas na svk jsem delal papiri pred 4 roky a mam ridicak A2 s omezenim do 600cc a 25kW nebo nevim jak je to presne do 0,16kw na kilo

jenze ted se sjednocuji ridicaky ..takze bych mel mit moznost ridit 35kW motorku mylsim ze porad do 600cc ale jak psal sema nemam tam tu podminku seskrceni z dvojnasobniho vykonu ..

to je cele :)

(reakce na) cestovni anduro - V2 do 600cc ?

6.2.2013 v 18:16 | Nahoru | #20
unn4m3d>Aha, tak proto

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

10.2.2013 v 12:26 | Nahoru | #21
unn4m3d,Ja som slovák a keď si videl Pásla kone na betóne ,ta tak sa hovorí u nás na Spiší a Šariši, plus mínus.
S tvojim vodičákom je to presne ako ti píše Sema,máš ho do 35kw ,alebo odškrtený zo 70kw.Objem motora je nepodstatná vec.
Pri tebou daných podmienankach máš sa výber len dve možnosti a to KLE alebo Transalp.Ale to ti tu napísali všetci.
Ja by som bral Transalp 600/650. Podmienka je 35kw.
Ak by si do svojho výberu dal jednohub ,tak tie možnosti sú väčšie,ale to kvôli jemnému vybrovaniu nechceš.

cestovni anduro - V2 do 600cc ?

11.2.2013 v 12:58 | Nahoru | #22
ja su zahorak :D to je rozdil :D ..ide mi o to ze bych chcel cestovat z anglicka dom.. konkretne z londyna dom :D ja ked sem robil papire tak byla omezena kubatura takze nechapu proc bych nemnel mnet omezeny objem .. skuste mi to nekdo vysvetlit ..
ja vim ze sem mnel obmedzenu kubaturu proto vybiram moto podla teho.. vcil je akorat ta zmena ze 35 misto 25kw a ta vyhoda ze nemusim mnet zeskrtene ze 70kw ale aj ze 150 :D takze tak ..ked nebude teda ten objem limitovany papirama A2 tak budu vybirat vjeci objem :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist