Diky vsem za prispevky
2 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
takovy R1100RT je luxus!
2 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
MedWed píše: chtel jsem napsat nejakyho boxera... ale s tim rozpoctem nevim nevim
takovy R1100RT je luxus!
Chtěl obratnou ve městě a se spotřebou do 5 litrů
2 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Guga píše: Jo a ještě jsem si vzpomněl! Na tuhle "nahotinku" ! Ale o tý by ti možná něco řekl PEPAFJR, ten ji zná líp
No a nedávno si Muf přivezl z Německa úplně v originál stavu s pár kilometrama a za pouhých 30 táců.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Jinak k PE :kdyz sundam kufry, tak by to ve meste taky nemuselo byt tak na prd, což?
A zkusenosti se spotrebou? Kdyz to reknu po pravde, tak ve meste hovadiny delam, to jo, ale mimo mesto >80% jezdim fakt na spotrebu...ale na polnacku ji radsi asi nebrat, ze? treba s reverkou jsem obcas navstivil i nejakou polnacku na dovoleny v italii abych se podival k rece a takovy srandy no..ale to jsou fakt vyjimky...
Jinak bavorak se mi taky docela libi, ale koukal jsem, ze cenove je tak 10-20 tisic nad PE...
Ale je fakt, ze po PE jsem pokukoval a Deuville mela byt takova nahrada za to...
A ted bych teda pomalu asi zacal moji reverku za cca 28 000,- prodavat, kdyby nekdo vedel, nejezdit sam, tak se ji nezbavuju, je to fakt super masina a navic opecovavana, menene lozisko u kardanu, svicky, pravidelne olej, nove zadni pneu, kufry, vyhrivane hefty, plexi, zasuvka....proste pro cestovatele zacatecnika
Guga píše: Jo a ještě jsem si vzpomněl! Na tuhle "nahotinku" ! Ale o tý by ti možná něco řekl PEPAFJR, ten ji zná líp
tohodle naháče mohu doporučit. velmi pečlivý majitel.
bez kapoty už si ji přivezl...až pak zjistil, že kapota by ho vyšla na víc než motorka samotná
1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
ale na cestování bez sportovních ambicí je super. spousta lidí investovala a má dvoje víka kufrů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
mariano píše: jinak deuville 700 jede jen o trochu líp než revere - motor sice táhne výrazně líp, ale táhne větší hmotnost a kapoty.
ale na cestování bez sportovních ambicí je super. spousta lidí investovala a má dvoje víka kufrů.
tak sportovni ambice zrovna nemam, ale rad mam rezervu..v aute mam taky 2,7 CDi 125kW, ale jezdim s tim mnohem klidneji, nez kdyz jsem mel 1,9cdti.. ) holt vim ze to tam mam, tak se nenecham jen tak vyprovokovat
A jaks myslel to ze maji dvoje vika kufru?
Naposledy editováno 15.12.2012 16:29:34
clanky.katalog-motocyklu.cz/618-yamaha-xj900s-diversion/
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xj-900/yamaha-xj-900-s-412517.html
Naposledy editováno 15.12.2012 16:39:05
tomasheq píše: A jaks myslel to ze maji dvoje vika kufru?
dělala se menší a větší víka kufru - objem kufrů se změnil jen výměnou vík.
vím o několika lidech, co normálně jezdili s "malými" kufry a na dovolenou přezuli na "velký". někteří deuvilláci si to mezi sebou i půjčovali
Naposledy editováno 15.12.2012 17:07:27
(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
tomasheq píše: hele a xj900 je ty kardan? ten vypada i docela dobre a spotreba?
na XJ900 ohledně spotřeby velký pozor, někde píšou že prý 5 litrů, už tolikrát jsem slyšel několikrát úplně jinou cifru....
jako např. tady v článku na motocykl-online.cz
píšou
Méně skromná je Yamaha XJ900 z hlediska spotřeby, při svižné jízdě proteče baterií karburátorů i přes deset litrů na sto kilometrů. !!!
Jasně že za 5 se dá taky zajet, ale jen hodně v klidu.... asi tak v klidu, jako by jsi jel na NTV ještě pomaleji, než jezdíš teď.... takže výhoda motorky s větším výkonem, který se naučíš nepoužívat, pak ale nemá vůbec žádnou výhodu
-
Pokud je podmínkou kardan, tak hlasuji samozřejmě pro Hondy Deuville 700 a 650 ,
je to dnes myslím jediná motorka s kardanem a motorem menším než litr (nižší objem pomůže nízké spotřebě nejvíc), bezporuchová, spolehlivá, mnoha lety ověřena, myslím že s ní člověk nic neriskuje a může s ní vyrazit třeba po celé Evropě a klidně i dál
Taky jsem dříve hledal mezi motorkami co mají kardan, nízkou spotřebu, nízké provozní náklady a jsou bezporuchové a vycházelo mi to jedině na NTV a na Deauvillku.
Ostatní motorky s kardanem mají větší motory, vyšší spotřebu a vyšší provozní náklady a tak velký ústupek jsem prostě nechtěl (nemohl) udělat. Raději se projedu někam dál s menším výkonem, ale v klidu že jde o bezporuchovou mašinu.
PS: motorky s kardanem a menším motorem jsou taky, jako např. Guzzi 350ccm a jiné objemy, ale ty jsou myslím z 80.let, takže veteráni. Co se týče spolehlivosti si myslím z mnohem mladší Hondou nemohou rovnat (snad se teď do mě Guzisti nepustí...)
Nakonec jsem se ale občas začal ocitat na cestách bez asfaltu, tak jsem si vybral Stroma, přišlo mi že je robustnější a pevnější na padání, lepší na šotolinové cesty (rovné cesty). Ústupem bylo bohužel opuštění kardanu..... (a začátek čištění a mazání řetězu...), ale kdybych jezdil jen po asfaltových cestách, tak bych myslím pořád jezdil jen a jen na Deauvillce
Naposledy editováno 16.12.2012 21:09:09
1.je dost těžká (269kg s plnou bandou)já vim že Pan-Euro je asi ještě těžší i to R1100 ,ale to má zase nižší těžiště.. U mě třeba zkušenost s těžkou motorkou vedla k tomu že jsem si radši koupil lehčího naháče ,dal na něj větší plexi a cestuji takhle.Je fakt že podle tvého foto s ntv by jsi s ní možná měl míň problémů pač mě připadáš vyžší než já.
2.absoluně nejnižší spotřebu jsem měl ve dvou na dovolené 5.4l/100km ,ale normálně tak
6-6,5 l/100km a úplně v klidu i 7,5l a když jsem si jel zablbnout tak i přes 10l.
Každopádně je xj900 už slušný parník ,ale kardan si jako dogma neber vím o několika poruchách a to se pak finančně posereš. Taky xj byla motorka cestovatelů a bude mít něco natočeno, výhoda je že zase cestovatelskou motorku mají většinou klidné typy co se o ní starají. Ono vůbec všeobecné domění že kardan je bez ůdržby a věky je taky mýtus. Snad ti to pomůže.
1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
tomasheq - takže zbývá poslední otázka, je lepší za cenu 50-60 tisic Kč koupit Hondu Deauville 650 (v inzerátech např. r.2000) a nebo nějaké BMW R1100 (v inzerátech např. r.1995) ?
- které z těchto dvou motorek bude větší pravděpodobnost že se pokazí?
(starší BMW nebo mladší Honda - myslím obecně, ne kus od kusu)
- a pokud by se pokazila, která má levnější náhradní díly?
- která má levnější provoz? (benzín, servis, náplně, gumy,...)
atd.
odpovědi znám, nebo minimálně tuším ale schválně je tu nenapíšu, aby to tu nešlo do nějaké hádky
A na Yamahu XJ900 bych raději zapomněl, spotřeba v rozmezí 5 až něco nad 10 je už samo o sobě hodně velký rozptyl. Šíleně velký.... Maho píše že i v klidu si vzala 7,5 a to je opravdu hodně.
Pro porovnání ta moje Honda Deauville 650 měla spotřebu většinou 4,5 až 5, na dálnici třeba 5-5,5 a 6 litrů bych řekl že bylo už naprosté maximum.
Najdi si po zimě nějaké inzeráty na Deauvillku a BMW R1100, svez se na obou, pak si to promysli a uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
kardan kdyz se posere to znam-odeslo mi to velky lozisko, takze 4tisice..
Jinak docela mi na deauvillce vadi, ze porad nema ukazatel paliva, to me na ntv taky pekne sere...jedes jedes a najednou nejedes nejedes
A navic ma podle popisu ocela maly ty kufry a vetsi vika jsou mega ranec, takze zacina to vypadat na PE...ale samozrejme jaro je az za par mesicu, takze treba si pak koupim třindu a vyseru se navejlety a bude to po vybirani
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere | Bert-Jawatesty | 8 | 3.3.2024 v 18:58 mad_zed |
Honda NTV 650 Revere Honda NTV 650 Revere | honza.honda | 1 | 9.7.2022 v 16:36 mapach |
světlomet výměna Honda NTV 650 Revere | Metropolitan111 | 3 | 5.5.2021 v 00:00 Beranidlo |
Nosič na plotnu Honda NTV 650 Revere | Jenik111 | 3 | 22.12.2018 v 17:52 amiho |
Stupačky Honda NTV 650 Revere, Honda NTV 650 Deauville | Pepe61 | 10 | 5.9.2018 v 07:37 Pepe61 |