Se jenom tak zeptám,
Jaký konkrétní problém máš se zmíněným tlumičem, že chceš měnit tl. olej a doplnit vyrovnávací tlakovou nádobu dusíkem...
Většinou servisní manuály pro jednotlivé typy silničních verzí zadních centrálních jednotek jsou z velké části výrobní tajemství včetně náplně vyrovnávací nádoby na dusík.
A ND do tlumících jednotek silniční verze také v drtivé většině neseženeš.
Zatím mi nebyl nikdo schopen sdělit relevantní údaj kolik má ve vyrovnávací nádobě dusíku být a těch 10 atm bych bral opravdu jako orientační údaj.
Většinou pneuservisy z tlakové lahve nejsou schopni víc dostat.
Když zavoláš někam, kde centr. tl. jednotky repasují, tak Ti stejně konkrétní data nesdělí.
Takže i mne by zajímalo, jak takové opravny postupují.
Protože, když se řekne repase, tak to znamená vyměnit téměř vše a to určitě opravny neprovádí(můj názor).
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek Repas centrálu bitubo/xzm11
1 reakcí na tento příspěvek Repas centrálu bitubo/xzm11
Hele,dal bych tam tl. olej 5W tím nic nezkazíš, nebo zkus napsat přímo výrobci a budeš mít potřebné informace na100pro.
Zkontroluj také,jestli není poškozená dělící membrána ve vyrovnávací nádržce kam se plní dusík to je taky důležité.
Pokud se budeš pouštět do plnění dusíkem, tak určitě ji nech naplnit v pneuservisu aspoň na 12-13 atm jestli to bude možné.
Při odpojení obyč šroubení z ventilku dusíkové nádobky unikne zhruba 1-2 atm(vlastní zkušenost) a těch cca 10 atm tam budeš mít-no uvidíš sám.
Určitě jde vyrobit,nebo existuje zařízení, které zamezí úniku dusíku při připojení a odpojení přívodu plynu a zároveň jej můžeš aktuálně změřit.
Jestli můžu vědět,
Kolik Tě stála nová/vyrobená náhradní pístnice?
Když tak pročítám, kolik chceš dát za ND + určitě ještě přibudou další výdaje, tak nebude opravdu lepší koupit na Tvoje Gixero jiný plně funkční tlumič?
Ale na druhou stranu si velmi cením toho, že jsi se do velké výzvy typu:repase centrálního tlumiče a nejen toho pustil sám a máš zájem dosáhnout kýženého výsledku to je super .
Není nad vlastní odvedenou práci, která potom plně funguje
Konečně dobrej pokec na úrovni,dík..
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek Repas centrálu bitubo/xzm11
S těmi náklady to není tak hrozný, největší pálka je ten olej cca 350 kč/litr s tím že mě stačí max 3 deci, pak ta pístnice, teflonové pouzdro vedení pístnice 12 kč, stírací kroužek pístnice zdarma, tesnění pístnice cca 15 kč a zbytek o-kroužků, dusík atd. jsou korunový položky... pak sem dodám foto z průběhu repase a konečnej výsledek i s náklady, kdyby to někoho zajímalo... jinak díky moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repas centrálu bitubo/xzm11
Aha, tak to jsem nevěděl s tou konstukcí dusíkové nádobky.
S taliány nemám zkušenosti.
To je úplně jinak, jak mají vyrobeno Japan a Sweeden.
Zkus jim napsat anglicky a třeba uspěješ..
Každopádně mne Tvůj výsledek repase zadního centrálu zajímá!!
Měj se S
kdyby se do toho chtěl někdo pustit tak na tom v podstatě nic není, chce to hlavně pořádný vybavení a možnost výroby různých přípravků, klíču atd... nákladama mě to vyšlo kolem cca 500, výrobu pístnice jsem ještě neplatil, olej 340 kč, víc jak půlka mě ještě zbyla, těšnení + stírací kroužek 80 kč, ptfe pouzdro 17 kč, měděné podložky, o-kroužky jsou korunové položky...
Foto ZDE NA RAJČETI
repasům tlumičů zdar...
Naposledy editováno 09.02.2013 15:33:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |