Před tím jsem se ještě rozhodl zkontrolovat nastavení bohatosti směsy.Otáčím šroubovákem a počítám a dotedˇ dost nechápu.Vezmu to zleva doprava 1-šroubek vyšroubovaný skoro ze závitu,2-šroubek zašroubovaný nadoraz,3-zašroubovaný nadoraz,4-7-otočení od zašroubování nadoraz!!!
Existuje nějaké asponˇ trochu logické vysvětlení pro takové nastavení?Nebo byl předchozí mechanik pacientem Bohnické léčebny???
Podle mých zdrojů je základní nastavení 2a půl otáčky nazpět od zašroubovaného šroubku bohatosti směsy.Což jsem i provedl.
Jinak podtlaky dopadly docela dobře během 20minut tři válce stejně a jeden mírně nad.K tomu se ale vrátím někde ve vytápěné garáži.
Naposledy editováno 14.08.2015 22:34:42
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
Je zahimave, jak forum za posledni dva, tri roky upada.
Jinak proc to mohlo bejt takhle rozjety: bud blbe serizeny podtlaky a pak se to nekdo snazil seridit nebo si stim proste nekdo neznalej hral.
Jestli někdo nemohl srovnat podtlaky nevím ale tedˇ je srovnat zas tak velký problém nebyl.
Očistím svíčky a po najetí nějakých km to příp. upravím podle toho jak budou vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
Naposledy editováno 08.11.2012 12:59:22
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi
Jirka4137 píše: Na yamaha xj netu je forum o ničem málo kdy tam někdo odepíše.
Jo to máš pravdu. Ono to vypadá jako velké fórum, ale majitelů XJ je tam už jen málo. A majitelů toho modelu co máš ty tam bylo málo i v dobách největší slávy fóra....
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
Co se týká jiných trysek tak jde o to ze u řadového ctyrvalce se dva vnitrni valce hůř chladi a dává se jim proto bohatší směs. U v2 (ne guzzi/bmw))je to podobne, tam se hůř chladi zase zadni válec
Ad nastavení sroubku, bez speciálního vybaveni témeř nemožné vyladit ideálně, proto se tam nastavuje něco podle manuálu, lidi se zkusenostma tam dokážou natočit něco "podle ucha"
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
Jinak když to jelo tak nebyl problém jet 200km/h jen ta spotřeba a starty trochu mimo.
Na každé motce co jsem měl jsem musel dělat podvozek tak tady jsem se pustil do karburátorů.
Ty prostřední válce lehce obohatím asi o půl otočky zpět.Staré XJ je ergonomicky celkem fajn strojek jediné co mi vadí že budu muset co 12tisíc dělat seřízení ventilů.
Motorku jsem bral s tím že když vydrží 2 sezony tak se za ty prachy zaplatila.Přes zimu ještě vyměním všechny brz.desky a poopravím lak.Jinak to vypadá že jestli ji nepoložím tak mě přežije.
Bourali jsme ve stejnou dobu já na FZ tak vím o čem mluvím.Pán v 405 zapoměl že má blinkry a zrcátka.
Jinak na ty cívky budu myslet.