paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi
7.11.2012 v 23:28
Ahoj.Dnes jsem se rozhodl že seřídím podtlaky na xj kterého jsem asi tři měsíce vlastníkem.Po výměně jehel karburátoru,o-kroužků mosaz. sedel a dalších drobností jako je seřízení hladin karbeců myslím že celkem logický krok.
Před tím jsem se ještě rozhodl zkontrolovat nastavení bohatosti směsy.Otáčím šroubovákem a počítám a dotedˇ dost nechápu.Vezmu to zleva doprava 1-šroubek vyšroubovaný skoro ze závitu,2-šroubek zašroubovaný nadoraz,3-zašroubovaný nadoraz,4-7-otočení od zašroubování nadoraz!!!
Existuje nějaké asponˇ trochu logické vysvětlení pro takové nastavení?Nebo byl předchozí mechanik pacientem Bohnické léčebny???
Podle mých zdrojů je základní nastavení 2a půl otáčky nazpět od zašroubovaného šroubku bohatosti směsy.Což jsem i provedl.
Jinak podtlaky dopadly docela dobře během 20minut tři válce stejně a jeden mírně nad.K tomu se ale vrátím někde ve vytápěné garáži.





Naposledy editováno 14.08.2015 22:34:42

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

8.11.2012 v 15:09 | Nahoru | #1
Trosku mi přijde ze se tu motaj dohromady šrouby na nastaveni volnobezne směsi a synchronizace, oboje něco úplne jiného.

Co se týká jiných trysek tak jde o to ze u řadového ctyrvalce se dva vnitrni valce hůř chladi a dává se jim proto bohatší směs. U v2 (ne guzzi/bmw))je to podobne, tam se hůř chladi zase zadni válec

Ad nastavení sroubku, bez speciálního vybaveni témeř nemožné vyladit ideálně, proto se tam nastavuje něco podle manuálu, lidi se zkusenostma tam dokážou natočit něco "podle ucha"

(reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 15:43 | Nahoru | #2
assassin> mas pravdu,ja ladil asi mesic. od zakladniho nastaveni jsem vychazel a vzdy po delsi jizde kontroloval svicky a taky podle ucha...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist