paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi
7.11.2012 v 23:28
Ahoj.Dnes jsem se rozhodl že seřídím podtlaky na xj kterého jsem asi tři měsíce vlastníkem.Po výměně jehel karburátoru,o-kroužků mosaz. sedel a dalších drobností jako je seřízení hladin karbeců myslím že celkem logický krok.
Před tím jsem se ještě rozhodl zkontrolovat nastavení bohatosti směsy.Otáčím šroubovákem a počítám a dotedˇ dost nechápu.Vezmu to zleva doprava 1-šroubek vyšroubovaný skoro ze závitu,2-šroubek zašroubovaný nadoraz,3-zašroubovaný nadoraz,4-7-otočení od zašroubování nadoraz!!!
Existuje nějaké asponˇ trochu logické vysvětlení pro takové nastavení?Nebo byl předchozí mechanik pacientem Bohnické léčebny???
Podle mých zdrojů je základní nastavení 2a půl otáčky nazpět od zašroubovaného šroubku bohatosti směsy.Což jsem i provedl.
Jinak podtlaky dopadly docela dobře během 20minut tři válce stejně a jeden mírně nad.K tomu se ale vrátím někde ve vytápěné garáži.





Naposledy editováno 14.08.2015 22:34:42

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

Skvělá odpověď, děkuji! 8.11.2012 v 12:56 | Nahoru | #1
mam tu samou motorku co ty a taky nedavno pred letem jsem stim laboroval. pozor xj nema vsechny trysky stejny. a podle toho se odviji i nastaveni bohatosti. proto vsude jina poloha sroubku... mrkni do mojeho vlakna. pilot screw

Naposledy editováno 08.11.2012 12:59:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

8.11.2012 v 14:10 | Nahoru | #2
motomiro> JJ zajímavé.V jakém stavu máš gumové sací hrdla mezi karbcema a válcem?Nesaje to náhodou falešný vzduch?Já jsem je vyměnil jako první věc po tom co jsem ty splašené trubky přivezl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist