globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobíjení
14.9.2012 v 22:41
čůůs, pořád se mi vymrdává baterka, a měřil jsem to tolikrát a dávalo to.. Ale dneska jsem to měřil a na volnoběh 10.20, ale jak mile jsem vzal za plyn, tak to šlo dolů, 9,8 atd.. Takže to znamená co ? Kde je Jeba? Díkes za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení

14.9.2012 v 22:48 | Nahoru | #1
Nedobiji ti to, nejspis regulator v haji

(reakce na) Dobíjení

14.9.2012 v 22:50 | Nahoru | #2
SirIndy> Dík, Tak ono mi to bylo hned jasný, dobil jsem jí a do 2 dnů byla v prdeli prostě .. a aspon to ěnco naměřilo ale dneska šel proud dolů .. regulátor a sakra .. :/

Dobíjení

14.9.2012 v 22:50 | Nahoru | #3
Zkontroluj podle tohoto
V lepsim pripade by to mohly bejt zahnojeny kontakty, s nejvetsi pravdepodobnosti to bude regulator, prinejhosrim altik.

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení

14.9.2012 v 22:50 | Nahoru | #4
Nemůže to jen někde házet srat?

(reakce na) Dobíjení

14.9.2012 v 23:00 | Nahoru | #5

Miki32 píše: Nemůže to jen někde házet srat?



Srat se to muze a taky se to sere je to honda . Promer to podle navodu a dej vedet. Zkrat muzes mit treba na zavitech statoru, ale dokud to nezmeris takto tezko zjistime.

Dobíjení

15.9.2012 v 00:06 | Nahoru | #6
Nemine Tě proměření alternátoru, to udělej raději předtím, než zkusíš jiný regler, vadný altec totiž dokáže někdy regler odpálit.

Rozpoj konektor mezi alternátorem a reglerem (tři žluté nebo bílé dráty) a změř za běhu motoru napětí mezi fázemi (3 možnosti - 1+2, 2+3, 1+3). Při vyšších otáčkách, cca 5000RPM, by měl dávat napětí 50-70V. Důležité je, aby byla všechna tři napětí stejná.

Přesnější je pak ještě spojit tři žárovky 24V/21W (blinkrová pro náklaďák) do hvězdy a ramena hvězdy napojit na výstupy altecu. Nastartuj, drž jen nízké otáčky, aby žárovky neshořely a musejí svítit všechny tři stejně (jas se mění se změnou otáček motoru, ale u všech tří žárovak synchronně). Přesnější je při tom změřit klešťovým ampérmetrem proudy v jednotlivých fázích - opět musejí být stejné. Pak bude altec v pořádku a je třeba se poohlédnout po jiném regleru. Originál je zbytečné shánět, vhodné náhrady vyrábí VAPE , Elesys , nebo Ignitech . Vyjdou levněji a mnohdy jsou spolehlivější, než originál.

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení

15.9.2012 v 09:34 | Nahoru | #7
Měl jsem to samý, proměř podle návodu nahoře, bude to buď stator altíku nebo regler. Obojí stojí stejně (u mě 2.500,-) - a jen pro zasmání - v Hondě za stator chtěli 13.500,-
Regler kup podle odkazu naše mnou, kdyby to byl ten stator tak se podívej na wemoto nebo na demoto

Naposledy editováno 15.09.2012 09:53:23

Dobíjení

15.9.2012 v 10:31 | Nahoru | #8
http:// motorkari.cz/a/lv

Dobíjení

15.9.2012 v 10:36 | Nahoru | #9

(reakce na) Dobíjení

15.9.2012 v 21:40 | Nahoru | #10
Striker77> Cs, Na wemoto nakupuju, tak jsem kupoval Díly, když jsem dělal Go, a Letos Tam zase budu objednávat, Hondu budu komplet dělat. A co jsi teda koupil nový? ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jednotka ignitech Honda NS 125 Kentoya125 3 26.10.2021 v 11:46 Kentoya125
Honda nsr 125r 2003 Honda NS 125 Kentoya125 9 30.9.2021 v 14:33 Kentoya125
Honda nsr 125r jednotka tv-78 Honda NSR 125R, Honda NS 125, Honda NSR 125 Kentoya125 2 6.9.2021 v 20:20 Kohlstein
Kterou motorku Honda NSR 125R, Honda NS 125, Honda NSR 125 Marrkus666 4 21.8.2018 v 07:40 mito7
Zadřená Honda Honda NS 125 Fruko10 1 14.3.2017 v 09:18 callowsick


TOPlist