1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení stavby v Německu.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení stavby v Německu.
Pokud stavba bazíruje již na nějakém schváleném modelu - což asi ano, bude asi stačit udělat u TÜV Einzelabnahme nach §21. Jestli je to dvoutakt, tak od jisté hodnoty emisí nebude pro provoz schválen - toto platí i pro nové stroje !
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.
radimXVZ píše: ...v německu je již trochu jinak - stavíš to dnes, takže platí dnešní normy. Bude asi docela problém dodržet emisní normy a hlučnost - i hlučnost při jízdě. Dále je nutno mít pevnostní zkoušky, zkouška účinnosti brzd....atd. Bude to stát tolik peněz, že by bylo dobré to nechat. Být tebou, poslal bych nejdříve dokumentaci s dotazem na DEKRA.
Pokud stavba bazíruje již na nějakém schváleném modelu - což asi ano, bude asi stačit udělat u TÜV Einzelabnahme nach §21. Jestli je to dvoutakt, tak od jisté hodnoty emisí nebude pro provoz schválen - toto platí i pro nové stroje !
Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....
Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.
Naposledy editováno 20.07.2012 09:44:54
cheops píše: Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....
Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.
Nejlepší je najít někoho, kdo se živí přihlašováním aut. Tomu něco málo odhodíš a máš po starostech
cheops píše: Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....
Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.
Není to náhodou ta ČZ 150, co byla teď na inzerci? - nádrž ve stylu žraločí ploutve atd... Stavěl to jeden zdejší uživatel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.
cheops píše: Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....
Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.
....jojo...a riskovat při běžné siliční kontrole nařízení STK policajtem,odtah, odstavení stroje na dobu neurčitou a flastr jak sfiňa,včetně trestných bodů.....
radimXVZ píše: ....jojo...a riskovat při běžné siliční kontrole nařízení STK policajtem,odtah, odstavení stroje na dobu neurčitou a flastr jak sfiňa,včetně trestných bodů.....
Máš pravdu no. Prostě ta naše demokracie ještě nejni tak daleko jako v emerice kde můžeš jezdit na svařenci s motorem z letadla no...
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení stavby v Německu.
Tahle věta mne zaujala. Mohl byste to nějak rozvést. Diky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.
radimXVZ píše: cheops> ...ale jistě....pokud jde o předělávku - tzn., že rám, brzdy, motor je/byl již schválen. Všechny ostatní předělávky jsou TÜVem schvalovány jednotlivě.
Takže by šlo a schválení springer vidlice, jiných ráfků a řidítek. Ostatní je již schváleno.
Je tady ještě možnost koupit tyto doplnky které již mají TUV uděláno výrobcem .
Nasadit to na ten rám motor a brzdy a mělo by to být schváleno.
Chápu to dobře?
Pokud měníš vidlici, ráfky a řidítka, neviděl bych v tom problém - zbytek ti poví technici od TÜV. Pokud koupíš/máš vidlici, řidítka atd. již schválené (mit ABE), tak to stačí na TÜV jen nechat zapsat do TP.
1) srat na to
2) prebouchat cisla, ale to se mi nechce
3) nebo to poresit mimo uzemi CR (Nemecko)
4) nebo vzit puvodni spodek 750 a nasadit na to vrsek z 1100
Nejaka rada?
Naposledy editováno 22.07.2012 12:03:44