Janek píše: storeman> Stačí jen najít CDI a ty dva dráty od snímače.
CDI jsem našel, je pod pravím podsedlovým plastem. Zítra budu zkoumat dráty.
Máme ve firmě minimálně dva zkušené a slušně vybavené autoelektrikáře, tak je požádám o pomoc.
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Ale to tlacitko sem mel stejne tak strasne zaneseny bordelem, ze to vubec ani nevypadalo jako tlacitko tak nevim jak moc by fungovalo
storeman píše: Pročítám manuál a vypadá to, že to tlačítko má fungovat jako omezovač otáček motoru.
Když se přidá hóódně plyn, zobáček č.1 otočného segmentu za který tahají lanka se dotkne toho tlačítka č.2 a něco se rozpojí. Možná zapalování???
Tak si přidej lehce plyn a zkus ho zmáčknout třeba šroubovákem a schválně co se bude dít. Podle mě to bude mít omezovač na základě počtu otáček a ne podle polohy škrtící klapky. Vem si, že plný plyn dáváš třeba i při 3000 otáčkách (výjezd ze zatáčky na trati atd.) a kdyby ti mělo CDI na základě informace od tlačítka na karbecu omezovat otáčky motoru, tak by to asi nebylo dobrý.
Podle mě je to jen další potencionální zdroj možných problémů, takže DEMONTOVAT!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Když se přidá hóódně plyn, zobáček č.1 otočného segmentu za který tahají lanka se dotkne toho tlačítka č.2 a něco se rozpojí. Možná zapalování???
Ta věc na fotce je podle mne snímač polohy škrtící klapky.
Nevím od kterých ročníků to montovali, ale funguje to asi tak:
- snímač polohy dá informace CDI kolik jsi dal plynu, to si porovná zařazený převod ( to jsou ty dráty vpravo dole pod pastorkem, jeden je neutrál a další snímá zařazenou rychlost ) a CDI si omezí výkon. Tuším, že to takhle hlídá první tři kvalty (už si to moc nepamatuji) v otáčkách, kde se podle EHK měří emise.
Celá tahle zhovadilost je úlitba zeleným ....
Je nejlepší všechny tyhle nesmysly odpojit a doladit karbec.
Proto motor LC4 s Mikuni a LC4 s Keihinem jsou dva úplně jiné motory.....
Také si myslím, že pokud ti motor fungoval před deštěm a pak se mu nechce startovat, nebude chyba v karburátoru. Tam není nic, čemu by voda vadila.....pokud ji nemáš v benzínu.
Naposledy editováno 18.06.2012 15:40:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Dnes jsem konečně sehnal klíč na svíčku a novou svíčku a zjistil jsem, že svíčka jiskru nehází! Ani při startování startérem a ani při našlapování.
a protože na roztlačení chytne, záhada se nevyřešila.
Tím pádem se do karburátoru zatím hrabat nebudu a zítra to ještě bude řešit z mechanikem.
Vypadá to na odvoz do servisu.
To čidlo zapalování má odpor 100 ohmu což by měla být správná hodnota.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Zvláštní je, že nehází jiskru ani při našlapování.
Přitom roztlačit jde a chytne i z mírného svahu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 18.06.2012 20:42:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Ládínek. píše: Tak až ji povezeš na vozejku tak zkus zastartovat. .
To bych měl vyzkoušet!
Zbývá už jen vymyslet jak řídit auto a současně startovat motorku na přívěsu
Se zadni zarovkou sem se hodne natrapil, nekolikrat sem rovnal ten kontaktni plisek, naposled sem ale zakap zarovku cinem zespodu aby ta kontaktni plocha zarovky byla vetsi boule ... Jinak mrkni na kontakt vpravo pod sedlem, tam sem mel taky jednou vytrzenej kablik, je to torjzilka co vede zezadu a vedle baterky je konektor - jestli se ti to treba nezvejklo na baterku apod.
To se mi taky jednou povedlo ze po vymene zadni zarovky sem se rozjel a v zatacke sem slysel prask a chciplo to ... seldem sem si priskrip celej kabel a zrusil tak hlavni pojistku Takze vazne pozor, schovavat ty kabely u baterky peclive
Storeman> tak preju hodne stesti. Ale jedna takova blbost, jak je na tom kabel co vede ke svicce? Neni tam to tam jen vakrlate nasroubovany? Vem voltmetr a bez od svicky po kabelu porad dal, urcite najdes kde je chyba.
Naposledy editováno 18.06.2012 22:16:55
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Posadím manželku na motorku, přikurtuju a potom to celé pustím z kopce!
A teď už ubývá jen vymyslet kdo mi bude vařit, prát, žehlit a uklízet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman píše: Ládínek.> Baterie je čerstvě dobitá. Zkoušel jsem to i startovacím vozíkem.
Zvláštní je, že nehází jiskru ani při našlapování.
Přitom roztlačit jde a chytne i z mírného svahu.
To je nemilé . No, další záhada do rejstříku závad KTM.
Ještě bys mohl zkusit, jestli ti jde napájení na indučku po zaplým klíčku. Aby opravdu nebyl nějaký problém ve spínačce a když se to pajcuje při pohybu, tak to jde. Nevidím to moc pravděpodobně, ale ..... Zas jsi schopný to zvládnout doma.
Něco podobnýho řešila Klasika v Ohrazenicích, kdy ji motorka nechtěla chytnout, až ji potom roztlačila z kopce. Myslím, že po cestě ji taky na vozíku zmokla. Třeba to spolu nesouvisí, ale jinýho mě nenapadá.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
To vypadá, jako když si vedeš rejstřík závad u oranžád. Ale sám jsem zvědavý na konečné řešení, pamatuji se jeětě, jak jsem se potrápil se zhasínáním motoru při zatočení. A ono to bylo vedení bowdenu sytiče. Takže očekávám nějakou "fatální" závadu tohoto typu -něco jako voda někde tam, kde nemá být, uvolněný kontakt...
Naposledy editováno 19.06.2012 11:11:33
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Pokavad chytne a jede z kopecka, tak svicka proste musi davat jiskru, nebylo to jen spatne uzemneny pri zkouseni? Nebo uz je vazne tak strasne cerna, po odrbani ocelovym kartacem musi hodit aspon spatnou jiskru.
Vylej vodu z vejfuku a nakopavej nez se ti zacne motat kebule, to naskoci
A co nejaky chcipaci cidlo na stojanku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
- to že to zmoklo a nejede potom, neznamená, že bude nutně problém elektro/voda - závady jsou dost často bestie:)
- když mi na bergu prasknul píst tak to na kopnutí taky nejelo ale z kopečka to chytilo - možná někde chybí komprese - zkontroluj lanko k dekomp. (vázne),...vůli na ventilech (mohli slevit štelováky - i to se stane) - mírný únik na výkonu nepoznáš ale nenakopneš.
- kdyby už teda elektro tak obvod pro jiskru je většinou separátní od bateriového (u většiny endur), pak je dobrý kouknout na snímač polohy kliky - může být zanešenej mag. pilinkama a signál z pomalého kopnutí nestačí.
- obecně taky občas zloběj cívky pro nabíjení obvodu jiskry - to by mělo jít proměřit - sehnat info o odporu jednotlivých vinutí
- pro zkoušky odpoj blbiny jako chcípák a čidlo stojanu
- fajfka je taky potvora - klidně ji vyřaď a zkus to jen drátem na svíčku (už jsme takhle z lesa jeli taky)
...atd.. nudit se asi nebudeš :)....kdyžtak PM...nestíhám číst a ledacos přehlídnu
lovu zdar závadám zmar :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
ale jediné co ještě udělám je že motorku pořádně vyčistím a odvezu mechanikovi.
Motorka se chová pořád stejně. Na startování ani našlapování nehází jiskru.
Včera a dnes jsem prolezl snad všechny spoje a prostříkl je kontaktsprejem.
Z kamarádem jsme kolem toho lezli z multimetrem. Někam proud jde a někam ne, jenomže když nevíme jak to má být správně, tak je to měření naprd.
Čidlo stojánku mám rozbité a vyřazené. Přepínač chcípáku v mém případě vyřadí starter a ten se točí.
Až to vyčistím a složím, tak to zkusím znovu na roztlačení.
Z mechanikem jsem již domluvený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman píše: MikiberG>Přepínač chcípáku v mém případě vyřadí starter a ten se točí.
Chcipak vypne starter? Ja to asi nechapu To tak ma byt?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |