paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 20:47 | Nahoru | #1
Pročítám manuál a vypadá to, že to tlačítko má fungovat jako omezovač otáček motoru.
Když se přidá hóódně plyn, zobáček č.1 otočného segmentu za který tahají lanka se dotkne toho tlačítka č.2 a něco se rozpojí. Možná zapalování???

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 09:43 | Nahoru | #2

storeman píše: Pročítám manuál a vypadá to, že to tlačítko má fungovat jako omezovač otáček motoru.
Když se přidá hóódně plyn, zobáček č.1 otočného segmentu za který tahají lanka se dotkne toho tlačítka č.2 a něco se rozpojí. Možná zapalování???


Tak si přidej lehce plyn a zkus ho zmáčknout třeba šroubovákem a schválně co se bude dít. Podle mě to bude mít omezovač na základě počtu otáček a ne podle polohy škrtící klapky. Vem si, že plný plyn dáváš třeba i při 3000 otáčkách (výjezd ze zatáčky na trati atd.) a kdyby ti mělo CDI na základě informace od tlačítka na karbecu omezovat otáčky motoru, tak by to asi nebylo dobrý.
Podle mě je to jen další potencionální zdroj možných problémů, takže DEMONTOVAT!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 15:38 | Nahoru | #3
[quote=storeman]Pročítám manuál a vypadá to, že to tlačítko má fungovat jako omezovač otáček motoru.
Když se přidá hóódně plyn, zobáček č.1 otočného segmentu za který tahají lanka se dotkne toho tlačítka č.2 a něco se rozpojí. Možná zapalování???

Ta věc na fotce je podle mne snímač polohy škrtící klapky.
Nevím od kterých ročníků to montovali, ale funguje to asi tak:
- snímač polohy dá informace CDI kolik jsi dal plynu, to si porovná zařazený převod ( to jsou ty dráty vpravo dole pod pastorkem, jeden je neutrál a další snímá zařazenou rychlost ) a CDI si omezí výkon. Tuším, že to takhle hlídá první tři kvalty (už si to moc nepamatuji) v otáčkách, kde se podle EHK měří emise.
Celá tahle zhovadilost je úlitba zeleným ....
Je nejlepší všechny tyhle nesmysly odpojit a doladit karbec.
Proto motor LC4 s Mikuni a LC4 s Keihinem jsou dva úplně jiné motory.....
Také si myslím, že pokud ti motor fungoval před deštěm a pak se mu nechce startovat, nebude chyba v karburátoru. Tam není nic, čemu by voda vadila.....pokud ji nemáš v benzínu.

Naposledy editováno 18.06.2012 15:40:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist