Jinak je muj predpoklad spravnej ze cim vic sroub vysroubuju, tak tim smes ochuzuju ?
dik za rady. Tak trochu jsem nastaveni rozm...al ze jsem mel behem cca 150 km svicky jak uhel. (coz me tedy prijde divny nato ze to je jenom volnobezna smes, ale budiz).
2 reakcí na tento příspěvek Volnobezna smes pilot screw
Takze pokud chce nekdo ladit velikost hlavni trysky podle barvy svicky tak to musi poradne prohnat na plnej, vypnout motor, se zastavenym motorem zastavit a prohlednout svicku. Jinak se dozvi hovno
Naposledy editováno 06.06.2012 11:36:34
1 reakcí na tento příspěvek Volnobezna smes pilot screw
Jinak pilotem škrtíš přívod provzdušněnýho paliva za/pod klapku, takže ochuzuješ utahováním.
Jen snad ještě poznámka: Pokud jdeš přes 3otáčky, měl bys to řešit výměnou volnoběžné trysky za větší.
2 reakcí na tento příspěvek Volnobezna smes pilot screw
Na dalším to byl polorozpojenej kontakt od snímače kliky. Drát jde dost blbě kolem krku řízení a nalevo pod nádrží. Tak mrkni i na toto.
Jinak synchronizaci jsi dělal jak? Je to véčko, takže je fakt nutný aby byla udělaná pořádně, jinak se to bude hádat.
1 reakcí na tento příspěvek Volnobezna smes pilot screw
Na synchro jsem se ptal protože jsi psal, že jsi ji udělal a pak nastartoval motorku Takhle je to v poho...
Naposledy editováno 07.06.2012 09:29:47
NOrmalne bych s takovejhlema prkotinama nevotravoval, ale vono cloveka obvykle neco napadne kdyz to popisuje nekomu jinymu A pak taky ten terapeutickej efekt
kua me to se..
1 reakcí na tento příspěvek Volnobezna smes pilot screw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnobezna smes pilot screw
Dřík: Jinak synchronizaci jsi dělal jak? Je to véčko, takže je fakt nutný aby byla udělaná pořádně, jinak se to bude hádat.
Dovolím si offtopic - Virago má karburátorové příruby propojené navzájem hadičkou. Existují dva druhy mechaniků: Jedni to synchronizují tak, jak to je, čímž nastaví stejný podtlak, ale klapky tím pádem nemusejí být ve stejné poloze, protože podtlak je ovlivněný rezonancí od druhého válce. Druzí tu hadičku před synchronizováním zaslepí, udělají synchron a pak záslepku odstraní. Který postup je podle tebe správný a proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnobezna smes pilot screw
1 reakcí na tento příspěvek Volnobezna smes pilot screw
No já bych řekl, že abys do toho nevnášel zkreslení tím bypasssem, tak nejlíp ji zaslepit a pak udělat synchro.
Zároveň si ale myslím, že to zkreslení by němělo být nijak dramatické (šlo by asi i ověřit absolutním podtlakem v tom válci měřeném po každém z těchto způsobů.
A na 4-hrcních je to asi kvůli jednoduchosti zaslepení. Místo 2 záslepek, jedna hadička.
P.S. To s těma barama je zajímavý
Naposledy editováno 07.06.2012 14:43:36
Takze pravdepodobnost proste miziva, ale jsem presvedcenej o tom ze zavada je v elektrice a nemela by mit nic spolecnyho s mym ladenim karburatoru.
Prvy ocekavani, jsou strydany prvky zklamani Zejtra zase jedu autem.
Fotku pilota prikladam. Predpokladam ze vypada takto ma vypadat a nic ulomenyho neni. (Jeste je tam Okrouzek, ten na fotce neni.
Hrot toho pilota byl docela cernej. Takze dotaz: mohlo se provozem s docela dost vysroubovanejma pilotama to sedlo co je jako prostikus nejak zasrat, ze tam ted tece vic benzinu ? JInak si to neumim vysvetlit.
1 reakcí na tento příspěvek Volnobezna smes pilot screw
Membrány jsou OK?
Ty karbecy mají "coast enricher" obtok na obohacování při prudkých změnách. Měmbránky tohoto systému dost často praskaly...mrkni i na ně.
ad:sytic zrovna u alpa se to tezko zjistuje, kazdopadne to na nej reaguje (dokud to bezelo) studeny se syticem chytlo krasne, teply zdochalo po zatazeni sytice se to rozjelo, takze bych rekl ze zavira. (vcera jsem tam daval novy sytic lanka pro jistotu).
Membrany jsem kontroloval, kdyz byly karburatory venku, obe OK, cisty, bez prasklin, pohyb OK.
Zda se me to taky divny ze by se to obohatilo pilotama natolik aby byly svicky jak uhel prakticky za 20-30 minut.
Ikdyz nevim jestli nahodou tim kdyz to ve fazi kdy to prestava palit (za predpokladu ze by tam byla elektricka chyba) nezcernaj ty svicky hodne rychle.
Kazdopadne jsem rano vyloucil ze by to za studena slo, protoze dnes rano jsem to ani nenahodil, az na velkou ranu z vejfuku (takze ulity, ale to mohlo byt uz od vcerejsich pokusu).
Hladina je dobry napad, diky, ikdyz nechapu jak by se mohla zmenitm takhle zniceho nic. Zacalo to delat jeste pred vyndanim karburatoru.
Svíčky máš nový? Jakmile je jednou uliješ, může být po nich (kor NGK se tak chovají). Kup nový, seřiď vše dle manuálu, mrkni ještě na mambránky coast enricheru a zkus to.
Pokud špatný, tak buď nemá ECU všechny data (pozice kliky...) a nebo je po ní. Ty máš s jednou ECU, nebo dvěma?
POdle manualu, takze ty piloty na 2 a 1/4 otacky ?
btw: mam umely plovaky, na tech neni moc co ohybat, tak jak se resi hladina ?
ECU mam jednu. Tusim ze od 1998 je jedna.
2 reakcí na tento příspěvek Volnobezna smes pilot screw
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Šrouby uložení přední osy Transalp Honda XL 600V Transalp | Grecky1 | 8 | 16.10.2024 v 21:07 Sema |
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |