globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Holka a jeji prvni mašina
9.5.2012 v 21:11
Dělám si papíry na motorku bez omezeni, hned začínám na 600ti stovce. Tak prosím o radu, kterou si vybrat.
Chci pořádnej stroj, kterej ale udržím mezi nohama. Zatim sem vybírala jen podle krasy, pac tomu moc nerozumim
tak tahle je zatim favoritem... Kawasaki Z 750
Panove poradte prosim, ci je to dobra volba.

Diky



Uzavřeno 05.06.2012 v 20:12 uživatelem kate88

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:16 | Nahoru | #121
MichaelaZX636> Za toho Fazera se omlouvám, nemám dneska svůj den.
Pokud jde o rady - co má a co nemá vědět - to si snad vybere ne? Asi to tu s ní každej myslí dobře. To sice neznamená, že to musí dobře dopadnout, ale přece založila vlákno - to by měl Fish napsat jeden komentář a pak nikdo raději nic, aby toho holka neměla moc?
Myslím, že je lepší to probírat ze všech stran, než sednout na Z750 a po 120km se někde únavou rozstřelit. A myslím, že i ty technický nákresy poloměru a velikosti gumy nejsou k ničemu. Já bych se na to třeba rád kouknul, i když máš pravdu, že pokud jsou na MOTO rozměry gum, na který byla stavěná, neměl by být problém. Ale i v té velikosti gumy je znatelný rozdíl v ovladatelnosti. Ty třeba umíš využívat těžiště motorky, ale u začátečníka pochybuju, že by se uměla opřít o stupačky. A když na motce jen sedíš, tak ta užší guma fakt pomůže ( když potřebuješ rychle překlopit).

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:17 | Nahoru | #122

Zichi píše: Zmatek ne zmatek, v prvním řadě by ji to mohlo aspoň odradit od prvního zápalu koupě motorky a začít nezaujatě uvažovat. Pak se postupně začne vracet ke všem údajům, co si zde přečetla a hledat souvislosti.

Ach jo, všichni jsme stejní


podepisuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:18 | Nahoru | #123

MichaelaZX636 píše: větší motorky mají větší zadní gumu a proto se musí víc klopit??? to mi teda vysvětli a jak se ti při ubrání plynu blokne kolo???


Už ti tady pár lidí reagovalo, tak jen k tomu blokování kola, myslel jsem tím, že u větších motorek je větší brzdný účinek motoru. Ne že by se hned kolo muselo zablokovat, ale při úplném puštění plynu (bez spojky) například v zatáčce bude po přibrždění zadního kola motorem výsledek stejný jako při úplné blokaci.
Ohledně toho zmatku v hlavě, napsal jsem jen pár argumentů proč ne velké motorky pro úplné začátečníky - něco, co si z obrázku sotva vyčte, ale pak by se s tím musela zbytečně poprat (a pak by teprv měla v hlavě zmatek).

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:29 | Nahoru | #124
DMRS> takže mi chceš říct že když nalítnu 150km/h naklopená do zatáčky tak mi bude brzdit motor tak,že budu mít pocit že se mi bloklo kolo,když tam ten plyn pustím tak mi spíš ulítne předek protože váha se přidáním plynu v zatáčce musí přenést na zadek.Kolo se ti blokne na motorce bez antihopingové spojky pokud máš vysoký otáčky a podřadíš dolů...to je teprve rodeo,tohle by ji zaskočit klidně mohlo

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:32 | Nahoru | #125
nečetl jsem to všechno, ale jak ti někdo přeje upřímnou soustrast, tak ho vůbec neposlouchej... jako není od věci začít třeba na levnější er5 a lehčí, aspoň by ses otrkala popř by tě tak neštvalo, kdyby si ji neudržela, ale pokud na to sedneš a budeš opatrná ze začátku třeba jen do pár tis otáček točit a po nějakym čase teprv vyzkoušet co to vlastně umí, tak bych problém neviděl

jak tu někdo radí 125, to nech 16ti letejm vubec to nejede a ve finále je to nebezpečnější než kdejaka 600 - pomaly předjiždeni atd.

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:35 | Nahoru | #126
MichaelaZX636> Nemusíš jet ani 150km/h. Mě se to stalo na Monsteru S2R. Udělal jsem chybu, dojížděl jsem do zatáčky a naklopenej jsem zavřel plyn a zadní kolo se okamžitě šmejklo. Mohl tam být nějakej bordel na cestě, ale je fakt že 2V motor prostě se zavřenym plynem dost utahuje. Jak říkám, nestane se ti to pokaždý, a chce to dost necitlivost při řízení.
EDIT: nutno dodat, že jsem náhodou ustál

Naposledy editováno 10.05.2012 15:36:49

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:41 | Nahoru | #127
Koukam ze jsme na tom stejne ted 22.5 budou zkousky bojim bojim masinu jsem koupil takovou ktera se mi libi od malicka ..( proste to byl muj sen )

1 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:46 | Nahoru | #128
At si kazdej koupi to, co uzna sam za vhodne. Kazdej ma jinej nazor a kazdej z nas na to jinej pohled.
Podle me silna motorka do rukou zacatecnika nepatri a ted nejde jenom o vykon, ale o souhru rukou, nohou, o manipulaci a vsech veci kolem, co k tomu patri.
Me teda zacatky delali docela problem, nedostala jsem na zem a tak krome mysleni na to jak mam radit a kdy, jak mam projizdet zatacku, co s brzdama tak jsem jeste musela premyslet kde a jak zastavim aby mi to nespadlo atd... jsem rada, ze jsem zacinala na male motorce a nelituju toho. Daleko lip se pak prechazelo na vetsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:47 | Nahoru | #129
MichaelaZX636> hehe, není to tak dávno co tě tady každej buzeroval jakožto začátečnici na cbr600rr a teď radíš vlastně to samý jako oni tenkrát tobě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 16:01 | Nahoru | #130
GRASSEL> no to není to samý,já jsem měla dva roky praxi na malorážce ale jak už jsem psala na začátku taky jsem s tím měla plný ruky práce a vůbec to dostat z garáže byl pro mě nadlidskej úkon
edit: taky se musím přiznat že párkrát při otáčení protože jsem z toho moc nedostala mi podjeli nohy a motorka se válela na mě,člověk se pak časem otrká no

Naposledy editováno 10.05.2012 16:02:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 16:05 | Nahoru | #131
MichaelaZX636> jasně ale ani ty dva roky na malorážce ti někdy nic nedají, no a pak si to brala hopem a během roku vystřídala dva ostrý 600 sporty
Jinak jasně, to že ženský padaj je běžná věc a stačí na to sedět chvilku na benzínce holt tam není síla a manipulace jako má chlap.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 16:08 | Nahoru | #132
GRASSEL> no tak první sezonu jsem odjezdila něco na té 600RR,pak další sezonu jsem jezdila na té ninje dokud jsem ji nepokřtila kačírkem takže uvidím co mě letos čeká na R6 a máš pravdu ani ty dva roky na 125ccm mi moc nedali ale tak lepší jak vařit z vody.Když jsem poprvý sedla na SSP tak jsem toho měla plný brejle
edit: jinak ted s jakoukoli manipulací nemám problém,prostě si to vytáhnu z garáže a z kamakoliv,z R6 nedostanu skoro vůbec a už mi to ani tak nepříjde

Naposledy editováno 10.05.2012 16:11:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 16:10 | Nahoru | #133
MichaelaZX636> a tenkrát sis taky nedala říct A byla si nejchytřejší

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 16:17 | Nahoru | #134
šla bych do toho znovu,zvládnout se to dalo ale rozhodně vyjít z autoškoly a sednout na supersport do toho bych nešla ani náhodou,zvlášt když mě pořádně nenaučili řídit ani tu dvácu

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 16:24 | Nahoru | #135
Beru to tak,že si z nás děláš prdel,že jo??!
Začít totiž na 750 je fakt silný kafe.
A kecy o tom,že to má někdo v hlavě srovnaný,nebo že má hodně naježděno autem v provozu jsou fakt mimo mísu

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 16:28 | Nahoru | #136
Tak já to ani celý nebudu číst a za ségru jen říkám, že Kawa ER-6N jí jako první moto sedla a jezdí bez nehod. A to rozhodně nejezdí ,,čoproidně,,.

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 16:28 | Nahoru | #137
Sharis> Tesat do kamene

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 17:11 | Nahoru | #138
FK3> Piáno chci koupit stopětadvácítka se mně bojí...křidýlka nejspíš potřebuješ ty .To je krásná debata jako když se děti hádaj na pískovišti o největší auto .

Naposledy editováno 10.05.2012 17:15:17

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 17:14 | Nahoru | #139
jen aby jsi se tý motorky nezačala nejdřív bát co s tebou provede. Jistější bude přeci jen 500, nebo 600. A i to ti jako holce chvilku vydrží.

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 17:19 | Nahoru | #140
Jako v případě některejch motorek bych byl jako začátečník trochu posranej, nebo bych to opustil nedobrovolně sotva by se rozjela. Bejt holka tak si vezmu hned na začátek třeba 1098, je krásná, akorát že by to trvalo tak do prvního rozjezdu, protože bych tu sílu ani nečekal. Jen aby jsi nebyla ten typ ještě jsem neseděla na motorce ale 6ti kilo je slabý, to pak směřuje akorát na hřbitov.

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 17:20 | Nahoru | #141

stefi píše: hele jestli tomu moc nerozumis tak ja bych ti zdovolenim poradila, potrebuju prodat sveho v-maxe a koupit si konecne uz neco silnejsiho, ted uz jsem skoro vyjezdena. Takze pokud by jsi mela zajem max je idealni motorka na zacatek, vypada dobre, ma vyborne jizdni vlastnosti,skoro nechlasta a kdyz poradne stisknes kolena tak ji mezi nohama urcite udrzis a podle tvoji fotky soudim ze by ti fakt sla k pleti



paní má bludišťáka

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 17:35 | Nahoru | #142
Mrkni se na příspěvky uživatele Che
ten tu už napsal spoustu mouder na tvoje téma. Třeba se něco přiučíš

2 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 18:10 | Nahoru | #143
To vás nikoho nenapadlo že si z nás dělá někdo jen prdel a třeba žádná kate88 vůbec není?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 18:11 | Nahoru | #144
mischa638> to už mě taky napadlo ale že to pořád někoho baví

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 18:17 | Nahoru | #145
MichaelaZX636> jestli to není vtip, tak mě fakt teda zajímá jak se tu dotyčná k tomu nakonec vyjádří

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 18:21 | Nahoru | #146

mischa638 píše: To vás nikoho nenapadlo že si z nás dělá někdo jen prdel a třeba žádná kate88 vůbec není?



Ale postavu ma ta domnělá pěknou, sice pár kil navíc by nevadilo, ale jinak je k tvorbě dětí a věcem s tím spojených přímo zrozená

3 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 18:24 | Nahoru | #147
Viz: příspěvek výše - CHE je přemoudřelej magor kterej to dotáhl v 60 na 600ccm a to ho koplo do nový puberty.
A teď k věci, jestli jsi zodpovědná, nekupuj 750 4line na začátek, výkon ve vysokých otáčkách je špatně ovladatelný a pro nezkušeného rozhodně zaručená vstupenka do rakve. Doporučuji (pokud už to má být velká motorka) Kawu ER6 která je teď po faceliftu moc pěkná, nebo SV 650, či Gladiuse 650...všechny ti servírují výkon už od začátku a není třeba se pohybovat ve vysokých rychlostech , pro pocitově rychlé svezení. Zmíněná rada, ale platí jen pokud máš talent (tzn. jsi na 3/4 chlap) pokud ne kup CBR250 a sbírej zkušenosti!
Hodně štěstí v motorkářskym životě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 18:26 | Nahoru | #148

MichaelaZX636 píše: DMRS> takže mi chceš říct že když nalítnu 150km/h naklopená do zatáčky tak mi bude brzdit motor tak,že budu mít pocit že se mi bloklo kolo,když tam ten plyn pustím tak mi spíš ulítne předek protože váha se přidáním plynu v zatáčce musí přenést na zadek.Kolo se ti blokne na motorce bez antihopingové spojky pokud máš vysoký otáčky a podřadíš dolů...to je teprve rodeo,tohle by ji zaskočit klidně mohlo



Faktem je že brzdnej účinek vyšší kubatury resp je to daný "kopmresí " (kdyžtak mne někdo opraví) prostě - rozvrkáš XT660 někam k 90km/h, zaklapneš plyn a prdel tě začne předjíždět (1 buch).

Logicky pokud to uděláš v zatáčce, máš vcelku problém. Tohle se ti neprojeví tolik na tvý R6 kde ti místo 1 válce lítaj 4 válečky. Pokud jsi se někdy svezla na litrovým dvouválu po městě, tak i tam člověk trpí jak pes, pamatuju na blbou TDM než jsem ji sundal jehly, tak s tím někde popojíždět bylo peklo - když jsi jemně přidala - nakoplo mně to, když jsem ubral šel jsem pomalu přes řidítka - přišel jsem si jak uplněj tydýt ...po sundání jehel (ochuzeníí směsi) se to trošku vzpamatovalo.

Ted CB byť je 4vál, tak taky už motor krapet víc brzdí než ty vaše písklata , pro začátečníka by mohl být problém krouťák motoru, stačí aby jsi jela na mokru a defacto už od volnoběhu neni problém protočit zadní kolo...spolus váhou motky pro nováčka docela problém - a tohle tě potká na každým druhým uklouzaným kruháči. Na 4V jako máš ty přeci jen pokud nejde do vysokých otáček tak to je jak auto ... pohoda jazz, zábava je pak až nahoře...ale to víš líp než já.

Koukám že tady je SVéčko - Na 1000 raptoru jsem nikdy nejel, ale asi by zrovna on mohl říct co udělá v zatáčce zaklaplej plyn . ...samo tyhle moudra se motorka od motorky liší.

Naposledy editováno 10.05.2012 18:27:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 18:31 | Nahoru | #149

Antesdeabrir píše: Viz: příspěvek výše - CHE je přemoudřelej magor kterej to dotáhl v 60 na 600ccm a to ho koplo do nový puberty.
A teď k věci, jestli jsi zodpovědná, nekupuj 750 4line na začátek, výkon ve vysokých otáčkách je špatně ovladatelný a pro nezkušeného rozhodně zaručená vstupenka do rakve. Doporučuji (pokud už to má být velká motorka) Kawu ER6 která je teď po faceliftu moc pěkná, nebo SV 650, či Gladiuse 650...všechny ti servírují výkon už od začátku a není třeba se pohybovat ve vysokých rychlostech , pro pocitově rychlé svezení. Zmíněná rada, ale platí jen pokud máš talent (tzn. jsi na 3/4 chlap) pokud ne kup CBR250 a sbírej zkušenosti!
Hodně štěstí v motorkářskym životě.



Zde souhlas se vším - počínaje názorem am CHE akonče doporučením ER6 .... dovolím si i tvrdit že to nebude motka na jednu sezonu, protože zas takovej chcípák jak by se mohlo zdát to zdaleka není.

na 250 bych se vybodnul

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 18:31 | Nahoru | #150
2stroke> jo to máš pravdu Ale víš jak, takovou fotku stáhneš dnes kdekoli, třeba s fejsbůku, kdo ví jak se slečna na fotce opravdu jmenuje
Téma je zamknuto


TOPlist