globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR750: Gufera predni vidlice
11.4.2012 v 21:39
Zdarec,

teče mi přední vidlice na VFR 750 (r.v.92), tak se snažím vyměnit gufera a prachovky. Odšrouboval jsem nahoře víčko, pístnici, vytáhl pružinu a sundal prachovku.

Ted ale za boha nemůžu dostat ven to gufero! Nerad bych poškodil tu trubku, aby pak nezničila to nový gufero (stejně už se mi povedl drobnej zásek, kterej budu muset rozleštit jemým smirkem), tak sem se chtel zeptat, jestli na to vyndání není nějakej fígl.


Dík, Zb.

2 reakcí na tento příspěvek VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 21:42 | Nahoru | #1
Vyndat pojistny krouzek nad guferem, chytit savli pevne do sveraku pres plast/drevo a radne a nekolikrat za kluzak trhnout. Pujde to ven i s pouzdry..

EDIT: predpokladam, ze dole jsi to rozsrouboval...

Naposledy editováno 11.04.2012 21:52:09

VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 21:54 | Nahoru | #2
Já si vždycky pomáhám rozkreslením dílu který rozebírám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 21:54 | Nahoru | #3
petrvtr_new> Pojistny krouzek jsem vytáhl.

Dole ... co myslíš dole? Ten imbus? Ten sem nepovoloval, myslel sem, že drží jen ten tlumič jako takovej a ten že vytahovat nepotřebuju ... nebo jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 21:55 | Nahoru | #4
petrvtr_new> A není jednodušší to chytit za kluzák a tahat za trubku? Trubku bych do svěráku rozhodně nechytal ani přes plast nebo dřevo, může se deformovat její stěna, už to nebude kruh ale šiška. No a hlavně povolit šrouby zespod kluzáků, jinak za to může tahat jak chce a ven to nepude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 21:56 | Nahoru | #5

Hrabosh píše: petrvtr_new> Pojistny krouzek jsem vytáhl.

Dole ... co myslíš dole? Ten imbus? Ten sem nepovoloval, myslel sem, že drží jen ten tlumič jako takovej a ten že vytahovat nepotřebuju ... nebo jo?

.

Jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 21:59 | Nahoru | #6

mischa638 píše: petrvtr_new> A není jednodušší to chytit za kluzák a tahat za trubku? Trubku bych do svěráku rozhodně nechytal ani přes plast nebo dřevo, může se deformovat její stěna, už to nebude kruh ale šiška. No a hlavně povolit šrouby zespod kluzáků, jinak za to může tahat jak chce a ven to nepude.



No proc ne, ja to teda delam tak jak jsem napsal, s tim ze trubku chytim pres plastove prisma. Hmotnosti kluzaku pak s vyhodou vyuziju pro snadne vytazeni. To uz si mechanik musi rozhodnout

(reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 22:00 | Nahoru | #7
Ehm, tak to vysvětluje ledacos Povolím imbus a zkusím to znovu.

Díky !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 22:04 | Nahoru | #8
petrvtr_new> Tak proti gustu... ale já bych to prostě za trubku nechytal, nebo spíš, já to za nic nechytám ve svěráku. pokud máš povolení spodní imbus a sundaný pojistný kroužek držící gufero, tak chytnu vidlici oběma rukama, jednou rukou kluzák, druhou trubku a párkrát škubnu od sebe a je to venku. Ono to tam jako zas tak fest nedrží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 22:18 | Nahoru | #9

mischa638 píše: petrvtr_new> Tak proti gustu... ale já bych to prostě za trubku nechytal, nebo spíš, já to za nic nechytám ve svěráku. pokud máš povolení spodní imbus a sundaný pojistný kroužek držící gufero, tak chytnu vidlici oběma rukama, jednou rukou kluzák, druhou trubku a párkrát škubnu od sebe a je to venku. Ono to tam jako zas tak fest nedrží



No clovece kdyz jsem to delal pred rokem na VTR tak takhle bych si neskrt. Drzelo to fakt docela dost. Resp na jedne savli tak, ze byly roztemovane hrany pouzder po vytazeni
Pro zajimavost dodavam, ze origo gufera (NOK) po 80000 km nesakla ani naznakem, byla to jen preventivni akce spojena s drobnou upravou. Koupil jsem teda origo opet, vzhledem k jejich zivotnosti je cena celkem v pohode..

EDIT: Deformace trubky jsem se nebal ani v nejmensim, dotazeni bylo tak 10x mensi nez je v brylich..

Naposledy editováno 11.04.2012 22:20:12

(reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

11.4.2012 v 22:31 | Nahoru | #10
petrvtr_new> tak to se divím že ti v tom svěráku vůbec drželo jestli to šlo tak ztuha ven. Nevím no, dělám každou chvíli vidle na nečem a ještě sem se nesetkal s tím teda že by to šlo tak blbě jak popisuješ, ale neříkám že se to stát nemůže že jo

VFR750: Gufera predni vidlice

12.4.2012 v 07:13 | Nahoru | #11
Poradili jste mu, ale za chvíli bude psát že se mu šroub protáčí a nejde povolit.
Vraž tam násadu od koštěte ( seřízni do konusu) drž ji a povol šroub.

3 reakcí na tento příspěvek VFR750: Gufera predni vidlice

12.4.2012 v 08:09 | Nahoru | #12
Já teda nevím, proč se někdo se*re do něčeho, čemu nerozumí. Buďto si anstuduju manál a rozhodnu se, jestli na to mám nebo to dám odborníkovi. Ale takhle prznit motorku... Trubku ani kluzák není třeba chytat do svěráku, normálně se to na několik tahů vyrazí, ale to musí bejt nejdříve dole povolený Jak to chceš skládat, když ani nevíš jak se to rozebírá??? Sorry,a le tohle mě fakt nasí*á

(reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

12.4.2012 v 09:03 | Nahoru | #13

Mike70 píše: Já teda nevím, proč se někdo se*re do něčeho, čemu nerozumí. Buďto si anstuduju manál a rozhodnu se, jestli na to mám nebo to dám odborníkovi. Ale takhle prznit motorku... Trubku ani kluzák není třeba chytat do svěráku, normálně se to na několik tahů vyrazí, ale to musí bejt nejdříve dole povolený Jak to chceš skládat, když ani nevíš jak se to rozebírá??? Sorry,a le tohle mě fakt nasí*á


Nějak se naučit musí, třeba to bude drahé naučení, ale bude vědět.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

12.4.2012 v 10:01 | Nahoru | #14

Mike70 píše: Já teda nevím, proč se někdo se*re do něčeho, čemu nerozumí. Buďto si anstuduju manál a rozhodnu se, jestli na to mám nebo to dám odborníkovi. Ale takhle prznit motorku... Trubku ani kluzák není třeba chytat do svěráku, normálně se to na několik tahů vyrazí, ale to musí bejt nejdříve dole povolený Jak to chceš skládat, když ani nevíš jak se to rozebírá??? Sorry,a le tohle mě fakt nasí*á



Sorry, ale Tvoje drivejsi dotazy treba ohledne ventilovych vuli me prisly uplne stejne hloupe..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

12.4.2012 v 12:12 | Nahoru | #15
Mike70> To bylo na mě? Nevím, čím przním motorku ... trubku jsem chytil přes hadr a dřevo do svěráku jenom když sem povoloval tu vrchní matku a nic se mu nestalo.

Výměna gufer navíc není žádná věda, akorát si člověk prostě musí povolit všechny šrouby Holt sem to z toho nákresu pochopil jinak ...

Jistě, kdo nic nedělá, nic nezkazí ... já osobně se radši udělám nějakou tu chybu, ze které se následně poučím, než abych se zařadil k těm, co si nechají u motorky měnit olej v servisu, protože "tomu přece nerozumí".

(reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

12.4.2012 v 17:26 | Nahoru | #16
Hrabosh> ne to bylo na toho kdo páčí gufera šroubovakem až rejpne trubku

(reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

12.4.2012 v 17:31 | Nahoru | #17
petrvtr_new> jenže já se jen ujišťoval u vás odborníků, že to vím dobře a netrouf jsem si laborovat...

1 reakcí na tento příspěvek VFR750: Gufera predni vidlice

13.4.2012 v 21:30 | Nahoru | #18
Tak jo, pomohlo to Jinak ten škrábanec je na místě, který se přes to gufero za normálního provozu vůbec nepohybuje (je moc vysoko), takže OK.

Dík za užitečné rady!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

2.5.2012 v 11:57 | Nahoru | #19
Hrabosh> Ahoj, chci se te zeptat, jaky a kolik jsi dal oleje ??? Pokud se dobre divam, tak dle manualu by tam melo prijit v tvem pripade 386 ccm do jedne vidle ( ja mam r.v. 91 tak 383 ) a jakou jsi zvolil hustotu ??? U predchozi motorky ( SV 650 N - 03 )jsem tam kvuli NEkvalite vidlic a nasich silnic nalil 15W, a chtel bych to udelat i u VFR, tak jakou s tim mas zkusenost ?! Diky za info.

(reakce na) VFR750: Gufera predni vidlice

15.5.2012 v 21:50 | Nahoru | #20
biker-fox> Zdar,

nalil jsem tam Repsol 10W. Podle manuálu tam má být 5W, ale četl jsem od více lidí, že je to s tím měkký a že s 10W je to ideální. Lil jsem to tam tak nějak +/- podle manuálu, nemyslím si, že je to množství až tak kritický (samozřejmě pokud tam toho nenaleješ dvakrát tolik, nebo naopak polovinu).
Zatím je to Ok, ale nemám to moc s čím sronávat - VFR je moje první motorka.

BTW...chápu to dobře, že jsi vyměnil SV650 r.v.03 za VFR750 r.v.91 ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist