globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Adetiva
 
24.3.2012 v 20:45
Tak se stalo, že jednoho krásného dne, jsem stál na benzínce, kde jsem byl zaplatit dluh za benzín , jsem našel v regálu ADITIVA - no nápisy krásný, snížení spotřeby blablabla..

Krom toho dva kamarádi mi to doporučovali též, nebo ten jeden, že o tom dost silně uvažuje..

Máte s nimi někdo zkušenosti ? Je to opravdu účinné a netentuje to motor?


Naposledy editováno 24.03.2012 20:56:03
Anketa: Adetiva ano ?
ANO
14%
10
NE
86%
61

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 09:16 | Nahoru | #31

Durex píše: Aditiva fungují. Pomůže to vyčistit škrtící klapku. Poznáš to podle toho,že ti stoupne volnoběh. Jinak nic víc od toho víc nečekej.



cože to vyčistí?škrtící klapu? si pleteš pojmy,s dojmy,né?benzín se s šktící klapou potkal naposledy u prvních felícií do roku 96.u zahraničních aut samozřejmě ještě mnohem dříve...,od té doby se vstřikuje až za škrtící klapu-ostatně proto se taky špiní-když se benzín stříkal přímo na ní,tak byla čistá jak slovo boží...

a volnoběžné otáčky striktně řídí řídící jednotka....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 10:36 | Nahoru | #32
Dolph-cz> To si ze mě děláš srandu né? Prej řídící jednotka Já podle toho,jak si nastavím úhel natočení škrtící klapky,tak takovej mám volnoběh. A benzín se se škrtící klapkou potká. Sice na ní nestříká v proudech,ale potká byť nepatrně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 10:38 | Nahoru | #33

Durex píše: Dolph-cz> To si ze mě děláš srandu né? Prej řídící jednotka Já podle toho,jak si nastavím úhel natočení škrtící klapky,tak takovej mám volnoběh. A benzín se se škrtící klapkou potká. Sice na ní nestříká v proudech,ale potká byť nepatrně.



samozřejmě, protože otočením klapky pošle TPS do jednotky signál že se přidává plyn a ta začne dávat víc paliva....

(reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 10:47 | Nahoru | #34
VlastíkPlamínek> Ano, naprostej souhlas. Ale tvrdit,že volnoběh striktně řídí jednotka je blbost. Navíc je spousta motorek s karbcema a tam jen řídí zapalko. Jednotka vyhodnocuje údaje z čidel a na to reaguje. Samozřejmě že do určité míry a určitých otáček.

Naposledy editováno 25.03.2012 10:52:42

(reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 10:48 | Nahoru | #35

VlastíkPlamínek píše: jezdím už jenom na aditiva, vůbec netankuji benzín a motor si jenom přede

Ono toto tvrzení myšleno ironicky,je ale vlastně 100% ní pravda. Bez aditiv ať už v olejích a nebo v palivech by sme si moc nepojezdily ...

Adetiva

25.3.2012 v 10:59 | Nahoru | #36
Raději ty prachy prožeň nádrží nebo zajdi na pivo, uděláš líp Takovéto serepetky jsou akorát na tahání peněz, neušetříš ani prd. Nevím proč o tom uvažujete, si přepočti na benzín a zjistíš že ta lahvička nemůže být nikdy výhodná

Jediné co používám tak je přísada na čištění kterou dám do nádrže před zimou abych pak na jaře nastartoval, a i to je vzhledem ke krátké odstávce s počasím u nás stejně i zbytečné.

Adetiva

25.3.2012 v 11:27 | Nahoru | #37
Já to zkoušel, konkrétně Super Benzin aditiv od VIF, jak v motorce tak v autě žádný rozdíl... U tátovy laguny 1.9 dci nafta s super diesel aditiv účinek možná, ale nedokážu 100% ověřit.
Takže motor ti to nezničí, ale jestli pomůže to fakt nevím . Nicméně s těma sračkama(bio) co se do paliv přidávaj by bylo fajn, kdyby to nějak ty aditiva uměly lépe rozpustit

Adetiva

25.3.2012 v 14:23 | Nahoru | #38
naftu do auta aditivuju pořád, ale ne z důvodu masivního nárustu výkonu, ale z důvodu kvality nafty co se u nás nechá koupit.Jinak u motorky to nějak neřeším.Myslím, že víc se uspoří tím, že aditivum nekoupím

Adetiva

25.3.2012 v 17:47 | Nahoru | #39
do nafty VIF super diesel aditiv....do benzinu VIF super benzin aditiv....leju porad, u nafty lepsi starty kor v zime, a byl i test jak cisti vstriky atd....a tam vysel jako nejelepsi, takze leju a neresim...jinac ten pomer je 1ml/litr

1 reakcí na tento příspěvek Adetiva

25.3.2012 v 20:24 | Nahoru | #40
Nalil sem v zimě do vznětovýho Focuse aditivum a pomohlo to hlavně ranním startům... Při -25° kdy stál venku na třetí otočku chytl a vrněl jak novej.. ;) Nevím jaký účinek to má u zážehových motorů, ale před zimou si to do budoucna určitě do nafťáčka dycky crknu.. ;)

(reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 20:26 | Nahoru | #41

WeezleR píše: Nalil sem v zimě do vznětovýho Focuse aditivum a pomohlo to hlavně ranním startům... Při -25° kdy stál venku na třetí otočku chytl a vrněl jak novej.. ;) Nevím jaký účinek to má u zážehových motorů, ale před zimou si to do budoucna určitě do nafťáčka dycky crknu.. ;)


Mě to při -25 chytá na první otáčku bez aditiv,čímpak to bude? Nevíš?

Adetiva

25.3.2012 v 20:29 | Nahoru | #42
Vím, žhavící svíčky.. Ale peníze netisknu a aditiva byla levnější výpomoc na zimu.. ;)

Adetiva

25.3.2012 v 20:30 | Nahoru | #43
Nebo to máš v garáži, nebo myslíš motorku kterou máš v obýváku? Nebo máš benzín?

(reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 20:33 | Nahoru | #44

Durex píše: Dolph-cz> To si ze mě děláš srandu né? Prej řídící jednotka Já podle toho,jak si nastavím úhel natočení škrtící klapky,tak takovej mám volnoběh. A benzín se se škrtící klapkou potká. Sice na ní nestříká v proudech,ale potká byť nepatrně.



aha,ty mluvíš o motorce?řešilo se tady lpg,vif do dieslu... měl jsem za to,že se bavíme o autě....

takže na motorce se volnoběh seřizuje opravdu jen šroubkem na dorazu klapy...,každopádně to,že se benzím s klapou nepotká tady platí dvojnásob-protože motorka s jednobodovým vstřikem na klapu myslím vůbec neexistuje....

Naposledy editováno 25.03.2012 20:38:08

Adetiva

25.3.2012 v 20:33 | Nahoru | #45
Parkuji v studené garáži,kde je stejně,jak venku,druhé auto vyloženě venku,obě jsou 1.9 diesel.
Píšeš,že aditivum bylo levnější. Než co? Než ty žhaviče?
To jsem nepochopil...

2 reakcí na tento příspěvek Adetiva

25.3.2012 v 20:36 | Nahoru | #46
Ano, koupil sem jedno jedno aditivum a opravdu to startovalo líp.. ;) A ano, bylo levnější než žhavící svíčky..

(reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 20:52 | Nahoru | #47

WeezleR píše: Ano, koupil sem jedno jedno aditivum a opravdu to startovalo líp.. ;) A ano, bylo levnější než žhavící svíčky..


Ty mě chceš říct,že ti to nežhaví,ale díky aditivu ti to startuje i bez žhavičů,jo?

(reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 20:53 | Nahoru | #48
Tak asi jo,ale co,seš zkušenej kluk,tak si do dieseláčku dávej aditiva,dyť ty peníze netiskneš,ne?

Naposledy editováno 25.03.2012 21:03:25

Adetiva

25.3.2012 v 21:04 | Nahoru | #49
Ne, to ti samozřejmě říct nechci.. :) Jen Ti chci říct, že žhavící svíčky mají nejlepší za sebou a nezvládly by nastartovat v -25° kdy jak ty jistě víš se parafín v naftě osamostatňuje a zamrzá a usazuje se ve filtru, tím ho dělá méně průchodným a jde tam méně nafty, díky aditivum tam šlo nafty kolik mělo a nastartoval sem v pohodě.. :) Blbce z Tebe dělat nechci, neboj, jen sme se asi nepochopily.. :)

Adetiva

25.3.2012 v 21:11 | Nahoru | #50
Achjo, srandu si udělat umíš, jen co je pravda.. Že sem mladej? No a? Psal sem že sem koupil jedno aditivum na zimu, jedno aditivum nestojí tolik jako 4 žhaviče, že? Hlavně, že seš zase nejvtipnější..

Adetiva

25.3.2012 v 21:42 | Nahoru | #51
žhaviče jsou jako žárovka. Svítí-nesvítí. Nic mezi tím,takže to,co píšeš o těch žhavičích,je blbost. Stejná blbost,jako to aditivum. V 99% je to jen placebo na tahání peněz z lidí. Právě z lidí,jako jsi ty. Já možná jsem vtipný,ale ty jsi se nedovtípil,že ti to píšu proto,aby jsi nevyhazoval prachy za voloviny. Nic víc.

(reakce na) Adetiva

25.3.2012 v 21:47 | Nahoru | #52

VlastíkPlamínek píše: jezdím už jenom na aditiva, vůbec netankuji benzín a motor si jenom přede



Já jsem si na palivové potrubí namontoval ekomagnetizér a spotřeba mi klesla o polovinu , tak jsem tam namontoval ještě další dva a zjistil jsem že mi paliva v nádrži přebývá...tak ho musím vylévat ....

Adetiva

25.3.2012 v 21:52 | Nahoru | #53
Aditiva do nafty prokazatelně fungují. O to není potřeba debatovat. Ztišení chodu,lepší startovatelnost a i snížení spotřeby. Odskoušeno na 6-ti různých motorech. U každého se projevuje jinak. Jeden má jen tišší chod, další to samé+plus menší spotřeba atd. U benzínu takový markantní pozorovatelné efekty nejsou. To je ale tím,jakou naftu tady máme. Nicméně to s motorkama nesouvísí Za efektem aditiv u benzínu si stojím,protože to mám prakticky ověřeno na svém motoru resp. klapce

Naposledy editováno 25.03.2012 22:00:47

Adetiva

25.3.2012 v 21:58 | Nahoru | #54
prackarr> Omlouvám se, chybu uznám .. Řekni mi ale proč mi to bez nich nechtělo chytnout a s nimi mi to chytnulo? Nechci zpochybňovat tvé znalosti, sem mladej kluk a nic o tom nevím.. Jen by mě zajímalo proč to tak bylo? Teploty zhruba stejné, podmínky taky, motor studenej.. Není to třeba tím že ty žhaviče časem nežhaví na stejnou teplotu, tudíž na tu na jakou žhavily jako nové, tudíž na tu na jakou žhavit mají? A nezhorší se tím starty? A pomůže tomu když tam nepůjde tolik nafty kolik má, protože zbytek se tam nedostal přes zamrzlý parafín ve filtru? A neodstraňuje problém se zamrzáním parafínu aditivum do nafty?
Já tím chtěl jen říct, že mě to tuhle zimu zachránilo a sem podle tebe asi to 1% kterým to pomohlo, ze mě to peníze nevytálo nadarmo..

3 reakcí na tento příspěvek Adetiva

25.3.2012 v 22:05 | Nahoru | #55
Já mám doma diesely tři. Aditiva jsem zkoušel a nefungoval ani jeden!
Navzdory tomu,co píše durex. Je to placebo,jak prase.
A odpověď na tvoji otázku? Nejspíše různé nafty,nikoliv aditivum. Aditiva jistě mění vlastnosti paliva,ale ne ty,co se kupují na benzinkách,to jsou prostě šmejdy. Jedno z nich,co mělo právě zabraňovat parafínování se v posledních mrazech před cca měsícem, samo "zdrclo". Jak má potom fungovat v naftě?
Já si prostě o tomto myslím svoje.
Mám oktávku,310.000 km. Bez aditiv, -25 a chytá na brnk. Druhé auto- citroen berlingo- najeto cca 280.000,a chytá stejně,jako ta oktávka. Pokud máš v pořádku žhaviče,filtry,baterku a motor není vyloženě po smrti,chytne to. Pokud nechytne,je problém v jednom z toho,co jsem psal a nepomůže nic,ani aditivum.

Adetiva

25.3.2012 v 22:15 | Nahoru | #56
Jeden žhavič je na tom hůř než ty ostatní, teď chytá dobře, ale při těch -25 mě to nechalo, počkal sem do odpoledne, chvíly na to svítilo, chytlo to, jel sem na benzínku a zkusil k naftě aditivum, moc sem tomu nevěřil, ale naděje umírá poslední. Ráno, relativně stejné podmínky jako den předtím, přijdu k autu a to chytne.. Tak nevím čím to bylo, ale jediná změna byla aditiva v naftě.. Naftu tankuji pořád stejnou. Nebo alespoň u stejného prodejce..

Adetiva

25.3.2012 v 22:17 | Nahoru | #57
Jinak samozřejmě tvůj názor respektuji, mě to prostě pomohlo, na další zimu dám nové žhaviče a aditivum nebude taky nejspíš potřeba :) Děkuji za poučení, hezký večer..

1 reakcí na tento příspěvek Adetiva

25.3.2012 v 22:20 | Nahoru | #58
Už jsem ti to psal- žhavič nemůže být "na tom hůře". Je to vlastně odporové těleso,co hřeje. Bud jede,nebo nejede. Nic mezi. Takže pokud máš shořelej žhavič,vyměň ho. Žádné aditivum ti žhavič nenahradí. Naftu můžeš i u jednoho prodejce natankovat různou. Zimní nafta je jiná,jak letní. Hele,já tě nepotřebuju o ničem přesvědčovat. Bud si tomu věř a dál tam lij srágory za prachy,nebo si zajdi do servisu a nech si změřit žhaviče. Levnější bude ve finále to druhý,to mi věř.
Edit: nové žhaviče dávat nemusíš,pokud ty staré jedou. Pokud k nim máš dobrý přístup,vyměň jen ty,co nehřejí.

Naposledy editováno 25.03.2012 22:21:28

Adetiva

25.3.2012 v 22:20 | Nahoru | #59
Jinak je samozřejmě možné, že druhý den ráno přivezli "čerstvou" naftu, kterou si já pak natankoval a bylo to tím, jen to byla souhra náhod, která mě dovedla k názoru, že mě pomohlo aditivum..

1 reakcí na tento příspěvek Adetiva

25.3.2012 v 22:22 | Nahoru | #60
Poslali sme to stejně.. :) Ano, výměna žhavičů je v plánu, jeden žhavič žhaví míň než ostatní a zřejmě kvůli němu to dělalo problémy.. :) Já to prostě přikládal za plus aditivům, jak sem napsal, souhra náhod a blbec k tomu..

Naposledy editováno 25.03.2012 22:23:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist