A hned první věta > " jedu se projet, samozřejmě na sytič " je úplně špatně.
Nevim jestli si jen pletes dojmy a pojmy, ale na sytič se nejezdi.
Ten slouží k nastartování motorky a udržení otáček dokud se motor trochu neohřeje (řádově by měla stačit minuta)
Je dobré nedávat ho naplno, v tomhle počasí jak na start tak na jízdu stačí polovina. A jak se rozjedes, tak sytič vypnout úplně.
Pokud to teda nemá yuki jinak než zbytek světa.
edit, jo a kdo má yuki šuká kluki/y
Naposledy editováno 15.03.2012 19:35:01
Už jsem v koncích. Moto krásně nastartuju na otevřenou klapku, pote Dám do prostřední polohy (stále motor běží) ale jakmile dam do polohy na jízdu, (klapka se uplně uzavře) v tu ránu se motor udusí, při prudším přidáváním plynu ještě motor chvilku udržím při chodu, ale na karburátoru je vidět jak se klapka sama přizvedává přez pružinku, jakmile ji podržim prstem, motor chcípne.
Kompresorem jsem profoukal karbec, (ty průchodky na vzduch pod klapkou, všude vzduch hezky prošel)
Moc Prosím o radu a rád bych se vyvaroval názoru - kup jinou motorku
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sitič
Stromák píše: Zdravím kolegové, potřeboval bych poradit s uplně stejnym problémem. Udělal jsem pro to uplně všechno: kompletně vyčištění nádrže, filtrů, karburátoru, výfuku, kontrola svíčky, příruba karburátoru.
Už jsem v koncích. Moto krásně nastartuju na otevřenou klapku, pote Dám do prostřední polohy (stále motor běží) ale jakmile dam do polohy na jízdu, (klapka se uplně uzavře) v tu ránu se motor udusí, při prudším přidáváním plynu ještě motor chvilku udržím při chodu, ale na karburátoru je vidět jak se klapka sama přizvedává přez pružinku, jakmile ji podržim prstem, motor chcípne.
Kompresorem jsem profoukal karbec, (ty průchodky na vzduch pod klapkou, všude vzduch hezky prošel)
Moc Prosím o radu a rád bych se vyvaroval názoru - kup jinou motorku
Díky
čus, já myslím, že to děláš špatně - páčka až úplně nahoře zavírá klapku. v tu chvíli je směs maximálně bohatá a teplej motor zdechne, bo se uleje.
páčka uprostřed - klapka je pootevřená. i teplej motor pojede, ale vytočí se maximálně tak do poloviny otáček než normálně.
páčka dole, klapka je otevřená. na tenhle mód se normálně jezdí.
klapka totiž jenom škrtí vzduch. plynem ovládáš šoupátko, který je na klapce úplně nezávislý.
možná by se mohlo i stát, že škrtící klapka sytiče prokluzuje na hřídelce a zavírá se jak chce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sitič
Stromák píše: callowsick> mno celý loňský rok jsem takto jezdil, bylo to tak psany i v manuálu, že motor se startuje na otevřenou klapku (páčka dole) pote se přehodí na prostřední polohu zahřát (klapka mírně pootevrena) a pote dat páčku nahoru a na to jezdit (klapka uzavřena)
hele, to fakt není možný, aby to jezdilo se zavřenou klapkou. to je stejný, jako si narvat do sání hadr. prostě tam nejde vzduch.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
Názor na karburátor Nibbi Yuki Sport 125, Jincheng JC 125 17 B | Airone | 4 | 9.5.2024 v 21:57 Airone |
trubka vzduchu Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 4 | 12.12.2023 v 12:09 hondaman1 |
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 17 | 28.6.2023 v 11:40 callowsick |
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 10 | 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24 |