2 reakcí na tento příspěvek Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
3 reakcí na tento příspěvek Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
yuris píše: no jo ale ted třeba neberu zatáčky, jistotu potřebuješ i když jedeš rovně ;)aby ti nelítala prdel atd., proto si myslím že jednosložková je v tomto ohledu na tom líp...(jen má domněnka)
když jedeš rovně tak ti dostatečnou jistotu poskytne i tvrdší směs než která je na krajích. že je guma 2CT neznamená že prostředek je z hokejových puků
yuris píše: no jo ale ted třeba neberu zatáčky, jistotu potřebuješ i když jedeš rovně ;)aby ti nelítala prdel atd., proto si myslím že jednosložková je v tomto ohledu na tom líp...(jen má domněnka)
a o jakým režimu jízdy a na jak silným stroji se bavíš, že máš obavu, aby Ti nelítala rovně prdel ??? vždyť se podívej, na co jsou většinou vícesměsy určeny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
jetam píše: proč by dlousložková držela hůř.. právě drží na krajích jako měkčí a střed se jen tak neojíždí..já bych vzal klidně nějakou 3směs
jako uprostřed nějakou loukoť?
1 reakcí na tento příspěvek Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
pokud je u tebe cestování a sporotovnější jízda v úzké spolupráci, tak určitě dvousložkovou..střed pneu máš tvrdou směs,takže ti při kochačkách bude pomaleji mizet..na krajích měkčí směs, tedy při větších náklonech do zatáček by tě měla lépe podržet
takže krátce a stručně - obě ti budou z vlastní zkušenosti ubývat defakto srovnatelně (záleží pak samo na určité značce a typu pneu)..záleží jen na co máš Kč a jaký vyznáváš styl jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
2 reakcí na tento příspěvek Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
Třeba u Metzeleru Sportec M3(dnes už stará řada) se taky používala dvousměs, ale v trošku jiným podání.Když jsem to začal zkoumat, zjistil jsem, že to bylo myšleno v rámci sady a rozdílnosti směsí mezi předkem a zadkem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
mari píše: ´dvousměs je novější technologie a jak známo, novější technologie= lepší vlastnosti, alespoň by to tak mělo bejt...
A nebo taky úspora nákladů pro firmu a horší vlastnosti pro uživatele. V mnoha odvětvích bohužel smutná realita.
1 reakcí na tento příspěvek Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
ptaak píše: Hele dělaj se i vícesložkový slicky? Nebo každý řezaný jetý slick je čistě jednosměs?
Dokonce v motogp? jsou snad i nesymetricke, treba vic pravych ostrejsich zatacek tak ti na pravou stranu daji tvrdsi smes nez na levou
1 reakcí na tento příspěvek Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
kuzmič píše: A nemyslete si, že rozdíl tvrdosti směsi pozná běžný uživatel třeba na omak.. že ta guma bude na krajích znatelně měkčí... to nebude ! To by musel být teda obrovský rozdíl
Je to poznat na omak! Jsou videt i prechody smesi - ja napr. Jezdim Dunlop GP racer a normalne to na pneu je poznat. Stejne tak se delaji i ve slicku a ten je snad i levnejsi nez homo-guma
1 reakcí na tento příspěvek Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
2 reakcí na tento příspěvek Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jednosložkovou nebo dvousložkovou pneu??
yuris píše: Hondza> kolik tedy vlastně u té dvousložkové pneu zabírá místa ta tvrdší směs? Dle foto to vypadá minimálně tak cca 3cm...??
a není to jedno,jakou plochu ta tvrdší směs zabírá?