Je tady hodně témat "špatné studené starty" ptám se,kontrolujete i toto?Jak opravujete,pájíte nebo jen zmačknete očko?Já si řikám,tam musí byt stráta proudu jako kráva.
1 reakcí na tento příspěvek Kabely ke startéru...
1 reakcí na tento příspěvek Kabely ke startéru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...
1 reakcí na tento příspěvek Kabely ke startéru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...
Ten kabel včetně oček doporučuju vyměnit z toho důvodu, že ten původní asi také slyšel slovo kvalita jen na půl ucha a to ještě z velké dálky. I kdyby se povedlo očka rozdělat, vyčistit a znovu zamáčknout, nemáš jistotu, že to za chvíli nezoxiduje zas. A netýká se to jen studených startů, špatné spoje v místech silných proudů můžou haprovat kdykoli, nezávisle na teplotě motoru. Každý elektrikář Ti řekne, že nejhorší poruchy jsou ty zaviněné špatným kontaktem. Už jen proto, jak obtížně se hledají, kor když se vada projevuje jen sporadicky.
WHTRDR> Ano, ztrácí se tam napětí a v důsledku toho poklesne proud, takže ve finále na tom nesejde. Výkon starteru klesá se čtvercem poklesu napětí. Jinak koroze a rez jsou de facto synonyma a reznutí je vlastně také oxidace. Čili je vcelku jedno, jak se to v tomto případě nazve.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...
J.M.K. píše: takjanevim> S tou kvalitou to byl hec, to snad víš... Holt je to něco jako Ural nebo Dněpr... Motorka, která je rájem pro mechanika, co se rád šťourá, ale těžko si na ní zajezdí ten, kdo ví akorát, kam chrstnout benzín a kam strčit klíček...
Ten kabel včetně oček doporučuju vyměnit z toho důvodu, že ten původní asi také slyšel slovo kvalita jen na půl ucha a to ještě z velké dálky. I kdyby se povedlo očka rozdělat, vyčistit a znovu zamáčknout, nemáš jistotu, že to za chvíli nezoxiduje zas. A netýká se to jen studených startů, špatné spoje v místech silných proudů můžou haprovat kdykoli, nezávisle na teplotě motoru. Každý elektrikář Ti řekne, že nejhorší poruchy jsou ty zaviněné špatným kontaktem. Už jen proto, jak obtížně se hledají, kor když se vada projevuje jen sporadicky.
WHTRDR> Ano, ztrácí se tam napětí a v důsledku toho poklesne proud, takže ve finále na tom nesejde. Výkon starteru klesá se čtvercem poklesu napětí. Jinak koroze a rez jsou de facto synonyma a reznutí je vlastně také oxidac e. Čili je vcelku jedno, jak se to v tomto případě nazve.
"Preci koroduje vy tupci" A vite jakou kadenci ma samopal ........TATATATATATATA
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...
Vesměs je to zelený oxid, navrch pokrytý bílými krystaly. Setkal jsem se s ním hlavně na měděných drátech po úniku kyseliny z baterky. Taktéž se semtam objevuje na anténním konektoru autorádia. Stačí přestříknout kontaktolem, otřít a je pokoj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...
J.M.K. píše: gugo> Nevím... Oxid a sulfid měďnatý jsou oba (většinou) černé. Klasická měděnka (zelený povlak zejména na plechových střechách) - Cu(OH)2 vzniká v přítomnosti CO2 a vody a také se s ní na kabelech často setkávám. Každopádně si vzpomínám na varování fyzikáře na základce, jak je měděnka jedovatá. Doslova prý: "Kdybys to naškrábal a namazal druhému na chleba, tak ho otrávíš."
hadat se nebudu proste koroduje tupci :_)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...
Každopádně to nic nemění na mém názoru, že když kabel (kor čínské provenience) i s očky zoxiduje, je lepší jej vyhodit a nahradit novým, kvalitním.
J.M.K. píše:
Každopádně to nic nemění na mém názoru, že když kabel (kor čínské provenience) i s očky zoxiduje, je lepší jej vyhodit a nahradit novým, kvalitním.
Kazdopadne ja muj nazor je ze morotku cinske provenience bych vymenil i s kabelem
J.M.K. píše:
WHTRDR> Ano, ztrácí se tam napětí a v důsledku toho poklesne proud, takže ve finále na tom nesejde. Výkon starteru klesá se čtvercem poklesu napětí. Jinak koroze a rez jsou de facto synonyma a reznutí je vlastně také oxidace. Čili je vcelku jedno, jak se to v tomto případě nazve.
ve finale na tom nesejde mozna nesejde, ale je tam ubytek napeti ne proudu
1 reakcí na tento příspěvek Kabely ke startéru...
A na ty kecy kašli. Čínský mašiny jsou super (taky jednu mám).
FiffiQ píše: Až to tam budeš vracet, tak to stříkni kontaktolem nebo konkorem. Pokud by se oxidace chtěla vrátit, tak tohle jí zdrží,..
A na ty kecy kašli. Čínský mašiny jsou super (taky jednu mám).
Ano, kontaktol, konkor, nebo "védéčko" jsou jako prevence dobré, i když se nástřik musí občas obnovovat.
Ohledně "keců"... čínské motorky jednoznačně neodsuzuju, liší se to od fabriky k fabrice, záleží též na tom, jak si to vlastník ohlídá. A také bezesporu záleží na tom, jak se o ni pak člověk stará. Pravdou je, že prvotiny značky Yuki byly hrůzince... čouhaly z toho dráty na všechny strany, trhaly se šrouby, praskaly nádrže... ale po změně majitele se lecc os srovnalo.