globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kabely ke startéru...
 
31.1.2012 v 19:25
Tak jsem tady řešil špatné startování za studena,mám koupený vzduch. filtr,svíčky,fajfky,nová baterka.Zatím čekám až na jaře ,to tam vše namastím a skusím ale teď mně jeden elektrikář navedl abych se podíval na kabely od baterky k spínacímu relé a pak ke startéru,to samé na kebel ukostření.Zatím jsem oddělal jen ten u startéru a kostru u motoru ,málem jsem upadl,očka na kabelu volná,zaoxidovaná,děs. .
Je tady hodně témat "špatné studené starty" ptám se,kontrolujete i toto?Jak opravujete,pájíte nebo jen zmačknete očko?Já si řikám,tam musí byt stráta proudu jako kráva.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...

31.1.2012 v 22:28 | Nahoru | #1
takjanevim> S tou kvalitou to byl hec, to snad víš... Holt je to něco jako Ural nebo Dněpr... Motorka, která je rájem pro mechanika, co se rád šťourá, ale těžko si na ní zajezdí ten, kdo ví akorát, kam chrstnout benzín a kam strčit klíček...
Ten kabel včetně oček doporučuju vyměnit z toho důvodu, že ten původní asi také slyšel slovo kvalita jen na půl ucha a to ještě z velké dálky. I kdyby se povedlo očka rozdělat, vyčistit a znovu zamáčknout, nemáš jistotu, že to za chvíli nezoxiduje zas. A netýká se to jen studených startů, špatné spoje v místech silných proudů můžou haprovat kdykoli, nezávisle na teplotě motoru. Každý elektrikář Ti řekne, že nejhorší poruchy jsou ty zaviněné špatným kontaktem. Už jen proto, jak obtížně se hledají, kor když se vada projevuje jen sporadicky.

WHTRDR> Ano, ztrácí se tam napětí a v důsledku toho poklesne proud, takže ve finále na tom nesejde. Výkon starteru klesá se čtvercem poklesu napětí. Jinak koroze a rez jsou de facto synonyma a reznutí je vlastně také oxidace. Čili je vcelku jedno, jak se to v tomto případě nazve.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kabely ke startéru...

1.2.2012 v 13:51 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: takjanevim> S tou kvalitou to byl hec, to snad víš... Holt je to něco jako Ural nebo Dněpr... Motorka, která je rájem pro mechanika, co se rád šťourá, ale těžko si na ní zajezdí ten, kdo ví akorát, kam chrstnout benzín a kam strčit klíček...
Ten kabel včetně oček doporučuju vyměnit z toho důvodu, že ten původní asi také slyšel slovo kvalita jen na půl ucha a to ještě z velké dálky. I kdyby se povedlo očka rozdělat, vyčistit a znovu zamáčknout, nemáš jistotu, že to za chvíli nezoxiduje zas. A netýká se to jen studených startů, špatné spoje v místech silných proudů můžou haprovat kdykoli, nezávisle na teplotě motoru. Každý elektrikář Ti řekne, že nejhorší poruchy jsou ty zaviněné špatným kontaktem. Už jen proto, jak obtížně se hledají, kor když se vada projevuje jen sporadicky.

WHTRDR> Ano, ztrácí se tam napětí a v důsledku toho poklesne proud, takže ve finále na tom nesejde. Výkon starteru klesá se čtvercem poklesu napětí. Jinak koroze a rez jsou de facto synonyma a reznutí je vlastně také oxidac e. Čili je vcelku jedno, jak se to v tomto případě nazve.



"Preci koroduje vy tupci" A vite jakou kadenci ma samopal ........TATATATATATATA

(reakce na) Kabely ke startéru...

1.2.2012 v 15:45 | Nahoru | #3

J.M.K. píše:
WHTRDR> Ano, ztrácí se tam napětí a v důsledku toho poklesne proud, takže ve finále na tom nesejde. Výkon starteru klesá se čtvercem poklesu napětí. Jinak koroze a rez jsou de facto synonyma a reznutí je vlastně také oxidace. Čili je vcelku jedno, jak se to v tomto případě nazve.


ve finale na tom nesejde mozna nesejde, ale je tam ubytek napeti ne proudu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist