globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kabely ke startéru...
 
31.1.2012 v 19:25
Tak jsem tady řešil špatné startování za studena,mám koupený vzduch. filtr,svíčky,fajfky,nová baterka.Zatím čekám až na jaře ,to tam vše namastím a skusím ale teď mně jeden elektrikář navedl abych se podíval na kabely od baterky k spínacímu relé a pak ke startéru,to samé na kebel ukostření.Zatím jsem oddělal jen ten u startéru a kostru u motoru ,málem jsem upadl,očka na kabelu volná,zaoxidovaná,děs. .
Je tady hodně témat "špatné studené starty" ptám se,kontrolujete i toto?Jak opravujete,pájíte nebo jen zmačknete očko?Já si řikám,tam musí byt stráta proudu jako kráva.

1 reakcí na tento příspěvek Kabely ke startéru...

1.2.2012 v 21:40 | Nahoru | #1
Až to tam budeš vracet, tak to stříkni kontaktolem nebo konkorem. Pokud by se oxidace chtěla vrátit, tak tohle jí zdrží,..
A na ty kecy kašli. Čínský mašiny jsou super (taky jednu mám).

(reakce na) Kabely ke startéru...

1.2.2012 v 22:23 | Nahoru | #2

FiffiQ píše: Až to tam budeš vracet, tak to stříkni kontaktolem nebo konkorem. Pokud by se oxidace chtěla vrátit, tak tohle jí zdrží,..
A na ty kecy kašli. Čínský mašiny jsou super (taky jednu mám).



Ano, kontaktol, konkor, nebo "védéčko" jsou jako prevence dobré, i když se nástřik musí občas obnovovat.
Ohledně "keců"... čínské motorky jednoznačně neodsuzuju, liší se to od fabriky k fabrice, záleží též na tom, jak si to vlastník ohlídá. A také bezesporu záleží na tom, jak se o ni pak člověk stará. Pravdou je, že prvotiny značky Yuki byly hrůzince... čouhaly z toho dráty na všechny strany, trhaly se šrouby, praskaly nádrže... ale po změně majitele se lecc os srovnalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist