Téma: Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
16.1.2012 v 11:54
Ahoj,
chtěl bych se poradit ohledně výběru z modelů v hlavičce. Chtěl bych kopit pěkný oldtimer buď GPZ 750 - ale těch je málo, nebo 900, či GPX 750, GPZ Lawson replica 1100 mám spíš jako "nouzovku".
1) Jaké máte zkušenosti s gpz 900? Vím, že to je starý model - mám v merku rok 85, ale byl bych rád, kyby tu byl někdo, kdo by mi dokázal poradit:
1.1 na co se zaměřit při koupi, jaké jsou hlavní "mouchy" nebo
1.2 na co ta motorka trpí.
2) Je mi jasné, že budu asi muset investovat i do oprav, takže by mě taky zajímala
2.1 dostupnost dílů/cena,
2.2 příp. odkud kupujete (samozřejmě kromě oficiálního dealera a partsdepot).
No a nakonec:
3) jel někdo na obou motorkách -> srovnání?
Chtěl bych na ní totiž i něco ve dvou pocestovat, takže:
3.1 která je podle vás lepší na "blbnutí", která na "cestování",
3.2 která má lepší průchodnost terénem (na východě je občas potřeba jet i po polňačce, ale NECHCI enduro).
Naposledy editováno 16.01.2012 11:55:24
chtěl bych se poradit ohledně výběru z modelů v hlavičce. Chtěl bych kopit pěkný oldtimer buď GPZ 750 - ale těch je málo, nebo 900, či GPX 750, GPZ Lawson replica 1100 mám spíš jako "nouzovku".
1) Jaké máte zkušenosti s gpz 900? Vím, že to je starý model - mám v merku rok 85, ale byl bych rád, kyby tu byl někdo, kdo by mi dokázal poradit:
1.1 na co se zaměřit při koupi, jaké jsou hlavní "mouchy" nebo
1.2 na co ta motorka trpí.
2) Je mi jasné, že budu asi muset investovat i do oprav, takže by mě taky zajímala
2.1 dostupnost dílů/cena,
2.2 příp. odkud kupujete (samozřejmě kromě oficiálního dealera a partsdepot).
No a nakonec:
3) jel někdo na obou motorkách -> srovnání?
Chtěl bych na ní totiž i něco ve dvou pocestovat, takže:
3.1 která je podle vás lepší na "blbnutí", která na "cestování",
3.2 která má lepší průchodnost terénem (na východě je občas potřeba jet i po polňačce, ale NECHCI enduro).
Naposledy editováno 16.01.2012 11:55:24
Anketa: Na cestování ve 2 po silnici a horší silnici bych bral:
GPZ 900 - je větší
14
GPX 750 - má "lepší" motor
4
obě jsou na tom zhruba stejně
1
1 reakcí na tento příspěvek Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
Myšlenka jako taková je to pěkná, ale počítej s tím, že když budeš chtít "pěkný" oldtimer a něco s ním procestovat, budeš muset dřív nebo později generálkovat dost moc věcí. Jsou to dost staré motorky, ale i pěkně výkonné, takže se dá předpokládat, že i dost olítané mladými, kteří tomu určitě dávali dost nažrat..
Ale možná taky natrefíš na pěkný opečovávaný kousek a to bych Ti přál
Tak držím palec, ať Ti to výjde
Ale možná taky natrefíš na pěkný opečovávaný kousek a to bych Ti přál
Tak držím palec, ať Ti to výjde
2 reakcí na tento příspěvek Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
Ahoj, na GPX jsem nejel, tak nemuzu radit.
GPZ 900R mam, tak to zkusim sepsat:
Zacnu od zadu - pruchodnost terenem samozrejme nic moc, ale uz jsem s ni jel i par velmi osklivejch lesnich cesticek a da se, jenom si musis dat pozor na klin pod motorem. Ale na pomaly jezdeni to moc neni, ta motorka potrebuje pohyb, aby se v lete uchladila.
Ovladatelnost je proti novym motorkam nic moc, ale aspon ma clovek pocit, ze na necem jede:)
Zakladni dily se daji sehnat jeste celkem bezrpoblemu a nejlepsi vyber je na gpz900r.co.uk a ceny nejsou tak hrozny. Dily typu kapoty a vyfuky jsou ovsem prakticky nesehnatelne.
Hlavni mouchy/na co si dat pozor.
Antidive jednotky - vyzaduji pravidelnou udrzbu, kterou vetsinou nedostavaji, neb jim nikdo moc nerozumi a v cechach se spatne schani dily. Lze vyzkouset, jestli se pod brzdenim ztvrdi vidlice.
Membrany v karburatorech - po 25 letech provozu uz to maji casto za sebou.
Chladici okruh - je pomerne slozity a casto se v nem vyskytuji problemy, nejcasteji za to muze rele spusteni vetraku. Staci vymenit za auto rele.
Motor - problemem byva hlava - ventily maji tendenci se zaklepat a vacky jsou nachylne na dulkovou korozi. Nevim jak moc velky problem to je - moje vacky korozi na par mistech maj, ale jede to vesele dal...
Membrana v palivovem kohoutu - pokud nebyla menena, je vhodny ji preventivne vymenit - neni prijemny, kdyz tece benzin po noze...
GPZ 900R mam, tak to zkusim sepsat:
Zacnu od zadu - pruchodnost terenem samozrejme nic moc, ale uz jsem s ni jel i par velmi osklivejch lesnich cesticek a da se, jenom si musis dat pozor na klin pod motorem. Ale na pomaly jezdeni to moc neni, ta motorka potrebuje pohyb, aby se v lete uchladila.
Ovladatelnost je proti novym motorkam nic moc, ale aspon ma clovek pocit, ze na necem jede:)
Zakladni dily se daji sehnat jeste celkem bezrpoblemu a nejlepsi vyber je na gpz900r.co.uk a ceny nejsou tak hrozny. Dily typu kapoty a vyfuky jsou ovsem prakticky nesehnatelne.
Hlavni mouchy/na co si dat pozor.
Antidive jednotky - vyzaduji pravidelnou udrzbu, kterou vetsinou nedostavaji, neb jim nikdo moc nerozumi a v cechach se spatne schani dily. Lze vyzkouset, jestli se pod brzdenim ztvrdi vidlice.
Membrany v karburatorech - po 25 letech provozu uz to maji casto za sebou.
Chladici okruh - je pomerne slozity a casto se v nem vyskytuji problemy, nejcasteji za to muze rele spusteni vetraku. Staci vymenit za auto rele.
Motor - problemem byva hlava - ventily maji tendenci se zaklepat a vacky jsou nachylne na dulkovou korozi. Nevim jak moc velky problem to je - moje vacky korozi na par mistech maj, ale jede to vesele dal...
Membrana v palivovem kohoutu - pokud nebyla menena, je vhodny ji preventivne vymenit - neni prijemny, kdyz tece benzin po noze...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
Sinfected> tak to vypadá dobře. teoreticky pokud by byl špatný antidive, šlo by ho myslím přinejhorším vyřadit a dát silnější pružinu, od 90r. ho myslim stejně zrušili.
KDyby přišlo na věc, tak by se asi podobně daly pořešit i brzdy, ale asi by to byla docela investice..
Můžu se ještě zeptat, jaký máš servisní interval oleje? Někde jsem četl 3000km, což se mi teda zdá sakra málo.
KDyby přišlo na věc, tak by se asi podobně daly pořešit i brzdy, ale asi by to byla docela investice..
Můžu se ještě zeptat, jaký máš servisní interval oleje? Někde jsem četl 3000km, což se mi teda zdá sakra málo.
Stassek> No repasni sada antidive neni tak draha - je to asi 800kc. Vyradit antidive by slo tim, ze bys ho vykuchal, urcite ne tim, ze bys ho sundal a dal zaslepku - tim bys mel pevny vidle. Jinak vidlice z modelu A6 a vys jsou uplne jine - nemaji antidive(a vnitrne se vidlice lisi - vyvoj sel kupredu), jsou na 17" kolo a maji plovouci kotouce..
Olej menim podle manualu po 3000 milich -takze+- 5000km.
Olej menim podle manualu po 3000 milich -takze+- 5000km.
stassek> Kolega ti tu už popsal zkušenosti s GPZ900, já měl doma chvíli GPX750, tak se zase podělím o zkušenosti s ní Já zase nejel na GPZ900 takže nemůžu srovnávat, škoda no.
GPX750 sem měl doma na servisu, dělal sem to jednomu známému. Dovezl to s tím, že motorka nejde po zimě startovat a ještě když startovala tak nešlo moc pravidelně, taky tekly přední vidle a celkově celý motor byl potřeba přetěsnit. No všechno sem v rámci možností udělal jak to šlo. Pokud koupíš jednu s těchhle starším motorek, určitě počítej že bude potřeba vyměnit příruby mezi karburátory a airboxem. Za ty roky to není guma ale bývá to tvrdé jak beton Na tom GPXu sem to právě měnil, protože nasadit pak zpět karburátory byl nadlidský úkon, nové gumy vyšly myslím na něco přes 3000Kč všechny 4, ale byla radost s nima pracovat, šlo to tam pak nasadil skoro samo, takže luxus No další poznatek, měl sem rozpůlený motor kvůli přetěsnění, všiml sem si že už byla dělaná klika, nebyli tam originál ložiska, ale to ničemu nevadí, ty stávají vypadali zdravě, jenže problém byl, že už byli špatné šrouby co s nima stahuješ blok motoru, začnu dotahovat momenťákem ale zdálo se mě nějaké divné jakto že pořád necvakl že je to už dotažené, tak sem šrouby vydělal ven a okem bylo vidět jak se začal natahovat závit, za ty roky asi už únava materiálu. No šrouby sem vyměnil, motor byl přetěsnění, karburátory vyčistěné a seřízené, přední vidle taky udělané(výměna gufer a oleje). Tak sem to mohl jít projet.
A postřehy z jízdy na GPX jsou následující: Motorka je poctivý kus železa ještě, takže poměrně těžká, na místě docela špatné na manipulaci, ale jak se rozdjedeš, váha není pak už tak znát. Ale co mě osobně nejvíc dostalo byl projev a průběh výkonu motoru, to sem fakt nečekal, asi sem to tak pěkně seřídil musím se pochválit prostě opravdu sem nechápal, jelo to krásně od volnoběhu, bez jakékoli díry a propadu nebo cukání, měl sem pocit že sedím na stříkačce a né 25let starém karburátoru, prostě neuvěřitelné!!! Zátah motoru na tak starou motorku byl skvělý, doprovázený tím zvukem linoucím se s originál koncovek, nevím, nedokážu to popsat, ale bylo to skvělé, strašně mě ta motorka bavila, víc než nové překoňované stroje se super podvozky a ovlatelností motorek nového tisíciletí. Prostě tahle babča mě chytla za srdce a málem sem ji i koupil. Horší je to s podvozkem, zadní tlumič za ty roky by chtěl určitě repas, výměna oleje a gufer na předku trochu pomohla a s rozvlněním zadkem to bylo nic moc, hlavně krátké ostré zatáčky jsou nic moc na ní projíždět, je to docela autobus, ale dlouhé táhlé zatáčky, bylo fajn projíždět. No a samozřejmě že sem na rovince zkusil top speed, dostal sem se na 220km/h a myslím že tomu motoru by nedělal problém jít na 230 možná i 240km/h, ale podvozek to už prostě nedává, nebo spíš já sem to nedával, mašina se v té rychlosti vlní jak čára na zádech zmije, a už sem neměl koule na to zkoušet to dál. Ale hlavně tenhle krásný youngtimer má svou krásu rozhodně jinde než v lámání rychostních rekordů No a na cestování by to byla určitě skvělá volba, mašina je příjemně pohodlná a neunaví ani po víc km v sedle a spolujezdec si taky nestěžoval když sem svezl kámošku. Škoda že sem se nesvezl i na devítistovce a nemůžu ti to porovnat, ale prostě GPX750R je skvělá motorka a i na svůj věk dokáže pořád skvěle pobavit a ukázat že ještě pořád umí a nepatří do starého železa
Jinak měl sem možnost se svést na pár kilometrech i na GPZ750, ikdyž se ty motorky vyráběli skoro současně, je to motorově nebe a dudy, ale tak je to dáno tím že GPZ750 je vzducháč 8mi ventil, ten motor pak vlastně použili do Zephyra750 a pak dokonce i do ZR7 bez větších změn, kdežto GPX750 je vodník 16ti ventil, oproti staršímu GPZku ten motor prostě jede, ale je zas fakt že ta GPZ co sem se na ní svezl, byla motorově nic moc. No ale zajímavý postřeh a co mě překvapilo je že GPZ750 mě na místě přišlo ještě těžší než GPZ, ale při jízde se mě zdálo pocitově lehčí a jak kdyby člověk seděl v ní než na ní, a skoro v první zatáčce sem si dal i s tak starou potvorou málem hned kolínko
Každopádně ať už pudeš do GPZ900, GPZ750 nebo GPX750 tak počítej a v dobrém stavu asi žádnou neseženeš a budeš muset hodně investovat.
No ještě kdybys měl zájem oba kluci ten s GPX i ten s GPZ vzpomínali něco takového že by to chtěli možná prodat, tak jestli chceš můžu ti dát na ně kontakty a můžeš se s nima domluvit
GPX750 sem měl doma na servisu, dělal sem to jednomu známému. Dovezl to s tím, že motorka nejde po zimě startovat a ještě když startovala tak nešlo moc pravidelně, taky tekly přední vidle a celkově celý motor byl potřeba přetěsnit. No všechno sem v rámci možností udělal jak to šlo. Pokud koupíš jednu s těchhle starším motorek, určitě počítej že bude potřeba vyměnit příruby mezi karburátory a airboxem. Za ty roky to není guma ale bývá to tvrdé jak beton Na tom GPXu sem to právě měnil, protože nasadit pak zpět karburátory byl nadlidský úkon, nové gumy vyšly myslím na něco přes 3000Kč všechny 4, ale byla radost s nima pracovat, šlo to tam pak nasadil skoro samo, takže luxus No další poznatek, měl sem rozpůlený motor kvůli přetěsnění, všiml sem si že už byla dělaná klika, nebyli tam originál ložiska, ale to ničemu nevadí, ty stávají vypadali zdravě, jenže problém byl, že už byli špatné šrouby co s nima stahuješ blok motoru, začnu dotahovat momenťákem ale zdálo se mě nějaké divné jakto že pořád necvakl že je to už dotažené, tak sem šrouby vydělal ven a okem bylo vidět jak se začal natahovat závit, za ty roky asi už únava materiálu. No šrouby sem vyměnil, motor byl přetěsnění, karburátory vyčistěné a seřízené, přední vidle taky udělané(výměna gufer a oleje). Tak sem to mohl jít projet.
A postřehy z jízdy na GPX jsou následující: Motorka je poctivý kus železa ještě, takže poměrně těžká, na místě docela špatné na manipulaci, ale jak se rozdjedeš, váha není pak už tak znát. Ale co mě osobně nejvíc dostalo byl projev a průběh výkonu motoru, to sem fakt nečekal, asi sem to tak pěkně seřídil musím se pochválit prostě opravdu sem nechápal, jelo to krásně od volnoběhu, bez jakékoli díry a propadu nebo cukání, měl sem pocit že sedím na stříkačce a né 25let starém karburátoru, prostě neuvěřitelné!!! Zátah motoru na tak starou motorku byl skvělý, doprovázený tím zvukem linoucím se s originál koncovek, nevím, nedokážu to popsat, ale bylo to skvělé, strašně mě ta motorka bavila, víc než nové překoňované stroje se super podvozky a ovlatelností motorek nového tisíciletí. Prostě tahle babča mě chytla za srdce a málem sem ji i koupil. Horší je to s podvozkem, zadní tlumič za ty roky by chtěl určitě repas, výměna oleje a gufer na předku trochu pomohla a s rozvlněním zadkem to bylo nic moc, hlavně krátké ostré zatáčky jsou nic moc na ní projíždět, je to docela autobus, ale dlouhé táhlé zatáčky, bylo fajn projíždět. No a samozřejmě že sem na rovince zkusil top speed, dostal sem se na 220km/h a myslím že tomu motoru by nedělal problém jít na 230 možná i 240km/h, ale podvozek to už prostě nedává, nebo spíš já sem to nedával, mašina se v té rychlosti vlní jak čára na zádech zmije, a už sem neměl koule na to zkoušet to dál. Ale hlavně tenhle krásný youngtimer má svou krásu rozhodně jinde než v lámání rychostních rekordů No a na cestování by to byla určitě skvělá volba, mašina je příjemně pohodlná a neunaví ani po víc km v sedle a spolujezdec si taky nestěžoval když sem svezl kámošku. Škoda že sem se nesvezl i na devítistovce a nemůžu ti to porovnat, ale prostě GPX750R je skvělá motorka a i na svůj věk dokáže pořád skvěle pobavit a ukázat že ještě pořád umí a nepatří do starého železa
Jinak měl sem možnost se svést na pár kilometrech i na GPZ750, ikdyž se ty motorky vyráběli skoro současně, je to motorově nebe a dudy, ale tak je to dáno tím že GPZ750 je vzducháč 8mi ventil, ten motor pak vlastně použili do Zephyra750 a pak dokonce i do ZR7 bez větších změn, kdežto GPX750 je vodník 16ti ventil, oproti staršímu GPZku ten motor prostě jede, ale je zas fakt že ta GPZ co sem se na ní svezl, byla motorově nic moc. No ale zajímavý postřeh a co mě překvapilo je že GPZ750 mě na místě přišlo ještě těžší než GPZ, ale při jízde se mě zdálo pocitově lehčí a jak kdyby člověk seděl v ní než na ní, a skoro v první zatáčce sem si dal i s tak starou potvorou málem hned kolínko
Každopádně ať už pudeš do GPZ900, GPZ750 nebo GPX750 tak počítej a v dobrém stavu asi žádnou neseženeš a budeš muset hodně investovat.
No ještě kdybys měl zájem oba kluci ten s GPX i ten s GPZ vzpomínali něco takového že by to chtěli možná prodat, tak jestli chceš můžu ti dát na ně kontakty a můžeš se s nima domluvit
2 reakcí na tento příspěvek Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
Katana> Krásná prce A těch 45000Kč je ještě levných docela, já sem se svou ZXR už snad na 70ti a to zdaleka není konečná suma.
Katana> mno, souhlasím, ale teda nevím, jestli se to povede v zahraničí se mi moc hledat nechce, protože podle inzerátu člověk prd pozná a jezdit do It, abych zas jel zpátky se mně moc nechce, spíš jsem zvažoval österreich. Jedině že by něco přivezl někdo, kdo se tím živí..
mischa638> no nezní špatně otázkou je samozřejmě stav : cena jinak ta 900R má vodníka, takže by měla být oproti 750 živější (myslím )
mischa638> no nezní špatně otázkou je samozřejmě stav : cena jinak ta 900R má vodníka, takže by měla být oproti 750 živější (myslím )
1 reakcí na tento příspěvek Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
c.j.> ono jde jen o to jak se kdo staral, za ty roky je asi nikdo moc nešetřil, ale svezl sem se na obou na GPZ750(vzducháč) i na GPX750(vodník) sice vzhledově se mě asi líbí víc opravdu GPZ než GPX to je takové hranatější. Ale zas po technické stránce to GPX na kterém sem jel bylo v mnohem lepším stavu, já ho ještě trochu poléčil, a fakt sem se sám nestačil divit jak to jede, motor se krásně vytáčel už od volnoběhu, nikde žádná díra ve výkonu a jak šel krásně za plynem, jak kdyby to byla stříkačka, prostě bobma
Kawa je sice moje srdeční záležitost ale taky vím v čem jsou slabý, vzduchový modely do doby než přišla GPZ900R trpěly vyšší spotřebou oleje, modely GPZ750R a GPZ900R trpí na klikovku (stejně jako GPZ1000RX a následovník ZX-10), hodně motorů už na to dojelo, je to ale na druhou stranu fakt pěknej yountimer. Takže jako rozumější bych viděl jít do vzducháče jak píše Mischa638, případnej výbrus ještě není tak děsivá věc, pístní sada se dá od Wiseca pořídit cca za 12000kč, kliku mají uloženou na válečkových ložiskách a s tou se málokdy co stane.
mischa638 píše: Katana> Krásná prce A těch 45000Kč je ještě levných docela, já sem se svou ZXR už snad na 70ti a to zdaleka není konečná suma.
No ono by to sneslo ještě další peníze, třeba výfuky nejsou v černým chromu . mmm, nasadili jste mi s tou klikovkou brouka do hlavy chlapci už jsem byl skálopevně přesvědčen pro gpz 900 faktem je, že 750tka vzducháč je o řád hezčí, ale taky má o 20kW míň, což je pro ev. cestu ve 2 horší někdy si říkám, jestli není lepší peníze prochlastat
:D no původně jsem taky tu s tím turbem chtěl, jenže to bych musel mít jinačí rozpočet.
Turbo se hodí, ale jenom po rovině :) na youtube je nejaké reklamní video a to zadní kolo se v zatáčce pěkně mrská ze strany na stranu :)
Edit: to je ono, předběhls mě :)
Mimochodem by mě zajímalo, proč se motorky s turbem nedělají dneska. Dyť se současnou elektronikou by určitě šlo efektivně řídit nárůst výkonu, na rozdíl od "tehdy". A bylo by to možná levnější než honit koně klasickou cestou.
Naposledy editováno 16.01.2012 22:40:48
Turbo se hodí, ale jenom po rovině :) na youtube je nejaké reklamní video a to zadní kolo se v zatáčce pěkně mrská ze strany na stranu :)
Edit: to je ono, předběhls mě :)
Mimochodem by mě zajímalo, proč se motorky s turbem nedělají dneska. Dyť se současnou elektronikou by určitě šlo efektivně řídit nárůst výkonu, na rozdíl od "tehdy". A bylo by to možná levnější než honit koně klasickou cestou.
Naposledy editováno 16.01.2012 22:40:48
Jo gpx750r byla moje prvni velka motorka coz byla chyba protoze byla tezka a ja ji brzo rozbil ale nebyla to chyba motorky ale moje protoze sem kokot a mel jsem si koupit nake 5ti kilo jenze tehdy byly motorky cenove jinde nez dnes a gpx stala 35000. No zpet k ni, byla na dnesni pomery tezka,parkrat mi spadla na parkovisti(mlady nezkuseny cyp) ale na ty roky se to dalo cekat (88) ale tahala teda dobre a byla opravdu pohodlna. Kdybych ji nerozbil tak bych na ni jezdil do dnes a nezbavil bych se ji. Dnes by mi vyhovovala vic nez gsxr. Preju ti dobry vyber
1 reakcí na tento příspěvek Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
Já na to jenom smutně hledím. Měl jsem GPZ 750 Uni-trak KZ model A3 r.v. 85 a já to blbec v roce 2002 prodal a teď jenom pokukuju, kde bych něco v solidním stavu koupil. Technicky skvělá motorka digitální palivoměr, voltmetr, kontola přehřátí oleje, kontrola stavu baterie a otevřeného stojanu a v neposlední řade antidive přední vidlice. Problémy co byly se daly v pohodě vyřešit, popraskané membrány v karburátorech a protíkal pal. kohout toť vše, tehdá měla najeto přes 60 tis. Motor ve spodku takový mrtvý, ale od 6 tis. ot. brutální kopanec a pak to letělo jako raketa. Max. rychost ve dvou 240 km/h. A světe div se loni jsem ji potkal při tankování na benzince. Pořád v původním stavu až na to, že nový majitel má nějak divně prořezané průduchy do kapotáže. A oproti ostatním měla jen jeden výfuk v chromu od Sebringu, vyráběný pro tento model. Jsou to opravdové poctivé stroje.
GPZ900R je fajn. Letos spolu oslavíme 12 let a ještě mě neomrzela. Určitě jsou lepší stroje, rychlejší a ovladatelnější. Ale já si ji překopal k obrazu svému a snese srovnání s mnohem modernějšími motocykly. Vypadá dobře o v originále, ale dá se s ní udělat i moc pěkný custom bike. Záleží jen na tobě.
Co se týče jízdních vlastností tak hodně záleží na stavu předních vidlí i zadního tlumiče. Originál kola jsou problematické kvůli gumám. Špatně se shání a navíc jsou vývojově a směsí na můj vkus vzhledem k výkonu stroje až nebezpečné. Není ale problém překopat to na 17ky a užívat si úplně jinou ligu.
Brzdy jsou na svou dobu v normě, ale ve dvou jsou na výkon stroje slabší.
Motor sice trpí na kliku, ale jen když ho přetáčíš a nehlídáš hladinu oleje. To nemá rád. Já svůj první motor takhle zničil. Jinak je geniální.
Mám tam teď druhý z gpz1000rx a ten je naprosto parádní. Nežere olej, po instalaci dynojet a kn filtrů šla spotřeba paradoxně o 2L dolů a změřeno v DK racing má po 28 letech 107 koní na zadním kole. A to ještě nemám hotové výfuky...
Je dobré dát těžší převod - rozetu ze ZZR 1100. Na zrychlení to není znát, spotřeba jde dolů a maximálka je 260 tachometrových.
Jezdí se na ní skvěle. Je vhodná i pro větší lidi, spolujezdec pohodička i na delší cesty okolo 800 km za den.
Neříkám, že nekoukám po jiných moto, ale jedno vím jistě. GPz nehodlám nikdy prodat...
Co se týče jízdních vlastností tak hodně záleží na stavu předních vidlí i zadního tlumiče. Originál kola jsou problematické kvůli gumám. Špatně se shání a navíc jsou vývojově a směsí na můj vkus vzhledem k výkonu stroje až nebezpečné. Není ale problém překopat to na 17ky a užívat si úplně jinou ligu.
Brzdy jsou na svou dobu v normě, ale ve dvou jsou na výkon stroje slabší.
Motor sice trpí na kliku, ale jen když ho přetáčíš a nehlídáš hladinu oleje. To nemá rád. Já svůj první motor takhle zničil. Jinak je geniální.
Mám tam teď druhý z gpz1000rx a ten je naprosto parádní. Nežere olej, po instalaci dynojet a kn filtrů šla spotřeba paradoxně o 2L dolů a změřeno v DK racing má po 28 letech 107 koní na zadním kole. A to ještě nemám hotové výfuky...
Je dobré dát těžší převod - rozetu ze ZZR 1100. Na zrychlení to není znát, spotřeba jde dolů a maximálka je 260 tachometrových.
Jezdí se na ní skvěle. Je vhodná i pro větší lidi, spolujezdec pohodička i na delší cesty okolo 800 km za den.
Neříkám, že nekoukám po jiných moto, ale jedno vím jistě. GPz nehodlám nikdy prodat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
mischa638> Jojo, ale je tam u Vás hezky. Minulý týden jsem byl i u vysílače(rozhledny) na Radějově.
Jinak tady je pěkný kousek GPZ 750
http://suchen.mobile...PORT&tabNumber=2
Naposledy editováno 18.01.2012 07:55:46
Jinak tady je pěkný kousek GPZ 750
http://suchen.mobile...PORT&tabNumber=2
Naposledy editováno 18.01.2012 07:55:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kam na servis s GPZ 900 R [1, 2] Kawasaki GPZ 900 | RED-MAN | 33 | 16.1.2022 v 19:14 RED-MAN |
Kde mi obnoví honování bez výbrusu Kawasaki GPZ 900 | Klasik | 6 | 5.10.2020 v 16:26 docent |
Kde mi obnoví honování bez výbrusu [1, 2] Kawasaki GPZ 900 | Klasik | 51 | 29.9.2020 v 17:52 Kafoholik |
Prosím o pomoc, repase tlumičů Kawasaki GPZ 900 | Georgezz | 8 | 3.5.2020 v 08:28 Georgezz |
Prosim pomoc už nevím co s tím [1, 2] Kawasaki GPX 750 | Zuzča | 60 | 25.7.2019 v 22:03 MrZman |