globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
Ahoj,
chtěl bych se poradit ohledně výběru z modelů v hlavičce. Chtěl bych kopit pěkný oldtimer buď GPZ 750 - ale těch je málo, nebo 900, či GPX 750, GPZ Lawson replica 1100 mám spíš jako "nouzovku".

1) Jaké máte zkušenosti s gpz 900? Vím, že to je starý model - mám v merku rok 85, ale byl bych rád, kyby tu byl někdo, kdo by mi dokázal poradit:
1.1 na co se zaměřit při koupi, jaké jsou hlavní "mouchy" nebo
1.2 na co ta motorka trpí.

2) Je mi jasné, že budu asi muset investovat i do oprav, takže by mě taky zajímala
2.1 dostupnost dílů/cena,
2.2 příp. odkud kupujete (samozřejmě kromě oficiálního dealera a partsdepot).

No a nakonec:
3) jel někdo na obou motorkách -> srovnání?
Chtěl bych na ní totiž i něco ve dvou pocestovat, takže:
3.1 která je podle vás lepší na "blbnutí", která na "cestování",
3.2 která má lepší průchodnost terénem (na východě je občas potřeba jet i po polňačce, ale NECHCI enduro).

Naposledy editováno 16.01.2012 11:55:24
Anketa: Na cestování ve 2 po silnici a horší silnici bych bral:
GPZ 900 - je větší
74%
14
GPX 750 - má "lepší" motor
21%
4
obě jsou na tom zhruba stejně
5%
1

1 reakcí na tento příspěvek Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100

16.1.2012 v 12:20 | Nahoru | #1
Myšlenka jako taková je to pěkná, ale počítej s tím, že když budeš chtít "pěkný" oldtimer a něco s ním procestovat, budeš muset dřív nebo později generálkovat dost moc věcí. Jsou to dost staré motorky, ale i pěkně výkonné, takže se dá předpokládat, že i dost olítané mladými, kteří tomu určitě dávali dost nažrat..
Ale možná taky natrefíš na pěkný opečovávaný kousek a to bych Ti přál
Tak držím palec, ať Ti to výjde

(reakce na) Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100

17.1.2012 v 18:55 | Nahoru | #2
GPZ900R je fajn. Letos spolu oslavíme 12 let a ještě mě neomrzela. Určitě jsou lepší stroje, rychlejší a ovladatelnější. Ale já si ji překopal k obrazu svému a snese srovnání s mnohem modernějšími motocykly. Vypadá dobře o v originále, ale dá se s ní udělat i moc pěkný custom bike. Záleží jen na tobě.
Co se týče jízdních vlastností tak hodně záleží na stavu předních vidlí i zadního tlumiče. Originál kola jsou problematické kvůli gumám. Špatně se shání a navíc jsou vývojově a směsí na můj vkus vzhledem k výkonu stroje až nebezpečné. Není ale problém překopat to na 17ky a užívat si úplně jinou ligu.
Brzdy jsou na svou dobu v normě, ale ve dvou jsou na výkon stroje slabší.
Motor sice trpí na kliku, ale jen když ho přetáčíš a nehlídáš hladinu oleje. To nemá rád. Já svůj první motor takhle zničil. Jinak je geniální.
Mám tam teď druhý z gpz1000rx a ten je naprosto parádní. Nežere olej, po instalaci dynojet a kn filtrů šla spotřeba paradoxně o 2L dolů a změřeno v DK racing má po 28 letech 107 koní na zadním kole. A to ještě nemám hotové výfuky...
Je dobré dát těžší převod - rozetu ze ZZR 1100. Na zrychlení to není znát, spotřeba jde dolů a maximálka je 260 tachometrových.
Jezdí se na ní skvěle. Je vhodná i pro větší lidi, spolujezdec pohodička i na delší cesty okolo 800 km za den.
Neříkám, že nekoukám po jiných moto, ale jedno vím jistě. GPz nehodlám nikdy prodat...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kam na servis s GPZ 900 R [1, 2] Kawasaki GPZ 900 RED-MAN 33 16.1.2022 v 19:14 RED-MAN
Kde mi obnoví honování bez výbrusu Kawasaki GPZ 900 Klasik 6 5.10.2020 v 16:26 docent
Kde mi obnoví honování bez výbrusu [1, 2] Kawasaki GPZ 900 Klasik 51 29.9.2020 v 17:52 Kafoholik
Prosím o pomoc, repase tlumičů Kawasaki GPZ 900 Georgezz 8 3.5.2020 v 08:28 Georgezz
Prosim pomoc už nevím co s tím [1, 2] Kawasaki GPX 750 Zuzča 60 25.7.2019 v 22:03 MrZman


TOPlist