globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350i
25.10.2011 v 20:06
zrar borci tak sem se rozhodl postavit vstřiování paliva místo klasického karburátoru. na motor Jawa 350 typ 638 bude použita škrtící klapka z 1.6 octavky a mikrokontroler bude řídit časy a délky vstřiku vzhledem k otevření škrtící klapky. Lambda sonda nebude protože se rychle zasere olejem takže bez zpětné vazby.

tak sem zvědavej z koho tady co vypadne

Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M

Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:26 | Nahoru | #31
c.j.> ne na tomhle foru jsou fakt všichni uplně stejný... nic tady radši psát nebudu kvuli některym jedincum mě m.cz začíná vadit... chtěl sem to sem napsat aby někdo kdyby měl zájem se spolupráci atd....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:27 | Nahoru | #32
c.j.> nevíš co píšeš.... vůbec nevíš jak je ten motor je upravenej

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 21:29 | Nahoru | #33
Jawy jsem "ladil" už před více než desíti roky, jezdil jsem s tím privat sprinty a v garáži se mi práší na dva věnce, ale z motoru 350ccm 75 koní při 6tis ot/min skutečně nedostaneš

Jawa 350i

25.10.2011 v 21:29 | Nahoru | #34
70 koní,řikáš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:29 | Nahoru | #35

VITEK_M píše: c.j.> nevíš co píšeš.... vůbec nevíš jak je ten motor je upravenej



Jak?

Jawa 350i

25.10.2011 v 21:31 | Nahoru | #36
Jawa 350 TSI(TWIN SPORT INJECTION)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:31 | Nahoru | #37
c.j.> to máš pravdu že ne při 6000 rpm ale já tady tani nenapsal nic o tom na kolika otáčkách chci s motorem jít.. chci udělat 9000 rpm pokud se povede dynamicky udělat vyvážení kliky navíc bude převrtaná na písty 72mm nový přepouštěcí kanály atd.. ccelkový objem bude tak 530 ccm takže neni to hodnota nereálná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:32 | Nahoru | #38
HornisGSX> jak to už sem tu popisoval přebroušenej na 8 výbrus, kanály hlava, atd

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 21:36 | Nahoru | #39
Tak zase,kdyz uz v Madarsku jezdi sestivalcova Jawa tak proc nedoprat svetu i cesky 350-530 dvouval....injektion.....Mnoho uspechu v tvem dile.Az to budes mit komplet tak dej vedet,ja ti budu delat managera.

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:37 | Nahoru | #40
Áca1> vědět dám neboj

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:42 | Nahoru | #41

VITEK_M píše: HornisGSX> jak to už sem tu popisoval přebroušenej na 8 výbrus, kanály hlava, atd


tímhle jsi měl možná začít, že budeš upravovat Jawu 530 - předešel bys spoustě reakcí na výkon.

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:43 | Nahoru | #42

VITEK_M píše: navíc bude převrtaná na písty 72mm . celkový objem bude tak 530 ccm takže neni to hodnota nereálná



Tak to už je zajímavější.. Nemáš obavy z chlazení?

Jawa 350i

25.10.2011 v 21:45 | Nahoru | #43
předělat na vodník...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 21:46 | Nahoru | #44
Tak ono v podstate leze vydolovat vykon naprosto neumernej z cehokoliv.....Jen jde jaksi o to,ze to lze pouze v laboratorich a na relitivne kratkou dobu.

Jawa 350i

25.10.2011 v 21:48 | Nahoru | #45
A nebudou ty valce maly? Preci jen je tam zvednutej obsah skoro o dve deci....

Jawa 350i

25.10.2011 v 21:48 | Nahoru | #46
Já jsem dolování výkonu z 350 ukončil tím, že jsem si koupil RGV 250 Gammu

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 21:49 | Nahoru | #47
8. výbrus je objem 530 ccm? Drsné

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:50 | Nahoru | #48
Áca1> tak nějak. Stejně se myslím zde bavíme jen o teoretické rovině tohoto problému

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:51 | Nahoru | #49

JyrkaFM píše: 8. výbrus je objem 530 ccm? Drsné



To určině ne.. Píše o pístu 72mm, orig je 58mm

edit: to by musel být 48-mý výbrus

Naposledy editováno 25.10.2011 21:53:06

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:53 | Nahoru | #50

c.j. píše: To určině ne.. Píše o pístu 72mm, orig je 58mm



to je pokud se nepletu 14mm... kolik zůstane toho válce

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:55 | Nahoru | #51
c.j.> Tak to bude brutální tunink. S takovými schopnostmi je až škoda se patlat na jawě, to by měl jít aspoň do NASA

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 21:55 | Nahoru | #52
i když... odlehčená klika + zvednutý obsah (+ počítám zvýšená komprese) = fest zvýšené namáhání - to z toho bude unešená

Taky jsem někde četl o klukovi co takhle upravuje pincky. Točí mu to tušim přes 10tis - ale taky pomalu co závod to generálka

Jawa 350i

25.10.2011 v 21:55 | Nahoru | #53
No ja jsem neco podobnyho resil se skodou 105 L kdyz jsem tam nacpal monostrik Bosch.Ale zadnej podstatnej efekt to nemelo......Asi jsem neprevrtaval na 3 litry.

Jawa 350i

25.10.2011 v 21:56 | Nahoru | #54
U 4T to neni tak ohromne tezka vec, s vlastnima svodama a sanim predelanym na jednu spolecnou skrtici klapku s restriktorem(vynuceno pravidly), bylo potreba hlavne poctivy ladeni na dynamometru, v kazdym provoztnim rezimu. Bez moznosti ladit pouze motor v stacionarnich rezimech si to moc predstavit nedovedu, to bych videl teda jako hlavni problem - moznost pouzivat/vlastnit dynamometr. Popravde kvalitu behu motoru(v porovnani s vybrousenou seriovkou), hlavne na spodku a volnobeh, nejvic ovlivnily konstrukcni zmeny sani behem 3let ladeni, velikost skrtici klapky a usporadani sani s restriktorem. Ohledne 350 rozhodne nedoporucuju pouzit klapku z Octavie, protoze ma zcela neodpovidajici prumer, ktery ti bude delat pri ladeni jenom problemy, misto toho, aby regulovala 0-100%, tak uz pri polovicnim otevreni bude davat plnej. Vzdycky by mela mit klapka prumer blizky nejuzsimu mistu v sacim traktu, my meli na 6kilu 45mm a bylo to naprd(20mm restriktor), octavie ma jeste vetsi(jawa ma 26mm). Pak aby to melo u dvoutaktu smysl, tak by vstrikovani melo byt ve spolecnosti jazyckovyho sani a bud do kliky, nebo lepe aby trysky strikaly prefukama primo do valce(tam by bylo potreba zvolit spravny strikovace s takovym uhlem rozstriku, aby se nestrikalo na stenu kanalu, ani bodove do valce). Olej pri druhym zpusobu by se musel resit vstrikem oleje bud tlakove do valce, nebo klasickym oilmasterem at uz PAL u 634ky nebo Mikuni u 638 a novejsich.

Naposledy editováno 25.10.2011 22:01:14

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 21:57 | Nahoru | #55
Begy> ono si myslím, že nemá cenu upravovat originál kliku když počítá s takovým výkonovým skokem

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 22:00 | Nahoru | #56
Jinymi slovy postavi uplne jinej motor,jestli jsem pochopil spravne.....

(reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 22:07 | Nahoru | #57

Áca1 píše: Jinymi slovy postavi uplne jinej motor,jestli jsem pochopil spravne.....

No, jestli chce vykon, tak nechapu proc chce delat vstrik, vstrikovani se dela z trochu jinych duvodu, v jiny fazi vyvoje motoru, nez jen domaci ladeni silne modifikovanyho motoru, kterej sam o sobe nechce bezet ani s fabricky udelanym karbcem s bezchybnou funkci

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 22:17 | Nahoru | #58
Jen jestli neni skoda toho motoru jako takovyho. Preci jen za chvilku z tehle motorek budou veterani a nicit takhle historicky hodnotny motory bude skoda.....Spis nez nejakej vykonovej efekt v tom citim pokus o recesi,protoze z taznyho kone nikdo neudela dostihovyho ani kdyby ho dopoval cistym kokainem....Ty motory nas hodne naucily,hodne nas povozily a stacil nam na opravu drat svicak,sroubovak a kombinacky....Proc z toho delat neco,co nikdy nemelo ambice byt.....

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

25.10.2011 v 22:18 | Nahoru | #59
Uplne z tebe sala sebevedomi. Sebevedomi nekoho, kdo se neco zajimaveho naucil, je si vedom jake moznosti se mu tim oteviraji a chce to aplikovat.... Jsem zvedav jak ti to podari, ale doporucil bych ti radeji sbirat zkusenosti jinym zpusobem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2011 v 22:38 | Nahoru | #60
Prečo ho kameňujete!?Možno má na to potenciál a možnosti (finančné,technické) aby to dotiahol do konca.Veď je tu ,alebo teda u vás v ČR,kopu šikovných ľudí.Videl som ako niekto dokázal !DOMA! prerobiť panelku 250 na 4T!Otázne je ,ale či to bude mať použiteľný efekt.Myslím si ,že v prvom rade,by bolo dobré získať podrobné informácie ako je vstrekovanie vyriešené v Bimote Vdue alebo Aprilii SR 50 DiTech.To by som bral ako ušetrenie polovice roboty.A ako už ktosi písal,bude sa potom treba zaoberať aj prevodom od kľuky po koleso.Možno by pomohlo riešenie ako má H-D,alebo staré motorky s oddelenou prevodovkou a pripojiť k motoru dáku,napr. z endura.Je to beh na kua dlhú trať ale nádej umiera posledná.DRŽÍM PALEC.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist