globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vrácení se po nehodě zpět do sedla
12.10.2011 v 16:54
Zdravím.
14 dní zpátky jsem měl nehodu na motorce, v zatáčce byl zřejmě nějaký bordel a ustřelilo mi na něm zadní kolo, já i motorka jsme skončili ve svodidlech, já jsem z toho vyvázl naštěstí ''jenom'' se zlomenou stehenní kostí ( mohlo to být o hodně horší, toho jsem si vědom ) a motorka dopadla taky celkem dobře.
Teď už mě ale začínám řešit otázku, jestli budu stále jezdit nebo jestli se na to vykašlu. Když si teď totiž vzpomenu na motorku, vrátí se mi celá nehoda, zlomená noha, pobyt v nemocnici atd. a mám jisté obavy, že už na motorku prostě nebudu moct sednout kvůli palici. Jestli třeba nebudu mít strach v každé zatáčce jestli se mi to nestane znovu atp.
Proto bych se chtěl zeptat vás, co už jste bourali, jaký ste potom měli pocity a co vám případně pomohlo vrátit se zpět do sedla.

Předem díky za vaše názory a zkušenosti,

Anti
Anketa: Vrátili jste se po nehodě zpět do sedla?
Ano
97%
224
Ne
1... 3 4 5 6

18.10.2011 v 21:14 | Nahoru | #151

HádesR6 píše: Podle toho co jsem vyčetl, následky Tvýho úrazu jsou dost podobný těm kamošovým. Taky měl vytržený nervy levé ruky z míchy a pár dalších (dost těžkých) zranění. Rozdrcená noha se zahojila, ale rukou nevládne. Nicméně jak jsem psal, teď (tuším cca 3roky po nehodě) si pořídil krásnýho Triumpha Street Triple, nechal všechno překopat napravo a lítá. Takže bojuj chlape, protože naděje tu vždycky je!!! Hodně štěstí všem kdo ještě nespadli, a odvahu těm, co už to mají za sebou!

A pa jsem chodil jen slintat,uz ochrnut.

Naposledy editováno 18.10.2011 21:20:28

18.10.2011 v 21:44 | Nahoru | #152

Texas-tornado píše: Za současné medicíny tu naděje bohuzel neni,v patek jsem se zase ptal.Pokud bych mel aktivitu na predlokti,lze nejak prohazet slachy,aby clovek aspon necim hybal...Jinak je to dost zly,pres 2roky denne cvicim a doufam...Vratil bych se hned,strach nemam,byl to muj zivot,nemusel jsem jist,nemusel jsem pit,ale musel jsem se s ni prat v zatackach a nerovnych usekach bez toho tlumice.A kdyz uz jsem ho poridil a tesil se na jaro...
A pa jsem chodil jen slintat,uz ochrnut.

18.10.2011 v 21:54 | Nahoru | #153

adosmoto píše: Tý voe chlape, tak jsem si přečtl jak si na tom byl a jsi ted a je mě z toho smutno. Nehybnost ruky je v ha... A já jsem byl včerá smutný. Hmm a to jsem měl sranda pád si ted uvědomuju. Snad se ta ruka ještě chytne

Pry nechytne, ale i tak cvicim a nevzdavam.

18.10.2011 v 22:32 | Nahoru | #154
Texas-tornado> Cítím s tebou,když si uvědomím,jak mě sere tři týdny sedřený koleno,tuším,jak ti asi je...Až mi doroste kůže doufám,že se to rozhejbá a bude to OK,jsem rád že to nevdáváš,kámoš si uřízl kus ruky přes dlań na pile a po třech letech si dokázal i ubalit cigárko,vím že to je něco trochu jinýho,ale přeju ti hodně sil,vytrvalosti a pořádnej kus štěstí,aby ses dal dokupy a mohli jsme se někde na cestě pozdravit...

1 reakcí na tento příspěvek Vrácení se po nehodě zpět do sedla

19.10.2011 v 10:05 | Nahoru | #155

19.10.2011 v 15:53 | Nahoru | #156
s každou bouračkou jezdím opatněji a opatrněni. Jde to i s věkem. Teď už hromada chromovejch trubek aby to tak nelákalo a když zatahat za heft tak fakt tam kde nikdo jinej neni a kde koukám daleko dopředu. Ten pocit z jízdy se blbě opouští

19.10.2011 v 17:55 | Nahoru | #157
No už od prvního položení a to už bude dáaaavno... asi LP 1980, po dnešek kdy v tomto
mezičase sem ležel XXX - krát a párkrát dost drsně,jsem měl cca po par minutách v hlavě
jen jednu otázku.... KOLIK TO BUDE STÁT DÁT MOTKU ZASE DOHROMADY...
Nevím ale asi to bude mít každý už nastavené od mala... padáš z nohou,z kola,
lyží,ze stromu... Kdybych neměl tohle všechno dělat po prvnim nezdaru... seděl
bych doma a bal se přejít od postele třeba na WC...
Možná je to výchovou od mala, padneš na džku, zvedneš se a deš do toho znova ...
Někdo to má, někdo ne... hold každého vychovali jinak..

19.10.2011 v 18:36 | Nahoru | #158
Antii: čau čau určitě se vrať do sedla pokud to máš rád .. určitě bych to nevzdával po jednom pádu.
já jezdim od 7mi let a napadal jsem se mooc.. jednou sem ulomil hrudnikem řídítka, 2 měsíce sem nemoh dejchal ale na motorce sem seděl hned jak to šlo...

na R1 sem spadnul v provozu a urazil bokem 4 stromky a o dva dny později sem natom seděl znovu...
a nebo v brně v ranim tréninku pád ve 140ti rychle sme to dali dokupy , odjel jsem další trénink a ten sem jel o 3s pomaleji než tam mam rekord a v kvaldě sem to zahodil ve 180ti znovu kuli přední gumě ... nu a nepoznamenalo mě to si myslim....

19.10.2011 v 22:13 | Nahoru | #159
Pokud jezdíš na normální silnici a pád tě zpomalí, tak je to jenom dobře . Pokud jezdíš na okruhu, tak musíš na pád rychle zapomenout a "tahat" dál

1 reakcí na tento příspěvek Vrácení se po nehodě zpět do sedla

20.10.2011 v 04:18 | Nahoru | #160
Tak teď já - jezdím 35 let a kromě pár drobnejch položení fichtla a jawky a dvou rozbitejch blatníků na plechofkách nigdy nic nebylo - jezdím na motkách celej život (tahle byla 13tá), f součtu s autama mám najeto přes milion a byl sem do minulýho měsíce čistej - můj problém je, že jezdím asi moc rutině, řídím úplně podvědomě a myslím u toho na jiný věci takže sem situaci vyhodnotil sice rutině a rychle jenže chybně náraz, let vzduchem, jedenáct zlomenin, pohmožděná plíce 4 dni na jipce + 4 na lůžkovým, zejtra končím 6 tejdnů nemocenský a du makat na motce určo dál budu jezdit ALE wod tý doby jezdím (zatím s autem) s očima na šťopkách a snažím se NEMYSLET NA NIC JINÝHO

20.10.2011 v 07:21 | Nahoru | #161
Che> To je přesný Hlavně nemyslet na nic jinýho... S tím mám problém taky, jezdím denně, a řízení motorky je pro mě už rutina, spoustu věcí za mě řeší autopilot. Taky jsem si to uvědomila nedávno, když jsem špatně vyhodnotila situaci a odložila motorku, u mě se to naštěstí obešlo bez zranění, utrpěla jsem jen přednášku od policajta, co tam zrovna byl

20.10.2011 v 07:34 | Nahoru | #162

Fakes píše: kamarád v nemocnici mi říkal o svém kamarádovi, který jezdí na mašině po zadním i s amputovanou rukou :) má nějakou protézu, kterou si nasadí na řidítko

Kdysi byl o někom takovým článek, tuším že v Motocyklu, borec přišel o ruku, předělal choppera na pravačku a jezdil dál.

21.10.2011 v 23:56 | Nahoru | #163
Suzuveverka: to je kamarád.. Kadak .. a má ninju zx10 .. chybí mu pravá ruka. je to hodnej kluk a jezdí i na okruhy...

8.11.2011 v 19:44 | Nahoru | #164

Michi.RR píše: Na konci minulé sezony mi uklouzlo zadní kolo. Nebylo už moc teplo, já to blbec pořádně nezahřál, a bylo vymalováno. Přemýšlel jsem nad tím co Ty. Prodat, neprodat. Do toho se do mě navážela moje rodina, přítule byla u toho, takže moc nadšená nebyla. Nakonec jsem to neprodal, ale opravil. Na jaro to bylo celkem v klidu, ale ze začátku jsem měl taky trochu strach. Ale chce to natankovat plnou, a jezdit nahoru a dolu do zblbnutí. Mě to tak pomohlo, a za chvíli už to bylo jak před nehodou. Takže u mě dobrý Letos sezona bez nehody a rčení "Kdo nepadá, nezrychluje" fakt platí

Hm, já mám blbý to, že je mi 18, žiji s rodiči, motorku mi koupili také naši, takže u nás v tomhle mají naši docela páku. Né že by mi to zakazovali teď po tom pádu, táta je také motorkář, tam problém není, nakonec i mamka nic neříkala a vzala by, kdybych začal zase jezdit, ale vím, že hlavně mamka, sestra a brácha a samozřejmě i táta by měli 100x větší strach při každé mé projížďce, nemluvě o babičkách a atp. Vím, že ohlížet se na druhý a tím si odepírat to, co milujete, čím žijete, asi není to správný, ale někdy je to asi prostě potřeba udělat. Takže to zatím vypadá že jsem pro teď s ježděním skončil a třeba ( pevně doufám ) se do sedla někdy vrátím..

8.11.2011 v 20:11 | Nahoru | #165
Antii> musíš být trošku sobec

10.11.2011 v 14:58 | Nahoru | #166

dva_hrnce píše: Antii> musíš být trošku sobec

Tak nakonec to vypadá tak, že sem to rozhodnutí uspěchal a udělal je z důvodů, které jsem si prakticky vymyslel. Dnes jsem o tom mluvil s našimi a říkali, že mi to nezakazují, nic takového, že mi to přejí ( ne že by mě do toho nutili na druhou stranu ), protože ví, jak to mám rád, a že si to hlavně máma vysvětlila, protože v prvních chvílích z toho samozřejmě byla špatná, ale prostě co se má stát se stane, a jedno jestli jedeš na tříkolce nebo na motorce, že jo..;)

15.3.2012 v 22:30 | Nahoru | #167
Hlavně to musíš mít v srdci, pokud nejsi srdcař, stejně s tím sekneš...

16.3.2012 v 09:18 | Nahoru | #168
Antii> buď rád za takové rodiče a pokud cítíš že chceš jezdit, tak na to sedni a ono to půjde
Jinak máš pravdu, na tříkolce je to riziko asi menší, ale osud nezměníš.
Já byl 3.12. v blbý čas na blbem místě, jel jsem plechem a stejně doteď chodím o holích.
Ale zitra budu mit neskutečný cukání jít se projet