E: Ještě jedna věc, čím se stane to že se mi MZ zadře na klice? Mám dávat lepší oil? Momentálně mažu Husquarnou polosyntetikou.
Naposledy editováno 09.10.2011 17:46:07
1 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
2 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
Naposledy editováno 09.10.2011 17:56:15
1 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
1 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
1 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
HornisGSX píše: budu patřit mezi ty blbce co jsi od nich nechtěl radu... když napíše zadřené znamená to ko klika = go klikovky u nás cca 800kč. napsal jsi tudiž hovadinu. Když je tvých 5 kamarádu tak chytrých tak nechť ti poradí aŤ vytáhneš svíčku a pokusíš se rukou protočit motorem ( měl by jít volně... dále pokud jsou technicky zdatní poradí ti určitě rozebrat motor ( nic to nestojí)a podívat se na to pač jak jsi psal stejně na tom nejezdíš. Dále by ti kamarádi řekli, že se máš podívat a ložiska na klice můžou ony být vadné. ten co marní čas pač nemůže jezdit kvůliva dešti...
tenhle typ rady mi třeba nevadí... Díky. klika chodí volně nikde nedrhne.Prolezl jsem ještě pár vláken a řekl bych že to bylo tím jak psalo pár lidí že se jim prostě z ničehonic kousne motor, nechají schládnout a jede dál... Točil jsem i přímo ojnicí, abych napodobil chod motoru jak jste tady psali a chodí volně. A jinak moc děkuju za reakce, každá zkušenost se hodí
zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
1 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
Naposledy editováno 09.10.2011 20:30:59
1 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
2 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
1 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
Naposledy editováno 10.10.2011 15:32:40
Na pohled ani hmat nemusí být nic patrné, třeba uchylkoměr je docela dobrá věc
Na MZ nemužou snad být díly tak drahý, vypadá pěkně, tak myslím že kdyby si do ná pár investic dal tak jezdíš zase dlouho
Hodně štěstí
zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
Takže stopy ve válci ohlaď šmirglem, pokud je tam napečený hliník, oškrábej ho šábrem a ohlaď to šmirglem. Zrnitost 120 stačí, ale nešudli to tak, že tam uděláš jamu. Jen odstranit to lesklé.
Na pístu též ty stopy ohlaď - ale pilníkem! To lesklé musí pryč. Zkontroluj kroužky (aby nebyly na hranách drážek stopy po "přetavení" hliníku přes ně), tu hranu oprav - kroužky ani nemusíš sundávat.
Neboj se zabrat, pokud bys měl po ruce mikrometr, určitě je píst v místě zadření o pár stovek větší, než vedle.
Na píst šmirglem nelez, páč zůstanou v materiálu pístu zamáčklá zrnka brusiva...a dělají šlice v podélném směru a to néni dobré.
Téměř jednoznačně se to zadřelo pro chudou směs. Takže zkontrolovat tovární nastavení karburátoru (a vyčistit, zkontrolovat přívod paliva, je-li dostatečný)a po této opravě ho seřídit jako na záběh.
To, že to cinkalo a pak se to hryzlo, to je normální příznak. Zazvoní zvonec a stop.
Teď si vzpomeň, v jakém režimu jízdy to bylo - jestli pod plynem a nebo na volnoběh. Dvoutakt je háklivý na vymotání na maximum (teplota atd.) a teď zavřeš plyn. V tomto okamžiku má motor vysoké otáčky, ale néni dostatečně mazaný! (proto mají Trabanty a Wartburgy volnoběžky a 2T cesťáky neutrál před posledním kvaltem). Zavřeš plyn před vinglem a uděláš čáru na silnici...nebo jedeš se zavřeným plynem z kopca...ty tam u vás jsou, což?
Když se zadře klika, nic nezazvoní (ať už na ojničním čepu a nebo hlavní ložisko), ale taky stojíš. Hned. Když je to ojnice, máš bordel v kartru a modré ojniční oko. Když se chytne píst, všecko je čisté, páč to vyletí hned ven.
Tak, a máš první zkušenost .
1 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
Mám tady jeden píst těsně před tím a je na něm krásně vidět naprosto přesně ohraničená oblast promáčknutí klenutého dna...
E: jo a zadřel jsem, když jsem ji poměrně dost krmil bylo to v mírném kopci a jel jsem 4 plný... Na MZ se to asi nesluší je to přece jen babička, už na ni budu opatrnější
Naposledy editováno 10.10.2011 20:45:28
(reakce na) zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
MuslimZkarlovic píše: no nic chtěl jsem sem vložit pár fotek válce ale nějak jsem nedošel na to jak takže tady je odkaz na můj profil: http://www.motorkar...uzivatel/?muid=63468 a tam jsou ty fotky, na válci jsou vidět 2 "šmouhy" proti sobě ve válci, ale hmatem nejde poznat že tam něco je. Jsou to jakoby vyleštěné pásky, které si myslím nemají vliv na těsnost spalovacího prostoru. Co vy na to?
tady není o ničem diskutovat, nechat udělat výbrus, a dávej olej mogul TS na úplný začátek 1:25 pak po sožení před válec větrák nastartovat a nechat třeba 30 min běžet na volnoběh pak nechat schladnout a pak opatrně vyjet nejlíp teď dokud je chladno tak to zajet podle příručky asi 1500km ne podle zdejších rad... pak se ta oprava prodraží... tohle je zadřený hodně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mz 150 nedobíjí MZ ETZ 150, MZ ETS 150 | simon123 | 7 | 16.9.2024 v 21:44 laďa-prášil |
Enduro pneu na mz etz 150 pomoc s v... MZ ETZ 150 | DejvSimal | 1 | 2.8.2024 v 13:27 Krautkopf |
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 48 | 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |