globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s dobíjením
7.9.2011 v 16:03
Zdravím, naskytnul se problém s dobíjením. Měřil jsem dle zmiňovaného návodu. Při volnoběhu to jde k 15ti V, což by mělo být příliš.. Jakmile zvýším otáčky, tak to naopak klesne - jakoby to žere baterku nebo se probere regulátor? Nemáte někdo zkušenost?

Jinak je tam kontrolka dobíjení, která nesvítí - jakmile se však vezme minus z rámu tak svítí. Četl jsem o nespolehlivosti této kontrolky zde, ale nemůže zlobit právě ten nefunkční drát od toho displeye.

Dík za každou radu

Uzavřeno 01.07.2012 v 21:30 uživatelem Martyyy

Naposledy editováno 03.11.2011 16:52:31

Problém s dobíjením

7.9.2011 v 18:42 | Nahoru | #1
a) na kontrolku se vyser ( teď jen přemýšlím estliva jí tam paní vůbec má duc600) ta signalizuje pouze že tam proud jde...
b) čím jsi to měřil? kalibrovaným měřákem nebo nějakým 100 let starým rozhašeným vehementem?
c)kolik ti to dobíjí při zvýšených otáčkách?

Problém s dobíjením

7.9.2011 v 19:38 | Nahoru | #2
digitální je samozřejmě absolutně nevhodný jak mi elektrikáři z praxe víme na toto měření je vhodný jedině ručičkový

Problém s dobíjením

8.9.2011 v 16:44 | Nahoru | #3
stejný problem jsem měl asi před 14ti dny na mé ST4. a na doporučení servisáka v Hondě Janov, kdy mě i pro kontrolu vyměnil zkušebně regulátor jsem dal novou baterku a je po problému.

Problém s dobíjením

8.9.2011 v 19:46 | Nahoru | #4
Ještě jednou jsem to měřil dvěma ručičkovými. Samotná baterie cca 11,9 V. Při volnoběhu i při zvýšených otáčkách je na baterce 12,9 V. (když jsem na měřáku nastavil 12 V tak nejdříve to při větším zvýšení otáček zas padalo na cca 8,5 V a pak se to vracelo k maximu 12 V - po přepnutí na 30 V už to drželo těch 12,9 V).

Nic konkrétního v čem by měl být problém mi to nenaznačuje, tak to vidím na vyzkoušení s jiným regulátorem nebo vyzkoušení tohoto někde v servisu. Pak případně tu baterku a uvidím.
Ale dík za rady

Problém s dobíjením

8.9.2011 v 20:31 | Nahoru | #5
nová baterka... regulátor má spíše tendenci přebíjet a pokud samotná baterka má nějakých 11v+- nevidím to moc dobře nejlíp uděláš když jí vemeš někam kde dělaj baterky a šupnou jí na tester

Problém s dobíjením

30.10.2011 v 19:24 | Nahoru | #6
Tak po delší době jsem se k tomu opět dostal. Baterie už je špatná. Jinak na regulátoru jsou čtyři dráty - dva červené (fáze alternátoru) a pak ukostření černý a modro červený (směr baterie). Po proměření fází (obou červených navzájem dle návodu) je nějakých 13 V i při přidání plynu. Tudíž by to měl být alternátor. To předám už do odborných rukou. Děkuji za rady
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 TheMoses 3 30.5.2023 v 20:41 honzabiker
Synchronizace karburátorů Ducati Mo... Ducati Monster 600 Ducati88 1 12.3.2022 v 13:08 Ariete
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 blahi 55 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Jakou značku baterie doporučíte [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 600 chatra 102 28.7.2020 v 12:05 kratkej01


TOPlist