globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátory z CBR do GSX
17.6.2011 v 19:22
Zdarec, přemýšlel jsem, dají se prohodit karburátory na GSX 600F r.v. 88, za CBR 600F r.v. 89, jde mi to, že karbeci z CBR mají více hadic, a malinko jinou přirubu na airbox. Pokud by někdo věděl, zda to jde, prosím o radu, co s kterou hadičkou udělat, popřípadě jak to celé upravit, nasadit se dají, ale na GSX karbcích mám všehovšudy 4 hadičky, 2 oddechové a 2 na benzín, kdežto na CBR jsou minimálně 4 které vedou do fitinky a svážejí se do jedné.

Karburátory z CBR do GSX

17.6.2011 v 23:49 | Nahoru | #1
a důvod?

1 reakcí na tento příspěvek Karburátory z CBR do GSX

18.6.2011 v 01:23 | Nahoru | #2
Jen se tak ptám, zda by to vůbec šlo jedny se mi doma válej, tak sem nad tím přemýšlel, navíc mám na GSXku karbce škrcené a z toho CBR jsou normální

Karburátory z CBR do GSX

18.6.2011 v 08:59 | Nahoru | #3
tak všechno jde, záleží, jestli sedí průměry přírub, vzdálenosti jednotlivých přírub, otryskování no a musíš sám zjistit, co je která hadička a podle toho to zapojit, nic jinýho se tu asi nedozvíš Ale asi bych se na to vykašlal, pak to budeš nějakou dobu ladit, než to naladíš...

(reakce na) Karburátory z CBR do GSX

18.6.2011 v 14:55 | Nahoru | #4
Loupáček> Poku nemas paru jak fungujou CV karbce a vubec,tak to neres.Sice se clovek uci pri prave takovych to pokusech,ale zakladni vedomosti se hodej.Priklad.Pouzil jsem karbce z Horneta na CBR a nebylo to ono.Motor je stejny typ,ale karbce maji jiny prumer difuzororu 34/36mm,jiny sklon (dobre resit kvuli plovakum) a hlavne jine sani.CBR ma naporove ,Hornet nikoli.Takze to zvaz.Proste to nejelo.Mel jsem i GSXF a tam nevim.Motor je uplne jinej.Nemam to pred sebou.Jestli by ti sedelo sani.Metoda pokus omyl...:).Podle me ztrata casu.K tem hadickam - na CBR jsou pouzity kanaly pro predehrivani karbcu s ventilem.To lze zrusit bez problemu.Delal jsem,maka to.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátory z CBR do GSX

18.6.2011 v 18:07 | Nahoru | #5
Příruby jsou stejné, sání je už ovšem problém, to musím dát i s airboxem z CBR, je fakt že CBR má jinačí sklon než eFko, no uvidím zda s tím něco půjde, kdyžtak se na to vykašlu

(reakce na) Karburátory z CBR do GSX

18.6.2011 v 20:40 | Nahoru | #6
Loupáček> v lepsim pripade doladis plovaky a to,ze tam das airebox je fajn,ale musi byt pristup k naporovymu sani.Jinak budes mit minimalne problem s pomerem palivo/vzduch.Coz bylo u mne.Kokam do manualu a prumer karbecu je u 600 32mm (750ka ma 36mm) ,kdezto u hondy CBR 34mm ,co vim a u Horneta 34mm.To je prvni zmena.Dale pak airebox ti musi pasovat pod nadrz,coz nevim.Moc tomu neverim,ze to slozis a pokud ano,tak to pojede podobne.Hele,co ti brani v otevreni ty masiny?Ted nemam prehled,co to obnasi..

Karburátory z CBR do GSX

19.6.2011 v 00:27 | Nahoru | #7
Mě ani nevadí že je zavřená, šetřím motor, spotřeba je na 4l, a je to v tryskách a šoupatech, což je píše na sehnání jinejch karbců, ale našel jsem aj z Bandita 600, což je taky Suzuki, myslím že u toho probléém nebude, ale zajímalo mě fakt tam zkusit dát z CBRka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist