2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
assassin píše: no spocital si to hezky, co z toho ale vyvozujes za zaver? ze busa jede hur nez 750? nebo jak:) pro zavodeni se sportakama po dalnici bude ta hmotnost vedlejsi a proste bude zalezet jen na max vykonu..
Vyvozuju z toho závěr, že líp než busa pojede litrové gixero. Nicméně můj závěr je čistě matematický, neboť jsem ani na jedné z nich nejel a nehonil se.
No-limits píše: Vyvozuju z toho závěr, že líp než busa pojede litrové gixero. Nicméně můj závěr je čistě matematický, neboť jsem ani na jedné z nich nejel a nehonil se.
mno v nizkejch rychlostech bude ten pomer mit zasadni vliv na akceleraci .. jenze jak zrychlujes tak s druhou mocninou rychlosti narusta odpor vzduchu a ve vyssich rychlostech uz je vetsina vykonu spotrebovana na prekonani odporu vzduchu... vzhledem k tomu ze obe motorky budou mit odpor vzduchu +- podobnej bude maximalni vykon mit zasadni vliv na to jak velkej odpor vzduchu je motorka jeste schopna prekonat... kdyz uz sme se potopili do te teorie
Naposledy editováno 21.03.2011 14:40:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
No-limits píše: Vyvozuju z toho závěr, že líp než busa pojede litrové gixero. Nicméně můj závěr je čistě matematický, neboť jsem ani na jedné z nich nejel a nehonil se.
No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak pekloDurex píše: No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo
yoshboy premejsli ze proda ty svoje APcka, ty by ti tam pasovaly primo a myslim ze brzdit budou solidne.. ale cena je odpovidajici tomu ze to WSBK komponent:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Durex píše: No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo
No já bych právě na tu akceleraci kolem 200 viděl větší výhodu lepšího poměru váha/výkon. Prostě 0,9 koně u litrového gixera rozhýbá 1 kg hmotnosti rychleji, než 0,76 koně u busy.
Máš asi pravdu, že u maximálky je rozhodující celkový výkon, než poměr. I když mi přijde, že busa bude mít větší odpor vzduchu díky mohutnější stavbě oproti gixeru.
No-limits píše: No já bych právě na tu akceleraci kolem 200 viděl větší výhodu lepšího poměru váha/výkon. Prostě 0,9 koně u litrového gixera rozhýbá 1 kg hmotnosti rychleji, než 0,76 koně u busy.
Máš asi pravdu, že u maximálky je rozhodující celkový výkon, než poměr. I když mi přijde, že busa bude mít větší odpor vzduchu díky mohutnější stavbě oproti gixeru.
200kmh .. tam uz je odpor vzduchu pomerne velkej.. a aerodynamika je slozita veda, tam nelze usuzovat na obtekani z "mohutnejsi" stavby... aerodynamicky cistsi by mela byt(a nejspis i bude) busa...
zakladni "brzda" je tam totiz pilot, tzn cim lip se schova za bachrate kapoty tim lepe...
2 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Byl to závod na okruhu , 1 kolo s pevným startem a 911 vyhrála o 100m
Po startu byla sice moto první ale na brzdách byla 911 lepší a v polovině okruhu už 911 vedla. Motorka se chytala jen na výjezdu z pomalých zatáček.
xsc píše: Zrovna včera jsem se díval na SPORT1 kde testovali nějakou 911 vs asi GSXR750.
Byl to závod na okruhu , 1 kolo s pevným startem a 911 vyhrála o 100m
Po startu byla sice moto první ale na brzdách byla 911 lepší a v polovině okruhu už 911 vedla. Motorka se chytala jen na výjezdu z pomalých zatáček.
Myslím si, že dobrým a hlavně vyrovnaným ukazatelem, zda je na okruhu lepší motorka nebo auto jsou časy jednotlivých aut a motorek na kolo.
No-limits píše: No já bych právě na tu akceleraci kolem 200 viděl větší výhodu lepšího poměru váha/výkon. Prostě 0,9 koně u litrového gixera rozhýbá 1 kg hmotnosti rychleji, než 0,76 koně u busy.
Máš asi pravdu, že u maximálky je rozhodující celkový výkon, než poměr. I když mi přijde, že busa bude mít větší odpor vzduchu díky mohutnější stavbě oproti gixeru.
xsc píše: Zrovna včera jsem se díval na SPORT1 kde testovali nějakou 911 vs asi GSXR750.
Byl to závod na okruhu , 1 kolo s pevným startem a 911 vyhrála o 100m
Já si myslím, že výsledek by byl na jiném okruhu odlišný. Motorka má jedinou výhodu a tou je akcelerace někde do cca 200 km/h. V zatáčkách a na brzdy bude auto vždy o něco lepší.
Naposledy editováno 21.03.2011 20:26:06
1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Naposledy editováno 21.03.2011 20:43:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Je toho na netu spousty.... třeba tady...posunout na 1:00
Naposledy editováno 21.03.2011 22:01:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
tak auto co ma kolem 1500 kilo by muselo mit objem 6500 litru takze si myslim ze nejakej ctyrlitr preplnovanej turbem priblizne odpovida ale taky jde o to jak turbo moc fouka
ale pak to ma velkej vliv na zivotnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
a ze to ma dve turba takovy kydy
ja si myslim ze na zrychleni nema oproti hayabuse sanci skoro zadny auto pokud se bavime o serii
Naposledy editováno 21.03.2011 22:30:43
tak si vemte ten poměr kw/ kg.... auto co má 1:1 snad ani neexistuje možná ten atom... i veyron má poměr 0,4 kw na 1 kilo...kdežto běžný motorky maj nad 0,5
a už tu bylo kolikrát téma že motorka auto co jede 270+ nestíhá.... přitom má o hodně větší výkonovou rezervu ne?
1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Kazdopadne pilot Busy je fakt hustej!
Jinak pekny video.., ne, ze ne.
Sleeper1 píše: Nezlobte se na me, ale ten "sportrider" 911cky ma v rukach nakaleno. Jednak proto, ze se necha na trati (kor s takovym profilem, kde plechovky vse vybrzi a maji vyssi najezdovou rychlost) predjet Hayabusou a za druhak, ze zbytecne jezdi v protismeru, pritom neni ani omylem v zatackach na limitu auta. Za me obycejnej radoby namachrovanej frajirek v porsche, co ma obe ruce levy!
Kazdopadne pilot Busy je fakt hustej!
Jinak pekny video.., ne, ze ne.
za me .. vodit porsche na limitu je uz pro pany ridice, zvlast pokud je to naka verze bez PSM nebo s vyplym... ja obcas v panice ze to nevyjde dam nohu z plynu.. coz je myslim v porsche jedna z poslednich veci co clovek udela:)
jinak souhlas ze pilot motorky je o uroven jinde nez pilot auta... to auto ho brzdi i v oblouku a na brzdach...
Naposledy editováno 22.03.2011 11:06:55
2 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Beru to podle sebe, pac vim, ze napr. s 330 (co ma proti psm jen trapny esp (nema vliv na prokluz zadni napravy s fullgasem ) + abs), jde v techto zatackach malovat po asfaltu.
Jinak plyn by se (v pruseru) nemel zavirat uplne, stacit dat do polohy, kde plechovka nezrychluje ani nezpomaluje..., ale to ostatne plati i o predokolky, kdyz uz proste nedotaci...
e: ale video se mi fakt libi, jen se proste divim, jak plechovkar porsche dostane naprdel
Naposledy editováno 22.03.2011 11:44:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |